Ik hoorde iets over een vrouw die seks heeft met allemaal trollen enzoquote:
Ja, ze is wel heel erg vooruitgegaan sinds het begin van het programma, kloptquote:Op zondag 1 april 2007 11:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben allesbehalve Nastasi fan maar gisteren heeft ze toch iedereen die te lam was om te lopen geholpen, en ze was de enige die ook nog hielp met opruimen, i.p.v. huilend of lam naar zijn/haar mandje te vluchten![]()
Gelukkig, het is mooi weer! Ik ga dan maar eens.... iets leuks doenquote:
De vorige keer kwam zijn vriend een uur.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 11:48 schreef Sporti het volgende:
hahahah Natas "versprak" zich Huub verteld over hoe films worden geregiseerd en Nastasi zegt : Ja dat weet je NU ...................nee zegt Huub ik wist TOEN ook al hoe films worden gemaakt![]()
Nastasi adviseerde hem vanmorgen hem met rust te latenquote:Op zondag 1 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Gaat dat wel goedkomen tussen Huub en die broer van Brian?
Ik zie die familie van Brian voor vanalles aan.
Brian pakt ook altijd pen en papier als er een videoboodschap voor hem is.quote:Op zondag 1 april 2007 11:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De vorige keer kwam zijn vriend een uur.
Ging alleen over het spel en kreeg rat tips.
Ging hij pen en papier erbij pakken.
Ze houdt zich gewoon erg in. Dat is het meer denk ik. Maar die Natasia is niet weg natuurlijk, alleen wat meer verborgen.quote:Op zondag 1 april 2007 11:48 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, ze is wel heel erg vooruitgegaan sinds het begin van het programma, klopt
Slim toch? vergeet ie tenminste niksquote:Op zondag 1 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian pakt ook altijd pen en papier als er een videoboodschap voor hem is.![]()
Das voor het geval die tips krijgt over een gedichtquote:Op zondag 1 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Brian pakt ook altijd pen en papier als er een videoboodschap voor hem is.![]()
Denk ik op zich ook, alleen ik snap niet waarom ze zich eerder ook niet wat meer inhield. Ze kreeg toen juist vanquote:Op zondag 1 april 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze houdt zich gewoon erg in. Dat is het meer denk ik. Maar die Natasia is niet weg natuurlijk, alleen wat meer verborgen.
Dat denk ik ook hoor en op zich best knap als je zo'n explosief karakter hebt.quote:Op zondag 1 april 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze houdt zich gewoon erg in. Dat is het meer denk ik. Maar die Natasia is niet weg natuurlijk, alleen wat meer verborgen.
Die films bestaan ook écht!quote:Op zondag 1 april 2007 11:49 schreef Katewalker het volgende:
Ze hebben het over hororfilms..geesten enzo...Natasia gelooft er in...![]()
ik denk dat sylvia, van allre personen daar zich het meeste inhoudt, het zou best kunnen zijn dat ze een totaal andere persoonlijkheid heeft, maar voor het spel zich anders voordoetquote:Op zondag 1 april 2007 11:53 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Denk ik op zich ook, alleen ik snap niet waarom ze zich eerder ook niet wat meer inhield. Ze kreeg toen juist van
alle kanten kritiek over zich heen (ok, met name over externe factoren als haar kinderen) maar aan haar gedrag was dat niet
te merken....![]()
Op zich wel ja. Natasia doet wel alsof al die kritiek van buiten haar niets doet, maar ze flipt altijd als er weer eens iets over haar geschreven is. Het doet haar wel veel, net als al die aanvallen van Huub haar wel veel doen. Ze vroeg niet voor niets meerdere keren hulp van Brian omdat ze er niet meer tegen kon. Volgens mij is dat ook de reden waarom ze zo aardig doet tegen Huub de laatste tijd.quote:Op zondag 1 april 2007 11:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor en op zich best knap als je zo'n explosief karakter hebt.
Ze vond 1 jongen uit Oosterhout wel erg leuk maar die was te jong zei ze, ze had hem uitgevraagd over zijn vader omdat ze dacht dat ze die misschien wel kendequote:Op zondag 1 april 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Sylvia nog gescoord eigenlijk? Ze was op een gegeven moment wel erg aan het vissen bij een van die jongens.
Vannacht zat ze aardig te stoken over Brian tegen Amanda op een manier die ik alleen van haar ken, schijnbaar vriendelijk maar ondertussen..............deed ze ook tegen Huub over Lieke op die manier.quote:Op zondag 1 april 2007 11:56 schreef robert2006 het volgende:
ik denk dat sylvia, van allre personen daar zich het meeste inhoudt, het zou best kunnen zijn dat ze een totaal andere persoonlijkheid heeft, maar voor het spel zich anders voordoet
Edit: Scan antwoordt vóór ik vraag...quote:Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef demins het volgende:
Wie zijn volgens Sylvia al dagen aan het fluisteren?
Brian en Amanda?quote:Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef demins het volgende:
Dat heb ik weer meer bij Eric.....Misschien afgezien van het incident met Huub heeft hij zijn ware gezicht denk ik nog niet laten zien...quote:Op zondag 1 april 2007 11:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat sylvia, van allre personen daar zich het meeste inhoudt, het zou best kunnen zijn dat ze een totaal andere persoonlijkheid heeft, maar voor het spel zich anders voordoet
ook weer op de Silvia manier bbbbbrrrrrrr ik kan daar niet tegenquote:Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia klaagt over het gefluister van Brian en amanda volgens mij.
B en Aquote:Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef demins het volgende:
Leuk script , ik zou zeggen stuur het op naar de redactie.quote:Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef Lieve het volgende:
Als Rat broertje gaat matten dan hoop ik dat iemand het op You Tube gooit! Want dat wil ik niet missen. Als broertje gaat matten dan moet Brains toch wel weg?
Want anders ,oet iedereen een labiele familie op anderen afsturen! Dan komt Joris Brains in elkaar meppen en Sylvia's Patrick slaat Jaap onderuit omdat Jaap niet zulke leuke dingen heeft gezegd. Cora komt met de hele crew van Mora en trapt de stal van de paardjes aan flarden, paard dood van de schrik, babypaardje meteen ook dood. Andere paard slaat op hol en vertrapt de productie. En dan Komt Wilgo even de de klusjesman slaan en de kindjes trappen alle slamanders aan gort en de familie van amanda komt iedereen zonder aanziens des persoons collectief uitschelden en koffie gooien, de mama van amanda pakt het hete frituurvet dat opstond voor de frikandellen van de kindjes en mikt dat op Huub die al brandend in fire mevrouw pannekoek achter even een bezoekje brengt. Vol op haar pannekoek zoenend vat zij ook vlam en gaat het programma als een vuurbal te onder.
Ik zeg.... hou die labiele derdehands BMW verkoper broer Brian in de gaten! Daar begint het gedonder
Gisteravond in de jacuzzi met 2 vriendjes hij had het er druk mee, zijn hele mond was rood als Bassie van het heftige harde kussenquote:Op zondag 1 april 2007 12:02 schreef VirtualPOM het volgende:
Dat heb ik weer meer bij Eric.....Misschien afgezien van het incident met Huub heeft hij zijn ware gezicht denk ik nog niet laten zien...
Nou ik ben zover inmiddels dat ik Sylvia niet meer kan horen, luchten of zien!quote:Op zondag 1 april 2007 12:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
ook weer op de Silvia manier bbbbbrrrrrrr ik kan daar niet tegen
Tja, en dan die foute schouderopvullingquote:Op zondag 1 april 2007 12:10 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : Huub ik vind wel dat je body heb gekregen ondanks dat je niet sport, ik vraag me af waar ze dat ziet Huub heeft een eng jongetjes lijfje wat mij betreft
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het is wel 1 april natuurlijk"
Natasia: "Vandaag?"
Sylvia: "Jij denkt dat Wilgo en de kinderen komen vandaag?"
Nou, wat hij bij Huub heeft gedaan is niet acceptabel en ook al ben ik zeer anti-huub, dat vond ik toch echt niet kunnenquote:
Wacht maar af tot hij je in je reet naait als je er niet op bedacht bent!quote:
Mata Hari 's... ?quote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef Clank het volgende:
Er waren twee meisjes die niet door Huub en Eric waren uitgenodigd.. maar door de Febo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |