Duurt dit 9 uur?quote:Op zondag 1 april 2007 14:25 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia geirriteerd door Wilgo, gaat prima daar![]()
Gaan nog een lange 9 uur worden zo![]()
Natasia's kindjes gaan 7 uur weg ... hoelang haar ventje mocht blijven wist ze nog niet.quote:Op zondag 1 april 2007 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang blijft het bezoek eigenlijk weet iemand dat?
Ik verleng de boxen naar mijn balkon!quote:Op zondag 1 april 2007 14:25 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia geirriteerd door Wilgo, gaat prima daar![]()
Gaan nog een lange 9 uur worden zo![]()
Die van natasia blijven tot 19.00uurquote:Op zondag 1 april 2007 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang blijft het bezoek eigenlijk weet iemand dat?
Die maken plezier met de gasten.quote:Op zondag 1 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als er van familie van SHE uigenodigd was was dit ook gebeurd.
Alleen de kinderen, die mogen na 19.00 niet op de streams. De rest mag tot 23.00 blijven.quote:
da's ook erg !!!quote:Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Wilgo moet werken zegt hij, hij gaat met de kinderen mee naar huis
Wilgo zei dat hij vanavond moet werken. Hij gaat al vroeg (7 uur) met de kinderen weg.quote:Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Natasia's kindjes gaan 7 uur weg ... hoelang haar ventje mocht blijven wist ze nog niet.
Onzin. Toen Mok, Sophie of Desire voor Sylvia kwamen is er vrijwel niet over het spel gesproken.quote:Op zondag 1 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
Dat snap ik, maar waarom deden ze vannacht dan wel zo moeilijk over spelinfo?quote:Op zondag 1 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En die hadden ook informatie doorgespeeld, dus niet zo dom lullen en SHE weer omhoog lullen.quote:Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die maken plezier met de gasten.
Dat is altijd het grote verschil
Ja hoorde ik ook, terwijl ze naar boven liepenquote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Zei Wilgo nou iets in een andere taal?
Jammer dat ze dat niet even uitspreekt tegenover ParaMotha.quote:Op zondag 1 april 2007 14:27 schreef schatje het volgende:
Wilgo heeft natuurlijk gezegd dat Brian ook niet te vertrouwen is. Ook niet de eerste keer trouwens. Tijdens een telefoongesprek ook een keer.
Precies. En na die uitval van Netty wordt die band vast ook niet meer wat het was.quote:Op zondag 1 april 2007 14:27 schreef schatje het volgende:
Wilgo heeft natuurlijk gezegd dat Brian ook niet te vertrouwen is. Ook niet de eerste keer trouwens. Tijdens een telefoongesprek ook een keer.
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 1 april 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En die hadden ook informatie doorgespeeld, dus niet zo dom lullen en SHE weer omhoog lullen.
En? Hard gelachen uit grote droefenis en zwaar verdriet?quote:Op zondag 1 april 2007 14:06 schreef demins het volgende:
[..]
Uit pure blijdschap en innige dankbaarheid! Ik ben een gevoelsmens!![]()
![]()
![]()
Mooie combi van foto en sig.quote:Op zondag 1 april 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En zijn echte held natuurlijk:
[afbeelding]
Het is echt een moeder die haar zoon niet kan loslaten en elk meisje gaat afkraken die wat met hem krijgtquote:Op zondag 1 april 2007 14:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou ... ik vind het zonde van zijn 50.000 euro ...hij had zijn moeder lekker op Bonaire moeten laten zitten. Beter weer ook.
Vandaag nog geen slecht woord gehoord over Amandaquote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is echt een moeder die haar zoon niet kan loslaten en elk meisje gaat afkraken die wat met hem krijgt![]()
![]()
Natasia wilde het niet erger maken en probeerde Wilgo "subtiel" duidelijk te maken over "dat andere" wat hij ook gezegd had.quote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet even uitspreekt tegenover ParaMotha.
Onzin natuurlijk, als hij niet had willen komen was ie niet gekomen. De kindertjes zouden dan wel door een tante zijn gebracht.quote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Kaleddis het volgende:
Huub tegen Wilgo: "Wel stoer dat je gekomen bent." Wilgo zegt dat hij wel moest....
Ik hoop dat Netty een breuk tussen Brian en Natasia bewerkstelligt... dan wordt het echt feest in de villaquote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Natasia wilde het niet erger maken en probeerde Wilgo "subtiel" duidelijk te maken over "dat andere" wat hij ook gezegd had.
Ik vind die hele Brian clan nogal eng eigenlijk. Maar mama B bewerkstelligt zo alleen maar meer een breuk
Maar vergeet niet de zeer plotse omslag van Wilgo over het verblijf van Natasia in de villa. Ik denk echt wel dat hij omgekocht is en dat hij nu een contract heeft ofzo.quote:Op zondag 1 april 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, als hij niet had willen komen was ie niet gekomen. De kindertjes zouden dan wel door een tante zijn gebracht.
Eén van zijn idolen: The Cool Rulerquote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
Damn... en Brian nog steeds met dat slagershoedje op hij denkt dus echt dat het cool staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |