Awesome.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geen vogels vreten.
http://www.dumpert.nl/mediabase/12272/ea708f61/index.html
Aan de vleugels te zien dacht ik dat het een eend was. Maar het lijkt me wel erg groot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef kLowJow het volgende:
Ik zeg duif.
Ja, Paasvee hè.quote:
een eend of duif levend opeten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
Iets voor Lemmeb?[afbeelding]
(Als 'ie ooit stopt met zichzelf klonen en weer toegelaten wordt...)
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
Overigens moet ik Echtgaaf wel gelijk geven, een normale discussie heb ik ook al maanden niet waargenomen, het lijkt vooral een wedstrijdje "hoe kwets ik m'n tegenstander". Daar heb ik zelf ook aan meegedaan, om een punt te maken met een ban als resultaat. Ik heb eerlijk gezegd veel liever een gelovige Echtgaaf op dit forum dan de tig mongolen die niets anders dan islamofobie en godslastering tentoonstellen. Maar goed, het schijnt geen mod een hol te interesseren hoe het met POL gaat, dus waar maak ik me druk over.
die Gelly..quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...
Nee, een beer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
een eend of duif levend opeten?
Ook die Islamfoben hebben stuk voor stuk het forum verlaten, uit onvrede.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
Overigens moet ik Echtgaaf wel gelijk geven, een normale discussie heb ik ook al maanden niet waargenomen, het lijkt vooral een wedstrijdje "hoe kwets ik m'n tegenstander". Daar heb ik zelf ook aan meegedaan, om een punt te maken met een ban als resultaat. Ik heb eerlijk gezegd veel liever een gelovige Echtgaaf op dit forum dan de tig mongolen die niets anders dan islamofobie en godslastering tentoonstellen. Maar goed, het schijnt geen mod een hol te interesseren hoe het met POL gaat, dus waar maak ik me druk over.
Druppel, emmer gok ik zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...
Door een ban bedoel je.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ook die Islamfoben hebben stuk voor stuk het forum verlaten, uit onvrede.
Ook vrijwillig.quote:
Amerikaanse humor is zo backward cultured.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/(...)rrespondents-dinner/
Ze lijken ook zoiets te zeggen (pigeon) maar het is lastig hoor- en zichtbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef kLowJow het volgende:
Ik zeg duif.
tjaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De laatste keer dat ik wat godsbelediging weghaalde verdween Godslasteraar vrijwillig. We zullen zien of EchtGaaf ook weer terugkomt.
Een ziekelijke angst voor de islam, het lijkt mij vrij treffend. Als je het over niks anders dan islam of geloof in het algemeen kunt hebben, dan heb je op z'n minst een gedragsstoornis.quote:
Ach gossie gossie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
godslastering tentoonstellen
zuipen, slapen, pissen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Monidique het volgende:
Tijd om iets te gaan doen.
Daar gaat het niet om, voor je gesprekspartner is die entiteit niet hypothetisch. Je kunt ook een discussie voeren op argumenten i.p.v. op beledigingen. Mensen doen dat ook niet als ze oog in oog met iemand staan, waarom hier dan wel ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach gossie gossie.
Een hypothetische entiteit wordt beledigd, jee wat erg zeg.
als men nu eens een klinkende term verzon voor "walging voor de islam", zal ik die term als een geuzennaam dragen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Een ziekelijke angst voor de islam, het lijkt mij vrij treffend. Als je het over niks anders dan islam of geloof in het algemeen kunt hebben, dan heb je op z'n minst een gedragsstoornis.
SF kijken en slapen, misschien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
zuipen, slapen, pissen?
Dat is een onhoudbare situatie. Voor iedereen kan dan wel iets opeens zogenaamd bestaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, voor je gesprekspartner is die entiteit niet hypothetisch.
Er hoeft geen rekening gehouden te worden met hypothetische entiteiten, wat een kolder. Sterker nog, we gaan daar al veel, veels te veel in mee.quote:Je kunt ook een discussie voeren op argumenten i.p.v. op beledigingen. Mensen doen dat ook niet als ze oog in oog met iemand staan, waarom hier dan wel ?
Infedel doet het goed. Ik heb een t-shirt met dat er groot op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
als men nu eens een klinkende term verzon voor "walging voor de islam", zal ik die term als een geuzennaam dragen.
Hitler vereren mag volgens mij wel, maar ik dacht dat God niet bestond?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:32 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, Hitler vereren mag niet, en God vereren wel?![]()
Wat is de overeenkomst tussen Hitler en God, aannemende dat God niet bestaat ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:32 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, Hitler vereren mag niet, en God vereren wel?![]()
Heerlijke naam, zonde van de ban.quote:
om zo succesvol het gezin te promoten zonder de nadelen er van in te zienquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de ambitieuze doelstellingen van de regering?
Mooi was die tijd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:15 schreef Monidique het volgende:
Voor gelly, via Sidekick, door mij: Okay, last topic ever, last comment ever.
Astu: Ik ben en lul...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi was die tijd!
Waar is die "en lul" van jou?![]()
![]()
Ik kan me dat nog goed herinneren.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:01 schreef Monidique het volgende:
Kan iemand de titel veranderen in: "Ik ben een lul..."?
quote:
Het zand wordt nu naast het gestrooi in de radaren ook gebruikt voor het gooien in de ogen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
om zo succesvol het gezin te promoten zonder de nadelen er van in te zien
In welke machine wordt er eigenlijk zand gestrooid? Zowel links als rechts is momenteel verdeeldquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het zand wordt nu naast het gestrooi in de radaren ook gebruikt voor het gooien in de ogen.
Ach, 4 jaar politieke rust kan geen kwaad lijkt me ... Kan het eindelijk weer eens over belangrijke zaken gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het zand wordt nu naast het gestrooi in de radaren ook gebruikt voor het gooien in de ogen.
Was allemaal gespeeld...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan me dat nog goed herinneren.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
Je raadt nooit waar mijn ouders morgen heen gaan?
De autoraiquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
Een parenclub?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
Waarmee bedoelde je dus? Waarmee gaan ze heen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef Monidique het volgende:
Ze gaan met de trein.
Ik had nog niet geantwoord.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
Waarmee bedoelde je dus?
Waarnaartoe, Hyperintelligent?
...stukje training geven...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=H5MIqAaPLrM
O.
Het is toch wel pure armoe dat mensen al op youtube moeten gaan liegen tegen managers die ze nog niet eens ontmoet hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=H5MIqAaPLrM
O.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen Hitler en God, aannemende dat God niet bestaat ?
Telefoontjes over hoe je je videorecorder instelt neemt hij ook aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Autodidact het volgende:
Maar de volgende keer dat ik een computer koop zal ik Rich Ruitenberg even bellen. Hij is goed in een stukje adviseren.
Voor een gehandicapte. Ik vind Lucille Werner ook altijd dolkomisch als ze zo geforceerd in beeld van de desk naar het spelersdeskje strompelt bij Lingo.quote:
Weet je hoe onbetrouwbaar de archieven zijn. Heb jij Hitler ooit gezien? Heb jij zijn lijk gezien?! Er zijn slechts meningen....quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wie zegt dat Hitler bestaan heeft? Daarmoet je op z'n minst agnostisch over zijn, zou kunnen, maar mischien ook niet, we zullen het nooit zeker weten.
In zijn rol als Product Manager / configuration consultant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Telefoontjes over hoe je je videorecorder instelt neemt hij ook aan.
Ik wou zeggen "voor een kamerlid".quote:
En dan de comments uitschakelen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Toegegeven, wel ballen dat hij dit zo op internet zet.
Hij leek dat op het einde van het filmpje ook te beseffen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Toegegeven, wel ballen dat hij dit zo op internet zet.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
In zijn rol als Product Manager / configuration consultancy.
the matrixquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Weet je hoe onbetrouwbaar de archieven zijn. Heb jij Hitler ooit gezien? Heb jij zijn lijk gezien?! Er zijn slechts meningen....
Dit neigt naar holocaustontkenning!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Weet je hoe onbetrouwbaar de archieven zijn. Heb jij Hitler ooit gezien? Heb jij zijn lijk gezien?! Er zijn slechts meningen....
Inderdaad. Om over die holocaust maar niet te beginnen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wie zegt dat Hitler bestaan heeft? Daarmoet je op z'n minst agnostisch over zijn, zou kunnen, maar mischien ook niet, we zullen het nooit zeker weten.
Dat dacht ik ook, maar vergassen is menselijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dit neigt naar holocaustontkenning!
Skeptisch denken, vriend.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dit neigt naar holocaustontkenning!
quote:As you age you'll find yourself right on some things and wrong on some other things, but please, in the process, don't be arrogant.
En schillen versmaken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar vergassen is menselijk.
Ik dacht dat dit uit ´´Everybody´s free to wear sun screen´´ kwam, maar nee hoor.quote:As you age you'll find yourself right on some things and wrong on some other things, but please, in the process, don't be arrogant.
je kent de bogus adventures van ( Biil & ) Ted toch wel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit uit ´´Everybody´s free to use sun lotion´´ kwam, maar nee hoor.
Ach, we zullen ze aframmelen, stelletje dronken aapjes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef Godslasteraar het volgende:
ben trouwens erg benieuwd wat er gaat gebeuren in Iran, ze willen wel erg graag.
Welnee, ze willen gewoon een punt maken. Het is ook niet de eerste keer ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef Godslasteraar het volgende:
ben trouwens erg benieuwd wat er gaat gebeuren in Iran, ze willen wel erg graag.
Zorg dat Kanye West hun plaats inneemt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:25 schreef Floripas het volgende:
maar die gaan er natuurlijk als eerste aan bij zo'n conflict.
Geloven, zoals ballen tot we vallen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef du_ke het volgende:
Denk niet dat er veel gaat gebeuren met Iran. Men laat de spierballen even zien en gaat dan verder op de oude toer.
Precies, oud-hollandsch "lul op tafel" op globale politieke schaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef du_ke het volgende:
Denk niet dat er veel gaat gebeuren met Iran. Men laat de spierballen even zien en gaat dan verder op de oude toer.
Ik neem aan dat je een ´´versus´´ in het midden kunt zetten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Intussen op #pol: JohnDope, BaajGuardian, Disciple_of_Guiness & kLowJow.
Die kun je al na de 1e naam zetten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een ´´versus´´ in het midden kunt zetten.
Of Kane.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zorg dat Kanye West hun plaats inneemt.
Dus Baaj mag met de normalen meedoen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die kun je al na de 1e naam zetten.
Kanye West? Muzikaal begaafd, maar te stom om voor de duvel te dansen. Hoezo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zorg dat Kanye West hun plaats inneemt.
In verhouding tot JD wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus Baaj mag met de normalen meedoen?
wAck = JDquote:[22:56] <ExtraWaskracht> ligt het aan mij als ik wAck een idioot vind?
[22:57] <BaajGuardian> nee hoor EW
Je kende hem toch zijdelings?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kanye West? Muzikaal begaafd, maar te stom om voor de duvel te dansen. Hoezo?
O, ik dacht dat het een vriend van een van je vriendinnen was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, van als ik mijn schijfje scheef hou, ja.
Laten we verkassen naar Second Life.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is dat nog steeds dat gebrekkige mIRC? Ik snap niet dat een mens dat 3 seconden of langer vol kan houden.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Maar ik denk het niet, we bewegen ons in nogal andere kringen. Hooguit iemand die ik weer zijdelings heb leren kennen in Amerika. Ooit. Zoiets.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het een vriend van een van je vriendinnen was.
Dan zal ik het wel verkeerd onthouden hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Maar ik denk het niet, we bewegen ons in nogal andere kringen. Hooguit iemand die ik weer zijdelings heb leren kennen in Amerika. Ooit. Zoiets.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Laten we verkassen naar Second Life.![]()
Da's niet de eerste keer he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd onthouden hebben.
Laat second life doodvallen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Laten we verkassen naar Second Life.![]()
SL is een grid. Kom aan de grid en je komt aan.. De hele Wereld.quote:
Going to the grid, HI?quote:
Dat zal best, want veel lichaamsbeweging krijg je er niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
SL is een grid. Kom aan de grid en je komt aan..
Nadat mijn ballen waren ingedaald, heb ik het eraan gegeven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:47 schreef Aoristus het volgende:
doet me denken aan vandeweek, heeft iemand wel eens Tai Chi gedaan?
En wat kan Floripas daar precies mee?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:49 schreef Floripas het volgende:
Floripas heeft de edlkitsch van Paolo Conte herontdekt.
Plasterkvraag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En wat kan Floripas daar precies mee?
Concurrentie speelt daar geen rolquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nadat mijn ballen waren ingedaald, heb ik het eraan gegeven.
Heerlijk zwelgen in deze ultieme vrouwengeilmaakmuziek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En wat kan Floripas daar precies mee?
Nee, dat zal best. Uiteindelijk hoeven alleen je hersens nog op een grid te zijn aangesloten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zal best, want veel lichaamsbeweging krijg je er niet.
Dat dacht ik al. Als Jehan dat nou ook zo zou zien.. dan hadden we begripquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heerlijk zwelgen in deze ultieme vrouwengeilmaakmuziek.
Wat, wil je me vastbinden op je grid?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat zal best. Uiteindelijk hoeven alleen je hersens nog op een grid te zijn aangesloten.![]()
Wil je mijn proefkonijntje zijn?![]()
Ja, en dan snij ik je hart er alvast uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, wil je me vastbinden op je grid?
Dat is natuurlijk de ultieme natte droom van elke rechtsgeoriënteerde man.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, en dan snij ik je hart er alvast uit.
Mijn hart zit nog altijd aan de linkerkant.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de ultieme natte droom van elke rechtsgeoriënteerde man.
Oh, bij mij redelijk in het midden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mijn hart zit nog altijd aan de linkerkant.
Mijn ziel heeft daarentegen plaats gemaakt voor mijn maagrand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, bij mij redelijk in het midden.
Nou en of!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de ultieme natte droom van elke rechtsgeoriënteerde man.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:49 schreef Floripas het volgende:
Floripas heeft de edlkitsch van Paolo Conte herontdekt.
Je bent warm, maar je bent er nog niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou en of!
Ik zag net Beatrice de Graaf bij P&W. Wat een huppeltut, geen trut. Ze zong bijna halleluja, ze had ondekt hoe terrorisme bestreden kan worden.Ik moest aan jou denken, waarom weet ik niet.
Is dat een verzoek? Hier dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
doe me een lol zeg![]()
[afbeelding]
Omdat jij mij IRL hebt gezien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom moet ik bij het zien van haar totaal niet aan Floripas denken. Ligt dat aan mij?
Is dat eigenlijk verplicht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom heb je Sigme eigenlijk nog niet een warm welkom geheten? Met de hoeveelheid topics die je doorgaans afloopt als je inlogt kan dat geen toeval zijn geweest.
Vergeten. Want ik had d'r al gesmst.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom heb je Sigme eigenlijk nog niet een warm welkom geheten? Met de hoeveelheid topics die je doorgaans afloopt als je inlogt kan dat geen toeval zijn geweest.
Hij hing laatst ook op megaformaat aan Mutua Fides.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Floripas het volgende:
Overigens wordt er dus echt over Che Guevara gezongen bij de Franse Idols-finale...
Hiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, vroeg me af of er wat vrouwelijke nijd was.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, vroeg me af of er wat vrouwelijke nijd was.
[afbeelding]
quote:*sloft binnen*
Ajoo sig, tof hoor.
*sloft weer naar buiten*
Uh, niet nijd omdat zij dat geworden is. Dat zou me sterk lijken. Dat jij dat niet zou willen doen leek me op voorhand wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Nijd? Nijd? Ik moet er niet aan denken om mod te zijn. Dan mag ik nooit meer domme rukkers afzeiken want dan verwacht men een "voorbeeldfunctie".
leg dat eens aan sigme uit. Nu lijkt het er op dat ze extreem-rechtse ideën salonfähig mogelijk kan makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Nijd? Nijd? Ik moet er niet aan denken om mod te zijn. Dan mag ik nooit meer domme rukkers afzeiken want dan verwacht men een "voorbeeldfunctie".
psies.... daarom kan ik Sigme ook niet feliciteren, alleen maar veel sterkte toewensen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bent warm, maar je bent er nog niet.
Ja, anders had ik wel een telefoontje verwacht terwijl jullie nog mods zochten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uh, niet nijd omdat zij dat geworden is. Dat zou me sterk lijken. Dat jij dat niet zou willen doen leek me op voorhand wel duidelijk.
Dat MOET een mod ook... maar dan forumfähigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
leg dat eens aan sigme uit. Nu lijkt het er op dat ze extreem-rechtse ideën salonfähig mogelijk kan maken
omdat dat een afspiegeling is van de usersamenstellingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat MOET een mod ook... maar dan forumfähig
Niet slechte. Ik hou van bitchy vrouwen.quote:
Want jij hebt daar een goed voorbeeld van?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
leg dat eens aan sigme uit. Nu lijkt het er op dat ze extreem-rechtse ideën salonfähig mogelijk kan maken
Het in gevangenschap houden van schapen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is er nou weer extreem-rechts aan sigme?
Het zijn militairen die zijn natuurlijk levensgevaarlijk met echt bestekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Wat krijgen ze eigenlijk te kanen daar? Beetje sla, een sschnitzel?![]()
Plastic bestek, wat een armoede.
Die vrouw draagt een hoofddoek!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Wat krijgen ze eigenlijk te kanen daar? Beetje sla, een sschnitzel?![]()
Plastic bestek, wat een armoede.
Ja, dan moeten ze die vrouw geen hoofddoek en sigaret geven. Lethal!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn militairen die zijn natuurlijk levensgevaarlijk met echt bestek.
Zie je vaak bij zulkse vrouwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou zeggen dominant, niet bitchy. Hoewel haar vent meer op een schoothondje leek dan op een kerel. Wel een aardige man trouwens hoor, dat wel.
Mijn (ex-)vent een schoothondje? Eerder van de stille wateren, diepe gronden. Jij hebt hem evident nog nooit ècht boos zien worden. Die ontploft, één bonk woede wordt 't dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou zeggen dominant, niet bitchy. Hoewel haar vent meer op een schoothondje leek dan op een kerel. Wel een aardige man trouwens hoor, dat wel.
Dan moet je mijn exvriendin eens zien, dat is pas een bitch (in de leuke zin van het woord). Die kreeg volwassen mannen aan het huilen met haar vlijmscherpe tong.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zie je vaak bij zulkse vrouwen.
Dat heet frustratie. Jij laat 'm nooit eens uitpraten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn (ex-)vent een schoothondje? Eerder van de stille wateren, diepe gronden. Jij hebt hem evident nog nooit ècht boos zien worden. Die ontploft, één bonk woede wordt 't dan.
Ik categoriseer mensen doorgaans niet naar gelang hun boosheid, eerder naar hoe ze zijn in redelijk normale, kalme, toestand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn (ex-)vent een schoothondje? Eerder van de stille wateren, diepe gronden. Jij hebt hem evident nog nooit ècht boos zien worden. Die ontploft, één bonk woede wordt 't dan.
In de anus?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moet je mijn exvriendin eens zien, dat is pas een bitch (in de leuke zin van het woord). Die kreeg volwassen mannen aan het huilen met haar vlijmscherpe tong.
Iblardi? Die luistert liever.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat heet frustratie. Jij laat 'm nooit eens uitpraten.
Ja, dat maakt die er maar van, hij wil geen ruzie met je. Iemand van de lieve vrede, terwijl jij mensen wil laten huilen.quote:
Dag mijn zoon. Braaf zijn.quote:
Ook dan is hij bepaald niet onderdanig... genuanceerd, tevreden, rustig, dat wel. Maar onderdanig? Nee. Ik kreeg zelden mijn zin bij hem.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik categoriseer mensen doorgaans niet naar gelang hun boosheid, eerder naar hoe ze zijn in redelijk normale, kalme, toestand.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat maakt die er maar van, hij wil geen ruzie met je. Iemand van de lieve vrede, terwijl jij mensen wil laten huilen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval als een CO2-uitstotend-vliegreisje....... Hadden ze geen online (Computer) bibliotheek? Of kon je niet beter geld naar hun overmaken, zodat ze die handschriften voor jou konden inscannen mbv de Computer?
Net had jij het trouwens nog over een enquete.
Groetjes van een begripvolle man.quote:
We verhuizen beiden te vaak.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Groetjes van een begripvolle man.
Waarom trouwens ex?
Anthrax is veel meer waard dan die manuscripten en dat stuur ik toch ook gewoon op?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:00 schreef Floripas het volgende:
Die enquete heb ik niet afgenomen.
Mijn onderzoek behelste handschriften. Denk je dat ze die zomaar gaan opsturen? Haha.
Ze kunnen dat toch inscannen en eventueel ook een online bibliotheek maken! Dat reduceert ongekend veel CO2-uitstoot wanneer je dat via internet toegankelijk maakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:00 schreef Floripas het volgende:
Die enquete heb ik niet afgenomen.
Mijn onderzoek behelste handschriften. Denk je dat ze die zomaar gaan opsturen? Haha.
Nou, dat leek anders heel anders te gaan, met jij zeggende "ik ben moehoe" en hij zeggende op de vraag wat hij wilde "?!" en nadat jij het hem open nog eens vroeg "ik wil blijven", waarna nog eens een 'goed' gesprek volgde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ook dan is hij bepaald niet onderdanig... genuanceerd, tevreden, rustig, dat wel. Maar onderdanig? Nee. Ik kreeg zelden mijn zin bij hem.![]()
Moet je dezelfde kant op gaan, maar jij, jij wilde natuurlijk je carriere weer doorzetten.quote:
ze kunnen dat toch inscannen, wijsneus, dan kan je het als onderzoeker nog beter analyseren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef kLowJow het volgende:
Handschriften opsturen. het idee alleen al..
LOL! Ging dat echt zo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou, dat leek anders heel anders te gaan, met jij zeggende "ik ben moehoe" en hij zeggende op de vraag wat hij wilde "?!" en nadat jij het hem open nog eens vroeg "ik wil blijven", waarna nog eens een 'goed' gesprek volgde.
Jammer dat Lemmeb geband is nu.
Weet je hoeveel handschriften er dan ingescand zouden moeten worden...?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ze kunnen dat toch inscannen, wijsneus, dan kan je het nog beter analyseren.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet je dezelfde kant op gaan, maar jij, jij wilde natuurlijk je carriere weer doorzetten.![]()
![]()
Beatrice weer op tv in de herhaling.![]()
Was het jouw idee handschriften op te sturen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ze kunnen dat toch inscannen, wijsneus, dan kan je het als onderzoeker nog beter analyseren.
heel veel, maar zo werkt dat met alles, hele boeken worden er zelfs ingescanned! Dan zal je moeten betalen. Maar alles is beter dan een overbodig CO2-uitstotend-vliegreisje, dat kan helemaal niemand ontkennen hier!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weet je hoeveel handschriften er dan ingescand zouden moeten worden...?
Hadden ze een partydrug in je glas gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
LOL! Ging dat echt zo?
Ik was stom- en stomdronken.
Ja, zucht.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Was het jouw idee handschriften op te sturen?
Ja. Die heet "alcohol".quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hadden ze een partydrug in je glas gedaan?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
LOL! Ging dat echt zo?
Ik was stom- en stomdronken.
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:
Dan loop je dwars door tafels op een druk terras.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stom- en stomdronken is trouwens echt overdreven.
Nee. In het geheel niet meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Lemmeb en ik namen toen wat afstand om jullie te laten "overleggen" terwijl we hartelijk moesten lachen om wat er nou in godsnaam aan de hand was (Iblardi was namelijk van meet af aan namelijk tamelijk timide en jij juist niet). Weet je dat nog wel?
Ik heb hier geen tv.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Vind je ook dat Beatrice een beetje defensieve houding heeft?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stom- en stomdronken is trouwens echt overdreven.
Of de papierwinkel voor zijn importbruid was eindelijk rond.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:09 schreef Floripas het volgende:
Fuck. Op de vraag waarom het uitging had ik natuurlijk moeten zeggen: "Omdat-ie een geytenneucker is."
Hij wisselt elk half jaar radicaal van standpunt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Trouwens, wat ik me nu afvraag is hoezo, toen we hem bevroegen op zijn vermeend libertarische gedachtes, hij zei dat hij die niet had. Dit terwijl hij daar toch flink wat van gepost heeft. Enig idee hoe dat zit?
Jammer. Quote van de dag:quote:
Of die Iblardi van fok zat vooral in jouw hoofd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij wisselt elk half jaar radicaal van standpunt.
bv.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan loop je dwars door tafels op een druk terras.![]()
![]()
Ingescand en wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of de papierwinkel voor zijn importbruid was eindelijk rond.
Mwoch, dat valt wel mee. Natuur is voor tevredenen en legen, en dan, wat is natuur nog in dit land? Een stukje bos ter grootte van een krant, een heuvel met wat villaatjes ertegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je er niet op door gaat Floripas, ik dacht dat jij tenminste een oprechte natuurliefhebber was
Eh....nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Of die Iblardi van fok zat vooral in jouw hoofd.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh....nee.
Hij is nu overigens weer bijna terug bij libertarier. Ik geef het twee maanden.
Hoe staat het met die van jou, eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of de papierwinkel voor zijn importbruid was eindelijk rond.
Ok dan, dus jij vertikt het dus ook om mee te betalen aan dat achterlijke CO2-verhaal van Al Gore, neem ik aan?(anders zou je niet dat doelloze CO2-uitstotende-vliegreisje maken)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwoch, dat valt wel mee. Natuur is voor tevredenen en legen, en dan, wat is natuur nog in dit land? Een stukje bos ter grootte van een krant, een heuvel met wat villaatjes ertegen.
Geef mij maar de grauwe stedelijke wegen, de in kades vastgeklonken waterkant, JohnDope.
Das wel bijzonder inderdaad. Cool!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heeft een van jullie trouwens enig idee hoe ze de muziekmaatschappijen zover hebben gekregen om de luisterpaal van volledige albums te voorzien?
Echt briljant!
Maar wel door. Hij is bang voor je.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:14 schreef Floripas het volgende:
Hij is overigens wel in rap tempo genuanceerd sinds-ie bij mij was. En dat heeft-ie niet van mij.
Houden zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Apropos het volgende:
Ik heb nog steeds de foto´s niet gezien.
Daar ben ik nog lang niet aan toe joh.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe staat het met die van jou, eigenlijk?
Bang? Bepaald niet. Eerder verknocht.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar wel door. Hij is bang voor je.
Ik heb je in mijn balboekje gezet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar ben ik nog lang niet aan toe joh.
Nee, hij is altijd stil. Hij is er een die z'n smoel pas opentrekt als-ie iets zinnigs te melden heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, ik kreeg er geen hoogte van. Hij was echt heel erg stil. Kan me er wel iets bij voorstellen van een terughoudende houding hoor, hij moet aanschuiven bij een dronken Floripas en 2 vage gozers van FOK!POL. Ik was zelf ook eerst even wat nerveus toen ik aanschoof.
Ik wel geloof ik, hoofden die schuil gingen achter vierkantjes enzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Apropos het volgende:
Ik heb nog steeds de foto´s niet gezien.
Mijn reisje was niet doelloos, JD. Ik moest handschriften en boekbanden analyseren op hun materiële eigenschappen, en dat gaat niet met alleen scans.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok dan, dus jij vertikt het dus ook om mee te betalen aan dat achterlijke CO2-verhaal van Al Gore, neem ik aan?(anders zou je niet dat doelloze CO2-uitstotende-vliegreisje maken)
Op zich te waarderen, al moet je er wel de mensen voor hebben. Als iedereen zo is, dan belooft het een stille avond te worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hij is altijd stil. Hij is er een die z'n smoel pas opentrekt als-ie iets zinnigs te melden heeft.
Zo is mijn vriendin ook, soms tot vervelens toe.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hij is altijd stil. Hij is er een die z'n smoel pas opentrekt als-ie iets zinnigs te melden heeft.
Daarom is-ie ook op mij gevallen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Op zich te waarderen, al moet je er wel de mensen voor hebben. Als iedereen zo is, dan belooft het een stille avond te worden.
doe ff normaal man, niemand heeft wat te vertellen daar....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, ik kreeg er geen hoogte van. Hij was echt heel erg stil. Kan me er wel iets bij voorstellen van een terughoudende houding hoor, hij moet aanschuiven bij een dronken Floripas en 2 vage gozers van FOK!POL. Ik was zelf ook eerst even wat nerveus toen ik aanschoof.
Dumpen die hap.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo is mijn vriendin ook, soms tot vervelens toe.![]()
![]()
Nee joh, zij heeft haar kwaliteiten.quote:
In POL vind je dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee joh, zij heeft haar kwaliteiten.
Zou me niks verbazen.quote:
Had aangeschoven, dan had je het gemerkt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
doe ff normaal man, niemand heeft wat te vertellen daar....
het lijkt me heel sterk allemaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Had aangeschoven, dan had je het gemerkt.
quote:
Dan had ik nog wel in de harem gezeten van die woestijnprins. Dan was hij domweg altijd met me meeverhuisd.quote:Hoewel het me ook niks zou verbazen als hij op je viel omdat hij iemand wilde die hem zou zeggen wat hij moest doen.![]()
Dan was je waarschijnlijk helemaal naar de klote of je hebt geen vrienden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah, ik vond het leuk, tegen mijn verwachting in.
Ik vond het ook erg leuk. Wat mij betreft gauw weer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah, ik vond het leuk, tegen mijn verwachting in.
Jij vindt het wel leuk zeker al die manlijke aandacht in eens? Met 3 man aan tafel, toe maarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg leuk. Wat mij betreft gauw weer.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan was je waarschijnlijk helemaal naar de klote of je hebt geen vrienden.
Omdat ik geen shagrokende rabiate trut was met harige benen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat moet ik hier op zeggen? Ik zit alleen maar te lachen achter het toetsenbord hierop.![]()
Dank je!![]()
1) was jij naar de klote?quote:
Nou, de niet mis te verstane sigme zat naast me, hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij vindt het wel leuk zeker al die manlijke aandacht in eens? Met 3 man aan tafel, toe maar
Ja, veel verder dan de opening kom ik nooit. Maandag was het langs de oude gracht in Utrecht, dinsdag een terrasje langs het strand. Woensdag verzaakte ik mijn plicht om donderdagmiddag onder een grauwe wolkendeken wakker te worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat klinkt als de opening van een gedicht.
In Utrecht natuurlijk he?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg leuk. Wat mij betreft gauw weer.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik geen shagrokende rabiate trut was met harige benen?
1) Was een beetje ziek, maar niet echt naar de klote.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
1) was jij naar de klote?
2) heb jij geen vrienden?
Hier staat wat anders....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, de niet mis te verstane sigme zat naast me, hoor...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
nerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
1) Was een beetje ziek, maar niet echt naar de klote.
2) Nee.
Dat snap ik, maar ik probeer 'm iets aan zijn verstand te peuteren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]![]()
Dat was een reactie op JD, niet op jou.
You'd better.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:38 schreef kLowJow het volgende:
Als jij volgende keer ook komt Johnny, kom ik ook.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:38 schreef kLowJow het volgende:
Als jij volgende keer ook komt Johnny, kom ik ook.
Alsof je dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik probeer 'm iets aan zijn verstand te peuteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |