Nou al dat liefdesgedoe komt me de oren uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
Oooooooooh wat zal geroddeld worden over dit onderwerp!
Nou..... ik denk dat het geen roddels over liefde zijn.... meer over achterlijk gedrag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou al dat liefdesgedoe komt me de oren uit.
Ik wil weer ouderwets rellen.
Geen love kooi.
me ook!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou al dat liefdesgedoe komt me de oren uit.
Ik wil weer ouderwets rellen.
Geen love kooi.
Nu in de verkeerde iigquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
In welke COS verblijven wij?
Stelletje konijnen, start even een 'Wie wil er met een mede-FOKkert trouwen' topic!quote:
Waar blijft Huubje dan ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou..... ik denk dat het geen roddels over liefde zijn.... meer over achterlijk gedrag.
Iedere COS met een Ian_Nick OP is de goeie!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het kan niet ALTIJD goed gaan natuurlijk...![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iedere COS met een Ian_Nick OP is de goeie!
behalve natuurlijk als PietjePuk63 hem voor is....![]()
Heb ik ook vaak de laatste tijd.... COS wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
Natasja: zij is heel vies, zij gaat zorgen dat ze zwanger wordt (gaat over Lieke)
Dit topic was bij mij dus spontaan uit de lijst verdwenen![]()
Kennelijk welquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het kan niet ALTIJD goed gaan natuurlijk...![]()
Die gaat zorgen voor een baby.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is nu met Lieke aan de hand?????
Ja laten we het daar eens over gaan hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iedere COS met een Ian_Nick OP is de goeie!
behalve natuurlijk als PietjePuk63 hem voor is....![]()
feam &relaties mogen vanavond bellen, t kost hun de bewoners dan wel contactpuntenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef carpediem23 het volgende:
Collect Call?? heeft ze geen beltegoed?
Zwanger (volgens Natasia) ........quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
Leuk Syl en Eric.
weer je maatje belachelijk maken.
En rat doet vrolijk mee.
Natasja neemt ff dr moment om haar de grond in te trappenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Natasia probeert óók een script te schrijven ..... en in dat script laat Lieke zich - per ongeluk - zwanger schoppen door Huub .quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Te druk met mijn COS sluiten hequote:
Syl begon erover dat Lieke alles beter zou uitbuiten dan Cora.quote:
Binnen 7 minuten alquote:
OK thx.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Syl begon erover dat Lieke alles beter zou uitbuiten dan Cora.
Toen gingen ze grapjes maken dat lieke wel zorgt dat ze zwanger word.
ik ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio snapt het nog niet allemaal.
[afbeelding]
Aan het bedenken hoe hij Cora moet uitleggen dat hij nog getrouwd is ........quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wat is jaap aan t doen, gras platstampen ?
Over Alieke aan het dromenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hij maakt de weg vrij voor jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Waarom vind ik het nou niet vreemd dat jij je kan vereenzelvigen met een slechtgehumeurde afgunstige verstandelijk niet helemaal goed doorontwikkelde ontaarde moeder?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natasja neemt ff dr moment om haar de grond in te trappen![]()
Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
manmanman wat hoop ik dat ik zaterdag er kom
Wat ik begreep was dat Jaap al eerder et dat idee was gekomen dan Cora, maar toen wilde ze niet trouwen in DGK, maar vanavond zei ze dat ze dus van gedachten was veranderd en dat ze graag wilde trouwen, ook in DGK.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
wat een flauwe kul zeg..........
welke imbeciel gaat iemand nu ten huwelijk vragen waar ze maar 3 weken mee samen is geweest
en dan persë in de gouden kooi met rode loper en bullshitt
doet me een beetje aan natasia denken die toen een bruiloft met Wilgo wilde in de gouden kooi
gewoon camerageil wijf dus die Cora........![]()
bel ff naar lepelsquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub is verdomme een halve dag weg en er veranderen regels en er hangt een huwelijk in de lucht. HUUB NAAR HUIS ..... NU !!!!!
nog effe zeg .. al die onzin.
Wel uitgebreid verslag doen hequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik stem voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom vind ik het nou niet vreemd dat jij je kan vereenzelvigen met een slechtgehumeurde afgunstige verstandelijk niet helemaal goed doorontwikkelde ontaarde moeder?
Ik treur met je mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Het valt me op dat je dat altijd schrijft als er iets gebeurt is.........quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Staat die videoboodschap van Cora al ergens online?
Had het gemist.
tja dat Jaap camerageil is wist ik al anders ga je de kooi niet inquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat Jaap al eerder et dat idee was gekomen dan Cora, maar toen wilde ze niet trouwen in DGK, maar vanavond zei ze dat ze dus van gedachten was veranderd en dat ze graag wilde trouwen, ook in DGK.
Ja word tijd dat huubje naar huis komt.quote:
Ik ga ervanuit dat je de hele zin in het Duits bedoelde, en niet beginnende met een Engels woord?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef carpediem23 het volgende:
Who ist Dellie????
pijnlijk...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
een origineel aanzoek voor cora van jaap zou in een sportzaal plaats kunnen vinden. een voorbeeld hoe het aanzoek zou kunnen verlopen zie je hier...
een pijl -> daar komt straks mn ring ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef demins het volgende:
Natasia tegen Jaap: schrijf je ook wel eens dingen op de hand?
sjees....quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
een origineel aanzoek voor cora van jaap zou in een sportzaal plaats kunnen vinden. een voorbeeld hoe het aanzoek zou kunnen verlopen zie je hier...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je de hele zin in het Duits bedoelde, en niet beginnende met een Engels woord?
"Wo ist Dellie?"
Amanda is met Huup aan het vechten in de keuken van Marc?
Ik doe ook nog andere dingen tussendoor, dan kun je wel es wat missenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me op dat je dat altijd schrijft als er iets gebeurt is.........
Morgenvroeg mag je weer oversteekmoeder spelen. Vergeet je niet je fluoriscerende jasje aan te doen?quote:
Als ze de hele rataplan moeten doen, betekent dat ook dat ze de keuken moeten schoonmaken, hell of a jobquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je de hele zin in het Duits bedoelde, en niet beginnende met een Engels woord?
"Wo ist Dellie?"
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Morgenvroeg mag je weer oversteekmoeder spelen. Vergeet je niet je fluoriscerende jasje aan te doen?
![]()
Nee, die staat al ergens anders op!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
een pijl -> daar komt straks mn ring ?
Het type Cora is ook welkom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Prospera het volgende:
Wat is dat, dat ze alleen vrouwen van cup C en meer willen hebben as. zaterdag, een plastic fantasticdag?
Ga je nog wat spectaculairs doen? En wie zijn je favorieten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik kan er niks aan doen maar ik geloof van het hele verhaal helemaal niks,quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Clank het volgende:
'k Snap nu wel waarom Cora verkering met Jaap heeft... ze is werkelijk te dom voor woorden!
Logisch .......quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat schieten die oogjes van Jaap altijd stiekum heen en weer
![]()
Nou ja, als ik 85 kilo zou wegen heb ik ook wel een DD+, maar fijn is dat nietquote:
tis toch niet te geloven die goser heeft net gegeten.......quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch .......
[afbeelding]
Ik vertaal je smiley eventjes voor mijn lieve mede-COSsertjes:quote:
Kracht opdoen voor zijn huwelijksnachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis toch niet te geloven die goser heeft net gegeten.......![]()
Ik niet echt maar dat tv kijken is altijd zo saai. Kan Erik niet ff gaan bellen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Huub.
Ik ook, en vind het ook erg flauw dat ze die videoboodschap al hebben laten zien. Normaal kan dat ook best rond 23 uur.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Huub.
Ik ook!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Huub.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Huub.
Ja, nu een ossehaas extra. En tussen de middag heeft hij een overgebleven rack spareribs op .......quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Pietjequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vertaal je smiley eventjes voor mijn lieve mede-COSsertjes:
Ik ben Marrije, en ik probeer gezallich mee te doen op het FOK! DGK-forum. Ik ben nog niet zo goed in de Nederlandse taal en ander sociaal wenselijk gedrag en ben dan ook blij dat er ook smileys zijn die me een beetje kunnen helpen dat schrijnende gebrek te verhullen.
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben Marrije, en ik probeer gezallich mee te doen op het FOK! DGK-forum. Ik ben nog niet zo goed in de Nederlandse taal en ander sociaal wenselijk gedrag en ben dan ook blij dat er ook smileys zijn die me een beetje kunnen helpen dat schrijnende gebrek te verhullen.
![]()
huub kom naar huusquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef just_syl het volgende:
Huub kom naar huus please
DGK-HOOLIGANSquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
ik heb daar verder ook niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Huub.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Zal nog wel even duren. Dat soort restaurants nemen meestal tot 22:30-23:00 orders aan voor de keuken .......quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Huub.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier snapt ze dus alleen de zwaaismiley van, dat realiseer je je toch wel he?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef just_syl het volgende:
Fan van het eerste uur
Opnemen en laten zingen in de kooi ff bellen LOL
Hhahahha Ja hahah zag het ook pas net dat ik het verkeerd had geschrevenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Wo ist Dellie?"
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier snapt ze dus alleen de zwaaismiley van, dat realiseer je je toch wel he?
Huwelijksreis .....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Waar zijn huub en Dellie?????????
Zie het als een leermomentjequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Hhahahha Ja hahah zag het ook pas net dat ik het verkeerd had geschreven![]()
Joop liep net in de tuin ook al iets te eten....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Bashen? Ikkuh?quote:
Ik vond dat aanzoek vannet best lachen, beetje jammer van het tv kijken nu.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
Huub eruit is stekker eruit.. er gebeurd geen reet zonder hem
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Bashen? Ikkuh?![]()
Ik probeer gewoon een inhoudelijke streams-gerelateerde discussie op gang te brengen hoor....
En als je niet luistert ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
Als ik goed luister naar ''Voetbalvrouwen'' via de streams, miis ik niks.![]()
oh, er was dus geen huwelijksaanzoek?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor geloof me ........
Je bedoelt dat de bewoners geen stream meer mogen zien op tv, je bedoelt dan uitzendingen van de gouden kooi? Of bedoel je dat er 1 stream wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef Marrije het volgende:
De vorige keer lieten ze de tv ook zien op 1 stream, vaag dat ze dat nu niet doen.
De vorige keer dat ze voetbalvrouwen keken zagen wij hun tv op stream 4. Konden we ook zien wat we nu alleen kunnen horen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de bewoners geen stream meer mogen zien op tv, je bedoelt dan uitzendingen van de gouden kooi? Of bedoel je dat er 1 stream was![]()
Hoezo verslaafd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als je niet luistert ook niet
Ik word in één adem genoemd met Demins, en nog wel door de alom hogelijk gewaardeerde Gert!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Demins en Pietje Puk, wat zijn jullie flink, om maar door te gaan met jullie verzetsstrijd tegen Marrije!![]()
Maar nu stoppen hoor, anders gaat ome Gert jullie postjes deleten. [afbeelding]
ahh, okquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze voetbalvrouwen keken zagen wij hun tv op stream 4. Konden we ook zien wat we nu alleen kunnen horen.
Je kunt natuurlijk ook in de ruit achter de bank kijken. Niet dat ik denk dat je daar zin in hebt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef Marrije het volgende:
De vorige keer lieten ze de tv ook zien op 1 stream, vaag dat ze dat nu niet doen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te zien een biefstukken-catalogus
[afbeelding]
Tis een idee, maar nee, dank je. Maar als hoorspel valt het ook tegen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook in de ruit achter de bank kijken. Niet dat ik denk dat je daar zin in hebt...![]()
Ja, dat zijn boeken met foto's van gebakken biefstukken ...... werkt als een soort sexboekje voor Japioquote:
Pas jij dan ook maar op met jouw avatar!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat zijn boeken met foto's van gebakken biefstukken ...... werkt als een soort sexboekje voor Japio
Wat zou er toch in Gert gevaren zijn? Vroeger stond hij altijd met een opzwepend enthousiasme vooraan in lijn als het er om ging opgeblazen egootjes door te prikken. Het vaderschap slaat blijkbaar diepe wonden als hij vmbo-tiepjes als Marrije gaat verdedigen! Keert op uw schreden Gertmans! Nog is de slag niet verloren... Geen vmbo-toestanden op Fok! maar kwaliteitsposters als PP63 en Ian dat onder meer zijn. Daar hoorde jij ook bij...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik word in één adem genoemd met Demins, en nog wel door de alom hogelijk gewaardeerde Gert!
Ik ben tot in de allerdiepste krochten van mijn zo gevoelige ziel geraakt, en heb dan ook de tranen in mijn ogen staan!
(of was dat nou van het lachen om de reacties op mijn vorige posting?![]()
![]()
![]()
)
- Sylvia - Fries (paard)quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Binnenkort kunnen we DGK wel opvegen :
- Huub - Lieke
- Brian - Amanda
- Jaap - Cora
- Eric - Bart
- Natasia Tom
- Sylvia = winnaar
Ik dacht dat ze gasten wel ongestraft mochten slaan en schoppen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:32 schreef just_syl het volgende:
Nee likkende lassie gaat zaterdag jaap uitlokken tot geweld kan die de kooi verlaten geen huwelijk:P
Als Amanda verzadigt is....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:37 schreef havefun het volgende:
Is HHub nog steeds weg?
Wanner komt die relaap terug?
Niks OT, het zal eens tijd worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje OT - Op de DGK-site staat een heel leuk filmpje van het examen van Sylvia
Misschienquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef havefun het volgende:
Dus Aanstaande zaterdag gaan fokkers naar dat feest van Huub en Eric?
Wat zou je blij met me zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, schatje, pas maar op dat ik geen mod word![]()
![]()
Als het maar in het wit isquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef havefun het volgende:
Ik ga ook als het god is
Ben ik nu ook al lief als je naar de SC komtquote:
Cora werkt aanstekelijkquote:
Den Teerlingh Is Geworpen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zou er toch in Gert gevaren zijn? Vroeger stond hij altijd met een opzwepend enthousiasme vooraan in lijn als het er om ging opgeblazen egootjes door te prikken. Het vaderschap slaat blijkbaar diepe wonden als hij vmbo-tiepjes als Marrije gaat verdedigen! Keert op uw schreden Gertmans! Nog is de slag niet verloren... Geen vmbo-toestanden op Fok! maar kwaliteitsposters als PP63 en Ian dat onder meer zijn. Daar hoorde jij ook bij...![]()
Gert heeft als Mod meer belangen in het oog, maar het Gertje is nog niet uit hem gevaren hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zou er toch in Gert gevaren zijn? Vroeger stond hij altijd met een opzwepend enthousiasme vooraan in lijn als het er om ging opgeblazen egootjes door te prikken. Het vaderschap slaat blijkbaar diepe wonden als hij vmbo-tiepjes als Marrije gaat verdedigen! Keert op uw schreden Gertmans! Nog is de slag niet verloren... Geen vmbo-toestanden op Fok! maar kwaliteitsposters als PP63 en Ian dat onder meer zijn. Daar hoorde jij ook bij...![]()
Jee, zus je klinkt als een puppyquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik nu ook al lief als je naar de SC komt![]()
Hij zit goed op zijn plek daar dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef Kinga het volgende:
Vreselijk vreemde kerel die Jaap....
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:Ik word hier ook niet warm of koud van.... want geloof die hele relatie niet... sowieso alleen de gedachte al aan Jaap
![]()
bellen is beter dan tv kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef just_syl het volgende:
pfff paardjes /bellen boringgggggggg
Mn VOL bui is al weer overquote:
En hij kan pas schrijven als hij een computer mag gebruiken ........quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
Jaap kan nog niets zeggen omdat hij zijn gedachten eerst aan Cora moet schrijven. Zij is de eerste die het moet horen.
Ze is verliefd tot over haar oren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef Yollie het volgende:
Natasia is verliefd en zegt jij hebt hem toch ook gezien vandaag (TON) Dag Wilgo...
Wilgo is nu Didgo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef Yollie het volgende:
Natasia is verliefd en zegt jij hebt hem toch ook gezien vandaag (TON) Dag Wilgo...
Ze gaan in ieder geval samen een plannetje opzetten om Talpa een bruiloft af te troggelen, want dáar draait dit allemaal om.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Ning het volgende:
die gaan dus binnenkort trouwen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Markeerstift het volgende:
Ach: Elkaar leren kennen op papier,
Verkering vragen op papier,
Ten huwelijk vragen op papier
en straks: Getrouwd op papier
Wat maakt het ook uit dat je elkaar verder nooit ziet of aan kan raken![]()
Zo ging dat een paar honderd jaar geleden ook in (relatieve) miljonairskringen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Markeerstift het volgende:
Ach: Elkaar leren kennen op papier,
Verkering vragen op papier,
Ten huwelijk vragen op papier
en straks: Getrouwd op papier
Wat maakt het ook uit dat je elkaar verder nooit ziet of aan kan raken![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
We sturen een pallet papier als huwelijkscadeau.![]()
Dat los je maar met haar opquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ze roept me als een puppy. En ik gehoorzaam als een puppy.![]()
3 wekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:08 schreef Prosac het volgende:
hoeveel dagen hadden die 2 ook nog maar een relatie?
het laatstequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
IK wil het ff snappen nu. Heeft Jaap een huwelijksaanzoek gehad van CORA. En wilde hij de telefoon niet opnemen omdat het hem dan cp kost. Die 2 zijn toch penvrienden ???? Word ik nu gek of draaien die 2 nu door ?????
Nee hoor, Wilgo mag de kindertjes houden..........quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Yollie het volgende:
Natasia wordt steeds heftiger in het uiten van haar gevoelens naar de klusjesman. Daar zit Wilgo dan thuis op andermans kindjes te passen...
Snap het zelf ook nog niet echt helemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
IK wil het ff snappen nu. Heeft Jaap een huwelijksaanzoek gehad van CORA. En wilde hij de telefoon niet opnemen omdat het hem dan cp kost. Die 2 zijn toch penvrienden ???? Word ik nu gek of draaien die 2 nu door ?????
Ze hebben heus al 3 weken een relatie hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Wilgo mag de kindertjes houden..........
Cora heeft gezegd dat ze wel zou willen trouwen in DGK op de 22e, maar Jaap moet wel een aanzoek doen want daar is ze 'ouderwets' in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
De 3 weken dat Jaap in de kooi zit ????quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben heus al 3 weken een relatie hoor!![]()
Scherp, mijn waarde!quote:
oh wacht...... 3 weken in het vakantiepark en dan de maand die Jaap in de kooi zit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
De 3 weken dat Jaap in de kooi zit ????
Nu alquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand al een nieuwe COS klaarstaan?
de 22e van welke maand of van welk jaar ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cora heeft gezegd dat ze wel zou willen trouwen in DGK op de 22e, maar Jaap moet wel een aanzoek doen want daar is ze 'ouderwets' in.
Na dat filmpje belde zij hem maar hij wilde niet meteen praten, eerst nadenken en hij wilde daarna schrijven ipv bellen ivm de cp'en inderdaad.
asap!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
de 22e van welke maand of van welk jaar ???
Daar was ze niet heel duidelijk in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Bon Ton in die kringen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Scherp, mijn waarde!
C'est le TON qui fait la musique dans le coeur de la Diva!
Ohhh al 7 weken, nou dan mag het.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
oh wacht...... 3 weken in het vakantiepark en dan de maand die Jaap in de kooi zit.![]()
stond in updatesquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Cora geeft per videoboodschap aan graag te willen trouwen met Jaap, maar het aanzoek moet van hem komen.
Het trouwen mag in DGK, Cora wil het graag op de 22e van een maand.
Jaap is zichtbaar blij en ontroerd.
Eric vraagt zich af of Jaap en Cora`s gevoelens niet versterkt worden door het gescheiden leven.
Sylvia constateert dat Jaap en Cora nog in het verliefdheidsstadium zitten, omdat ze elkaar nog maar erg kort kennen.
Natasia spreekt ook al wijze woorden: dat je elkaar nog maar 3 weken kent, is toch vrij kort. Nog even wachten is ook een optie.
Deze zomer. Maar ik zie Jaap het niet doen hoor, die zweet nu al, letterlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
a, dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja...![]()
Ik heb ze altijd klaarstaan vanaf pagina 4![]()
Ik wist het welquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja...![]()
Ik heb ze altijd klaarstaan vanaf pagina 4![]()
Ik meen tijdens het teruglezen van de COSsen ergens 22 juni te hebben gelezen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Cora heeft volgens mij haar zinnen hierop gezet en gaat door tot het gaatje. Ik zie een ultimatum aankomen.![]()
Parajaap schrijft.
Niet zo gek ook, zou ik ook doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze zomer. Maar ik zie Jaap het niet doen hoor, die zweet nu al, letterlijk.
Ja lekker ding heb ik gelezen, maar ik snapte het nog niet, dus om het nog ff te proberen laten doordringen. Stelde ik mezelf nog ff een aantal vragen en plaatste die hier in de hoop dat mensen me misschien zouden kunnen vertellen dat ik niet gek ben, maar dat die 2 gestoord zijn.quote:
hahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef just_syl het volgende:
likkende lassie aan het worstelen met japio
Toch raar dat de 'relatie' met Ton zo verzwegen wordt door de redactie. Natasia kreeg ook direct een telefoontje en het geluid was weg.quote:
Wedje, die trouwt echt wel hoor. Lekker gratisquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze zomer. Maar ik zie Jaap het niet doen hoor, die zweet nu al, letterlijk.
Ja ik zag het net ook 22 juni.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik meen tijdens het teruglezen van de COSsen ergens 22 juni te hebben gelezen.
Oei... is ook zo. Een ontmaagding in de huwelijksnacht zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef just_syl het volgende:
Cora d,r gaatje moet die nog zien te vinden ....ff op papier ernaar vragen![]()
[..]
Hoeveel CP's kost een huwelijksnacht???quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oei... is ook zo. Een ontmaagding in de huwelijksnacht zit ik niet op te wachten.![]()
Past niet onder het dekbed ......quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oei... is ook zo. Een ontmaagding in de huwelijksnacht zit ik niet op te wachten.![]()
Oh lekker dan zien we billy van bil gaan tijdens de huwelijksnacht, daar zit ik dus echt niet op te wachten he. Nu maar hopen dat hij er voor die tijd uit is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
150 per uurquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel CP's kost een huwelijksnacht???
Ik zeg: veel , om de schade aan het bed te vergoeden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er pleiten teveel zaken tegen dit huwelijk, dat weet Jaap ook. Van Cora verwacht ik nog wel wat vuurwerk... heb het gevoel dat ze al haar overredingskracht gaat inzetten. Ik verheug me nu al op haar bezoek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef Ning het volgende:
[..]
Wedje, die trouwt echt wel hoor. Lekker gratis
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zeg: veel , om de schade aan het bed te vergoeden.
Die van Jaap kost wel wat...eer alles gevonden is bij elkaar..quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is eerder hoe hij seksueel kan functioneren met de omvang van zijn buik in verhouding tot zijn geslachtsdeel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |