Awesome.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geen vogels vreten.
http://www.dumpert.nl/mediabase/12272/ea708f61/index.html
Aan de vleugels te zien dacht ik dat het een eend was. Maar het lijkt me wel erg groot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef kLowJow het volgende:
Ik zeg duif.
Ja, Paasvee hè.quote:
een eend of duif levend opeten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
Iets voor Lemmeb?[afbeelding]
(Als 'ie ooit stopt met zichzelf klonen en weer toegelaten wordt...)
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
Overigens moet ik Echtgaaf wel gelijk geven, een normale discussie heb ik ook al maanden niet waargenomen, het lijkt vooral een wedstrijdje "hoe kwets ik m'n tegenstander". Daar heb ik zelf ook aan meegedaan, om een punt te maken met een ban als resultaat. Ik heb eerlijk gezegd veel liever een gelovige Echtgaaf op dit forum dan de tig mongolen die niets anders dan islamofobie en godslastering tentoonstellen. Maar goed, het schijnt geen mod een hol te interesseren hoe het met POL gaat, dus waar maak ik me druk over.
die Gelly..quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...
Nee, een beer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
een eend of duif levend opeten?
Ook die Islamfoben hebben stuk voor stuk het forum verlaten, uit onvrede.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
Overigens moet ik Echtgaaf wel gelijk geven, een normale discussie heb ik ook al maanden niet waargenomen, het lijkt vooral een wedstrijdje "hoe kwets ik m'n tegenstander". Daar heb ik zelf ook aan meegedaan, om een punt te maken met een ban als resultaat. Ik heb eerlijk gezegd veel liever een gelovige Echtgaaf op dit forum dan de tig mongolen die niets anders dan islamofobie en godslastering tentoonstellen. Maar goed, het schijnt geen mod een hol te interesseren hoe het met POL gaat, dus waar maak ik me druk over.
Druppel, emmer gok ik zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...
Door een ban bedoel je.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ook die Islamfoben hebben stuk voor stuk het forum verlaten, uit onvrede.
Ook vrijwillig.quote:
Amerikaanse humor is zo backward cultured.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/(...)rrespondents-dinner/
Ze lijken ook zoiets te zeggen (pigeon) maar het is lastig hoor- en zichtbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef kLowJow het volgende:
Ik zeg duif.
tjaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De laatste keer dat ik wat godsbelediging weghaalde verdween Godslasteraar vrijwillig. We zullen zien of EchtGaaf ook weer terugkomt.
Een ziekelijke angst voor de islam, het lijkt mij vrij treffend. Als je het over niks anders dan islam of geloof in het algemeen kunt hebben, dan heb je op z'n minst een gedragsstoornis.quote:
Ach gossie gossie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
godslastering tentoonstellen
zuipen, slapen, pissen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Monidique het volgende:
Tijd om iets te gaan doen.
Daar gaat het niet om, voor je gesprekspartner is die entiteit niet hypothetisch. Je kunt ook een discussie voeren op argumenten i.p.v. op beledigingen. Mensen doen dat ook niet als ze oog in oog met iemand staan, waarom hier dan wel ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach gossie gossie.
Een hypothetische entiteit wordt beledigd, jee wat erg zeg.
als men nu eens een klinkende term verzon voor "walging voor de islam", zal ik die term als een geuzennaam dragen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Een ziekelijke angst voor de islam, het lijkt mij vrij treffend. Als je het over niks anders dan islam of geloof in het algemeen kunt hebben, dan heb je op z'n minst een gedragsstoornis.
SF kijken en slapen, misschien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
zuipen, slapen, pissen?
Dat is een onhoudbare situatie. Voor iedereen kan dan wel iets opeens zogenaamd bestaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, voor je gesprekspartner is die entiteit niet hypothetisch.
Er hoeft geen rekening gehouden te worden met hypothetische entiteiten, wat een kolder. Sterker nog, we gaan daar al veel, veels te veel in mee.quote:Je kunt ook een discussie voeren op argumenten i.p.v. op beledigingen. Mensen doen dat ook niet als ze oog in oog met iemand staan, waarom hier dan wel ?
Infedel doet het goed. Ik heb een t-shirt met dat er groot op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
als men nu eens een klinkende term verzon voor "walging voor de islam", zal ik die term als een geuzennaam dragen.
Hitler vereren mag volgens mij wel, maar ik dacht dat God niet bestond?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:32 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, Hitler vereren mag niet, en God vereren wel?![]()
Wat is de overeenkomst tussen Hitler en God, aannemende dat God niet bestaat ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:32 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, Hitler vereren mag niet, en God vereren wel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |