Hoezo? Huub heeft er zelf totaal geen problemen mee. Dus waar gaat het dan over? Hij wist de volgende morgen ook precies wat er was gebeurd, getuige zijn 'onze relatie moet in het vervolg toch maar platonisch blijven' opmerking.quote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, wat hij bij Huub heeft gedaan is niet acceptabel en ook al ben ik zeer anti-huub, dat vond ik toch echt niet kunnen
Toen was hij al naar achter geweest....quote:Op zondag 1 april 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Huub heeft er zelf totaal geen problemen mee. Dus waar gaat het dan over? Hij wist de volgende morgen ook precies wat er was gebeurd, getuige zijn 'onze relatie moet in het vervolg toch maar platonisch blijven' opmerking.
Dat schijnt dus niet zo te zijn op het moment dat Huub gepijpt werd sliep hij. Niet zelf gehoord maar in de cossen gelezen van vannacht.quote:Op zondag 1 april 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Huub heeft er zelf totaal geen problemen mee. Dus waar gaat het dan over? Hij wist de volgende morgen ook precies wat er was gebeurd, getuige zijn 'onze relatie moet in het vervolg toch maar platonisch blijven' opmerking.
Manu! Lieve zot...quote:Op zondag 1 april 2007 12:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toen was hij al naar achter geweest....
Schijn bedriegt?quote:Op zondag 1 april 2007 12:26 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet zo te zijn op het moment dat Huub gepijpt werd sliep hij. Niet zelf gehoord maar in de cossen gelezen van vannacht.
Volgens mij was ze meer geinteresseerd in die danser (Leo?), je zag haar de hele avond bij hem in de buurt (op de achtergrond). Maar Sylvia, Jaap en zelfs NatasJa zijn eigenlijk niet in beeld geweest bij het feest, terwijl die wel degelijk actief gefeest hebben. Het was de Huub & Amanda show...quote:Op zondag 1 april 2007 11:57 schreef Sporti het volgende:
Ze vond 1 jongen uit Oosterhout wel erg leuk maar die was te jong zei ze, ze had hem uitgevraagd over zijn vader omdat ze dacht dat ze die misschien wel kende![]()
Ja klopt. Ik heb het opgeschreven, ik zat ernaast!quote:Op zondag 1 april 2007 12:26 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet zo te zijn op het moment dat Huub gepijpt werd sliep hij. Niet zelf gehoord maar in de cossen gelezen van vannacht.
Hmm, ja, maar schrap dat stuk over de paardjesquote:Op zondag 1 april 2007 12:05 schreef havefun het volgende:
[..]
Leuk script , ik zou zeggen stuur het op naar de redactie.
Er werden 2 personen verwijderd, maar dat hebben we niet meegekregen verder...quote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef Manu82 het volgende:
Las trouwens ook ergens dat er op een gegeven moment nogal veel mensen van de redactie naar binnen kwamen terwijl de streams op buiten stonden, wat was er toen aan de hand?
De feestjes moeten gewoon door "achter" geregeld worden, met gasten naar hun keuze.quote:Op zondag 1 april 2007 12:30 schreef noekje het volgende:
Het is dus al wel duidelijk dat dit het 1e en het laatste feest was.
Hoe dan ook; Huub heeft er zelf totaal geen problemen mee.quote:Op zondag 1 april 2007 12:26 schreef Ning het volgende:
[..]
Huub zei vanacht tegen een meisje die er naar vroeg of het lekker was, dat hij dat niet weet omdat hij sliep, en dat er veel geseik over was geweest en dat ze er verder niet over mogen praten.quote:Op zondag 1 april 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor jou duidelijk of is het daadwerkelijk ook al gezegd?quote:Op zondag 1 april 2007 12:30 schreef noekje het volgende:
Het is dus al wel duidelijk dat dit het 1e en het laatste feest was.
Dacht dat hij het meer had over dat het probleem achter de schermen uitgepraat is etc...quote:Op zondag 1 april 2007 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook; Huub heeft er zelf totaal geen problemen mee.
Filmpje? Want het zo zeggen bewijst natuurlijk niets. Dan ben ik nu ook wel heel benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2007 12:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub zei vanacht tegen een meisje die er naar vroeg of het lekker was, dat hij dat niet weet omdat hij sliep, en dat er veel geseik over was geweest en dat ze er verder niet over mogen praten.
Er is dus eerst achter met achter wel over gesproken, en dat Eric door toedoen van huub nog in het huis zit.
tja, inderdaad, dan zijn de peuken nat!quote:Op zondag 1 april 2007 12:32 schreef CartWOman het volgende:
Natas baalt van de peuken in het zwembad. Kan ik begrijpen als je kids straks willen zwemmen.
De laatste zin dat Eric door Huub nog in de kooi zit is mijn meningquote:Op zondag 1 april 2007 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Filmpje? Want het zo zeggen bewijst natuurlijk niets. Dan ben ik nu ook wel heel benieuwd.
Huub heeft gisteravond gezegd dat hij sliep, er een hoop gezeik is ontstaan en ze er dus niet over mogen praten. Er zal dus wel goed gesproken zijn (met) achter.quote:Op zondag 1 april 2007 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe dan ook; Huub heeft er zelf totaal geen problemen mee.
Je merkt toch aan de omgang van Huub met Eric dat hij hem niets kwalijk neemt. Hij weet precies wat er gebeurd is en vindt het niet erg. Simpel dus, lijkt mij.quote:Op zondag 1 april 2007 12:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dacht dat hij het meer had over dat het probleem achter de schermen uitgepraat is etc...
klaar, verhaal afgesloten, LL vroeg er ook nog naar gisteren en Huub deed z'n wijsvinger voor z'n mond, sssstquote:Op zondag 1 april 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je merkt toch aan de omgang van Huub met Eric dat hij hem niets kwalijk neemt. Hij weet precies wat er gebeurd is en vindt het niet erg. Simpel dus, lijkt mij.
Dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde wat Huub tegen dat meisje zei. Trouwens, ook al is het wel zo.. dan was Eric misschien wel fout bezig, maar Huub heeft er toch totaal geen problemen mee.quote:Op zondag 1 april 2007 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
De laatste zin dat Eric door Huub nog in de kooi zit is mijn mening
De laatste zin heb ik idd niet gehoord, maar de rest wel.quote:Op zondag 1 april 2007 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Daadwerkelijk gezegd. Het was te onoverzichtelijk en dat ging niet weer gebeuren. Quote Natasia en Huub.quote:Op zondag 1 april 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor jou duidelijk of is het daadwerkelijk ook al gezegd?
Ik zou niet weten waarom dit de laatste zou zijn trouwens. Het is al met al vrij netjes gebleven. Geen beukende Brian's zonder condoom onder de douche meer gezien.
Volgens mij komt het bezoek om 2 uur, heb zoiets opgevangen.quote:Op zondag 1 april 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand hoe laat die criminele posse van Brainless komt? Dan weet ik wanneer ik ongeveer de streams uit moet gaan zetten...
geen idee, maar ik hoop eigenlijk nog steeds dat het een 1 april grap isquote:Op zondag 1 april 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand hoe laat die criminele posse van Brainless komt? Dan weet ik wanneer ik ongeveer de streams uit moet gaan zetten...
Het feit dat hij toch blijft volhouden dat hij sliep zegt wel dat er zeker gesproken is en hij nu onderhand wel weet wat er allemaal is gebeurd, maar om "speltechnische redenen" (lees Eric en DGK) er waarschijnlijk geen verdere actie is ondernomen.quote:Op zondag 1 april 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je merkt toch aan de omgang van Huub met Eric dat hij hem niets kwalijk neemt. Hij weet precies wat er gebeurd is en vindt het niet erg. Simpel dus, lijkt mij.
Huub heeft er geen drama van gemaakt en het wordt verder doodgezwegen in het programma en in de villa. Dat is Erik's geluk, anders had hij kunnen vertrekken.quote:Op zondag 1 april 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar ik me graag bij aansluit!quote:Op zondag 1 april 2007 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat verstond ik ook. Op zondag??quote:Op zondag 1 april 2007 12:46 schreef noekje het volgende:
Eric gaat over 3 uur naar de tandarts om z'n verstandskiezen eruit te laten halen?
denk dat je het te simpel ziet, huub heeft eric gewoon nog nodig anders had-ie hem echt wel eruit laten zetten, dus voor wat hoor watquote:Op zondag 1 april 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben ik nog helemaal niet zo gek en het eerste wat ik dacht was ook, op zondag??quote:
We zien Sylvia niet vaak in bikini. Ze heeft best wel een mooi figuur. Misschien 2 kilotjes er af, en de tanden laten bleken (dat gebeurd in de nabije toekomst), en dan nog stoppen met roken (wil ze voor haar 30e in augustus) en ze wordt perfect...quote:Op zondag 1 april 2007 12:46 schreef Clank het volgende:
Huub mag Sylvia insmeren met zonnecreme.. vindt hij niet heel erg
Zo zie ik het ook.quote:Op zondag 1 april 2007 12:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat je het te simpel ziet, huub heeft eric gewoon nog nodig anders had-ie hem echt wel eruit laten zetten, dus voor wat hoor wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |