Vooral omdat het JAAP is...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Sug4r het volgende:
Dan moet je wel héél erg wanhopig zijn om met Jaap te willen trouwen terwijl je elkaar pas 3 weken kent![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Moeten ze nu unaniem stemmen voor het ja woord van Jaap ?
Betaald, werkte bij Bilgo ook perfectquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou de redactie Cora bewerkt hebben, om dit te doen?![]()
trouwen met je pen-vriendinquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Een soort van postorderbruidje dus. Alles gaat schriftelijk tussen die twee.
(áls ik het zou geloven tenminste)
Nou zo ongeveer, Jaap moet nog punten zien te halen uit een unanieme stemmingquote:
Daar lijkt het wel op hequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Moeten ze nu unaniem stemmen voor het ja woord van Jaap ?
Zullen we trouwen ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
Waarom zegt nou niemand dat het gewoon een achterlijk idee is?
Dat ge-brave hendrik de hele tijd...
Dan moet je je ook maar aanmelden voor de scriptwijzigings-mailinglist van Stijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia![]()
![]()
![]()
Jou rol is niet om wijze woorden te spreken, maar om te schreeuwen en te krijsen.![]()
Natasia vond het iets minder toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
"pen-vriendin", zoooo pre-internet!quote:
Hmm.. ja, die bruiloft wordt natuurlijk volledig betaald en veel duurder dan ze zich normaal had kunnen veroorloven. Dat is op zich al een reden om te trouwen, voor sommige vrouwen, maakt verder niet zo veel uit met wie. Desnoods met Jaap.quote:
Ja.. ik zit hier toch ook al zeker een week of 3, er zal hier toch wel iemand zijn die met me wil trouwen?quote:
Lieve Mootie...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja.. ik zit hier toch ook al zeker een week of 3, er zal hier toch wel iemand zijn die met me wil trouwen?![]()
die indruk heb ik dus ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. ja, die bruiloft wordt natuurlijk volledig betaald en veel duurder dan ze zich normaal had kunnen veroorloven. Dat is op zich al een reden om te trouwen, voor sommige vrouwen, maakt verder niet zo veel uit met wie. Desnoods met Jaap.![]()
Zit je in mijn hoofd mee te kijken ofzo? lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Marrije het volgende:
Collect call voor Jaap, whahahaha!
Video sturen naar DVK, werkt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja.. ik zit hier toch ook al zeker een week of 3, er zal hier toch wel iemand zijn die met me wil trouwen?![]()
Nog nooit geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
eerst brieven schrijven?!?!?!?!?
IS DIE JONGEN NOG GEZOND?!?!?!?!
Nou niemand, Natasja heeft dat zojuist in ietwat andere woorden gezegd. Brian was het eree eens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
IK vind het altijd een champagne momentquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
IK vind dit best een champagne moment...
TV?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Godsamme, wat een verschrikkelijke tv dit...
Hij moet eerst theorieen uitdenkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
eerst brieven schrijven?!?!?!?!?
IS DIE JONGEN NOG GEZOND?!?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |