Heeft Brainless geen vrienden? Als je 3 personen mag uitnodigen dan maak je daar uiteraard maximaal gebruik van, want het is een unieke gebeurtenis...quote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef happyme28 het volgende:
Wie heeft Brian nu allemaal uitgenodigd? Alleen zijn broer begreep ik, maar verder?
misschien kan die Likkende Lassie nog uitnodigen?quote:Op zondag 1 april 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft Brainless geen vrienden? Als je 3 personen mag uitnodigen dan maak je daar uiteraard maximaal gebruik van, want het is een unieke gebeurtenis...
Natasia is ook niet erlijk ze moet zeggen tegen hem wat ze echt denkt, ze wil zich naar mijn gevoel inlikken in SHE.quote:Op zondag 1 april 2007 13:31 schreef solara4 het volgende:
wat is het ook een lul, hij weet niet hoe hij zich moet gedragen....zielig figuur
Brian heeft al vaker gezegd dat sinds hij in DGK zit, niets meer van zijn 'vrienden' heeft gehoord.quote:Op zondag 1 april 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft Brainless geen vrienden? Als je 3 personen mag uitnodigen dan maak je daar uiteraard maximaal gebruik van, want het is een unieke gebeurtenis...
ze roddelt met Huub over Brain, en dat ontkend ze nu.quote:Op zondag 1 april 2007 13:33 schreef solara4 het volgende:
ze heeft nu wel gelijk...
Brainless en NatasJa leven in hun eigen realiteit, er is geen hoop meer voor hun...quote:Op zondag 1 april 2007 13:32 schreef maril het volgende:
Natasia is ook niet erlijk ze moet zeggen tegen hem wat ze echt denkt, ze wil zich naar mijn gevoel inlikken in SHE.
welke vrienden??????quote:Op zondag 1 april 2007 13:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft al vaker gezegd dat sinds hij in DGK zit, niets meer van zijn 'vrienden' heeft gehoord.
Tsja Sylvia heeft zichzelf niet gemaakt..maar ik zie haar toch liever dan Amanda met die neptietenquote:Op zondag 1 april 2007 13:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Het gaat om een mate van disproportionaliteit die in contrast is met ''een goed figuur''.
Ik zou als man die qua leeftijd haar vader zou kunnen zijn, niet omkijken op straat.![]()
Ja, hij is alweer flink para aan het worden. 'k Hoop dat Amanda zo ook nog even een potje ruzie met hem gaat schoppenquote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef solara4 het volgende:
hij wordt weer parra hoor, misschien gaat ie wel mee naar buiten met zijn vrienden vanavond
Brian op z'n beurt noemt het "gepassioneerd in het leven staan". Zo kan je het ook noemen zegt Natasia...quote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Mika25 het volgende:
NatasJa tegen Brainless: "Je hebt een heel kort lontje"
In het verleden hadden ze het er altijd over dat Huub een kort lontje heeft en Brainless niet... Wat dat betreft is er veel veranderd...
Brian: Nee, ik ben gepassioneerd met het levenquote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Mika25 het volgende:
Natasia heeft zelf een kort lontje...de pot verwijt de ketel.....quote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Mika25 het volgende:
In het verleden hadden ze het er altijd over dat Huub een kort lontje heeft en Brainless niet... Wat dat betreft is er veel veranderd...
en brian?????quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef maril het volgende:
Amanda heeft wel getongd.
Met wie?quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef maril het volgende:
Amanda heeft wel getongd.
Vroeg ik me ook af. Dan kunnen we eens een briefje sturen...quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef merino het volgende:
heeft iemand dan caps dat Brian heeft staan zoenen?
Tuurlijk weet hij het nog, maar alles wat uit z`n mond komt is voor 99% bullshit of gewoon gelogen. Letterlijk ALLES verdraaid hij net zo lang tot het in z`n voordeel is. Hij is gewoon een vuile rat die uitsluitend aan zichzelf denkt. Tijd dat de redaktie eens al z`n misstappen in 6 maanden tijd, in een video boodschap stopt en die aan de groep laat zien..quote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Kaleddis het volgende:
Gut gut gut, nu weet het niet meer. Hij weet net wel het hele gesprek met Jaap te herinneren![]()
aub nietquote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef merino het volgende:
heeft iemand dan caps dat Brian heeft staan zoenen?
De relatie die alleen een sexrelatie is. Ik snap het gezeik echt niet !quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Dogga het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze niet gewoon elkaar schoppen kunnen ze beide naar huis.
wordt een beetje ziek van dat gezeik iedere keer weer....over hun "relatie"
Ik haat het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |