quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Markeerstift het volgende:
Ach: Elkaar leren kennen op papier,
Verkering vragen op papier,
Ten huwelijk vragen op papier
en straks: Getrouwd op papier
Wat maakt het ook uit dat je elkaar verder nooit ziet of aan kan raken![]()
Zo ging dat een paar honderd jaar geleden ook in (relatieve) miljonairskringen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Markeerstift het volgende:
Ach: Elkaar leren kennen op papier,
Verkering vragen op papier,
Ten huwelijk vragen op papier
en straks: Getrouwd op papier
Wat maakt het ook uit dat je elkaar verder nooit ziet of aan kan raken![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
We sturen een pallet papier als huwelijkscadeau.![]()
Dat los je maar met haar opquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ze roept me als een puppy. En ik gehoorzaam als een puppy.![]()
3 wekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:08 schreef Prosac het volgende:
hoeveel dagen hadden die 2 ook nog maar een relatie?
het laatstequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
IK wil het ff snappen nu. Heeft Jaap een huwelijksaanzoek gehad van CORA. En wilde hij de telefoon niet opnemen omdat het hem dan cp kost. Die 2 zijn toch penvrienden ???? Word ik nu gek of draaien die 2 nu door ?????
Nee hoor, Wilgo mag de kindertjes houden..........quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Yollie het volgende:
Natasia wordt steeds heftiger in het uiten van haar gevoelens naar de klusjesman. Daar zit Wilgo dan thuis op andermans kindjes te passen...
Snap het zelf ook nog niet echt helemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
IK wil het ff snappen nu. Heeft Jaap een huwelijksaanzoek gehad van CORA. En wilde hij de telefoon niet opnemen omdat het hem dan cp kost. Die 2 zijn toch penvrienden ???? Word ik nu gek of draaien die 2 nu door ?????
Ze hebben heus al 3 weken een relatie hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Wilgo mag de kindertjes houden..........
Cora heeft gezegd dat ze wel zou willen trouwen in DGK op de 22e, maar Jaap moet wel een aanzoek doen want daar is ze 'ouderwets' in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
De 3 weken dat Jaap in de kooi zit ????quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben heus al 3 weken een relatie hoor!![]()
Scherp, mijn waarde!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |