En? Hard gelachen uit grote droefenis en zwaar verdriet?quote:Op zondag 1 april 2007 14:06 schreef demins het volgende:
[..]
Uit pure blijdschap en innige dankbaarheid! Ik ben een gevoelsmens!![]()
![]()
![]()
Mooie combi van foto en sig.quote:Op zondag 1 april 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En zijn echte held natuurlijk:
[afbeelding]
Het is echt een moeder die haar zoon niet kan loslaten en elk meisje gaat afkraken die wat met hem krijgtquote:Op zondag 1 april 2007 14:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou ... ik vind het zonde van zijn 50.000 euro ...hij had zijn moeder lekker op Bonaire moeten laten zitten. Beter weer ook.
Vandaag nog geen slecht woord gehoord over Amandaquote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is echt een moeder die haar zoon niet kan loslaten en elk meisje gaat afkraken die wat met hem krijgt![]()
![]()
Natasia wilde het niet erger maken en probeerde Wilgo "subtiel" duidelijk te maken over "dat andere" wat hij ook gezegd had.quote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet even uitspreekt tegenover ParaMotha.
Onzin natuurlijk, als hij niet had willen komen was ie niet gekomen. De kindertjes zouden dan wel door een tante zijn gebracht.quote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Kaleddis het volgende:
Huub tegen Wilgo: "Wel stoer dat je gekomen bent." Wilgo zegt dat hij wel moest....
Ik hoop dat Netty een breuk tussen Brian en Natasia bewerkstelligt... dan wordt het echt feest in de villaquote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Natasia wilde het niet erger maken en probeerde Wilgo "subtiel" duidelijk te maken over "dat andere" wat hij ook gezegd had.
Ik vind die hele Brian clan nogal eng eigenlijk. Maar mama B bewerkstelligt zo alleen maar meer een breuk
Maar vergeet niet de zeer plotse omslag van Wilgo over het verblijf van Natasia in de villa. Ik denk echt wel dat hij omgekocht is en dat hij nu een contract heeft ofzo.quote:Op zondag 1 april 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, als hij niet had willen komen was ie niet gekomen. De kindertjes zouden dan wel door een tante zijn gebracht.
Eén van zijn idolen: The Cool Rulerquote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
Damn... en Brian nog steeds met dat slagershoedje op hij denkt dus echt dat het cool staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |