Misschienquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef havefun het volgende:
Dus Aanstaande zaterdag gaan fokkers naar dat feest van Huub en Eric?
Wat zou je blij met me zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, schatje, pas maar op dat ik geen mod word![]()
![]()
Als het maar in het wit isquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef havefun het volgende:
Ik ga ook als het god is
Ben ik nu ook al lief als je naar de SC komtquote:
Cora werkt aanstekelijkquote:
Den Teerlingh Is Geworpen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zou er toch in Gert gevaren zijn? Vroeger stond hij altijd met een opzwepend enthousiasme vooraan in lijn als het er om ging opgeblazen egootjes door te prikken. Het vaderschap slaat blijkbaar diepe wonden als hij vmbo-tiepjes als Marrije gaat verdedigen! Keert op uw schreden Gertmans! Nog is de slag niet verloren... Geen vmbo-toestanden op Fok! maar kwaliteitsposters als PP63 en Ian dat onder meer zijn. Daar hoorde jij ook bij...![]()
Gert heeft als Mod meer belangen in het oog, maar het Gertje is nog niet uit hem gevaren hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zou er toch in Gert gevaren zijn? Vroeger stond hij altijd met een opzwepend enthousiasme vooraan in lijn als het er om ging opgeblazen egootjes door te prikken. Het vaderschap slaat blijkbaar diepe wonden als hij vmbo-tiepjes als Marrije gaat verdedigen! Keert op uw schreden Gertmans! Nog is de slag niet verloren... Geen vmbo-toestanden op Fok! maar kwaliteitsposters als PP63 en Ian dat onder meer zijn. Daar hoorde jij ook bij...![]()
Jee, zus je klinkt als een puppyquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik nu ook al lief als je naar de SC komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |