Volgens mij vindt hij Huub wel degelijk zeer vermakelijk, maar heeft hij door dat Natasia er meteen uit ligt als ze overstapt.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef bunnyma het volgende:
Dus het is wel weer duidelijk:
Wilgo vindt de SHE-groep maar niets.Natasja moet bij Brian blijven.
De broer die je nu op stream 4 ziet?quote:Op zondag 1 april 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Volgens Brian's broer speelt Huun het spel smerig en slim.
Volgens mij die gozer met dat matje in zijn nek ......quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef havefun het volgende:
Is die Kale BRian's zijn broer?
Zo noemt haar hele familie haar en zo heeft ze ook altijd geheten.. een carriere als "Diva" was kennelijk het moment voor een "interessante" name-upgradequote:
En dat is natuurlijk wel waar.quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij Huub wel degelijk zeer vermakelijk, maar heeft hij door dat Natasia er meteen uit ligt als ze overstapt.
Net is de meest ranzige vrouwquote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Spoko het volgende:
wat een loeder die netty, ook rijp voor opname.....
Laat me raden: het was Brian zeker vooral niet?quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef pullup het volgende:
Dit geloof je niet na de melding van de STEM weet Brian precies wie er speltechnische info door aan het geven is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |