abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47796042
Vervolg van: Fok! Dieetclub #146

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in, #61 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Dieetclubmeeting XXII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 29-03-2007 16:35:24 (linkje gewijzigd) ]
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47796068
Even een vraagje, misschien dat één van jullie het weet!!

Je hoort vaak van mensen dat ze aankomen als ze gestopt zijn met roken. Maar ligt dat er dan aan omdat ze ipv roken meer gaan eten, of omdat je stofwisseling sneller wordt als je rookt??
Want ik rook de laatste tijd meer, en val ook wat sneller af. Ik hoop niet dat als ik weer ga minderen, ik dan weer aankom (ook al blijf ik gezond eten)
The more that I appear.
pi_47796150
Ja, daar heeft Isabeau pas iets zinnigs over gezegd Marloes. Ik ga niet proberen het te herhalen, want dat kan Isa veel beter.

Wat voor merk schoenen heb je gekocht Isabeau?
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:24:14 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_47796155
terugvispost
disclaimer
pi_47796156
Ik was alweer in het gesloten topic aan het antwoorden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:25:20 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_47796203
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik was alweer in het gesloten topic aan het antwoorden
Kutmods
disclaimer
pi_47796324
Hoi

Terug Van Parijs post
pi_47796326
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:21 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje, misschien dat één van jullie het weet!!

Je hoort vaak van mensen dat ze aankomen als ze gestopt zijn met roken. Maar ligt dat er dan aan omdat ze ipv roken meer gaan eten, of omdat je stofwisseling sneller wordt als je rookt??
Want ik rook de laatste tijd meer, en val ook wat sneller af. Ik hoop niet dat als ik weer ga minderen, ik dan weer aankom (ook al blijf ik gezond eten)
Over stoppen met roken en aankomen kwam ik wel een paar interessante samenvattingen op pubmed tegen:
quote:
Int J Obes Relat Metab Disord. 2001 Sep;25(9):1322-6.
Weight gain and adipose tissue metabolism after smoking cessation in women.

Ferrara CM, Kumar M, Nicklas B, McCrone S, Goldberg AP.
Department of Medicine, Division of Gerontology, University of Maryland, Baltimore School of Medicine, USA. cindy@grecc.umaryland.edu

BACKGROUND: Cigarette smoking increases the risk of cardiovascular disease, and is an important preventable cause of death and illness. One major deterrent to smoking cessation is a gain in body weight. Understanding the mechanisms that contribute to this weight gain may maximize the success of long-term smoking cessation. We hypothesized that smoking cessation is associated with an increase in adipose tissue lipoprotein lipase (AT-LPL) activity and/or a decrease in lipolysis, two metabolic factors that determine the balance between fat storage and fat utilization, and thus affect the propensity for weight gain.
MATERIALS AND METHODS: Ten premenopausal women (37.1+/-6.2 y, 31.7+/-6.4 kg/m(2) body mass index (BMI), mean+/-s.d.) participated in a 4 week smoking cessation program. Measurements of body weight, waist and hip circumferences, adipose cell metabolism and resting metabolic rate were obtained at baseline and after 4 weeks of smoking cessation.
RESULTS: Of the 10 women who began the intervention, five successfully completed the smoking cessation intervention. After 4 weeks of smoking cessation, there were significant increases in body weight (95.1+/-13.9-97.7+/-14.4 kg, P<0.05), with no change in waist and hip circumferences or resting energy expenditure. Gluteal AT-LPL activity significantly increased in all women by 2.8-fold (1.65+/-1.30-4.72+/-3.34 nmol/g/min, P<0.05). Abdominal AT-LPL activity increased in four out of the five women, but did not reach statistical significance (1.14+/-0.88-3.50+/-3.76 nmol/g/min, P=0.14). The increase in body weight correlated with the increase in gluteal AT-LPL activity (r=0.89, P<0.05), as well as the baseline activity of gluteal AT-LPL (r=0.86, P=0.06). There were no changes in basal or stimulated lipolysis in the gluteal or abdominal fat depots.
CONCLUSIONS: These results suggest that smoking cessation is associated with significant increases in body weight, as well as changes in adipose cell metabolism, in particular increases in AT-LPL activity. This increase in LPL activity may contribute to the increase in body weight associated with smoking cessation.
quote:
: Obes Rev. 2004 May;5(2):95-103. Links
Smoking cessation and weight gain.

Filozof C, Fernandez Pinilla MC, Fernandez-Cruz A.
Unidad de Tabaquismo, Area de Prevencion y Rehabilitacion Cardiaca, Instituto Cardiovascular, Hospital Clinico San Carlos, Universidad Complutense, Madrid, Spain. clfilozof@yahoo.es

Cigarette smoking is the single most important preventable cause of death and illness. Smoking cessation is associated with substantial health benefits. Weight gain is cited as a primary reason for not trying to quit smoking. There is a great variability in the amount of weight gain but younger ages, lower socio-economic status and heavier smoking are predictors of higher weight gain. Weight change after smoking cessation appears to be influenced by underlying genetic factors. Besides, weight gain after smoking cessation is largely because of increased body fat and some studies suggest that it mostly occurs in the subcutaneous region of the body. The mechanism of weight gain includes increased energy intake, decreased resting metabolic rate, decreased physical activity and increased lipoprotein lipase activity. Although there is convincing evidence for the association between smoking cessation and weight gain, the molecular mechanisms underlying this relationship are not well understood. This review summarizes current information of the effects of nicotine on peptides involved in feeding behaviour. Smoking was shown to impair glucose tolerance and insulin sensitivity and cross-sectional studies have demonstrated that smokers are insulin-resistant and hyperinsulinaemic, as compared with non-smokers. Smoking cessation seems to improve insulin sensitivity in spite of the weight gain. Nicotine replacement - in particular nicotine gum - appears to be effective in delaying post-cessation weight gain. In a group of women who failed to quit smoking because of weight gain, a dietary intervention (intermittent very-low-calorie diet) plus nicotine gum showed to both increase success rate in terms of smoking cessation and prevent weight gain. On the other hand, body weight gain at the end of treatment was significantly lower in the patients receiving bupropion or bupropion plus nicotine patch, compared with placebo. Studies with new drugs available for the treatment of obesity - sibutramine and orlistat - are warranted.
quote:
J Appl Physiol. 1992 Feb;72(2):401-9.

Metabolic effects of cigarette smoking.
Perkins KA.
Western Psychiatric Institute and Clinic, University of Pittsburgh School of Medicine, Pennsylvania 15213.

The inverse relationship between cigarette smoking and body weight, a potent obstacle to stopping smoking, may be due in part to effects of smoking on increasing whole body metabolism. Studies examining chronic and acute metabolic effects of smoking, as well as its constituent nicotine, are reviewed. Evidence suggests the absence of a chronic effect; most studies indicate that smokers and nonsmokers have similar resting metabolic rates (RMR) and that RMR declines very little after smoking cessation. Although an acute effect due to smoking is apparent, its magnitude is inconsistent across studies, possibly because of variability in smoke exposure or nicotine intake. In smokers at rest, the acute effect of smoking (and nicotine intake) appears to be significant but small (less than 10% of RMR) and transient (less than or equal to 30 min). However, the specific situations in which smokers tend to smoke may mediate the magnitude of this effect, inasmuch as smoking during casual physical activity may enhance it while smoking after eating may reduce it. Sympathoadrenal activation by nicotine appears to be primarily responsible for the metabolic effect of smoking, but possible contributions from nonnicotine constituents of tobacco smoke and behavioral effects of inhaling may also be important. Improved understanding of these metabolic effects may lead to better prediction and control of weight gain after smoking cessation, thus increasing the likelihood of maintaining abstinence.
Hier haal ik oa uit dat een sigaret het rustmetabolisme met minder dan 10% verhoogt gedurende een korte tijd (een half uur en minder dan een half uur) na het roken, dit is verder nog afhankelijk van het moment van roken. Echt harde getallen kwam ik zo snel niet tegen.

Het was dus niet de 10 van minuten die ik had onthouden, maar de 10 van 10%
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47796380
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor merk schoenen heb je gekocht Isabeau?
Deze:

De Lowa Renegade GTX (wat een naam zeg)
pi_47796425
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, daar heeft Isabeau pas iets zinnigs over gezegd Marloes. Ik ga niet proberen het te herhalen, want dat kan Isa veel beter.
Mag ik daar wel wat over zeggen als ik niet rook, nooit gerookt heb en maar liefst 100 kg weeg?
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:30:59 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_47796456
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mag ik daar wel wat over zeggen als ik niet rook, nooit gerookt heb en maar liefst 100 kg weeg?
Misschien eens proberen, wellicht val je er van af
disclaimer
pi_47796516
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deze:
[afbeelding]
Ik heb nu exact dezelfde schoen voor me staan! Alleen die van mij zijn al een paar jaar oud en zitten onder de modder.
pi_47796548
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef Liejannuh het volgende:

Ik heb nu exact dezelfde schoen voor me staan! Alleen die van mij zijn al een paar jaar oud en zitten onder de modder.
Die van mij zijn nog prachtig blauwigzwart maar d'r zal wel snel modder opkomen, want het regent hier momenteel.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:33:17 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_47796551
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deze:
[afbeelding]
Die heb ik zondag ook aangehad en voor mij zaten ze helaas niet echt lekker.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47796593
quote:

[..]

Jij bent veel beter in die wetenschappelijke medische publicaties doorzoeken en daar iets zinnigs over zeggen dan de gemiddelde fokker met een BMI van 18.
Dus dan mag je daar idd wat over zeggen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:35:15 #16
57434 Marloes
Digital Love
pi_47796645
quote:

[..]

Nouja ik ga gewoon wat proberen te minderen en blijf doorgaan met gezond eten. Dan zal het wel goedkomen
The more that I appear.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:35:36 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_47796665
Ik ben overigens niet aangekomen toen ik stopte met roken. Of ik heb het niet gemerkt omdat ik toch te zwaar was voor de weegschalen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47796766
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef Marloes het volgende:
Nouja ik ga gewoon wat proberen te minderen en blijf doorgaan met gezond eten. Dan zal het wel goedkomen
De dokter in mij wil nog wel aanraden om helemaal met roken te stoppen
En meer zal ik er niet over zeuren

Zeg Liejannuh, dat lipje aan de achterkant, waar is dat voor? Uittrekken? Ophangen?
En jammer, Troel, heb je er nog meer gepast? Dit was ook niet de eerste schoen die ik aandeed, wel één van de duursten
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:38:03 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_47796781
Ik kom altijd aan als ik stop met roken, maar dat komt toch echt doordat ik ga compensatie-eten
disclaimer
pi_47796883
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die van mij zijn nog prachtig blauwigzwart maar d'r zal wel snel modder opkomen, want het regent hier momenteel.
Zijn ze niet bruin met zwart dan?
Troel, er zijn voor jou ook vast geweldig passende wandelschoenen te vingen. Waar ben je geweest om te passen? Ik heb wel een schoenen na een week binnen dragen terug gebracht omdat ze toch niet lekker zaten.

Het lipje gebruik ik hooguit om aan te trekken. Maar volgens mij heeft het niet echt een functie.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:41:39 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_47796951
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zijn ze niet bruin met zwart dan?
Troel, er zijn voor jou ook vast geweldig passende wandelschoenen te vingen. Waar ben je geweest om te passen? Ik heb wel een schoenen na een week binnen dragen terug gebracht omdat ze toch niet lekker zaten.
Ik had eerst lage schoenen aan, maar die vond ik te laag, toen had ik die hoge aan en die vond ik te hoog

Ik heb ze bij De Witte geprobeerd in Houten, naast de Bever Zwerfsport (ik was vergeten dat die er ook zat, anders was ik daar ook langs geweest).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47796975
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef Liejannuh het volgende:

Ik heb wel een schoenen na een week binnen dragen terug gebracht omdat ze toch niet lekker zaten.
Echt waar? Jee, daar zou ik nooit opgekomen zijn. Ik ben direct met de schoenen buiten gaan lopen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:42:05 #23
57434 Marloes
Digital Love
pi_47796977
Overigens merk ik wel dat ik nu ik meer eet (wel gezonder) ik afval. Verbazingwekkend is dat toch altijd. Maar het voetl wel goed!
The more that I appear.
pi_47797151
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echt waar? Jee, daar zou ik nooit opgekomen zijn. Ik ben direct met de schoenen buiten gaan lopen.
Ik heb twee of drie paar binnen een week teruggebracht omdat ze toch niet lekker zaten.. uiteindelijk ben ik bij een paar van het merk Hanwag uitgekomen, daar paste ik wel lekker in...

ik ben net pas thuis, terwijl ik vanmorgen om 10 voor 11 al klaar was met mijn lessen... Morgen begint de proefwerkweek, dus ik moest nog wat dingen regelen daarvoor, ik ben nog langs de uni geweest, heb plantjes en boodschappen gedaan, en ik heb nog haptotherapie gehad..

Gelukkig ben ik nu thuis, kan ik mijn lenzen uitgooien en genieten van dat relaxte gevoel wat ik altijd na de haptotherapie heb..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47797390
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat hebben ze me gewoon geadviseerd bij Bever. Ga er eerst een weekje thuis op lopen en kijk of ze lekker zitten. Als ze niet lekker zitten dan kun je ze terug brengen.

* Liejannuh zet een kopje Morocco thee voor Teigan. En duwt een kussentje in haar rug.
Ontspannen maar!
pi_47798069
Lowa's heb ik ook, lopen erg lekker. Wel een ander model. Ik mocht er zelfs buiten mee lopen en ze alsnog terugbrengen, maar ze zaten en zitten heerlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47798293
Ze hebben mij nog nooit verteld dat ik schoenen mag terugbrengen ook al loop ik er mee rond (binnen danwel buiten).

Vandaag trouwens 2x door onbenullig personeel geholpen. De eerste keer toen ik de batterij wilde laten vervangen in mijn hardloopband. Ik hoop dat het een stagiair was, want hij werkte in een sportzaak en deed of hij voor het eerst in zijn leven een hardloopband zag. Toen wilde hij die vervangen. Ik: "Nee, de batterij moet worden vervangen" Toen ging hij zoeken terwijl hij overduidelijk niet wist waar hij naar zocht. Daarna bleef hij een beetje onzeker aarzelend staan zonder iets te zeggen. Toen stelde ik maar voor dat hij het een collega ging vragen. Dat hielp
Tweede keer bij een spelletjeswinkel waar ik vroeg om de uitbreiding van een bepaald spel en terwijl hij even in de pc ging kijken of dat nog leverbaar was stoorde een andere klant hem over één of andere schakelaar en werd ik verder genegeerd terwijl hij uitgebreid op haar vraag in ging Iemand kwam me vragen of ik werd geholpen en toen zei ik "ja, ik wèrd geholpen" met de nadruk op werd.

Ik begin bijna te geloven dat het nieuwsbericht van een paar weken geleden waarin Nederlands winkelpersoneel gemiddeld lomp, ongeschikt en niet klantvriendelijk werd genoemd te geloven. Oh ja, vorige week ook nog om de uitbreiding Shivering Isles gevraagd voor Oblivion. Die zou eind maart uitkomen en ik dacht: ik vraag even wanneer precies. Antwoord: "eind mei, mevrouw, is weer uitgesteld". Nou ja, had ik vrede mee. Staat het spel vandaag gewoon bij de free record shop
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:17:46 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_47798438
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, vorige week ook nog om de uitbreiding Shivering Isles gevraagd voor Oblivion. Die zou eind maart uitkomen en ik dacht: ik vraag even wanneer precies. Antwoord: "eind mei, mevrouw, is weer uitgesteld". Nou ja, had ik vrede mee. Staat het spel vandaag gewoon bij de free record shop
Met die eerste twee ben ik het eens, maar bij deze laatste kun je moeilijk de verkoper de schuld geven
disclaimer
pi_47798467
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Met die eerste twee ben ik het eens, maar bij deze laatste kun je moeilijk de verkoper de schuld geven
Volgens de dame bij de freerecord shop is het spel nooit uitgesteld geweest. Zeg dan gewoon dat je het niet weet zonder uit je nek te zwetsen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:20:24 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_47798538
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens de dame bij de freerecord shop is het spel nooit uitgesteld geweest. Zeg dan gewoon dat je het niet weet zonder uit je nek te zwetsen.
Tussenhandelaren en fabrikanten zeggen vaak ook erg tegenstrijdige en niet-kloppende dingen
Dat weet ik na 8 jaar winkelervaring
disclaimer
pi_47798588
Toch raar dat online de releasedatum ook nog gewoon 28 maart was dan. Hij zocht ook niets op, zei het gewoon uit zijn hoofd. Maar goed, misschien was hij wel weer verkeerd voorgelicht.
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:23:31 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_47798647
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Toch raar dat online de releasedatum ook nog gewoon 28 maart was dan. Hij zocht ook niets op, zei het gewoon uit zijn hoofd. Maar goed, misschien was hij wel weer verkeerd voorgelicht.
Wat ook kan, is dat hij het per ongeluk verwarde met een ander spel o.i.d.
Wat natuurlijk nog steeds een beetje lame is, maar goed, van de gemiddelde bijbeunpuber in de winkel moet je ook niet teveel verwachten
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 17:23:43 #33
43556 miss_dynastie
pi_47798655
Bij de FRS doen ze toch echt hun best zo dom en lomp mogelijk personeel uit te zoeken. Pas liep er een goede, maar dat was vast een vergissing, want die is alweer weg
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:24:38 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_47798684
Overigens, ik heb 5 jaar in een babyspeciaalzaak gewerkt, maar wat je ook zegt of doet, de klant danwel de moeder van de klant (aanstaande oma) weten het ALTIJD beter, lekker makkelijk, hoef je ook minder je best te doen
disclaimer
pi_47798719
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij de FRS doen ze toch echt hun best zo dom en lomp mogelijk personeel uit te zoeken. Pas liep er een goede, maar dat was vast een vergissing, want die is alweer weg
Mijn breezerschoonzusje werkt daar Da's best een lieve meid. Niet de slimste thuis overigens.
pi_47798752
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, ik heb 5 jaar in een babyspeciaalzaak gewerkt, maar wat je ook zegt of doet, de klant danwel de moeder van de klant (aanstaande oma) weten het ALTIJD beter, lekker makkelijk, hoef je ook minder je best te doen
Och hemel, daar kan ik me zo goed iets bij voorstellen in een babyspeciaalzaak
Dat lijkt me het ergste aan zwanger worden en een kind krijgen: al die goed bedoelde adviezen en tips en iedereen weet het beter en vindt dat je het volgens hun ideeën moet doen.
pi_47798803
tvp
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:29:26 #38
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47798852
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:21 schreef Isabeau het volgende:
oeh oblivion

ik was jullie trouwens kwijt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:29:49 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_47798864
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn breezerschoonzusje werkt daar Da's best een lieve meid. Niet de slimste thuis overigens.
Daarom werkt ze dan ook daar
disclaimer
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:32:56 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47798973
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien eens proberen, wellicht val je er van af
Mijn man is vorig jaar gaan roken en die valt me toch af hij eet wel minder maar niet zoveel minder om dat gewichtsverlies te veroorzaken
pi_47799015
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:29 schreef Muck het volgende:
oeh oblivion

ik was jullie trouwens kwijt
En gevonden

In Oblivion ren ik de hele dag, ik voel me daar heel fit en stoer en gezond En ik heb een lekker lijf.
pi_47799028
Poeh, ik heb net even 300 meter op hakken hardgelopen, omdat het begon te regenen.

Viel me mee hoe buiten adem ik daarna was, volgens mij zou ik hardlopen wel weer eens kunnen gaan proberen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:39:13 #43
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47799176
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En gevonden
ja hoi
quote:
In Oblivion ren ik de hele dag, ik voel me daar heel fit en stoer en gezond En ik heb een lekker lijf.
ik ook
alleen een tikkeltje ongezond kleurtje, haha
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47799355
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:39 schreef Muck het volgende:
alleen een tikkeltje ongezond kleurtje, haha
Ja, dat dan weer wel. Beetje groenig-gelig-bruin oid. Ik heb het prutsen met de gezichtstint al snel opgegeven.

Straks Shivering Isles maar eens installeren en kijken waar ik terecht kom.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 17:46:30 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47799424
En toch zou ik nooit gaan roken om af te vallen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:51:36 #46
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47799598
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook niet hoor en hij ook niet hoop ik dan
pi_47799766
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ach, dan ga je tenminste roken met een reden. Tieners die beginnen met roken doen dat vaak omdat ze denken dat het stoer is of om erbij te horen oid. Dat zijn veel slechtere redenen
pi_47799897
het zal ook misschien wel toeval zijn, maar ik heb het idee dat er in mijn vmbo3 klas veel meer mensen roken dan in havo 3... IN vmbo 3 speelt dat stoerzijn veel meer..
pi_47800149
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:32 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Mijn man is vorig jaar gaan roken en die valt me toch af hij eet wel minder maar niet zoveel minder om dat gewichtsverlies te veroorzaken
Waarom gaat een volwassen man in godsnaam beginnen met roken?
Met wat men tegenwoordig weet over hoe slecht het is...
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:14:28 #50
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47800305
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:09 schreef octopussy het volgende:

[..]

Waarom gaat een volwassen man in godsnaam beginnen met roken?
Met wat men tegenwoordig weet over hoe slecht het is...
Stress rondom mijn operatie en hij heeft vroeger schijnbaar ook gerookt probeer hem er wel vanaf te krijgen
pi_47800468
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stress rondom mijn operatie en hij heeft vroeger schijnbaar ook gerookt probeer hem er wel vanaf te krijgen
Dat tweede verklaar al een boel. En net als met lijnen zal hij het toch echt zelf moeten willen voor het lukt.
pi_47801903
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, dan ga je tenminste roken met een reden. Tieners die beginnen met roken doen dat vaak omdat ze denken dat het stoer is of om erbij te horen oid. Dat zijn veel slechtere redenen
Ik begon met roken, omdat ik met vrienden (die vaker blowden) eens wiet wilde proberen, maar toen wilden ze me eerst even leren hoe ik over mijn lingen moest roken, want ik had (net 17) nog nooit iets te roken aangeraakt.
Dat was mijn eerste sigaret en ik vond het meteen lekker

Inmiddels al sinds juni gestopt, al rook ik bij hele bijzondere gelegenheden (met oud en nieuw en de avond voor mijn trouwdag) wel een sigaar (die vind ik minder lekker, ben bang dat ik er anders meteen weer aan zit )

En de avond voor je gaat trouwen met je vader een sigaar roken is gewoon tof

En ik ben wel wat aangekomen toen ik gestopt ben, ben niet meer gaan eten trouwens.
pi_47804487
Zo, ik heb jullie ook weer terug gevonden

Vandaag was ik bij de Weight Watchers gelukkig weer wat afgevallen, 8 ons om precies te zijn.
pi_47804522
lekker Fannetje!
lig je nou nog op schema voor je vakantie?
pi_47805064
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:16 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik heb jullie ook weer terug gevonden

Vandaag was ik bij de Weight Watchers gelukkig weer wat afgevallen, 8 ons om precies te zijn.
Dat is toch hardstikke goed! We zijn hier niet bij dat Afvallen met de sterren waar dat veel te weinig is

Vanavond heb ik bimi's (nieuwe groentesoort) gegeten en ze waren erg lekker
pi_47805135
tvp, ik ga zo lekker met mijn film kijken
pi_47805736
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
lekker Fannetje!
lig je nou nog op schema voor je vakantie?
Ehm... dat gaat lastig worden

Dan zou ik nu nog 4,3 kilo moeten afvallen in 5 weken. Maar dat was ook het maximumdoel. Het minimumdoel is nog haalbaar, daar zit ik nog 2,4 kilo vanaf
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:27:28 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47807269
Bij wijze van tvp :

Marks Wii is binnen. Heb alle spelletjes van Wii sports al gedaan.

eerste indruk: je kunt beter een rondje gaan fietsen / lopen, daar schiet je meer mee op . Bij de meeste spellen beweeg je niet zoveel. Boksen hakt er wel flink in trouwens. Verder vind ik hem een beetje ongecontroleerd. Dwz: als ik een bepaalde beweging maak, dan pakt de sensor dat niet altijd goed op.

Verder wel geinig ding, hoor, maar ik speel toch liever op de Xbox 360 als ik al aan het gamen ben. En sporten doe ik buiten wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_47808687
Je moet natuurlijk wel heel fanatiek tennissen en boksen enzo. Dat maakt het alleen maar leuker. Het is nog leuker om met 6 mensen te gaan bowlen.
Owja, en zorg dat je een beetje ruimte hebt om bewegingen te maken!
pi_47809739
wat vinden we hier trouwens van het smoesje geen tijd om te sporten
ik vind als je echt wilt dat je altijd wel tijd vrij kan maken om te sporten
bijvoorbeeld door eerder op te staan
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 22:23:59 #61
43556 miss_dynastie
pi_47809840
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet natuurlijk wel heel fanatiek tennissen en boksen enzo. Dat maakt het alleen maar leuker. Het is nog leuker om met 6 mensen te gaan bowlen.
Dat past bij mij niet eens in m'n huiskamer (nou heb ik ook maar een kleintje hoor)
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:34:06 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47810265
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Mark zwiept vanaf bed een beetje met z'n arm . Het maakt bij tennis trouwens niet uit of je hard slaat of niet, maar ik sla gewoon wél hard. Anders is het ook zo suf .

Ik heb al van alles ge-unlocked bij het boksen. Dat gaat dus wél vrij goed. Eerst zakken kapot meppen, toen ballen ontwijken (dat gaat lastig als je 2 ballen op je af krijgt ) en nu heb ik weer iets nieuws unlocked, maar dat ga ik morgen spelen . Eerst slapen . Trusten allemaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_47810308
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
Nou, ik kan me wel voorstellen dat het er niet van komt. Ruim 8 uur per dag werken, nog wat reistijd naar je werk, eten koken, boodschappen doen, schoonmaken, studeren en ook nog slapen.
Ik kan me voorstellen dat het er soms gewoon niet van komt om te sporten. Zeker niet als je nog eens een relatie hebt en/of kinderen hebt. Een dag heeft maar 24 uur en je wilt ook nog wel eens gewoon op de bank zitten en een boek lezen.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 22:35:49 #64
43556 miss_dynastie
pi_47810344
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mark zwiept vanaf bed een beetje met z'n arm . Het maakt bij tennis trouwens niet uit of je hard slaat of niet, maar ik sla gewoon wél hard. Anders is het ook zo suf .
Bij heel hard rammen kunnen ze niet meer terugslaan
pi_47810394
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, ik kan me wel voorstellen dat het er niet van komt. Ruim 8 uur per dag werken, nog wat reistijd naar je werk, eten koken, boodschappen doen, schoonmaken, studeren en ook nog slapen.
Ik kan me voorstellen dat het er soms gewoon niet van komt om te sporten. Zeker niet als je nog eens een relatie hebt en/of kinderen hebt. Een dag heeft maar 24 uur en je wilt ook nog wel eens gewoon op de bank zitten en een boek lezen.
ja maar als je wilt afvallen zou het slim zijn om wel die tijd voor sporten te besteden
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:41:20 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47810547
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar als je wilt afvallen zou het slim zijn om wel die tijd voor sporten te besteden
makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn zus heeft 2 kinderen en werkt 3 dagen per week.
Die is altijd druk in de weer en 's avonds gewoon moe. 's Ochtends heeft ze uiteraard geen tijd voor zichzelf, omdat ze dan met de kinderen in de weer is, aangezien die om 8:30 ook weer op school moeten zijn. Haar man is weer aan het studeren gegaan, dus nu komt er nóg meer op haar schouders terecht.

Dat is niet te vergelijken met iemand die nog een opleiding doet en een paar uurtjes stage / college per week. Bovendien hebben wij ook geen kinderen.

Dus, niet zo snel oordelen, hoor.
Niet meer actief op Fok!
pi_47810592
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn zus heeft 2 kinderen en werkt 3 dagen per week.
Die is altijd druk in de weer en 's avonds gewoon moe. 's Ochtends heeft ze uiteraard geen tijd voor zichzelf, omdat ze dan met de kinderen in de weer is, aangezien die om 8:30 ook weer op school moeten zijn. Haar man is weer aan het studeren gegaan, dus nu komt er nóg meer op haar schouders terecht.

Dat is niet te vergelijken met iemand die nog een opleiding doet en een paar uurtjes stage / college per week. Bovendien hebben wij ook geen kinderen.

Dus, niet zo snel oordelen, hoor.
ik oordeel niet ik zeg alleen dat iedereen keuzes kan maken
en ik doe niet maar een paar uurtjes stage of net wat
ik moet ook eerder opstaan als ik wil sporten of nog om half 9 s avonds gaan beginnen met sporten omdat ik dan thuis kom van stage
pi_47810864
quote:

[..]

Ik sta elke ochtend (ook de weekenden) om 6 uur op om te kolven. Dan de eerste voeding, baby verzorgen e.d. Baby wegbrengen, werken, baby ophalen. Weer drinken, baby eten in bad en naar bed. Dan is het op z'n vroegst 7 uur. Wij moeten dan nog eten, afwassen, stofzuigen, de rest van het huishouden doen. Half 9 weer kolven, 22 uur medicijnen en om 23 een nachtvoeding. Komt er weinig van sporten. Ik doe namelijk aan hardlopen. Ik kan twee ochtenden per week gaan, omdat mijn man dan thuis is. Ik moet eerst voeden en meteen daarna moet ik gaan lopen. Anders doet het pijn. Ik ben dus blij met die twee ochtenden, maar vind het verdraaid lastig in te plannen soms.
Wandelen of babyzwemmen lukt vaak, kan de baby mee, maar echt sporten, hardlopen dus, is lastig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47810899
Woei, een Wii meet

Nou, we weten nu wel hoe je over sporten denkt miss_S. Doordrammen is ook een vak En dit is het laatste wat ik hierover zeg!
pi_47810929
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik sta elke ochtend (ook de weekenden) om 6 uur op om te kolven. Dan de eerste voeding, baby verzorgen e.d. Baby wegbrengen, werken, baby ophalen. Weer drinken, baby eten in bad en naar bed. Dan is het op z'n vroegst 7 uur. Wij moeten dan nog eten, afwassen, stofzuigen, de rest van het huishouden doen. Half 9 weer kolven, 22 uur medicijnen en om 23 een nachtvoeding. Komt er weinig van sporten. Ik doe namelijk aan hardlopen. Ik kan twee ochtenden per week gaan, omdat mijn man dan thuis is. Ik moet eerst voeden en meteen daarna moet ik gaan lopen. Anders doet het pijn. Ik ben dus blij met die twee ochtenden, maar vind het verdraaid lastig in te plannen soms.
Wandelen of babyzwemmen lukt vaak, kan de baby mee, maar echt sporten, hardlopen dus, is lastig.
maar wandelen is net zo goed als sporten
pi_47810950
quote:

[..]

Er is nog meer in het leven dan alleen maar gewichtsbeheersing. En we hebben geen overgewicht gekregen door altijd de juiste en slimme beslissingen te nemen. Dat hoeft ook niet altijd, want je moet vooral genieten van wat je eet en wat je doet. En soms kun je gewoon meer genieten van rustig op de bank zitten met een goed boek of een leuke film, dan van een uur sporten. Dat mag best namelijk.
pi_47810986
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Er is nog meer in het leven dan alleen maar gewichtsbeheersing. En we hebben geen overgewicht gekregen door altijd de juiste en slimme beslissingen te nemen. Dat hoeft ook niet altijd, want je moet vooral genieten van wat je eet en wat je doet. En soms kun je gewoon meer genieten van rustig op de bank zitten met een goed boek of een leuke film, dan van een uur sporten. Dat mag best namelijk.
sorry nu was ik weer vergeten dat jullie hier niet zitten om af te vallen
pi_47811026
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef Pandorah het volgende:
Woei, een Wii meet

Nou, we weten nu wel hoe je over sporten denkt miss_S. Doordrammen is ook een vak En dit is het laatste wat ik hierover zeg!
Ja!!!! Dat is een goede!!
Ik heb wel een hele ruime woonkamer, maar wel een 30 jaar oude televisie!
Kan de meet gelijk gecombineerd worden met een strandwandeling!
Of draaf ik nu een beetje door?
pi_47811065
Leuk een strandmeet! Doen we gelijk wat aan sporten!
pi_47811261
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kan je ook eventjes nadenken voor je iets post?
pi_47811285
quote:

[..]

Nou, dat is denk ik niet het geval. Het is meer het punt dat afvallen niet iedereens leven 24 uur per dag, 7 dagen per week beheerst. Er zijn ook andere dingen.
Als afvallen voor de een betekent een ontzettend strak schema aanhouden waarbij je 's ochtends een bakje yoghurt mag eten en als lunch 2 crackers en als diner 200 gram snot gekookte prei naar binnen werkt, dan wil dat nog niet zeggen dat dat de beste methode is. Je kunt namelijk ook heel lekker en gezond eten. En ik denk dat iedereen hier al genoeg pogingen heeft ondernomen om te weten dat heel snel afvallen en jezelf alles ontzeggen, niet de beste methode is om definitief kilo's kwijt te raken. En dat betekent dus ook voor de meesten dat ze best wel een koekje bij de koffie of thee mogen en dat je met een verjaardag best een stukje taart kunt eten. Als je er maar van geniet!
pi_47811296
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja!!!! Dat is een goede!!
Ik heb wel een hele ruime woonkamer, maar wel een 30 jaar oude televisie!
Kan de meet gelijk gecombineerd worden met een strandwandeling!
Of draaf ik nu een beetje door?
Ik strandwandel mee
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:02:12 #78
57434 Marloes
Digital Love
pi_47811330
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als mensen voortaan vragen waarom ik toch in hemelsnaam rook zeg ik gewoon dat ik dat doe omdat ik dan afval
The more that I appear.
pi_47811332
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, dat is denk ik niet het geval. Het is meer het punt dat afvallen niet iedereens leven 24 uur per dag, 7 dagen per week beheerst. Er zijn ook andere dingen.
Als afvallen voor de een betekent een ontzettend strak schema aanhouden waarbij je 's ochtends een bakje yoghurt mag eten en als lunch 2 crackers en als diner 200 gram snot gekookte prei naar binnen werkt, dan wil dat nog niet zeggen dat dat de beste methode is. Je kunt namelijk ook heel lekker en gezond eten. En ik denk dat iedereen hier al genoeg pogingen heeft ondernomen om te weten dat heel snel afvallen en jezelf alles ontzeggen, niet de beste methode is om definitief kilo's kwijt te raken. En dat betekent dus ook voor de meesten dat ze best wel een koekje bij de koffie of thee mogen en dat je met een verjaardag best een stukje taart kunt eten. Als je er maar van geniet!
daar heb je helemaal gelijk in
maar als je niet afvalt eet je dus kennelijk te vaak die koekjes bij de koffie
pi_47811360
quote:

[..]

he hallo, we zitten hier allemaal om jou te ergeren. Net zoals jij hier zit om ONS te ergeren.

Wat heerlijk is het trouwens om steun te hebben en vriendinnen die naar je luisteren. Daar kan geen afgevallen kilo tegenop
pi_47811394
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef octopussy het volgende:

[..]

Wat heerlijk is het trouwens om steun te hebben en vriendinnen die naar je luisteren. Daar kan geen afgevallen kilo tegenop
nu nog je lichaam dat wijs maken
pi_47811435
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je snapt het echt niet he?
pi_47811458
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daar heb je helemaal gelijk in
maar als je niet afvalt eet je dus kennelijk te vaak die koekjes bij de koffie
Ja, of je sport te weinig
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:05:49 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47811472
quote:

[..]

Ik zit hier wel om af te vallen en voor de gezelligheid, maar mijn hele leven draait niet om afvallen, nee. Ik heb gelukkig nog meer in mijn leven (gezin, werk, hobbies, vrijwilligerswerk) en als ik aan die dingen niet ook gewoon tijd besteed, ben ik straks fijn heel dun, maar sta ik wel alleen in het leven. Dat is niet echt mijn ideaalbeeld
pi_47811478
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, of je sport te weinig
als je veel koekjes wilt eten moet je inderdaad meer sporten
pi_47811511
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ik zit hier wel om af te vallen en voor de gezelligheid, maar mijn hele leven draait niet om afvallen, nee. Ik heb gelukkig nog meer in mijn leven (gezin, werk, hobbies, vrijwilligerswerk) en als ik aan die dingen niet ook gewoon tijd besteed, ben ik straks fijn heel dun, maar sta ik wel alleen in het leven. Dat is niet echt mijn ideaalbeeld
dat hele rijtje heb ik in mijn leven ook hoor
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:06:59 #87
4177 Jojogirl
pi_47811515
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

O, wat ben je gevat, o wat ben je slank geworden, o wat weet je veel. Fijn voor je
pi_47811540
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

O, wat ben je gevat, o wat ben je slank geworden, o wat weet je veel. Fijn voor je
ja maar ik meen het dus serieus
je kan het wel niet belangrijk vinden
maar overgewicht is wel slecht voor je gezondheid
pi_47811593
Zucht... zullen we nu maar eens een streep onder gaan zetten? We kunnen elkaar toch niet overtuigen. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_47811644
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_47811647
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb een tijdlang ècht geen tijd gehad om te sporten. Tenzij ik eerder dan 5 uur op moest staan, maar ja, aangezien ik meestal pas om 20:15 thuis was en dan nog eten moest koken om voor 21:30 in bed te liggen en ook nog genoeg slaap moest krijgen Nog eerder opstaan zou betekenen te weinig slaap en daar schijn je dan ook weer dik van te worden Sommige mensen hebben dus echt geen tijd om te sporten.
pi_47811682
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een tijdlang ècht geen tijd gehad om te sporten. Tenzij ik eerder dan 5 uur op moest staan, maar ja, aangezien ik meestal pas om 20:15 thuis was en dan nog eten moest koken om voor 21:30 in bed te liggen en ook nog genoeg slaap moest krijgen Nog eerder opstaan zou betekenen te weinig slaap en daar schijn je dan ook weer dik van te worden Sommige mensen hebben dus echt geen tijd om te sporten.
dat kan gebeuren idd
maar ik geloof gewoon niet dat iedereen hier die overgewicht heeft om 5 uur begint en dan jou schema heeft
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:11:40 #93
4177 Jojogirl
pi_47811722
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ik meen het dus serieus
je kan het wel niet belangrijk vinden
maar overgewicht is wel slecht voor je gezondheid
En daar ga je dus weer de mist in. Ik weet heus wel dat overgewicht slecht is, ik wil niet voor niets afvallen. Alleen ben ik niet van plan elke dag, 24 uur per dag, iedere seconde in het teken van afvallen te laten staan. Dat jij dat slecht vindt en denkt dat dat gedoemd is om te mislukken is jouw probleem en dat hoef ik hier niets steeds te horen.
pi_47811762
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

En daar ga je dus weer de mist in. Ik weet heus wel dat overgewicht slecht is, ik wil niet voor niets afvallen. Alleen ben ik niet van plan elke dag, 24 uur per dag, iedere seconde in het teken van afvallen te laten staan. Dat jij dat slecht vindt en denkt dat dat gedoemd is om te mislukken is jouw probleem en dat hoef ik hier niets steeds te horen.
maar dat denk ik helemaal niet
pi_47811772
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry, ik zag de streep pas na mijn post
pi_47811837
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:10 schreef Miss_S het volgende:

dat kan gebeuren idd
maar ik geloof gewoon niet dat iedereen hier die overgewicht heeft om 5 uur begint en dan jou schema heeft
Maar goed, dan liep ik in het ziekenhuis continue en als ik naar boven moest nam ik altijd de trap. Ook naar de 5e etage. Dan had ik tenminste nog het gevoel dat ik iets deed. Maar dat is nu voorbij en kan ik weer lekker veel bewegen
pi_47811846
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sorry, ik zag de streep pas na mijn post
Kan je er niet een modstreep onderzetten? Een blauwe ofzo?
pi_47811872
Mijn overgewicht is geen probleem meer voor mijn gezondheid
Het is alleen maar lelijk. En liever lelijk en een tof leven dan mooi en geen sociaal leven
pi_47811885
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar goed, dan liep ik in het ziekenhuis continue en als ik naar boven moest nam ik altijd de trap. Ook naar de 5e etage. Dan had ik tenminste nog het gevoel dat ik iets deed. Maar dat is nu voorbij en kan ik weer lekker veel bewegen
dat heb ik op mijn stage nu ook veel trappen
alleen jammer dat ik afentoe nog steeds verdwaal
pi_47811938
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef freecell het volgende:
Mijn overgewicht is geen probleem meer voor mijn gezondheid
Het is alleen maar lelijk. En liever lelijk en een tof leven dan mooi en geen sociaal leven
jij bent een prachtmeid. Niets lelijks aan jou en ik heb je naakt gezien dus ik mag het zeggen
pi_47811986
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
jij bent een prachtmeid. Niets lelijks aan jou en ik heb je naakt gezien dus ik mag het zeggen
Dit klinkt heel discutabel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')