abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47854128
En had hij je toegevoegd, Troel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:22:00 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_47854134
Ik dacht gisteren een koffer te kopen, dat bleek een kofferset te zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:22:44 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_47854138
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:21 schreef Isabeau het volgende:
En had hij je toegevoegd, Troel?

En ik vind het nog steeds onwerkelijk

Ik zal ooit het achtergrondverhaal wel eens vertellen, dat ga ik maar niet op internet zetten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47854226
ik ben ook alweer gedouched, en zit aan mijn ontbijtje..
Zometeen de stad in, wandelschoenen voor vriendje halen, op zoek naar een nette broek voor hem voor de bruiloft van zijn zus, en dan over de markt, gezonde dingen halen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47854266
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:22 schreef Troel het volgende:

Ik zal ooit het achtergrondverhaal wel eens vertellen, dat ga ik maar niet op internet zetten
Ik verheug me er nu al op

Heb je al iets voor jezelf voor de bruiloft, teigan?

Oh ja, tas inpakken, dat ging ik doen. Ik zocht naar brood in de diepvries, maar ik zag alleen pizza, vlees en ben & jerry's
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47854328
goedemorgen!
ik ga nog even ontbijten, stofzuigen, douchen en spullen inpakken

en ik heb gisterenavond nog mijn hele papierenlade uitgepluist, maar geen optimel zegels gevonden
voordeel: alle oude bonnetjes/papieren weggegooid
pi_47854358
Ik denk dat ik gewoon weer een van mijn nettere jurkjes aantrek, die is daar heel geschikt voor..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47854652
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:45 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat ik gewoon weer een van mijn nettere jurkjes aantrek, die is daar heel geschikt voor..
Multifunctionele kleding is altijd goed!
pi_47854674
Inderdaad, het is trouwens dat jurkje die ik ook aan heb op mijn foto op hyves...

Ik ben vriendje aan het voorbereiden op het feit dat mochten wij ooit gaan trouwen, hij wel in pak moet...
Hij werkt nog niet helemaal mee geloof ik...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 maart 2007 @ 10:32:06 #260
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47854947
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:12 schreef teigan het volgende:
Inderdaad, het is trouwens dat jurkje die ik ook aan heb op mijn foto op hyves...

Ik ben vriendje aan het voorbereiden op het feit dat mochten wij ooit gaan trouwen, hij wel in pak moet...
Je kan hem het alternatief voorleggen: een jurk
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:39:32 #261
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47855063
Mogge allemaal, wat zijn jullie lekker actief al.

Ik heb net gesport (en op de weegschaal gestaan ) en ga nu door het huis razen en alle spullen inpakken
pi_47855072
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:12 schreef teigan het volgende:

Zelfs TARA had een pak aan en het stond hem erg goed
Dus het komt vast wel goed

En ik doe denk ik gewoon een vrolijk zwart jurkje aan. Heb ik al een tijdje, maar dat is er niet aan te zien en ik voel me er altijd heel gelukkig in

Veel plezier trouwens vandaag!!!!! Volgende keer ga ik weer mee!
Ik was al bijna jaloers en bedacht toen dat ik een rustige dag heb (eindelijk) een toffe man en een goede fles wijn en een balkom op het zuiden
Ik vermaak me ook wel vandaag
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:40:51 #263
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47855081
Fijne vakantie Jojo!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:41:13 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_47855088
Op de eerstvolgende bruiloft waar ik heen ga doe ik denk ik een jurk aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:41:33 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_47855096
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:39 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge allemaal, wat zijn jullie lekker actief al.

Ik heb net gesport (en op de weegschaal gestaan ) en ga nu door het huis razen en alle spullen inpakken
Veel plezier!

Wij gaan zo Berts pak ophalen in Enter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47855158
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:41 schreef Troel het volgende:
Op de eerstvolgende bruiloft waar ik heen ga doe ik denk ik een jurk aan
Zeker weten?
Zit hij lekker? Je jurk? Ik heb al vrij veel mensen gehoord die heeeeel blij waren toen de jurk 's avonds eindelijk uit mocht ( en niet ivm huwelijksnachten ed). Die van mij zal perfect, zelfs van het corset had ik 's avonds nog geen last, dat was wel heeeel relaxed. Gewoon een tipje
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:48:41 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_47855198
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Zeker weten?
Zit hij lekker? Je jurk? Ik heb al vrij veel mensen gehoord die heeeeel blij waren toen de jurk 's avonds eindelijk uit mocht ( en niet ivm huwelijksnachten ed). Die van mij zal perfect, zelfs van het corset had ik 's avonds nog geen last, dat was wel heeeel relaxed. Gewoon een tipje
Ik merk niet eens dat ik hem aanheb (tenminste, ik heb hem natuurlijk nog niet langer dan een uur aan een stuk aangehad), ik moet dus constant denken "denk om je breedte, denk om je breedte"

Overigens heb ik ook maar heel even gezeten met de jurk, maar met het corset gaat zitten prima.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47855231
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik merk niet eens dat ik hem aanheb (tenminste, ik heb hem natuurlijk nog niet langer dan een uur aan een stuk aangehad), ik moet dus constant denken "denk om je breedte, denk om je breedte"

Overigens heb ik ook maar heel even gezeten met de jurk, maar met het corset gaat zitten prima.
Die breedte wen je heel snel aan.
Zitten wil idd wel, maar ga niet te laag zitten Dan klapte mijn corset dubbel en das einde ademhaling
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:56:22 #269
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47855312
Jeetje, die topics gaan wel hard zo.

Weer een halve kilo kwijt deze week.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:58:02 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_47855333
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Die breedte wen je heel snel aan.
Zitten wil idd wel, maar ga niet te laag zitten Dan klapte mijn corset dubbel en das einde ademhaling
Wij hebben gelukkig fatsoenlijke stoelen

(Nouja, en in de dierentuin zitten we op die troon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:10:00 #271
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47855520
Mijn jurk zat heerlijk. Echt makkelijk was die.
Ik ga proberen de sauna te vinden, hopelijk lukt het. Routebeschrijving is lastig. Bij de volgende update ben ik vast flink afgevallen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_47860013
Zo, ik ga even ontopic:
Ik eet nu als lunch een croissantje, een gewoon broodje en ik drink een kop koffie.
OP HET BALKON
Met de nieuwe laptop
In de zon.....
pi_47860210
Lekker hoor! Wij zijn net terug uit de stad, en ik moet nog even een proefwerk gaan aanpassen vrees ik...

Dus geen laptopje en balkonnetje hier...
Misschien straks nog even naar de dijk toe, maar ook dat is niet zeker
pi_47861355
Afvallen dankzij elektrode in hersenen
quote:
Het inbrengen van een elektrode in de hersenen kan enorm helpen om af te vallen. De elektrode geeft het lichaam een kunstmatig signaal dat het genoeg heeft gegeten. Veel obesitaspatiënten missen dat natuurlijke signaal.

Twee dikke proefpersonen in België hebben anderhalve maand geleden zo'n elektrode ingebracht gekregen. Het Universitair Ziekenhuis Antwerpen en de Katholieke Universiteit Leuven verwachten het eindresultaat over drie maanden.

De Antwerpse neurochirurg Dirk De Ridder ziet alvast voordelen. "Minder bijwerkingen dan maagverkleiningen, je kunt de elektrode aan- en uitzeten en je kunt gewoon blijven eten", zei hij zaterdag in Gazet van Antwerpen.
Hoe graag ik ook wil afvallen, dit gaat mij toch wat te ver
pi_47861430
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:22 schreef omearos het volgende:
Afvallen dankzij elektrode in hersenen
[..]

Hoe graag ik ook wil afvallen, dit gaat mij toch wat te ver
1 die je aan en uit kan zetten, zodat je gewoon kan blijven eten.... In je hersenen, even iets aan en uitzetten
Daarbij is het probleem vaak niet de hoeveelheid eten, maar juist wat er gegeten wordt.
Daarbij is een onderzoek met 2 proefpersonen ook wat typisch.

Lijkt mij een gevalletje 1 april
pi_47861455
En een gedegen onderzoek dat de meeste obesitaspatienten dat signaal missen heb ik ook nog neit gezien

Ik voel dondersgoed wanneer ik genoeg gegeten heb
pi_47861652
Het is lang geleden dat ik actief ben geweest op Fok! want ik had het echt super druk de laatste tijd. Momenteel weeg ik 87,6 kg en dat weeg ik nu al ongeveer 3 weken. Nu doe ik het erg rustig aan, ik probeer het gewicht eerst maar eens stabiel te houden, om daarna weer af te vallen. Op de sportschool heb ik het apparaat waar ik nu even de naam van ben vergeten, omgeruild voor de loopband waar ik nu telkens 10 minuten op 'hard loop' met een snelheid van 9,5 km/u.
Tok.
pi_47861763
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef freecell het volgende:

[..]

1 die je aan en uit kan zetten, zodat je gewoon kan blijven eten.... In je hersenen, even iets aan en uitzetten
Daarbij is het probleem vaak niet de hoeveelheid eten, maar juist wat er gegeten wordt.
Daarbij is een onderzoek met 2 proefpersonen ook wat typisch.

Lijkt mij een gevalletje 1 april

Ik vergeet 1 april altijd
pi_47862050
Het leek mij ook al een raar iets, maar ik kan er 1 april ook nog niet echt uithalen..
Maar dat komt morgen vast wel
  zaterdag 31 maart 2007 @ 16:26:59 #281
4177 Jojogirl
pi_47862724
Bedankt Troel en Yppy.

*wacht*wacht*verveel*verveel* We vliegen pas rond achten en de taxi komt pas over een uur
pi_47862795
Dan kan je in ieder geval nog even check check dubbel check doen jojo
Fijne vakantie!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 16:44:01 #283
4177 Jojogirl
pi_47863080
Hehe, ik doe de hele dag al niet anders. Volgensmij is driekwart van onze spullen trouwens van/voor Finn. Op de terugweg is alles een stuk lichter, want dan is een groot deel daarvan opgegeten.
pi_47863678
Fijne vakantie Jojogirl! Geniet ervan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 maart 2007 @ 17:46:16 #285
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47864854
Veel plezier, Jojo

Wij hebben een eind over de heide gewandeld, waarvan een deel tussen de geiten. En Frank heeft er eentje geaaid Gisteren ook nog bij ons huis geweest, we hebben eindelijk het hele weiland kunnen verkennen en het prieel was een aangename verrassing. Zwembad is exit trouwens De kuil is niet geschikt Zullen we toch naar Gochness moeten tijdens de meet

Op de weblog een uitgebreider verslag uit DLD

[ Bericht 13% gewijzigd door Rewimo op 31-03-2007 18:44:18 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47865038
Jojogirl, fijne vakantie toegewenst!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:58:41 #287
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47870595
Het was echt goed voor me om vanmiddag lekker weg te zijn. Even niks. Bedankt!
*OUD heilige*
pi_47871059
het was dus gezellig? Fijn dat je een lekkere middag hebt gehad Yppy!
  zondag 1 april 2007 @ 08:45:05 #289
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47883972
Het was heel erg gezellig gister. De zoektocht naar het verjaardagsadres waar Isa heen moest, was enigszins hilarisch te noemen en ik ben bij thuiskomst direct mijn bed ingedoken!
  zondag 1 april 2007 @ 09:39:26 #290
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47884304
Goedemorgen dames

Het lukt mij maar niet om in het lijstje te komen. Komt dit doordat ik niet de centimeters omtrek heb ingevuld?

Dit is trouwens omdat ik geen centimeter in huis heb
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 1 april 2007 @ 09:43:16 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_47884347
Nee, je omtrek is niet verplicht int e vullen..

Heb je wel je lengte en je streefgewicht enzo ingevuld?

Edit: het is opgelost faat, het lag aan mij
Ik dacht dat jij nog wel in het lijstje zou staan, maar je had een nieuwe account die dus niet gekoppeld was. Nu issie wel gekoppeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 april 2007 @ 09:53:00 #292
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47884464
Yeah, ik sta erin. Weliswaar met alleen mijn begingewicht, maar dat zal ik even aanpassen. Tnx Troel
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 1 april 2007 @ 09:56:27 #293
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47884525
Ik ben helemaal geen 1.79 meter! Ik ben 1.81 meter!
Dit maakt mijn BMI natuurlijk gelijk een stuk beter.

Nu vraagt de gemiddelde lezer zich natuurlijk af waarom ik op zondagochtend voor 10 uur mijn lengte op ga meten, maar dat zal ik uitleggen.
Een collega van me, vertelde deze week dat de lentge van je armen (van vingertop linkerhand over je arm-torso-arm naar je de vingertop van je rechterhand) gelijk is aan de lengte van je lichaam. En dat klopte niet bij hem. Want zijn armlengte was 1.95 meter terwijl hij 1.88 meter lang is.
Bij mij klopt het ook niet, want mijn armlengte is dus 1.74 meter, terwijl mijn lengte 1.81 meter is.

Goh, ik heb mijn zondagochtend tot nu toe weer nuttig besteed!
  zondag 1 april 2007 @ 09:58:04 #294
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47884554
Hi Faat!

Owja, dagbestedingstip voor vandaag: Lekker een stuk wandelen in het zonnetje!
pi_47884617
ik ben donderdag opgemeten door twee leerlingen, en ik was 1.585 meter, terwijli k altijd 1.60 meter aanhoudt..
Niet gunstig voor mijn BMI, dus ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt
  zondag 1 april 2007 @ 10:34:24 #296
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47885162
juist enige juiste manier!
pi_47885565
Yo!
Ik ben nieuw hier
Ik heb zojuist m'n eerste dieet-resultaat toegevoegd op Dieet-web.nl, maar sta nog niet in het lijstje.

Ik heb al heel lang overgewicht, ben nu 16. Heb al heel vaak geprobeerd te dieten, maar het kwam er nooit van, lukte niet, etc. etc. Uiteindelijk heeft m'n zus me naar dit topic gestuurd en ik hoop dat het me wat zal helpen om het dieet vol te houden. Mijn dieet bestaat eigenlijk alleen uit: niet meer snoepen en meer bewegen. Ik ga dus niet drastisch de rest van m'n eetpatroon aanpassen. Hoop iig dat ik snel in de lijst te zien ben

Groetjes!
pi_47886524
Ik heb gisteren een feestje gehad en heb teveel gesnoept De weegschaal was vanmorgen dan ook niet erg aardig tegen me...

Ik had even behoeft een een eet-weekendje, merk ik Hopelijk gaat het vanaf morgen weer goed
  zondag 1 april 2007 @ 11:36:28 #299
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47886603
hier gaat het nog steeds goed, ik volg mijn patroontje trouw op, ik val af en vervolgens sta ik stil, kom bij en uiteindelijk val ik toch weer af een beetje 2 steps forward 1 step back, maar goed zolang het maar naar beneden blijft gaan
pi_47886892
Hier gaat het minder..

Ik voel me op dit moment net een koorddanser, met hoge stapels servies, en die steeds meer begint te wankelen en maar probeert alles te redden.
En dat heeft veel effect op mijn eten. Mijn zelfbeeld is weer even flink onder nul, en gezond eten zakt dan op de prioriteitenlijst..
Ik vind het moeilijk om nu dingen los te laten die ik dan maar even niet meer doe, maar ik zal wel moeten, anders is het straks echt helemaal mis...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')