Wat, wil je me vastbinden op je grid?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat zal best. Uiteindelijk hoeven alleen je hersens nog op een grid te zijn aangesloten.![]()
Wil je mijn proefkonijntje zijn?![]()
Ja, en dan snij ik je hart er alvast uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, wil je me vastbinden op je grid?
Dat is natuurlijk de ultieme natte droom van elke rechtsgeoriënteerde man.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, en dan snij ik je hart er alvast uit.
Mijn hart zit nog altijd aan de linkerkant.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de ultieme natte droom van elke rechtsgeoriënteerde man.
Oh, bij mij redelijk in het midden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mijn hart zit nog altijd aan de linkerkant.
Mijn ziel heeft daarentegen plaats gemaakt voor mijn maagrand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, bij mij redelijk in het midden.
Nou en of!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de ultieme natte droom van elke rechtsgeoriënteerde man.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:49 schreef Floripas het volgende:
Floripas heeft de edlkitsch van Paolo Conte herontdekt.
Je bent warm, maar je bent er nog niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou en of!
Ik zag net Beatrice de Graaf bij P&W. Wat een huppeltut, geen trut. Ze zong bijna halleluja, ze had ondekt hoe terrorisme bestreden kan worden.Ik moest aan jou denken, waarom weet ik niet.
Is dat een verzoek? Hier dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
doe me een lol zeg![]()
[afbeelding]
Omdat jij mij IRL hebt gezien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom moet ik bij het zien van haar totaal niet aan Floripas denken. Ligt dat aan mij?
Is dat eigenlijk verplicht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom heb je Sigme eigenlijk nog niet een warm welkom geheten? Met de hoeveelheid topics die je doorgaans afloopt als je inlogt kan dat geen toeval zijn geweest.
Vergeten. Want ik had d'r al gesmst.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom heb je Sigme eigenlijk nog niet een warm welkom geheten? Met de hoeveelheid topics die je doorgaans afloopt als je inlogt kan dat geen toeval zijn geweest.
Hij hing laatst ook op megaformaat aan Mutua Fides.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Floripas het volgende:
Overigens wordt er dus echt over Che Guevara gezongen bij de Franse Idols-finale...
Hiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, vroeg me af of er wat vrouwelijke nijd was.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, vroeg me af of er wat vrouwelijke nijd was.
[afbeelding]
quote:*sloft binnen*
Ajoo sig, tof hoor.
*sloft weer naar buiten*
Uh, niet nijd omdat zij dat geworden is. Dat zou me sterk lijken. Dat jij dat niet zou willen doen leek me op voorhand wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Nijd? Nijd? Ik moet er niet aan denken om mod te zijn. Dan mag ik nooit meer domme rukkers afzeiken want dan verwacht men een "voorbeeldfunctie".
leg dat eens aan sigme uit. Nu lijkt het er op dat ze extreem-rechtse ideën salonfähig mogelijk kan makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Nijd? Nijd? Ik moet er niet aan denken om mod te zijn. Dan mag ik nooit meer domme rukkers afzeiken want dan verwacht men een "voorbeeldfunctie".
psies.... daarom kan ik Sigme ook niet feliciteren, alleen maar veel sterkte toewensen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bent warm, maar je bent er nog niet.
Ja, anders had ik wel een telefoontje verwacht terwijl jullie nog mods zochten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uh, niet nijd omdat zij dat geworden is. Dat zou me sterk lijken. Dat jij dat niet zou willen doen leek me op voorhand wel duidelijk.
Dat MOET een mod ook... maar dan forumfähigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
leg dat eens aan sigme uit. Nu lijkt het er op dat ze extreem-rechtse ideën salonfähig mogelijk kan maken
omdat dat een afspiegeling is van de usersamenstellingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat MOET een mod ook... maar dan forumfähig
Niet slechte. Ik hou van bitchy vrouwen.quote:
Want jij hebt daar een goed voorbeeld van?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
leg dat eens aan sigme uit. Nu lijkt het er op dat ze extreem-rechtse ideën salonfähig mogelijk kan maken
Het in gevangenschap houden van schapen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is er nou weer extreem-rechts aan sigme?
Het zijn militairen die zijn natuurlijk levensgevaarlijk met echt bestekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Wat krijgen ze eigenlijk te kanen daar? Beetje sla, een sschnitzel?![]()
Plastic bestek, wat een armoede.
Die vrouw draagt een hoofddoek!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Wat krijgen ze eigenlijk te kanen daar? Beetje sla, een sschnitzel?![]()
Plastic bestek, wat een armoede.
Ja, dan moeten ze die vrouw geen hoofddoek en sigaret geven. Lethal!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn militairen die zijn natuurlijk levensgevaarlijk met echt bestek.
Zie je vaak bij zulkse vrouwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou zeggen dominant, niet bitchy. Hoewel haar vent meer op een schoothondje leek dan op een kerel. Wel een aardige man trouwens hoor, dat wel.
Mijn (ex-)vent een schoothondje? Eerder van de stille wateren, diepe gronden. Jij hebt hem evident nog nooit ècht boos zien worden. Die ontploft, één bonk woede wordt 't dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou zeggen dominant, niet bitchy. Hoewel haar vent meer op een schoothondje leek dan op een kerel. Wel een aardige man trouwens hoor, dat wel.
Dan moet je mijn exvriendin eens zien, dat is pas een bitch (in de leuke zin van het woord). Die kreeg volwassen mannen aan het huilen met haar vlijmscherpe tong.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zie je vaak bij zulkse vrouwen.
Dat heet frustratie. Jij laat 'm nooit eens uitpraten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn (ex-)vent een schoothondje? Eerder van de stille wateren, diepe gronden. Jij hebt hem evident nog nooit ècht boos zien worden. Die ontploft, één bonk woede wordt 't dan.
Ik categoriseer mensen doorgaans niet naar gelang hun boosheid, eerder naar hoe ze zijn in redelijk normale, kalme, toestand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn (ex-)vent een schoothondje? Eerder van de stille wateren, diepe gronden. Jij hebt hem evident nog nooit ècht boos zien worden. Die ontploft, één bonk woede wordt 't dan.
In de anus?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moet je mijn exvriendin eens zien, dat is pas een bitch (in de leuke zin van het woord). Die kreeg volwassen mannen aan het huilen met haar vlijmscherpe tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |