ja, dat doen zequote:Op zondag 1 april 2007 10:19 schreef donpsp het volgende:
wat een verschil in drukte tussen gisteravond en nu hier in de COS, lol. Iedereen ligt nog op bed
Zo is op Brian en Jaap na elke man wel leukquote:Op zondag 1 april 2007 10:19 schreef Katewalker het volgende:
En zo vind ik Huub dus leuk....gister tijdens het feest dus niet...hij was de gastheer en was alleen aan het zoenen met lelijke, zielige meisjes..
En nu zit hij zich rot te lachen...hahaha ik wil weten wat hij denkt...![]()
Volgens mij huilde Brian gewoon uit zelfmedelijden. Zelf zei hij dat het vreugdetranen waren.quote:Op zondag 1 april 2007 09:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Waarom huilde Brian op het eind?
En hoe is het kort samengevat afgelopen met Likkende Lassie in de kooi?
2 meisjes zijn niet goed geworden. Natasia heeft een daarvan onder de douche gezet. brrrrquote:Op zondag 1 april 2007 11:11 schreef AnTjUh het volgende:
de wegestuurde fokker wordt besproken
er zijn er 3 weggestuurd intotaal
drie. wie nog meer?quote:Op zondag 1 april 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
3 er uit gezet
2 niet gekomen
de rest wou blijven slapen... geslaagd feestje zegt Huub!!
De pot verwijdt de ketel , tering Huub ben je nog een beetj elam ofzoquote:Op zondag 1 april 2007 11:14 schreef Sporti het volgende:
Huub over Eric : hij was zooooooo knetterlam ik vroeg me af doe je dat thuis ook met een feestje...........................hoor wie het zegt![]()
Tjonge jonge ionge lekker stoer hè?quote:Op zondag 1 april 2007 10:59 schreef havefun het volgende:
Kunnen we weer een hele middag naar die bavianen kijken
on-be-grij-pe-lijkquote:Op zondag 1 april 2007 11:14 schreef Sporti het volgende:
Huub over Eric : hij was zooooooo knetterlam ik vroeg me af doe je dat thuis ook met een feestje...........................hoor wie het zegt![]()
huub is gewoon bi hoor, anders ga je echt niet zo lang doorquote:Op zondag 1 april 2007 11:09 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : ik ga wel twijfelen aan jou geaardheid hoor Huub, ik zag je weer heftig kussen met Eric.
Huub : ik ga niet sexen met Eric
O Ik moet het even zeggen. Wanneer neemt die Smeets nu eindelijk eens afscheid. Arrogante zak.quote:
Huub is gestoord, dat iig maar bi denk ik niet eerlijk gezegd...quote:Op zondag 1 april 2007 11:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub is gewoon bi hoor, anders ga je echt niet zo lang door
quote:Op zondag 1 april 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik hoop dat de broer van Brian normaal doet.
Natasia: Blijf maar uit z'n buurt dan.
Denk dat dat meevalt. Ik denk dat ze ook qua schreeuwen oprecht meende wat ze gisteren zei tegen die LL: dat ze veel rustiger was gewordenquote:Op zondag 1 april 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Het is best jammer dat Natasia zich zo weet in te houden eigenlijk. Volgens mij is dat zonder camera's ook wel een beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |