Je bedoelt dat de bewoners geen stream meer mogen zien op tv, je bedoelt dan uitzendingen van de gouden kooi? Of bedoel je dat er 1 stream wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef Marrije het volgende:
De vorige keer lieten ze de tv ook zien op 1 stream, vaag dat ze dat nu niet doen.
De vorige keer dat ze voetbalvrouwen keken zagen wij hun tv op stream 4. Konden we ook zien wat we nu alleen kunnen horen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de bewoners geen stream meer mogen zien op tv, je bedoelt dan uitzendingen van de gouden kooi? Of bedoel je dat er 1 stream was![]()
Hoezo verslaafd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als je niet luistert ook niet
Ik word in één adem genoemd met Demins, en nog wel door de alom hogelijk gewaardeerde Gert!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Demins en Pietje Puk, wat zijn jullie flink, om maar door te gaan met jullie verzetsstrijd tegen Marrije!![]()
Maar nu stoppen hoor, anders gaat ome Gert jullie postjes deleten. [afbeelding]
ahh, okquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze voetbalvrouwen keken zagen wij hun tv op stream 4. Konden we ook zien wat we nu alleen kunnen horen.
Je kunt natuurlijk ook in de ruit achter de bank kijken. Niet dat ik denk dat je daar zin in hebt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef Marrije het volgende:
De vorige keer lieten ze de tv ook zien op 1 stream, vaag dat ze dat nu niet doen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te zien een biefstukken-catalogus
[afbeelding]
Tis een idee, maar nee, dank je. Maar als hoorspel valt het ook tegen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook in de ruit achter de bank kijken. Niet dat ik denk dat je daar zin in hebt...![]()
Ja, dat zijn boeken met foto's van gebakken biefstukken ...... werkt als een soort sexboekje voor Japioquote:
Pas jij dan ook maar op met jouw avatar!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat zijn boeken met foto's van gebakken biefstukken ...... werkt als een soort sexboekje voor Japio
Wat zou er toch in Gert gevaren zijn? Vroeger stond hij altijd met een opzwepend enthousiasme vooraan in lijn als het er om ging opgeblazen egootjes door te prikken. Het vaderschap slaat blijkbaar diepe wonden als hij vmbo-tiepjes als Marrije gaat verdedigen! Keert op uw schreden Gertmans! Nog is de slag niet verloren... Geen vmbo-toestanden op Fok! maar kwaliteitsposters als PP63 en Ian dat onder meer zijn. Daar hoorde jij ook bij...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik word in één adem genoemd met Demins, en nog wel door de alom hogelijk gewaardeerde Gert!
Ik ben tot in de allerdiepste krochten van mijn zo gevoelige ziel geraakt, en heb dan ook de tranen in mijn ogen staan!
(of was dat nou van het lachen om de reacties op mijn vorige posting?![]()
![]()
![]()
)
- Sylvia - Fries (paard)quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Binnenkort kunnen we DGK wel opvegen :
- Huub - Lieke
- Brian - Amanda
- Jaap - Cora
- Eric - Bart
- Natasia Tom
- Sylvia = winnaar
Ik dacht dat ze gasten wel ongestraft mochten slaan en schoppen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:32 schreef just_syl het volgende:
Nee likkende lassie gaat zaterdag jaap uitlokken tot geweld kan die de kooi verlaten geen huwelijk:P
Als Amanda verzadigt is....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:37 schreef havefun het volgende:
Is HHub nog steeds weg?
Wanner komt die relaap terug?
Niks OT, het zal eens tijd worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje OT - Op de DGK-site staat een heel leuk filmpje van het examen van Sylvia
Misschienquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef havefun het volgende:
Dus Aanstaande zaterdag gaan fokkers naar dat feest van Huub en Eric?
Wat zou je blij met me zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, schatje, pas maar op dat ik geen mod word![]()
![]()
Als het maar in het wit isquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef havefun het volgende:
Ik ga ook als het god is
Ben ik nu ook al lief als je naar de SC komtquote:
Cora werkt aanstekelijkquote:
Den Teerlingh Is Geworpen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zou er toch in Gert gevaren zijn? Vroeger stond hij altijd met een opzwepend enthousiasme vooraan in lijn als het er om ging opgeblazen egootjes door te prikken. Het vaderschap slaat blijkbaar diepe wonden als hij vmbo-tiepjes als Marrije gaat verdedigen! Keert op uw schreden Gertmans! Nog is de slag niet verloren... Geen vmbo-toestanden op Fok! maar kwaliteitsposters als PP63 en Ian dat onder meer zijn. Daar hoorde jij ook bij...![]()
Gert heeft als Mod meer belangen in het oog, maar het Gertje is nog niet uit hem gevaren hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zou er toch in Gert gevaren zijn? Vroeger stond hij altijd met een opzwepend enthousiasme vooraan in lijn als het er om ging opgeblazen egootjes door te prikken. Het vaderschap slaat blijkbaar diepe wonden als hij vmbo-tiepjes als Marrije gaat verdedigen! Keert op uw schreden Gertmans! Nog is de slag niet verloren... Geen vmbo-toestanden op Fok! maar kwaliteitsposters als PP63 en Ian dat onder meer zijn. Daar hoorde jij ook bij...![]()
Jee, zus je klinkt als een puppyquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik nu ook al lief als je naar de SC komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |