Volgens mij vindt hij Huub wel degelijk zeer vermakelijk, maar heeft hij door dat Natasia er meteen uit ligt als ze overstapt.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef bunnyma het volgende:
Dus het is wel weer duidelijk:
Wilgo vindt de SHE-groep maar niets.Natasja moet bij Brian blijven.
De broer die je nu op stream 4 ziet?quote:Op zondag 1 april 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Volgens Brian's broer speelt Huun het spel smerig en slim.
Volgens mij die gozer met dat matje in zijn nek ......quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef havefun het volgende:
Is die Kale BRian's zijn broer?
Zo noemt haar hele familie haar en zo heeft ze ook altijd geheten.. een carriere als "Diva" was kennelijk het moment voor een "interessante" name-upgradequote:
En dat is natuurlijk wel waar.quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij Huub wel degelijk zeer vermakelijk, maar heeft hij door dat Natasia er meteen uit ligt als ze overstapt.
Net is de meest ranzige vrouwquote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Spoko het volgende:
wat een loeder die netty, ook rijp voor opname.....
Laat me raden: het was Brian zeker vooral niet?quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef pullup het volgende:
Dit geloof je niet na de melding van de STEM weet Brian precies wie er speltechnische info door aan het geven is![]()
Misschien dat de redaktie dat gezegd heeft om hem een beetje op te fokken, als het uberhaupt al waar is wat Brainless zegt. Ik kan me echter niet voorstellen dat de redaktie iemand zoals Brainless (en zelfs Huub) wilt als uiteindelijke winnar, dat zou een zeer slechte reclame voor het programma zijn want uiteindelijk zullen AL z`n misdaden naar buiten komen en uitvergroot worden.quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Sporti het volgende:
Brian zei net ik heb van hogerhand dat als Brian weg is hier Huub de hele toko gaat winnen![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan nu geen enkele stream meer kijken vanwege de Brian familie
Regie, anderen in beeld graag.
Yep nauwelijks verhuldquote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef CARLAK het volgende:
Wordt Huub nu bedreigd door de visite van Brian?
Toen de dochter van Natas dat tegen Netty was het antwoord: maar dat doen wij helemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2007 15:17 schreef Flabberguest het volgende:
En weer wordt Netty gewaarschuwt voor speltechnische dingen doorlullen. 3x is eruit??????
Heb ik gemist, wat werd er gezegd??quote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef Sporti het volgende:
OOOOOOOOOO Bedreigingen mogen wel ?????????????![]()
Dat gestoorde mens moet haar bek gewoon houden. Wat is die erg zegquote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Prospera het volgende:
Cheyenne komt ze vertellen dat ze het niet over speltechnische dingen mogen hebben.
Ja zucht motha Nettie, anderen mogen het wel, maakt ook niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |