quote:Op zondag 1 april 2007 12:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, niets meer aan doen ... strik erom heen en klaar.
Die hele familie heeft een enorme plaat voor hun ogen, dus ik verwacht dat ze heel positief is tegen Amanda, Jaap en NatasJa omdat die voor Brainless zijn. Sylvia, Huub en Eric zullen uiteraard afgekraakt worden. Sterker nog ik, verwacht dat 90% van het gespreksonderwerp zal zijn "Wat voor slechte dingen Huub en Eric allemaal gedaan hebben"...quote:Op zondag 1 april 2007 12:57 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zijn moeder tegen Amanda gaat doen.
quote:Op zondag 1 april 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .goede vrienden laten elkaar niet zo en public vallen, das not done. Huub heeft daar ook wat van gezegd tegen Erik, en terecht. En dat tongen van vannacht, ach dat was een lolletje, in mijn ogen wel voor niets dus en zeker niet met het doel om nader tot elkaar te komen.
Sorry, Sylvia is heel slecht geproportioneerd.quote:Op zondag 1 april 2007 12:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
We zien Sylvia niet vaak in bikini. Ze heeft best wel een mooi figuur. Misschien 2 kilotjes er af, en de tanden laten bleken (dat gebeurd in de nabije toekomst), en dan nog stoppen met roken (wil ze voor haar 30e in augustus) en ze wordt perfect...
Maar zijn moeder heeft toch al eens in een telefoon gesprek gezegd dat Amanda niet goed was voor brian?quote:Op zondag 1 april 2007 13:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die hele familie heeft een enorme plaat voor hun ogen, dus ik verwacht dat ze heel positief is tegen Amanda, Jaap en NatasJa omdat die voor Brainless zijn. Sylvia, Huub en Eric zullen uiteraard afgekraakt worden. Sterker nog ik, verwacht dat 90% van het gespreksonderwerp zal zijn "Wat voor slechte dingen Huub en Eric allemaal gedaan hebben"...
Ze wantrouwt hem steeds meer omdat hij dingen niet tegen haar verteld en zij het via via te horen krijgt.quote:Op zondag 1 april 2007 13:01 schreef Sug4r het volgende:
Waar bemoeit Natasia zich trouwens mee, zij heeft toch geen relatie met Brian![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar zijn moeder heeft toch al eens in een telefoon gesprek gezegd dat Amanda niet goed was voor brian?
Dat was in de periode dat er serieus gevaar was dat ze met Huub seks zou hebben en Brainless haar niet meer onder controle had. Dat gevaar is inmiddels voorbij, en nu doet Amanda alles wat Brainless tegen haar zegt, dus de moeder zal haar nu weer accepteren.quote:Op zondag 1 april 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
Maar zijn moeder heeft toch al eens in een telefoon gesprek gezegd dat Amanda niet goed was voor brian?
Kan niet wachten op jouw foto!quote:Op zondag 1 april 2007 13:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Sorry, Sylvia is heel slecht geproportioneerd.![]()
Dikke paardenreet, op zich niks mis mee, maar wel een veel te groot contrast met het gebrek aan borsten van enig formaat.![]()
Had hij dan moeten zeggen tegen haar dat hij heeft staan zoenen?? Kom op, hij heeft al een moeder hoor en daar heeft hij zijn handen vol aan.quote:Op zondag 1 april 2007 13:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze wantrouwt hem steeds meer omdat hij dingen niet tegen haar verteld en zij het via via te horen krijgt.
Als ik een back up zou hebben dan verwacht ik ook dat diegene te vertrouwen is. Back up draait alleen maar om vertrouwen en daar baalt ze denk ik van.
Vrouwen met 90-60-90 zijn zeldzaam, misschien 1% van de vrouwelijke bevolking, Als je in de zomer op het terras zit, zie je bijna alleen maar vrouwen met een grote reet ivt de borsten.quote:Op zondag 1 april 2007 13:02 schreef FdW het volgende:
Dikke paardenreet, op zich niks mis mee, maar wel een veel te groot contrast met het gebrek aan borsten van enig formaat.![]()
Nee maar je begrijpt het niet. Er is meer aan de hand dan alleen het zoenen. Het zoenen is een aanleiding maar geen oorzaak. Vanmorgen heeft ze ook al uitspraken gedaan waaruit blijkt dat ze nu even niet blij met hem is.quote:Op zondag 1 april 2007 13:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Had hij dan moeten zeggen tegen haar dat hij heeft staan zoenen?? Kom op, hij heeft al een moeder hoor en daar heeft hij zijn handen vol aan.
De enige tegen wie hij misschien een beetje verantwoording zou moeten afleggen is Amanda en die heeft er geen problemen mee want zij is hetzelfde
14:00 bedankt brianquote:Op zondag 1 april 2007 13:10 schreef havefun het volgende:
Hoe laat komen de gasten?
Hij heeft een eigen topic geopend...quote:Op zondag 1 april 2007 13:03 schreef carpediem23 het volgende:
Is Lassie al online geweest? Ga wel even zoeken in de andere cos
had ze het maar nooit gedaan...quote:Op zondag 1 april 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Thank you momma for the nine months you carried me through... all the pain and suffering."
Het gaat om een mate van disproportionaliteit die in contrast is met ''een goed figuur''.quote:Op zondag 1 april 2007 13:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja precies dat gezeik altijd over 1 of 2 kilootjes teveel![]()
![]()
Yo homie! Biggie Smalls, je weetz!quote:Op zondag 1 april 2007 13:11 schreef Mika25 het volgende:
Jaap vindt het oke dat Brainless hem "Biggie/Biggy" noemt? Dat is engels voor "varkentje", die Jaap heeft echt een reality-check nodig...
Ik zie liever kleine borsten maar wel een goede kont. Dan grote borsten en een platte kleine kont(Amanda bijv.).quote:Op zondag 1 april 2007 13:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Sorry, Sylvia is heel slecht geproportioneerd.![]()
Ja klopt daar heeft ze gelijk in, Brian denkt ook 'Natasia is over 6 maanden weg' en heeft nu Jaap die langer wilt blijven en heeft gezorgd dat Jaap alleen Brian als back up heeft. Amanda waait met alle winden mee dus het alleen speltechnisch van Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar je begrijpt het niet. Er is meer aan de hand dan alleen het zoenen. Het zoenen is een aanleiding maar geen oorzaak. Vanmorgen heeft ze ook al uitspraken gedaan waaruit blijkt dat ze nu even niet blij met hem is.
Haar backup heult met Jaap en Amanda. Brian laat Natasia steeds meer links liggen terwijl Natasia eigenlijk alleen maar Brian als back up heeft.
Vind jij dat Amanda een platte kont heeftquote:Op zondag 1 april 2007 13:13 schreef Nasp het volgende:
[..]
Ik zie liever kleine borsten maar wel een goede kont. Dan grote borsten en een platte kleine kont(Amanda bijv.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |