mee eens!quote:Op zondag 1 april 2007 13:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda mag wat mij betreft wel weg uit dat groepje, dan zie ik liever Jaap en NatasJa rondhangen bij SHE. Amanda heeft een onprettige stem om naar te luisteren, praat met te veel volume, kraamt regelmatig onzin uit, begrijpt niet de basisprincipes van een discussie voeren, en gaat overal tegen in.
Dat zou wel een goeie bak zijn!quote:Op zondag 1 april 2007 14:00 schreef Spoko het volgende:
niemand komt, het is gewoon 1 april....
Hij vindt het cool om een keurslager te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 14:00 schreef Kaleddis het volgende:
Gaat Brian nu de hele dag dat trieste hoedje ophouden ?
Ik ook!quote:Op zondag 1 april 2007 14:02 schreef Tissik het volgende:
Het lijkt me nog steeds een geweldige grap als er geen bezoek komt, Brrrian gaat dan weer vreselijk huilen van pure blijdschap en dankbaarheid![]()
En, denk je dan Brian dan het licht gaat zien? Echt niet. Die beelden zijn dan "vuile manipulaties van bepaalde type personen, mensen, met disrespect naar de antilliaanse gemeenschap toé."quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij het nog, maar alles wat uit z`n mond komt is voor 99% bullshit of gewoon gelogen. Letterlijk ALLES verdraaid hij net zo lang tot het in z`n voordeel is. Hij is gewoon een vuile rat die uitsluitend aan zichzelf denkt. Tijd dat de redaktie eens al z`n misstappen in 6 maanden tijd, in een video boodschap stopt en die aan de groep laat zien..
Uit pure blijdschap en innige dankbaarheid! Ik ben een gevoelsmens!quote:
En zijn echte held natuurlijk:quote:Op zondag 1 april 2007 14:01 schreef demins het volgende:
Daarom draagt die zot de hele dag zijn hoedje! Idool van hem: Gregory Isaacs...
[afbeelding]
Ook een idool van mij trouwens, maar ik draag dan weer geen maffe hoedjes...
Thanksquote:Op zondag 1 april 2007 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OT : Meestal zet ik zaterdag de kijkcijfer-grafieken in het topic, deze week werd het een dagje later. Maar de nieuwe overzichten staan nu hier De kijkcijfers, deel 4
Ja natuurlijk! Met die badmuts... hij heeft wel iets met hoofddeksels!quote:Op zondag 1 april 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En zijn echte held natuurlijk:
[afbeelding]
~quote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef My_ het volgende:
Helaas ze komen echt...
Ik vind het wel gezellig met de moeder van Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef My_ het volgende:
Helaas ze komen echt...
Dat hoorde ik ook, maar waar had ze het over?!quote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Netty: "Ik vind het allemaal niet zo leuk"
Hoe zei ze dat ? In welke context ?quote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Netty: "Ik vind het allemaal niet zo leuk"
Denk het niet, denk dat die broer net als Brainless van het type is dat alleen vrouwen het ziekenhuis slaat (als er geen camera's in de buurt zijn)...quote:
Dat natas af en toe clashes heeft met Brianquote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar waar had ze het over?!
Het was een reactie op dit:quote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar waar had ze het over?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |