Zoiets verstond ik ook jaquote:Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef F1reB1rd het volgende:
Wilde nu een van Brian's posse een keer over het hek springen, en Huub pakken ?
Mooi! Ze zet ze zo even subtiel op hun plaats.quote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
Briljant: Sylvia komt dat Kubatz-gespuis zelf even een hand geven!!
Zo hoort het Syl![]()
Als het echt was gebeurd dat Brian getongd zou hebben dan had het allang met een filmpje op de site gestaan met een titel als 'Brian verbreekt afspraak'. Er is zowel bij Amanda als Brian niet meer gebeurd dan dansen en kusjes op de wang/mond. Wat een ophef weer om niks, pffff. Voor SHE is het natuurlijk wel interessant om vol te houden dat het wel zo is want Amanda laat zich inderdaad makkelijk manipuleren.quote:Op zondag 1 april 2007 13:38 schreef Katewalker het volgende:
Simpele Amanda laat zich weer opfokken door Huub en Eric...![]()
Gregory rulesquote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef demins het volgende:
[..]
Eén van zijn idolen: The Cool Ruler
[afbeelding]
Het komt ook bij Natasia weg hoor, die heeft het gezien.quote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als het echt was gebeurd dat Brian getongd zou hebben dan had het allang met een filmpje op de site gestaan met een titel als 'Brian verbreekt afspraak'. Er is zowel bij Amanda als Brian niet meer gebeurd dan dansen en kusjes op de wang/mond. Wat een ophef weer om niks, pffff. Voor SHE is het natuurlijk wel interessant om vol te houden dat het wel zo is want Amanda laat zich inderdaad makkelijk manipuleren.
Whehe, die was briljant jaquote:Op zondag 1 april 2007 14:41 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahaha die opmerking van Erik; zit in de familie zeker dat afzonderen van de rest.
Mooi gezegd, inderdaad Kubatz-gespuis ...... meer woorden zijn niet nodigquote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
Briljant: Sylvia komt dat Kubatz-gespuis zelf even een hand geven!!
Jaap is stomquote:Op zondag 1 april 2007 14:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Netty vindt Jaap tof ... 'iederéén vindt hem tof'
oh? .. ik vind Jaap anders helemaal niet tof.
Jij denkt echt dat alles wat die 25 mensen hebben meegemaakt op de streams te zien is geweestquote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als het echt was gebeurd dat Brian getongd zou hebben dan had het allang met een filmpje op de site gestaan met een titel als 'Brian verbreekt afspraak'.
ok dan gebruik ik vandaag Kg als acroniem voor Kubatz-gespuis.quote:Op zondag 1 april 2007 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi gezegd, inderdaad Kubatz-gespuis ...... meer woorden zijn niet nodig
Hij is leukquote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
over Sylvia... 'wat voegt die toe'.... vraagt de mafia-clan zich af.
Dat zien we wel bij de volgende Ppoll.quote:Op zondag 1 april 2007 14:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Netty vindt Jaap tof ... 'iederéén vindt hem tof'
http://video.google.nl/videoplay?docid=6271672850704647828quote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als het echt was gebeurd dat Brian getongd zou hebben dan had het allang met een filmpje op de site gestaan met een titel als 'Brian verbreekt afspraak'. Er is zowel bij Amanda als Brian niet meer gebeurd dan dansen en kusjes op de wang/mond. Wat een ophef weer om niks, pffff. Voor SHE is het natuurlijk wel interessant om vol te houden dat het wel zo is want Amanda laat zich inderdaad makkelijk manipuleren.
Dan heb je zeker zijn opmerking tegen Natsia gemist dat hij zei dat hij het weer goed moet maken met Brian en dat ze te veel om gaat met 'die slangen'.quote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
Wat maakt Wilgo zijn voorkeur trouwens leuk duidelijk door lekker bij de rest te gaan zitten, zelfs Jaap en Amanda komen weer eens beter uit de verf door hun aanwezigheid bij SHE.
schattig toch!quote:Op zondag 1 april 2007 14:49 schreef donpsp het volgende:
Kijk die buik van dat kleine jongetje.. wat een bolle man!
Je kunt er bij familie iig vanuit gaan dat het oprechte informatie is, wellicht gekleurd door hun beeld van die bewoner, maar bij een buitenstaander weet je nooit of het info is die voor die bewoner bedoeld is of dat het een bommetje is door een anti-fan.quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef donpsp het volgende:
Waarom mag die familie nu wel info doorspelen, en LL gister niet?
brian, wie anders?quote:Op zondag 1 april 2007 14:52 schreef donpsp het volgende:
Ik hoorde in mijn oorhoek van Natasia
' heeft een veel te hoge dunk van zichzelf'
over wie ging 't?
Brianquote:Op zondag 1 april 2007 14:52 schreef donpsp het volgende:
Ik hoorde in mijn oorhoek van Natasia
' heeft een veel te hoge dunk van zichzelf'
over wie ging 't?
Daar is dus niet getongd, maar dat is ook niet hét moment. Dat was met een donker meisje die van Brian naar Huub ging en weer andersom.quote:Op zondag 1 april 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=6271672850704647828
met dank aan vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |