Dat tweede verklaar al een boel. En net als met lijnen zal hij het toch echt zelf moeten willen voor het lukt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stress rondom mijn operatie en hij heeft vroeger schijnbaar ook gerookt probeer hem er wel vanaf te krijgen
Ik begon met roken, omdat ik met vrienden (die vaker blowden) eens wiet wilde proberen, maar toen wilden ze me eerst even leren hoe ik over mijn lingen moest roken, want ik had (net 17) nog nooit iets te roken aangeraakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, dan ga je tenminste roken met een reden. Tieners die beginnen met roken doen dat vaak omdat ze denken dat het stoer is of om erbij te horen oid. Dat zijn veel slechtere redenen![]()
Dat is toch hardstikke goed! We zijn hier niet bij dat Afvallen met de sterren waar dat veel te weinig isquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:16 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik heb jullie ook weer terug gevonden
Vandaag was ik bij de Weight Watchers gelukkig weer wat afgevallen, 8 ons om precies te zijn.
Ehm... dat gaat lastig wordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
lekker Fannetje!
lig je nou nog op schema voor je vakantie?
Dat past bij mij niet eens in m'n huiskamer (nou heb ik ook maar een kleintje hoor)quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet natuurlijk wel heel fanatiek tennissen en boksen enzo.Dat maakt het alleen maar leuker. Het is nog leuker om met 6 mensen te gaan bowlen.
Owja, en zorg dat je een beetje ruimte hebt om bewegingen te maken!
Mark zwiept vanaf bed een beetje met z'n armquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet natuurlijk wel heel fanatiek tennissen en boksen enzo.Dat maakt het alleen maar leuker. Het is nog leuker om met 6 mensen te gaan bowlen.
Owja, en zorg dat je een beetje ruimte hebt om bewegingen te maken!
Nou, ik kan me wel voorstellen dat het er niet van komt. Ruim 8 uur per dag werken, nog wat reistijd naar je werk, eten koken, boodschappen doen, schoonmaken, studeren en ook nog slapen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
wat vinden we hier trouwens van het smoesje geen tijd om te sporten
ik vind als je echt wilt dat je altijd wel tijd vrij kan maken om te sporten
bijvoorbeeld door eerder op te staan
Bij heel hard rammen kunnen ze niet meer terugslaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark zwiept vanaf bed een beetje met z'n arm. Het maakt bij tennis trouwens niet uit of je hard slaat of niet, maar ik sla gewoon wél hard. Anders is het ook zo suf
.
ja maar als je wilt afvallen zou het slim zijn om wel die tijd voor sporten te bestedenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel voorstellen dat het er niet van komt. Ruim 8 uur per dag werken, nog wat reistijd naar je werk, eten koken, boodschappen doen, schoonmaken, studeren en ook nog slapen.
Ik kan me voorstellen dat het er soms gewoon niet van komt om te sporten. Zeker niet als je nog eens een relatie hebt en/of kinderen hebt. Een dag heeft maar 24 uur en je wilt ook nog wel eens gewoon op de bank zitten en een boek lezen.
makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn zus heeft 2 kinderen en werkt 3 dagen per week.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar als je wilt afvallen zou het slim zijn om wel die tijd voor sporten te besteden
ik oordeel niet ik zeg alleen dat iedereen keuzes kan makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn zus heeft 2 kinderen en werkt 3 dagen per week.
Die is altijd druk in de weer en 's avonds gewoon moe. 's Ochtends heeft ze uiteraard geen tijd voor zichzelf, omdat ze dan met de kinderen in de weer is, aangezien die om 8:30 ook weer op school moeten zijn. Haar man is weer aan het studeren gegaan, dus nu komt er nóg meer op haar schouders terecht.
Dat is niet te vergelijken met iemand die nog een opleiding doet en een paar uurtjes stage / college per week. Bovendien hebben wij ook geen kinderen.
Dus, niet zo snel oordelen, hoor.
Ik sta elke ochtend (ook de weekenden) om 6 uur op om te kolven. Dan de eerste voeding, baby verzorgen e.d. Baby wegbrengen, werken, baby ophalen. Weer drinken, baby eten in bad en naar bed. Dan is het op z'n vroegst 7 uur. Wij moeten dan nog eten, afwassen, stofzuigen, de rest van het huishouden doen. Half 9 weer kolven, 22 uur medicijnen en om 23 een nachtvoeding. Komt er weinig van sporten. Ik doe namelijk aan hardlopen. Ik kan twee ochtenden per week gaan, omdat mijn man dan thuis is. Ik moet eerst voeden en meteen daarna moet ik gaan lopen. Anders doet het pijn. Ik ben dus blij met die twee ochtenden, maar vind het verdraaid lastig in te plannen soms.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar als je wilt afvallen zou het slim zijn om wel die tijd voor sporten te besteden
maar wandelen is net zo goed als sportenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik sta elke ochtend (ook de weekenden) om 6 uur op om te kolven. Dan de eerste voeding, baby verzorgen e.d. Baby wegbrengen, werken, baby ophalen. Weer drinken, baby eten in bad en naar bed. Dan is het op z'n vroegst 7 uur. Wij moeten dan nog eten, afwassen, stofzuigen, de rest van het huishouden doen. Half 9 weer kolven, 22 uur medicijnen en om 23 een nachtvoeding. Komt er weinig van sporten. Ik doe namelijk aan hardlopen. Ik kan twee ochtenden per week gaan, omdat mijn man dan thuis is. Ik moet eerst voeden en meteen daarna moet ik gaan lopen. Anders doet het pijn. Ik ben dus blij met die twee ochtenden, maar vind het verdraaid lastig in te plannen soms.
Wandelen of babyzwemmen lukt vaak, kan de baby mee, maar echt sporten, hardlopen dus, is lastig.
Er is nog meer in het leven dan alleen maar gewichtsbeheersing. En we hebben geen overgewicht gekregen door altijd de juiste en slimme beslissingen te nemen. Dat hoeft ook niet altijd, want je moet vooral genieten van wat je eet en wat je doet. En soms kun je gewoon meer genieten van rustig op de bank zitten met een goed boek of een leuke film, dan van een uur sporten. Dat mag best namelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry nu was ik weer vergeten dat jullie hier niet zitten om af te vallenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er is nog meer in het leven dan alleen maar gewichtsbeheersing. En we hebben geen overgewicht gekregen door altijd de juiste en slimme beslissingen te nemen. Dat hoeft ook niet altijd, want je moet vooral genieten van wat je eet en wat je doet. En soms kun je gewoon meer genieten van rustig op de bank zitten met een goed boek of een leuke film, dan van een uur sporten. Dat mag best namelijk.
Ja!!!! Dat is een goede!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef Pandorah het volgende:
Woei, een Wii meet![]()
Nou, we weten nu wel hoe je over sporten denkt miss_S. Doordrammen is ook een vakEn dit is het laatste wat ik hierover zeg!
Kan je ook eventjes nadenken voor je iets post?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry nu was ik weer vergeten dat jullie hier niet zitten om af te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |