quote:
Ik verheug me er nu al opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:22 schreef Troel het volgende:
Ik zal ooit het achtergrondverhaal wel eens vertellen, dat ga ik maar niet op internet zetten
Multifunctionele kleding is altijd goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:45 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat ik gewoon weer een van mijn nettere jurkjes aantrek, die is daar heel geschikt voor..
Je kan hem het alternatief voorleggen: een jurkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:12 schreef teigan het volgende:
Inderdaad, het is trouwens dat jurkje die ik ook aan heb op mijn foto op hyves...
Ik ben vriendje aan het voorbereiden op het feit dat mochten wij ooit gaan trouwen, hij wel in pak moet...
Hij werkt nog niet helemaal mee geloof ik...
Zelfs TARA had een pak aan en het stond hem erg goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:12 schreef teigan het volgende:
Inderdaad, het is trouwens dat jurkje die ik ook aan heb op mijn foto op hyves...
Ik ben vriendje aan het voorbereiden op het feit dat mochten wij ooit gaan trouwen, hij wel in pak moet...
Hij werkt nog niet helemaal mee geloof ik...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:39 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge allemaal, wat zijn jullie lekker actief al.
Ik heb net gesport(en op de weegschaal gestaan
) en ga nu door het huis razen en alle spullen inpakken
Zeker weten?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:41 schreef Troel het volgende:
Op de eerstvolgende bruiloft waar ik heen ga doe ik denk ik een jurk aan
Ik merk niet eens dat ik hem aanheb (tenminste, ik heb hem natuurlijk nog niet langer dan een uur aan een stuk aangehad), ik moet dus constant denken "denk om je breedte, denk om je breedte"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeker weten?
Zit hij lekker? Je jurk? Ik heb al vrij veel mensen gehoord die heeeeel blij waren toen de jurk 's avonds eindelijk uit mocht (en niet ivm huwelijksnachten ed). Die van mij zal perfect, zelfs van het corset had ik 's avonds nog geen last, dat was wel heeeel relaxed. Gewoon een tipje
![]()
Die breedte wen je heel snel aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik merk niet eens dat ik hem aanheb (tenminste, ik heb hem natuurlijk nog niet langer dan een uur aan een stuk aangehad), ik moet dus constant denken "denk om je breedte, denk om je breedte"
Overigens heb ik ook maar heel even gezeten met de jurk, maar met het corset gaat zitten prima.
Wij hebben gelukkig fatsoenlijke stoelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Die breedte wen je heel snel aan.
Zitten wil idd wel, maar ga niet te laag zittenDan klapte mijn corset dubbel en das einde ademhaling
Hoe graag ik ook wil afvallen, dit gaat mij toch wat te verquote:Het inbrengen van een elektrode in de hersenen kan enorm helpen om af te vallen. De elektrode geeft het lichaam een kunstmatig signaal dat het genoeg heeft gegeten. Veel obesitaspatiënten missen dat natuurlijke signaal.
Twee dikke proefpersonen in België hebben anderhalve maand geleden zo'n elektrode ingebracht gekregen. Het Universitair Ziekenhuis Antwerpen en de Katholieke Universiteit Leuven verwachten het eindresultaat over drie maanden.
De Antwerpse neurochirurg Dirk De Ridder ziet alvast voordelen. "Minder bijwerkingen dan maagverkleiningen, je kunt de elektrode aan- en uitzeten en je kunt gewoon blijven eten", zei hij zaterdag in Gazet van Antwerpen.
1 die je aan en uit kan zetten, zodat je gewoon kan blijven eten.... In je hersenen, even iets aan en uitzettenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:22 schreef omearos het volgende:
Afvallen dankzij elektrode in hersenen
[..]
Hoe graag ik ook wil afvallen, dit gaat mij toch wat te ver
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
1 die je aan en uit kan zetten, zodat je gewoon kan blijven eten.... In je hersenen, even iets aan en uitzetten![]()
Daarbij is het probleem vaak niet de hoeveelheid eten, maar juist wat er gegeten wordt.
Daarbij is een onderzoek met 2 proefpersonen ook wat typisch.
Lijkt mij een gevalletje 1 april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |