quote:Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef VGA4xZoom het volgende:
Yo!
Ik ben nieuw hier![]()
Ik heb zojuist m'n eerste dieet-resultaat toegevoegd op Dieet-web.nl, maar sta nog niet in het lijstje.
Ik heb al heel lang overgewicht, ben nu 16. Heb al heel vaak geprobeerd te dieten, maar het kwam er nooit van, lukte niet, etc. etc. Uiteindelijk heeft m'n zus me naar dit topic gestuurd en ik hoop dat het me wat zal helpen om het dieet vol te houden. Mijn dieet bestaat eigenlijk alleen uit: niet meer snoepen en meer bewegen. Ik ga dus niet drastisch de rest van m'n eetpatroon aanpassen. Hoop iig dat ik snel in de lijst te zien ben![]()
Groetjes!
quote:Op zondag 1 april 2007 11:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb gisteren een feestje gehad en heb teveel gesnoeptDe weegschaal was vanmorgen dan ook niet erg aardig tegen me...
Ik had even behoeft een een eet-weekendje, merk ikHopelijk gaat het vanaf morgen weer goed
quote:Op zondag 1 april 2007 11:36 schreef scrub_nurse het volgende:
hier gaat het nog steeds goed, ik volg mijn patroontje trouw op, ik val af en vervolgens sta ik stil, kom bij en uiteindelijk val ik toch weer af een beetje 2 steps forward 1 step back, maar goed zolang het maar naar beneden blijft gaan![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 11:46 schreef teigan het volgende:
Hier gaat het minder..
Ik voel me op dit moment net een koorddanser, met hoge stapels servies, en die steeds meer begint te wankelen en maar probeert alles te redden.
En dat heeft veel effect op mijn eten. Mijn zelfbeeld is weer even flink onder nul, en gezond eten zakt dan op de prioriteitenlijst..
Ik vind het moeilijk om nu dingen los te laten die ik dan maar even niet meer doe, maar ik zal wel moeten, anders is het straks echt helemaal mis...
quote:Op zondag 1 april 2007 11:59 schreef Faat het volgende:
[..]
Haha, als je nu 16 bent, kun je nooit al héél lang overgewicht hebben.
Althans zeker niet zolang als sommige van ons
Welkom hier en succes met afvallen. Hopelijk kunnen we je een beetje steunen. Soms gaat het hier
goed en soms gaat het hier bereslecht, maar ja, we herkennen veel van elkaar en dat helpt vaak wel
Eeeeej, tis zondag hè, dan zit ik in een lagere versnellingquote:Op zondag 1 april 2007 12:18 schreef teigan het volgende:
....... na 5 minuten dacht ik ......
Het is echt niet moeilijk. Als ik jou was zou ik heeeeeeeeeeel veel oefenexamens maken. Ik heb er iets van 15 gemaakt, en dan heb je alle vragen zowat wel gehad :pquote:Op zondag 1 april 2007 12:55 schreef ymme het volgende:
Ik zit vandaag nog ff lekker autotheorie te leren... Morgen moet ik op voor theorie...
Echt zenuwachtig ben ik niet.. Maar 't begint nu wel allemaal heel dichtbij te komen
niet te kort van te voren nog gaan lerenquote:Op zondag 1 april 2007 15:57 schreef ymme het volgende:
Oefenexamens, ik heb een boek met 20 examens van 50 vragen.
Deze heb ik totaal nu 3x gemaakt. (allemaal he)...
Morgen om twaalf uur nog ff een half uurtje doorlezen. Dan moet het helemaal goed komen
Heerlijk, vandaag even in Zeegse rondgewandeld op de zandvlakte (mijn broers en zijn drie meiden kwamen ons halenquote:Op zondag 1 april 2007 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoi. Hoe is 't in de zon, freecell
Dit weekend erg goed doorgekomen en alles redelijk gezond weten te houden. Op de verjaardag gisteravond was bijv. de leverworst niet aantrekkelijk en ook in de bakken met pinda's en borrelnoten had ik geen trek. Ik heb niets gehad op een glaasje jus d'orange na. De sauna was zalig. De sauna zelf niet echt spectaculair.
VGA4xZoom van harte welkom en succes met je nieuwe levensstijl.
Moet je ongesteld worden? Is je weegschaal stuk? Dit zou namelijk betekenen dat je per DAG 1000 kcal méér eet dan je lichaam verbruikt en kom op zeg...dat geloof je zelf toch niet.quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Elvi het volgende:
Ok zég het me... Hóe de fuck kan ik in 2 weken 2 kilo zijn AANGEKOMEN?!Dat gaat mij íets te snel... alsof ik elke dag patat eet ofzo
![]()
Wat eten jullie nou ongeveer op n dag? Want ik geef t nu een beetje opMaakt niet uit wat ik schrap, ik blijf dus aankomen
![]()
weet je zeker dat je niet teveel of verkeerds eet?quote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef Elvi het volgende:
1000 kcal is wel erg veel idd... Dat red ík zelfs nooit op 1 dag![]()
En ik heb afgelopen week nog wel meer gelopen dan anders, en de trap vaker genomen ipv de roltrap en lift.
Kan je door stress ook dikker worden? (eventuele vreetbuien tijdens stress-aanval niet meegerekend)
Van bijv. hardlopen kan je vocht vasthouden, dus dat kan een reden zijn. Maar vertel eens wat je vandaag en gisteren hebt gegeten (incl. hoeveelheid en of het mager, halfvol etc was).quote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef Elvi het volgende:
1000 kcal is wel erg veel idd... Dat red ík zelfs nooit op 1 dag![]()
En ik heb afgelopen week nog wel meer gelopen dan anders, en de trap vaker genomen ipv de roltrap en lift.
Kan je door stress ook dikker worden? (eventuele vreetbuien tijdens stress-aanval niet meegerekend)
1000 kcal per dag teveel... Dan moet er toch wel erg veel misgaan denk ikquote:Op zondag 1 april 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet teveel of verkeerds eet?
inderdaad met 2 macmenu´s dan wil die 1000kcal welquote:Op zondag 1 april 2007 22:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
1000 kcal per dag teveel... Dan moet er toch wel erg veel misgaan denk ikDat is zo'n beetje 2 macmenu's op n dag?
Ik ga het volgende week wel bijhouden, en dan kijken hoeveel er deze week afgaat/ bijkomtDan mogen jullie zeggen wat ik fout doe
![]()
Ja ik moet het dan echt op gaan schrijven want ik heb een geheugen als een zeefquote:Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
inderdaad met 2 macmenu´s dan wil die 1000kcal wel
maar goed als je volgende week pas bij gaat houden dan hoor ik het wel
nou, maak daar maar liever 1 mac menu van.quote:Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
inderdaad met 2 macmenu´s dan wil die 1000kcal wel
maar goed als je volgende week pas bij gaat houden dan hoor ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |