Dan moet hij nog wel in DGK zitten 22 juniquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Cora wil de 22e trouwen.
Sylvia: Hebben jullie elkaar de 22e leren kennen dan?
Jaap: Uuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh................ dat weet ik niet eens.
Het enige zetje dat ik van die scene heb gekregen is op het eten een paar uur uit te stellenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
De badscene vanmiddag heeft het laatste zetje gegeven..:-)
ah toch 3 weken........... ze zijn hardstikke gestoord!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:31 schreef Prospera het volgende:
3 weken kennen ze elkaar.
Jaap zei tegen Cora, zorg ervoor dat je dingen niet teveel romantiseert.
En terecht....... dit is waanzin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef milk-shake het volgende:
natasia zwijgt als het graf
Ik moet zeggen, ik vind het wel rot voor d'r. Kan me voorstellen dat dit haar door merg en been gaat.quote:
Heeft ze de verkeerde man gekozen.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vind het wel rot voor d'r. Kan me voorstellen dat dit haar door merg en been gaat.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
ah toch 3 weken........... ze zijn hardstikke gestoord!
Zit wat in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Heeft ze de verkeerde man gekozen.....![]()
Hoezo dan? Moet Natasia nu van slag zijn door zo'n maffe aktie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vind het wel rot voor d'r. Kan me voorstellen dat dit haar door merg en been gaat.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
Wanneer Huub een halve dag weg is, weten de scripteasers van gekkigheid niet wat ze moeten bedenken..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
Wat een absurde situatie... hij zit al langer in de kooi dan dat hij verkering heeft!
Ja, dat denkt Brian ook en gaat direct mee lullen, terwijl hij net nog heel anders reageerde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef proh het volgende:
wat hoor ik nu, wijze woorden van Natasia?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, nu snap ik het .... Jaap had gisteren zijn vrijgezellen-avond ......![]()
Huub moet denk perse wegblijven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
Wanneer Huub een halve dag weg is, weten de scripteasers van gekkigheid niet wat ze moeten bedenken..![]()
![]()
![]()
Zou de redactie Cora bewerkt hebben, om dit te doen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
God, wat zou DAT hilarisch zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Moeten ze nu unaniem stemmen voor het ja woord van Jaap ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Moeten ze nu unaniem stemmen voor het ja woord van Jaap ?
Zie je niet hoe ze erbij zit?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet Natasia nu van slag zijn door zo'n maffe aktie?
Tuurlijk, zelfs Amanda is niet zo dom....quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou de redactie Cora bewerkt hebben, om dit te doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |