Heeft Brainless geen vrienden? Als je 3 personen mag uitnodigen dan maak je daar uiteraard maximaal gebruik van, want het is een unieke gebeurtenis...quote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef happyme28 het volgende:
Wie heeft Brian nu allemaal uitgenodigd? Alleen zijn broer begreep ik, maar verder?
misschien kan die Likkende Lassie nog uitnodigen?quote:Op zondag 1 april 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft Brainless geen vrienden? Als je 3 personen mag uitnodigen dan maak je daar uiteraard maximaal gebruik van, want het is een unieke gebeurtenis...
Natasia is ook niet erlijk ze moet zeggen tegen hem wat ze echt denkt, ze wil zich naar mijn gevoel inlikken in SHE.quote:Op zondag 1 april 2007 13:31 schreef solara4 het volgende:
wat is het ook een lul, hij weet niet hoe hij zich moet gedragen....zielig figuur
Brian heeft al vaker gezegd dat sinds hij in DGK zit, niets meer van zijn 'vrienden' heeft gehoord.quote:Op zondag 1 april 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft Brainless geen vrienden? Als je 3 personen mag uitnodigen dan maak je daar uiteraard maximaal gebruik van, want het is een unieke gebeurtenis...
ze roddelt met Huub over Brain, en dat ontkend ze nu.quote:Op zondag 1 april 2007 13:33 schreef solara4 het volgende:
ze heeft nu wel gelijk...
Brainless en NatasJa leven in hun eigen realiteit, er is geen hoop meer voor hun...quote:Op zondag 1 april 2007 13:32 schreef maril het volgende:
Natasia is ook niet erlijk ze moet zeggen tegen hem wat ze echt denkt, ze wil zich naar mijn gevoel inlikken in SHE.
welke vrienden??????quote:Op zondag 1 april 2007 13:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft al vaker gezegd dat sinds hij in DGK zit, niets meer van zijn 'vrienden' heeft gehoord.
Tsja Sylvia heeft zichzelf niet gemaakt..maar ik zie haar toch liever dan Amanda met die neptietenquote:Op zondag 1 april 2007 13:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Het gaat om een mate van disproportionaliteit die in contrast is met ''een goed figuur''.
Ik zou als man die qua leeftijd haar vader zou kunnen zijn, niet omkijken op straat.![]()
Ja, hij is alweer flink para aan het worden. 'k Hoop dat Amanda zo ook nog even een potje ruzie met hem gaat schoppenquote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef solara4 het volgende:
hij wordt weer parra hoor, misschien gaat ie wel mee naar buiten met zijn vrienden vanavond
Brian op z'n beurt noemt het "gepassioneerd in het leven staan". Zo kan je het ook noemen zegt Natasia...quote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Mika25 het volgende:
NatasJa tegen Brainless: "Je hebt een heel kort lontje"
In het verleden hadden ze het er altijd over dat Huub een kort lontje heeft en Brainless niet... Wat dat betreft is er veel veranderd...
Brian: Nee, ik ben gepassioneerd met het levenquote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Mika25 het volgende:
Natasia heeft zelf een kort lontje...de pot verwijt de ketel.....quote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Mika25 het volgende:
In het verleden hadden ze het er altijd over dat Huub een kort lontje heeft en Brainless niet... Wat dat betreft is er veel veranderd...
en brian?????quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef maril het volgende:
Amanda heeft wel getongd.
Met wie?quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef maril het volgende:
Amanda heeft wel getongd.
Vroeg ik me ook af. Dan kunnen we eens een briefje sturen...quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef merino het volgende:
heeft iemand dan caps dat Brian heeft staan zoenen?
Tuurlijk weet hij het nog, maar alles wat uit z`n mond komt is voor 99% bullshit of gewoon gelogen. Letterlijk ALLES verdraaid hij net zo lang tot het in z`n voordeel is. Hij is gewoon een vuile rat die uitsluitend aan zichzelf denkt. Tijd dat de redaktie eens al z`n misstappen in 6 maanden tijd, in een video boodschap stopt en die aan de groep laat zien..quote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Kaleddis het volgende:
Gut gut gut, nu weet het niet meer. Hij weet net wel het hele gesprek met Jaap te herinneren![]()
aub nietquote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef merino het volgende:
heeft iemand dan caps dat Brian heeft staan zoenen?
De relatie die alleen een sexrelatie is. Ik snap het gezeik echt niet !quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Dogga het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze niet gewoon elkaar schoppen kunnen ze beide naar huis.
wordt een beetje ziek van dat gezeik iedere keer weer....over hun "relatie"
Ik haat het
ze blijft je ook verbazen hequote:Op zondag 1 april 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Je was de vorige keer nog veel dronkender"
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 april 2007 13:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian gaat het net zo lang aan iedereen vragen totdat iemand tegen hem zegt dat er niets gebeurd is. En die gaat hij dan geloven ....
Huub zal daar wel gebruik van maken.....quote:Op zondag 1 april 2007 13:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian verwacht niet dat zijn broer en moeder de hand van Huub schudden ... stelletje losers
Dat mag iedereen die een half jaar in de kooi zit. Brian vandaag ook en Syl binnenkort.quote:Op zondag 1 april 2007 13:47 schreef Sonique het volgende:
Wat een kinderachtig schoolplein gezeik weer van BRian en Amanda...
Jeezzz, grow the fuck up zeg...
En krijgt Natasia nu al WEER bezoek van haar koters?
Misschien begint Party wel gelijkt te krijgen dat Natasia een voorkeursbehandeling krijgt....
Is er uberhaubt nog geneukt gisternacht? (en heeft Eric gescored ofwa?!)
Toen Huub Brian z'n broer tegenkwam in de Zebra Lounge heeft hij hem ook geen hand gegeven. Heel zielig dus en een gevalletje realiteit en spel niet kunnen scheiden.quote:Op zondag 1 april 2007 13:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian verwacht niet dat zijn broer en moeder de hand van Huub schudden ... stelletje losers
Toen waren er geen camera's. Dit "soort mensen" is altijd aardig als er een camera in de buurt is, maar zodra niemand het ziet steken ze een mes in je rug (letterlijk en figuurlijk).quote:Op zondag 1 april 2007 13:49 schreef Kaleddis het volgende:
Toen Huub Brian z'n broer tegenkwam in de Zebra Lounge heeft hij hem ook geen hand gegeven. Heel zielig dus en een gevalletje realiteit en spel niet kunnen scheiden.
klopt ... dat vond ik zo leuk aan die vriend van Ilona. En doordat die Michael zo relaxt deed tegen Bart en Nathanael zijn die twee ook anders/vriendelijker tegen Ilona gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2007 13:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toen Huub Brian z'n broer tegenkwam in de Zebra Lounge heeft hij hem ook geen hand gegeven. Heel zielig dus en een gevalletje realiteit en spel niet kunnen scheiden.
Ja maar kom op zeg... HOEZO opgesloten in luxe. Natasia is het vaaklst buiten, heeft het meest gebelt en bezoek gehad, en mag nu weer haar kindjes zien waarmee ze verledenweek nog in de studio een plaatje mee aan het opnemen was.... Nog maar te zijgen over de autorijlessen en 'onderhoud' tripjes 'buiten'quote:Op zondag 1 april 2007 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat mag iedereen die een half jaar in de kooi zit. Brian vandaag ook en Syl binnenkort.
DGK heeft natuurlijk veel negatieve publiciteit over zich heen gekregen betreffende Natasia, daarom laten ze haar winnen denk ik om een lange neus(slaat nergens op overigens) naar iedereen te kunnen trekken en om zichzelf goed te praten zeg maar....quote:Op zondag 1 april 2007 13:47 schreef Sonique het volgende:
Wat een kinderachtig schoolplein gezeik weer van BRian en Amanda...
Jeezzz, grow the fuck up zeg...
En krijgt Natasia nu al WEER bezoek van haar koters?
Misschien begint Party wel gelijkt te krijgen dat Natasia een voorkeursbehandeling krijgt....
Is er uberhaubt nog geneukt gisternacht? (en heeft Eric gescored ofwa?!)
quote:Op zondag 1 april 2007 13:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als mijn zoon zo aan me zou hangen en de hele tijd van die mama-liedjes zou zingen kreeg ie een draai om zijn oren van me. Get real boy!
Ja bedankt voor de 9 maanden die je me hebt gedragen met veel pijn en moeite enzo.quote:Op zondag 1 april 2007 13:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als mijn zoon zo aan me zou hangen en de hele tijd van die mama-liedjes zou zingen kreeg ie een draai om zijn oren van me. Get real boy!
Zullen we wel weer niet kunnen verstaan. Er zal wel weer het nodige papiaments gepraat worden (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op zondag 1 april 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
Wel leuk. Ben benieuwd wat Netty te melden heeft over Amanda.
ik ook .. ik ook. Netty kan ook zo lekker zeiken op zo'n zalftoon. Als ze het dan maar in het Nederlands doet want anders krijg ik er niks van mee ....quote:Op zondag 1 april 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
Wel leuk. Ben benieuwd wat Netty te melden heeft over Amanda.
De waarheid mag niet verteld wordenquote:Op zondag 1 april 2007 13:55 schreef Mika25 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat de gasten gisteren een waarschuwing kregen dat ze niet over het spel mochten praten, terwijl NatasJa en Brainless vandaag hun belangrijkste informatie leveranciers te spreken krijgen (maar liefst 9 uur lang)...
Ik seg, laat maar komenquote:Op zondag 1 april 2007 13:55 schreef schatje het volgende:
Ja, Netty is niet zo gecharmeerd van Amanda. Ik ben dus ook benieuwd.
Amanda mag wat mij betreft wel weg uit dat groepje, dan zie ik liever Jaap en NatasJa rondhangen bij SHE. Amanda heeft een onprettige stem om naar te luisteren, praat met te veel volume, kraamt regelmatig onzin uit, begrijpt niet de basisprincipes van een discussie voeren, en gaat overal tegen in.quote:Op zondag 1 april 2007 13:57 schreef proh het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vind Jaap er plezierig zo als ie nu bij Huub, Sylvia, Eric en Amanda zit, leuke opmerkingen enzo, beter.
mee eens!quote:Op zondag 1 april 2007 13:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda mag wat mij betreft wel weg uit dat groepje, dan zie ik liever Jaap en NatasJa rondhangen bij SHE. Amanda heeft een onprettige stem om naar te luisteren, praat met te veel volume, kraamt regelmatig onzin uit, begrijpt niet de basisprincipes van een discussie voeren, en gaat overal tegen in.
Dat zou wel een goeie bak zijn!quote:Op zondag 1 april 2007 14:00 schreef Spoko het volgende:
niemand komt, het is gewoon 1 april....
Hij vindt het cool om een keurslager te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 14:00 schreef Kaleddis het volgende:
Gaat Brian nu de hele dag dat trieste hoedje ophouden ?
Ik ook!quote:Op zondag 1 april 2007 14:02 schreef Tissik het volgende:
Het lijkt me nog steeds een geweldige grap als er geen bezoek komt, Brrrian gaat dan weer vreselijk huilen van pure blijdschap en dankbaarheid![]()
En, denk je dan Brian dan het licht gaat zien? Echt niet. Die beelden zijn dan "vuile manipulaties van bepaalde type personen, mensen, met disrespect naar de antilliaanse gemeenschap toé."quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij het nog, maar alles wat uit z`n mond komt is voor 99% bullshit of gewoon gelogen. Letterlijk ALLES verdraaid hij net zo lang tot het in z`n voordeel is. Hij is gewoon een vuile rat die uitsluitend aan zichzelf denkt. Tijd dat de redaktie eens al z`n misstappen in 6 maanden tijd, in een video boodschap stopt en die aan de groep laat zien..
Uit pure blijdschap en innige dankbaarheid! Ik ben een gevoelsmens!quote:
En zijn echte held natuurlijk:quote:Op zondag 1 april 2007 14:01 schreef demins het volgende:
Daarom draagt die zot de hele dag zijn hoedje! Idool van hem: Gregory Isaacs...
[afbeelding]
Ook een idool van mij trouwens, maar ik draag dan weer geen maffe hoedjes...
Thanksquote:Op zondag 1 april 2007 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OT : Meestal zet ik zaterdag de kijkcijfer-grafieken in het topic, deze week werd het een dagje later. Maar de nieuwe overzichten staan nu hier De kijkcijfers, deel 4
Ja natuurlijk! Met die badmuts... hij heeft wel iets met hoofddeksels!quote:Op zondag 1 april 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En zijn echte held natuurlijk:
[afbeelding]
~quote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef My_ het volgende:
Helaas ze komen echt...
Ik vind het wel gezellig met de moeder van Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef My_ het volgende:
Helaas ze komen echt...
Dat hoorde ik ook, maar waar had ze het over?!quote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Netty: "Ik vind het allemaal niet zo leuk"
Hoe zei ze dat ? In welke context ?quote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Netty: "Ik vind het allemaal niet zo leuk"
Denk het niet, denk dat die broer net als Brainless van het type is dat alleen vrouwen het ziekenhuis slaat (als er geen camera's in de buurt zijn)...quote:
Dat natas af en toe clashes heeft met Brianquote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar waar had ze het over?!
Het was een reactie op dit:quote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar waar had ze het over?!
Idd, dat valt reuze meequote:Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
Wat een leuke kinderen heeft ze toch!
Volgens mij welquote:Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef havefun het volgende:
Wie is die kale , een broer van Brian?
Alsof hij het intellect heeft om die gedichten te doorgrondenquote:Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian krijgt gedichten van Shakespeare ..... ach welja .....
Dat ben ik dan weer met haar eens! Je kan Amanda zelden op een bewuste leugen betrappen...quote:Op zondag 1 april 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Netty tegen Amanda: "Ik ben echt trots op jou. Je bent echt rechtvaardig"
ja en terecht wel denk ik.quote:Op zondag 1 april 2007 14:22 schreef noekje het volgende:
Oeps, Natasia boos op Netty!
Als er van familie van SHE uigenodigd was was dit ook gebeurd.quote:Op zondag 1 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
En afgelopen nacht mocht er niets gezegd worden en nu mag alles
Het is ook een hele nare opmerking. Je zou er maar van beschuldigd worden, jaloers op Amandaquote:Op zondag 1 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Netty vraagt of het geen jaloezie was van Natasia. Natasia vindt het een nare en vervelende opmerking. De oorlog begint
Duurt dit 9 uur?quote:Op zondag 1 april 2007 14:25 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia geirriteerd door Wilgo, gaat prima daar![]()
Gaan nog een lange 9 uur worden zo![]()
Natasia's kindjes gaan 7 uur weg ... hoelang haar ventje mocht blijven wist ze nog niet.quote:Op zondag 1 april 2007 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang blijft het bezoek eigenlijk weet iemand dat?
Ik verleng de boxen naar mijn balkon!quote:Op zondag 1 april 2007 14:25 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia geirriteerd door Wilgo, gaat prima daar![]()
Gaan nog een lange 9 uur worden zo![]()
Die van natasia blijven tot 19.00uurquote:Op zondag 1 april 2007 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang blijft het bezoek eigenlijk weet iemand dat?
Die maken plezier met de gasten.quote:Op zondag 1 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als er van familie van SHE uigenodigd was was dit ook gebeurd.
Alleen de kinderen, die mogen na 19.00 niet op de streams. De rest mag tot 23.00 blijven.quote:
da's ook erg !!!quote:Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Wilgo moet werken zegt hij, hij gaat met de kinderen mee naar huis
Wilgo zei dat hij vanavond moet werken. Hij gaat al vroeg (7 uur) met de kinderen weg.quote:Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Natasia's kindjes gaan 7 uur weg ... hoelang haar ventje mocht blijven wist ze nog niet.
Onzin. Toen Mok, Sophie of Desire voor Sylvia kwamen is er vrijwel niet over het spel gesproken.quote:Op zondag 1 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
Dat snap ik, maar waarom deden ze vannacht dan wel zo moeilijk over spelinfo?quote:Op zondag 1 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En die hadden ook informatie doorgespeeld, dus niet zo dom lullen en SHE weer omhoog lullen.quote:Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die maken plezier met de gasten.
Dat is altijd het grote verschil
Ja hoorde ik ook, terwijl ze naar boven liepenquote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Zei Wilgo nou iets in een andere taal?
Jammer dat ze dat niet even uitspreekt tegenover ParaMotha.quote:Op zondag 1 april 2007 14:27 schreef schatje het volgende:
Wilgo heeft natuurlijk gezegd dat Brian ook niet te vertrouwen is. Ook niet de eerste keer trouwens. Tijdens een telefoongesprek ook een keer.
Precies. En na die uitval van Netty wordt die band vast ook niet meer wat het was.quote:Op zondag 1 april 2007 14:27 schreef schatje het volgende:
Wilgo heeft natuurlijk gezegd dat Brian ook niet te vertrouwen is. Ook niet de eerste keer trouwens. Tijdens een telefoongesprek ook een keer.
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 1 april 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En die hadden ook informatie doorgespeeld, dus niet zo dom lullen en SHE weer omhoog lullen.
En? Hard gelachen uit grote droefenis en zwaar verdriet?quote:Op zondag 1 april 2007 14:06 schreef demins het volgende:
[..]
Uit pure blijdschap en innige dankbaarheid! Ik ben een gevoelsmens!![]()
![]()
![]()
Mooie combi van foto en sig.quote:Op zondag 1 april 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En zijn echte held natuurlijk:
[afbeelding]
Het is echt een moeder die haar zoon niet kan loslaten en elk meisje gaat afkraken die wat met hem krijgtquote:Op zondag 1 april 2007 14:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou ... ik vind het zonde van zijn 50.000 euro ...hij had zijn moeder lekker op Bonaire moeten laten zitten. Beter weer ook.
Vandaag nog geen slecht woord gehoord over Amandaquote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is echt een moeder die haar zoon niet kan loslaten en elk meisje gaat afkraken die wat met hem krijgt![]()
![]()
Natasia wilde het niet erger maken en probeerde Wilgo "subtiel" duidelijk te maken over "dat andere" wat hij ook gezegd had.quote:Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet even uitspreekt tegenover ParaMotha.
Onzin natuurlijk, als hij niet had willen komen was ie niet gekomen. De kindertjes zouden dan wel door een tante zijn gebracht.quote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Kaleddis het volgende:
Huub tegen Wilgo: "Wel stoer dat je gekomen bent." Wilgo zegt dat hij wel moest....
Ik hoop dat Netty een breuk tussen Brian en Natasia bewerkstelligt... dan wordt het echt feest in de villaquote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Natasia wilde het niet erger maken en probeerde Wilgo "subtiel" duidelijk te maken over "dat andere" wat hij ook gezegd had.
Ik vind die hele Brian clan nogal eng eigenlijk. Maar mama B bewerkstelligt zo alleen maar meer een breuk
Maar vergeet niet de zeer plotse omslag van Wilgo over het verblijf van Natasia in de villa. Ik denk echt wel dat hij omgekocht is en dat hij nu een contract heeft ofzo.quote:Op zondag 1 april 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, als hij niet had willen komen was ie niet gekomen. De kindertjes zouden dan wel door een tante zijn gebracht.
Eén van zijn idolen: The Cool Rulerquote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
Damn... en Brian nog steeds met dat slagershoedje op hij denkt dus echt dat het cool staat![]()
Zoiets verstond ik ook jaquote:Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef F1reB1rd het volgende:
Wilde nu een van Brian's posse een keer over het hek springen, en Huub pakken ?
Mooi! Ze zet ze zo even subtiel op hun plaats.quote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
Briljant: Sylvia komt dat Kubatz-gespuis zelf even een hand geven!!
Zo hoort het Syl![]()
Als het echt was gebeurd dat Brian getongd zou hebben dan had het allang met een filmpje op de site gestaan met een titel als 'Brian verbreekt afspraak'. Er is zowel bij Amanda als Brian niet meer gebeurd dan dansen en kusjes op de wang/mond. Wat een ophef weer om niks, pffff. Voor SHE is het natuurlijk wel interessant om vol te houden dat het wel zo is want Amanda laat zich inderdaad makkelijk manipuleren.quote:Op zondag 1 april 2007 13:38 schreef Katewalker het volgende:
Simpele Amanda laat zich weer opfokken door Huub en Eric...![]()
Gregory rulesquote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef demins het volgende:
[..]
Eén van zijn idolen: The Cool Ruler
[afbeelding]
Het komt ook bij Natasia weg hoor, die heeft het gezien.quote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als het echt was gebeurd dat Brian getongd zou hebben dan had het allang met een filmpje op de site gestaan met een titel als 'Brian verbreekt afspraak'. Er is zowel bij Amanda als Brian niet meer gebeurd dan dansen en kusjes op de wang/mond. Wat een ophef weer om niks, pffff. Voor SHE is het natuurlijk wel interessant om vol te houden dat het wel zo is want Amanda laat zich inderdaad makkelijk manipuleren.
Whehe, die was briljant jaquote:Op zondag 1 april 2007 14:41 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahaha die opmerking van Erik; zit in de familie zeker dat afzonderen van de rest.
Mooi gezegd, inderdaad Kubatz-gespuis ...... meer woorden zijn niet nodigquote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
Briljant: Sylvia komt dat Kubatz-gespuis zelf even een hand geven!!
Jaap is stomquote:Op zondag 1 april 2007 14:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Netty vindt Jaap tof ... 'iederéén vindt hem tof'
oh? .. ik vind Jaap anders helemaal niet tof.
Jij denkt echt dat alles wat die 25 mensen hebben meegemaakt op de streams te zien is geweestquote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als het echt was gebeurd dat Brian getongd zou hebben dan had het allang met een filmpje op de site gestaan met een titel als 'Brian verbreekt afspraak'.
ok dan gebruik ik vandaag Kg als acroniem voor Kubatz-gespuis.quote:Op zondag 1 april 2007 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi gezegd, inderdaad Kubatz-gespuis ...... meer woorden zijn niet nodig
Hij is leukquote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
over Sylvia... 'wat voegt die toe'.... vraagt de mafia-clan zich af.
Dat zien we wel bij de volgende Ppoll.quote:Op zondag 1 april 2007 14:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Netty vindt Jaap tof ... 'iederéén vindt hem tof'
http://video.google.nl/videoplay?docid=6271672850704647828quote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als het echt was gebeurd dat Brian getongd zou hebben dan had het allang met een filmpje op de site gestaan met een titel als 'Brian verbreekt afspraak'. Er is zowel bij Amanda als Brian niet meer gebeurd dan dansen en kusjes op de wang/mond. Wat een ophef weer om niks, pffff. Voor SHE is het natuurlijk wel interessant om vol te houden dat het wel zo is want Amanda laat zich inderdaad makkelijk manipuleren.
Dan heb je zeker zijn opmerking tegen Natsia gemist dat hij zei dat hij het weer goed moet maken met Brian en dat ze te veel om gaat met 'die slangen'.quote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
Wat maakt Wilgo zijn voorkeur trouwens leuk duidelijk door lekker bij de rest te gaan zitten, zelfs Jaap en Amanda komen weer eens beter uit de verf door hun aanwezigheid bij SHE.
schattig toch!quote:Op zondag 1 april 2007 14:49 schreef donpsp het volgende:
Kijk die buik van dat kleine jongetje.. wat een bolle man!
Je kunt er bij familie iig vanuit gaan dat het oprechte informatie is, wellicht gekleurd door hun beeld van die bewoner, maar bij een buitenstaander weet je nooit of het info is die voor die bewoner bedoeld is of dat het een bommetje is door een anti-fan.quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef donpsp het volgende:
Waarom mag die familie nu wel info doorspelen, en LL gister niet?
brian, wie anders?quote:Op zondag 1 april 2007 14:52 schreef donpsp het volgende:
Ik hoorde in mijn oorhoek van Natasia
' heeft een veel te hoge dunk van zichzelf'
over wie ging 't?
Brianquote:Op zondag 1 april 2007 14:52 schreef donpsp het volgende:
Ik hoorde in mijn oorhoek van Natasia
' heeft een veel te hoge dunk van zichzelf'
over wie ging 't?
Daar is dus niet getongd, maar dat is ook niet hét moment. Dat was met een donker meisje die van Brian naar Huub ging en weer andersom.quote:Op zondag 1 april 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=6271672850704647828
met dank aan vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |