quote:Op zondag 1 april 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik hoop dat de broer van Brian normaal doet.
Natasia: Blijf maar uit z'n buurt dan.
Palma bedoel jequote:Op zondag 1 april 2007 11:23 schreef rebellious_angel het volgende:
mmmmmmmmm, effe alles doorgelezen... Jeroen heeft het netjes gedaan en er nog uitgegooid ook.. mijn complimenten... hopelijk is bij Huub de info blijven hangen!!!
en als we nu niet van Lieke als kleef aan bij Huub worden verlost... is ze echt een actrice of doet ze alles om zelf voor de camera te komen...
ze mag schoon blijven maken... wat dat betreft stoort ze me lang niet zo als bijvoorbeeld Herma...
Hij zei er net al wat over en volgens mij is niet al te veel blijven hangen.quote:Op zondag 1 april 2007 11:23 schreef rebellious_angel het volgende:
mmmmmmmmm, effe alles doorgelezen... Jeroen heeft het netjes gedaan en er nog uitgegooid ook.. mijn complimenten... hopelijk is bij Huub de info blijven hangen!!!
Ze heeft heel duidelijk gezegd dat hij wel mocht zoenen. Daar heeft hij zich netjes aan gehouden.quote:en als we nu niet van Lieke als kleef aan bij Huub worden verlost... is ze echt een actrice of doet ze alles om zelf voor de camera te komen...
dit is wel echt sex-zoenenquote:Op zondag 1 april 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei er net al wat over en volgens mij is niet al te veel blijven hangen.
[..]
Ze heeft heel duidelijk gezegd dat hij wel mocht zoenen. Daar heeft hij zich netjes aan gehouden.
Van mij mag ze thuisblijven. Dat schoonmaken doet al niet erg goed en ik vind haar houding tov andere miljonairs ook niet goed. Zoals ze Amanda gisteren voor lul zette vond ik ongepast voor personeel, ze is niet de huisvriendin die zich dat kan veroorloven.quote:Op zondag 1 april 2007 11:23 schreef rebellious_angel het volgende:
-knip-
ze mag schoon blijven maken... wat dat betreft stoort ze me lang niet zo als bijvoorbeeld Herma...
Vind je het gek: overdaad schaadtquote:Op zondag 1 april 2007 11:30 schreef Sporti het volgende:
Ik geloof niet dat de "boodschappen "van Jeroen erg serieus worden genomen door de bewoners![]()
Voor DGK rookte hij er 5 tot 6 per dag zegt hij.quote:Op zondag 1 april 2007 11:32 schreef havefun het volgende:
tering Huub rookt 25 tot 30 sigaretten per dag.
Dat hoor je wel hij hoest als een bootwerker net als Silvia trouwens in haar slaap elke 5 minuten hoestquote:Op zondag 1 april 2007 11:32 schreef havefun het volgende:
Ik rookte er meer dan 40 per dag, dus vind dat aantal van Huub nog wel meevallen.quote:Op zondag 1 april 2007 11:32 schreef havefun het volgende:
Zo zo klachten gehad over slechte luchtwegen en daardoor een beetje bij geasfalteerd?quote:Op zondag 1 april 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik rookte er meer dan 40 per dag, dus vind dat aantal van Huub nog wel meevallen.
ik ben allesbehalve Nastasi fan maar gisteren heeft ze toch iedereen die te lam was om te lopen geholpen, en ze was de enige die ook nog hielp met opruimen, i.p.v. huilend of lam naar zijn/haar mandje te vluchtenquote:Op zondag 1 april 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik heb me zó in moeten houden"
Ik vindt Natasia de laatste maanden goed te pruimen, niks mis mee.quote:Op zondag 1 april 2007 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
natas zich haar eigen imago een beetje op te hemelen
iedereen vond haar gisteren zo leuk en lief en aardig
ze is echt een beetje ingedutquote:Op zondag 1 april 2007 11:37 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vindt Natasia de laatste maanden goed te pruimen, niks mis mee.
ik hoop dat natas of huub jet gauw bekend maakt aan amandaquote:Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef Sporti het volgende:
Zou Brian zo aan het janken geweest zijn omdat hij zich toch weer niet heeft kunnen beheersen en weer dames, heeft lopen kussen?
Sigaretten, met filter toch? Ach, ik leef ook nog en je wil niet weten hoeveel ik vroeger heb gerookt. Nu gelukkig niks meer. Maar 30 valt wel mee hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Voor DGK rookte hij er 5 tot 6 per dag zegt hij.
quote:Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef AnTjUh het volgende:
ik hoop dat natas of huub jet gauw bekend maakt aan amanda
wel ja joh niks aan de handquote:Op zondag 1 april 2007 11:40 schreef Lieve het volgende:
Sigaretten, met filter toch? Ach, ik leef ook nog en je wil niet weten hoeveel ik vroeger heb gerookt. Nu gelukkig niks meer. Maar 30 valt wel mee hoor.
Komt dat labiele broertje van NoBrains straks? En de rest van die enigzins agressieve familie? ( druk ik me zo netjes en voorzichtig genoeg uit? )quote:Op zondag 1 april 2007 11:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hij is wel minstens net zo eng als Brian, het word vast een erg emotioneel weerzien
![]()
Jep! Gesellug....quote:Op zondag 1 april 2007 11:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
Komt dat labiele broertje van NoBrains straks? En de rest van die enigzins agressieve familie? ( druk ik me zo netjes en voorzichtig genoeg uit? )
Vond ik ook inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2007 11:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sigaretten, met filter toch? Ach, ik leef ook nog en je wil niet weten hoeveel ik vroeger heb gerookt. Nu gelukkig niks meer. Maar 30 valt wel mee hoor.
Ik zou zeggen laat Brian met rustquote:Op zondag 1 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:
Nasty: Geesten en dode mensen ... laat ze met rust
Huub: Dat is toch het zelfde?
Ik weet alleen dat zijn enge broertje komt, vond het wel een beetje aso zooitje wat ik de vorige keer van hem zag incl. zijn ma! Hoe zou Brian dat noemen?.............in de boom hangen veel appels als ze vallen?quote:Op zondag 1 april 2007 11:43 schreef Lieve het volgende:
Komt dat labiele broertje van NoBrains straks? En de rest van die enigzins agressieve familie? ( druk ik me zo netjes en voorzichtig genoeg uit? )
Word gezellig.quote:Op zondag 1 april 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
Komt de moeder van Brian ook?
Hoe bedoelu?quote:Op zondag 1 april 2007 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Rat schrijft zelfs spelltips op.
Vet enge!quote:
Hier heeft Huub vanmorgen zelf zijn bezorgdheid al over uitgesproken.quote:Op zondag 1 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Gaat dat wel goedkomen tussen Huub en die broer van Brian?
Ik zie die familie van Brian voor vanalles aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |