abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47811296
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja!!!! Dat is een goede!!
Ik heb wel een hele ruime woonkamer, maar wel een 30 jaar oude televisie!
Kan de meet gelijk gecombineerd worden met een strandwandeling!
Of draaf ik nu een beetje door?
Ik strandwandel mee
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:02:12 #78
57434 Marloes
Digital Love
pi_47811330
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, dan ga je tenminste roken met een reden. Tieners die beginnen met roken doen dat vaak omdat ze denken dat het stoer is of om erbij te horen oid. Dat zijn veel slechtere redenen
Als mensen voortaan vragen waarom ik toch in hemelsnaam rook zeg ik gewoon dat ik dat doe omdat ik dan afval
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47811332
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, dat is denk ik niet het geval. Het is meer het punt dat afvallen niet iedereens leven 24 uur per dag, 7 dagen per week beheerst. Er zijn ook andere dingen.
Als afvallen voor de een betekent een ontzettend strak schema aanhouden waarbij je 's ochtends een bakje yoghurt mag eten en als lunch 2 crackers en als diner 200 gram snot gekookte prei naar binnen werkt, dan wil dat nog niet zeggen dat dat de beste methode is. Je kunt namelijk ook heel lekker en gezond eten. En ik denk dat iedereen hier al genoeg pogingen heeft ondernomen om te weten dat heel snel afvallen en jezelf alles ontzeggen, niet de beste methode is om definitief kilo's kwijt te raken. En dat betekent dus ook voor de meesten dat ze best wel een koekje bij de koffie of thee mogen en dat je met een verjaardag best een stukje taart kunt eten. Als je er maar van geniet!
daar heb je helemaal gelijk in
maar als je niet afvalt eet je dus kennelijk te vaak die koekjes bij de koffie
pi_47811360
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry nu was ik weer vergeten dat jullie hier niet zitten om af te vallen
he hallo, we zitten hier allemaal om jou te ergeren. Net zoals jij hier zit om ONS te ergeren.

Wat heerlijk is het trouwens om steun te hebben en vriendinnen die naar je luisteren. Daar kan geen afgevallen kilo tegenop
pi_47811394
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef octopussy het volgende:

[..]

Wat heerlijk is het trouwens om steun te hebben en vriendinnen die naar je luisteren. Daar kan geen afgevallen kilo tegenop
nu nog je lichaam dat wijs maken
pi_47811435
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je snapt het echt niet he?
pi_47811458
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daar heb je helemaal gelijk in
maar als je niet afvalt eet je dus kennelijk te vaak die koekjes bij de koffie
Ja, of je sport te weinig
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:05:49 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47811472
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry nu was ik weer vergeten dat jullie hier niet zitten om af te vallen
Ik zit hier wel om af te vallen en voor de gezelligheid, maar mijn hele leven draait niet om afvallen, nee. Ik heb gelukkig nog meer in mijn leven (gezin, werk, hobbies, vrijwilligerswerk) en als ik aan die dingen niet ook gewoon tijd besteed, ben ik straks fijn heel dun, maar sta ik wel alleen in het leven. Dat is niet echt mijn ideaalbeeld
pi_47811478
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, of je sport te weinig
als je veel koekjes wilt eten moet je inderdaad meer sporten
pi_47811511
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ik zit hier wel om af te vallen en voor de gezelligheid, maar mijn hele leven draait niet om afvallen, nee. Ik heb gelukkig nog meer in mijn leven (gezin, werk, hobbies, vrijwilligerswerk) en als ik aan die dingen niet ook gewoon tijd besteed, ben ik straks fijn heel dun, maar sta ik wel alleen in het leven. Dat is niet echt mijn ideaalbeeld
dat hele rijtje heb ik in mijn leven ook hoor
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:06:59 #87
4177 Jojogirl
pi_47811515
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

O, wat ben je gevat, o wat ben je slank geworden, o wat weet je veel. Fijn voor je
pi_47811540
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

O, wat ben je gevat, o wat ben je slank geworden, o wat weet je veel. Fijn voor je
ja maar ik meen het dus serieus
je kan het wel niet belangrijk vinden
maar overgewicht is wel slecht voor je gezondheid
pi_47811593
Zucht... zullen we nu maar eens een streep onder gaan zetten? We kunnen elkaar toch niet overtuigen. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_47811644
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_47811647
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
wat vinden we hier trouwens van het smoesje geen tijd om te sporten
ik vind als je echt wilt dat je altijd wel tijd vrij kan maken om te sporten
bijvoorbeeld door eerder op te staan
Ik heb een tijdlang ècht geen tijd gehad om te sporten. Tenzij ik eerder dan 5 uur op moest staan, maar ja, aangezien ik meestal pas om 20:15 thuis was en dan nog eten moest koken om voor 21:30 in bed te liggen en ook nog genoeg slaap moest krijgen Nog eerder opstaan zou betekenen te weinig slaap en daar schijn je dan ook weer dik van te worden Sommige mensen hebben dus echt geen tijd om te sporten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47811682
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een tijdlang ècht geen tijd gehad om te sporten. Tenzij ik eerder dan 5 uur op moest staan, maar ja, aangezien ik meestal pas om 20:15 thuis was en dan nog eten moest koken om voor 21:30 in bed te liggen en ook nog genoeg slaap moest krijgen Nog eerder opstaan zou betekenen te weinig slaap en daar schijn je dan ook weer dik van te worden Sommige mensen hebben dus echt geen tijd om te sporten.
dat kan gebeuren idd
maar ik geloof gewoon niet dat iedereen hier die overgewicht heeft om 5 uur begint en dan jou schema heeft
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:11:40 #93
4177 Jojogirl
pi_47811722
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ik meen het dus serieus
je kan het wel niet belangrijk vinden
maar overgewicht is wel slecht voor je gezondheid
En daar ga je dus weer de mist in. Ik weet heus wel dat overgewicht slecht is, ik wil niet voor niets afvallen. Alleen ben ik niet van plan elke dag, 24 uur per dag, iedere seconde in het teken van afvallen te laten staan. Dat jij dat slecht vindt en denkt dat dat gedoemd is om te mislukken is jouw probleem en dat hoef ik hier niets steeds te horen.
pi_47811762
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

En daar ga je dus weer de mist in. Ik weet heus wel dat overgewicht slecht is, ik wil niet voor niets afvallen. Alleen ben ik niet van plan elke dag, 24 uur per dag, iedere seconde in het teken van afvallen te laten staan. Dat jij dat slecht vindt en denkt dat dat gedoemd is om te mislukken is jouw probleem en dat hoef ik hier niets steeds te horen.
maar dat denk ik helemaal niet
pi_47811772
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry, ik zag de streep pas na mijn post
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47811837
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:10 schreef Miss_S het volgende:

dat kan gebeuren idd
maar ik geloof gewoon niet dat iedereen hier die overgewicht heeft om 5 uur begint en dan jou schema heeft
Maar goed, dan liep ik in het ziekenhuis continue en als ik naar boven moest nam ik altijd de trap. Ook naar de 5e etage. Dan had ik tenminste nog het gevoel dat ik iets deed. Maar dat is nu voorbij en kan ik weer lekker veel bewegen
pi_47811846
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sorry, ik zag de streep pas na mijn post
Kan je er niet een modstreep onderzetten? Een blauwe ofzo?
pi_47811872
Mijn overgewicht is geen probleem meer voor mijn gezondheid
Het is alleen maar lelijk. En liever lelijk en een tof leven dan mooi en geen sociaal leven
pi_47811885
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar goed, dan liep ik in het ziekenhuis continue en als ik naar boven moest nam ik altijd de trap. Ook naar de 5e etage. Dan had ik tenminste nog het gevoel dat ik iets deed. Maar dat is nu voorbij en kan ik weer lekker veel bewegen
dat heb ik op mijn stage nu ook veel trappen
alleen jammer dat ik afentoe nog steeds verdwaal
pi_47811938
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef freecell het volgende:
Mijn overgewicht is geen probleem meer voor mijn gezondheid
Het is alleen maar lelijk. En liever lelijk en een tof leven dan mooi en geen sociaal leven
jij bent een prachtmeid. Niets lelijks aan jou en ik heb je naakt gezien dus ik mag het zeggen
pi_47811986
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
jij bent een prachtmeid. Niets lelijks aan jou en ik heb je naakt gezien dus ik mag het zeggen
Dit klinkt heel discutabel
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:20:35 #102
4177 Jojogirl
pi_47812054
Truste trouwens ik ga slapend slank worden
pi_47812109
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:

[..]

*land van ooit buiginkje* Danku
maar dat wil niet zeggen dat ik die buik niet kwijt wil
pi_47812111
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef Jojogirl het volgende:
veel succes
pi_47812122
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef Jojogirl het volgende:
Slank lekker
pi_47812125
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit klinkt heel discutabel
hey ik heb zoveel van jullie naakt gezien. Pervers he?

ik ga offline (internetverbinding disablen, want ik moet nog een rapport tikken voor morgen )
pi_47812153
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:22 schreef freecell het volgende:
*land van ooit buiginkje* Danku
maar dat wil niet zeggen dat ik die buik niet kwijt wil
Dat heet in het Engels een courtsey, maar wat is het eigenlijk in het Nederlands?
pi_47812178
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:22 schreef octopussy het volgende:

hey ik heb zoveel van jullie naakt gezien. Pervers he?

ik ga offline (internetverbinding disablen, want ik moet nog een rapport tikken voor morgen )
Succes en tot morgen Ik ga maar wat hooi afleveren bij de protesterende diertjes en dan ook slapen.
pi_47812262
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heet in het Engels een courtsey, maar wat is het eigenlijk in het Nederlands?
Tsja.... waarom denk je dat ik het zo postte
Ik zit aan de martini Met limoen
pi_47812335
Die limoen van de groentenboer doet het um he

Aniwee: ik ga ook slapen, ik moet morgen voor 7-en in de trein naar Alkmaar zitten
pi_47812445
Jullie hebben een drankorgel van freecell gemaakt Oh wacht...
pi_47812494
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Die limoen van de groentenboer doet het um he

Aniwee: ik ga ook slapen, ik moet morgen voor 7-en in de trein naar Alkmaar zitten
Die limoen is wel errug lekker ja
Ik ga zo ook maar eens slapen, ik heb morgenavond laat een feestje waar ik heeeeel misschien heen ga
Lang leve de wittebroodsweken
pi_47812508
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben een drankorgel van freecell gemaakt Oh wacht...
hey!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 maart 2007 @ 23:54:52 #114
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47813532
* TARAraboemdijee mompelt iets over huwelijkse plichten en sleept freecell achter de pc vandaan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_47813600
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
* TARAraboemdijee mompelt iets over huwelijkse plichten en sleept freecell achter de pc vandaan
Paar 100 kcal per uur als ze zich een beetje flink inspant (bij mijn gewicht ongeveer 450 )
pi_47813693
Welterusten
pi_47816053
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je veel koekjes wilt eten moet je inderdaad meer sporten
De meeste mensen in dit topic zitten er al meer dan 2 jaar inderdaad.. (veel te lang voor de meeste mensen denk ik..)
In 2005 kwam ik ook weleens kijken, omdat ik toen zelf een hoop kilo's eraf moest hebben.
anyway ik viel met 2 uur sporten per dag en met minder eten werkelijk meerdere kilo's per week blijvend af.

Wat mensen hier dan fout doen, dat vraag ik me werkelijk af ?, als je hier jaren meedoet dan moeten je genen het heel erg bepalen ?

oke dat was t.
pi_47818796
Ik ben hier al een jaar of 3 denk ik.. Ben eerst aangekomen vanwege mijn eetstoornis.. Daarna in 2 jaar 16 kilo kwijt, die eraf blijven gaan. Meer hoeft van mij niet, dan raak ik in paniek.

Vet is mijn beschermlaagje tegen de wereld, en hoe meer ik afval, des te meer ik mezelf laat zien aan de wereld.. En dat is eng... Ik kan er steeds beter mee omgaan, maar ik val liever zo langzaam af.
Als ik veel sneller af zou gaan vallen, dan heb ik denk ik een redelijke kans dat ik doorschiet de andere kant uit..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 maart 2007 @ 07:17:08 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47818825
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij noem je dat een hoofse buiging Tot zover de les Nederlands voor vandaag. We storten ons op het Duits, vandaag naar Christans nieuwe school om hem in te schrijven, dan naar de bank om voor de hypotheek te tekenen en vervolgens Goch verkennen We moeten tenslotte weten waar we moeten einkaufen als we daar wonen

O en ik wil nieuwe kleren. Ik heb alleen geen idee welke maat ik nu heb. Hopelijk wordt dat een aangename verrassing
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47818833
Het is hier trouwens mistig, ik zag zonet echt helemaal niets, en nu is het zicht ook niet veel meer dan 10 meter...

Veel plezier in Duitsland Rewimo, rij je voorzichtig met al die mist?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 maart 2007 @ 07:21:35 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47818850
Idd mistig hier.
Gisteren viel het trouwens mee met het pokkeweer. Ik weet niet hoe het bij jullie was, maar het was de hele dag zonnig. Pas om 16 uur viel er een bui.

en ik heb spierpijn van het boksen met de Wii . Nu heb ik ook een training voor m'n armspieren .
Niet meer actief op Fok!
pi_47818866
Hier pas om half 6 eens een bui.. Net toen ik naar huis toe liep...
Die bui van jou is dus niet over Selwerd getrokken...

Ik kom er net achter dat ik weer eens blaasontsteking heb...
Gelukkig moet ik zo toch naar de dokter...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 07:28:45 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47818876
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:27 schreef teigan het volgende:
Hier pas om half 6 eens een bui.. Net toen ik naar huis toe liep...
Die bui van jou is dus niet over Selwerd getrokken...

die van mij was in Friesland en is toen blijkbaar naar Groningen gegaan .

Oh, even een vraagje. Ik zag dat er op dieetweb ook nog een forum is, maar ik zag ook dat daar veel van dezelfde mensen zitten als hier. Is dat niet een beetje dubbelop? (gewoon nieuwsgierigheid, hoor ).
Niet meer actief op Fok!
pi_47818890
Het is opgericht omdat hier een tijdje geleden het commentaar kwam dat we het hier te weinig over diëten hadden, en toen hebben we daar een andere plek voor gemaakt... Hier zou het dus in theorie weer meer over diëten moeten gaan, en daar over al het andere...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 maart 2007 @ 07:47:02 #125
13151 crew  Rewimo
pi_47818970
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:18 schreef teigan het volgende:
Het is hier trouwens mistig, ik zag zonet echt helemaal niets, en nu is het zicht ook niet veel meer dan 10 meter...

Veel plezier in Duitsland Rewimo, rij je voorzichtig met al die mist?
Ik laat me rijden Maar we doen uiteraard voorzichtig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 maart 2007 @ 07:47:50 #126
13151 crew  Rewimo
pi_47818979
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:27 schreef teigan het volgende:
Ow, vervelend Beterschap!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 maart 2007 @ 08:12:53 #127
13151 crew  Rewimo
pi_47819146
Tot morgen allemaal We hebben vanavond een feest dus vandaag zien jullie me niet meer
pi_47819864
Ik weet niet of ik morgen online ben, ik ben namelijk het hele weekend in Den Haag, dus in ieder geval tot maandag, Rewimo! En veel koopplezier
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:30 schreef teigan het volgende:
Het is opgericht omdat hier een tijdje geleden het commentaar kwam dat we het hier te weinig over diëten hadden, en toen hebben we daar een andere plek voor gemaakt... Hier zou het dus in theorie weer meer over diëten moeten gaan, en daar over al het andere...
Och, volgens mij was dat 1x een opmerking van een nieuwe mod die hier voorheen nooit kwam en toevallig midden in een gesprek over iemands date/vriendje kwam. Daarvoor en daarna nooit meer voorgekomen.
Dus eigenlijk heeft Viking84 wel gelijk, het is dubbelop. Maar heeft ook het voordeel dat je in dat andere forum toch wat makkelijker heel erg offtopic gaat en wat makkelijker foto's plaatst. Sterkte trouwens met je blaasontsteking, ik hoop dat dat snel over is

Misschien krijg je wel hele mooie gestroomlijnde slanke armen van dat boksen, Viking84 Het werkt dus wèl als je spierpijn hebt hè

En profielnaam, je hebt met 1 ding sowieso gelijk: genen bepalen een heleboel wat je gewicht betreft. We leven echter in een maatschappij waarin allerlei verschillen in bijv. uiterlijk en lengte niet vreemd zijn, maar verschil in gewicht is dan ineens niet goed als je helaas aan de zware kant van de schaal zit. Ik denk dat bijna iedereen hier wel 1 of 2 zware ouders of meerdere zware grootouders heeft/had. De familie van mijn vader's kant is niet anders te omschrijven als 'obees', ook mijn vader is te dik en hij loopt 2-3x per week minstens een uur hard (op z'n 59ste ). Ik heb 5 nichtjes en 4 zijn er zwaarder dan ik ben. Ik heb dus nog mazzel of zo

Ik ga dus het weekend naar Den Haag. Pfff. Een feestje en het hele weekend een schoonmoeder die lekkere dingen voor je neerzet. Dat wordt dus een weekend lang of aan moeten horen dat lijnen onzin is of zeggen dat ik me niet zo lekker voel en daarom geen chocolade en gebak wil. Ik ga denk ik maar voor het leugentje om bestwil, dat is een stuk makkelijker dan al het gezeur te moeten aanhoren. Daarbij is 'ik let op de lijn' geen geldig excuus voor de meeste mensen, want ze blijven maar aandringen.
pi_47820602
Isa, kom lekker bij mij langs anders
pi_47820647
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:40 schreef octopussy het volgende:
Isa, kom lekker bij mij langs anders
Ja, graag! Kan je vanavond? Ik ben toch in de buurt
Of morgen naar een sauna Zeg het maar, wat een goed idee
Ik heb nu al meer zin in het weekend
pi_47820770
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, graag! Kan je vanavond? Ik ben toch in de buurt
Of morgen naar een sauna Zeg het maar, wat een goed idee
Ik heb nu al meer zin in het weekend
Ik moet nog even schoonmaken thuis en ik zal vanavond wel redelijk moe zijn want ik heb vannacht niet geslapen.
sauna morgen vind ik wel een prima idee
pi_47820838
Zoek jij een sauna uit en dan gaan we daar morgen naartoe Ik heb morgenavond een feest om een uur of 8.
En ik kijk doorgaans heel goed door allemaal troep heen. Jarenlang voor geoefend in mijn eigen huis
pi_47820846
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:06 schreef Isabeau het volgende:

Ik ga dus het weekend naar Den Haag. Pfff. Een feestje en het hele weekend een schoonmoeder die lekkere dingen voor je neerzet. Dat wordt dus een weekend lang of aan moeten horen dat lijnen onzin is of zeggen dat ik me niet zo lekker voel en daarom geen chocolade en gebak wil. Ik ga denk ik maar voor het leugentje om bestwil, dat is een stuk makkelijker dan al het gezeur te moeten aanhoren. Daarbij is 'ik let op de lijn' geen geldig excuus voor de meeste mensen, want ze blijven maar aandringen.
Als je zegt dat je je niet lekker voelt wordt het gezeur alleen maar erger, dan komen ze ipv met lekkere dingen aanzetten met paracetemolletjes. Volgens mij kan je beter zelf een alternatief meenemen en daar dan van nemen. BV van die slimfast reepjes, als je die in stukjes snijdt heb je een soort paaseitjes (nou ja, beetje fantasie erbij... ) of laatst had SB, waar ik op zich ook niet zo'n fan van ben, wel een aardig idee voor een taartje: als je op een eierkoek wat opgeklopte slankroom doet en aardbeitjes (of ander fruit) heb je wel een taartje, maar niet zoveel cal. Klinkt best lekker.
pi_47820944
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:48 schreef conleche het volgende:
Als je zegt dat je je niet lekker voelt wordt het gezeur alleen maar erger, dan komen ze ipv met lekkere dingen aanzetten met paracetemolletjes. Volgens mij kan je beter zelf een alternatief meenemen en daar dan van nemen. BV van die slimfast reepjes, als je die in sukjes snijdt heb je een soort paaseitjes (nou ja, beetje fantasie erbij... ) of laatst had SB, waar ik op zich ook niet zo'n fan van ben, wel een aardig idee voor een taartje: als je op een eierkoek wat opgeklopte slankroom doet en aardbeitjes (of ander fruit) heb je wel een taartje, maar niet zoveel cal. Klinkt best lekker.
Als ik al aan vervanging zou doen dan kies ik eigenlijk liever dingen die ik ècht lekker vind dan dingen die ik maar zo zo vind die dan ergens op lijken... En je kan gewoon geen eierkoeken, aardbeien en slankroom meeslepen naar een feestje van iemand anders Daarbij wagen mensen het niet snel aan het geven van medisch advies aan mij, dus dat scheelt. "Ik heb wat last van mijn maag" werkt echt stukken beter dan "nee, bedankt" "oh, ben je op dieet of zo?!" "ik let wat op de lijn, dat klopt" -vul riedeltje cliche's in varierend van 'een keertje kan wel' tot 'je bent helemaal niet dik'.
pi_47820989
Gewoon vaag houden Isa, dat werkt het beste.
pi_47820994
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Zoek jij een sauna uit en dan gaan we daar morgen naartoe Ik heb morgenavond een feest om een uur of 8.
En ik kijk doorgaans heel goed door allemaal troep heen. Jarenlang voor geoefend in mijn eigen huis
doe ik.

Lianne mee?
pi_47821031
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon vaag houden Isa, dat werkt het beste.
en het zoveel mogelijk ontlopen. Bijv. bij de rokers op het balkon gaan kletsen ipv in de woonkamer waar al het lekkers wordt geserveerd. Of de halve avond met hetzelfde glas rode wijn rondlopen, helpt ook heel goed.
pi_47821116
Wat ik trouwens ook wel eens doe: dan zeg ik "ja lekker" op de vraag van "wil je taart" en dan eet ik het gewoon niet op. Wel verspilling, maar je bent van het gezeur af.
pi_47821214
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef octopussy het volgende:

[..]

doe ik.

Lianne mee?
Oew, dat klinkt wel verleidelijk! Waar wil je/willen jullie heen?
pi_47821251
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en het zoveel mogelijk ontlopen. Bijv. bij de rokers op het balkon gaan kletsen ipv in de woonkamer waar al het lekkers wordt geserveerd. Of de halve avond met hetzelfde glas rode wijn rondlopen, helpt ook heel goed.
Ik vond de bruiloft-tactiek ook erg goed werken. Alles wat voor je neus wordt gezet, gewoon ergens anders neer zetten.
pi_47821308
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:58 schreef conleche het volgende:
Wat ik trouwens ook wel eens doe: dan zeg ik "ja lekker" op de vraag van "wil je taart" en dan eet ik het gewoon niet op. Wel verspilling, maar je bent van het gezeur af.
dat is een hele originele waar ik nooit opgekomen zou zijn
het hoeft geen verspilling te zijn natuurlijk, je kan het aan de hond voeren of iemand anders die een stuk taart wil geven
pi_47821324
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond de bruiloft-tactiek ook erg goed werken. Alles wat voor je neus wordt gezet, gewoon ergens anders neer zetten.
Behalve de komkommer, dat bord ging leeg
pi_47821368
ik zit te denken aan thermen ridderkerk (bij rotterdam in de buurt). De optimelactie loopt daar nog een maand door, dus neem zegeltje mee
pi_47821402
alleen vond Dennis het geloof ik ietwat minder geslaagd..

De huisarts was tevreden over mij, ze vond dat ik er goed uitzag, en ze zei dat ze kon zien dat het nog steeds goed ging met mijn dieet...
De rest was ze ook wel tevreden over, moet alleen proberen wat minder te stressen..
Maar dat is lastig..
Ik ben ook even stikjaloers op jullie, als ik hier niet in zo'n uithoek woonde had ik ook wel meegewilt naar de sauna
als jullie mij mee zouden willen hebben tenminste[
pi_47821414
Ik heb geen zegeltjes meer Moet je wel even bellen...
pi_47821465
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
alleen vond Dennis het geloof ik ietwat minder geslaagd..

De huisarts was tevreden over mij, ze vond dat ik er goed uitzag, en ze zei dat ze kon zien dat het nog steeds goed ging met mijn dieet...
De rest was ze ook wel tevreden over, moet alleen proberen wat minder te stressen..
Maar dat is lastig..
Ik ben ook even stikjaloers op jullie, als ik hier niet in zo'n uithoek woonde had ik ook wel meegewilt naar de sauna
als jullie mij mee zouden willen hebben tenminste[
Toevoeging die de huisarts niet heeft gemaakt: nog iets meer werken aan je zelfvertrouwen.
Natuurlijk zouden we je mee willen hebben

En Dennis vond het wegzetten van al het lekkers niet zo geslaagd, nee

Heb je ook iets tegen de blaasontsteking gekregen?
pi_47821524
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat is een hele originele waar ik nooit opgekomen zou zijn
het hoeft geen verspilling te zijn natuurlijk, je kan het aan de hond voeren of iemand anders die een stuk taart wil geven
Ja maar dat moet je dan wel heel onopvallend doen, anders zijn ze weer beledigd dat je hun taart niet lekker vindt.....
Eigenlijk zou je gewoon overal schijt aan moeten hebben, "Wil je taart?" "Nee" "Echt niet?" "NEEEEEEEE " Op den duur weten ze dan wel dat je echt niet wilt en vragen ze het niet eens meer, wat wel weer jammer is, als je er dan toch een keer trek in hebt...
pi_47821558
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen zegeltjes meer Moet je wel even bellen...
ik bel vanavond even, want ik weet niet zeker of ik de zegeltjes nog heb of dat ik ze heb weggegooit (soms ben ik wat te rigoreus met declutteren).

Enne Teigan, natuurlijk mag je mee! maar ik kon me niet indenken dat je zin hebt om het hele land door te crossen
pi_47821564
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toevoeging die de huisarts niet heeft gemaakt: nog iets meer werken aan je zelfvertrouwen.
Natuurlijk zouden we je mee willen hebben

En Dennis vond het wegzetten van al het lekkers niet zo geslaagd, nee

Heb je ook iets tegen de blaasontsteking gekregen?
Nee, ik probeer het dit weekend eerst nog even zelf weg te drinken met vitamine c enzo.. Lukt dat niet, dan breng ik maandag wel even een potje langs om na te laten kijken. Daar had ik net nl. niet aan gedacht, en ik had geen geschikte potjes staan...
pi_47821647
Nou ja, ze weten bij mij ook nooit waar ze aan toe zijn. De ene keer wil ik namelijk wel "ja, lekker!" en de andere keer wil ik niet. Dus ik heb het gezeur misschien wel zelf veroorzaakt.

Mijn truc woensdag werkte trouwens ook prima. Elke keer dat ik iets van snoep kreeg aangeboden heb ik het aangenomen met een "oh, lekker!" en het vervolgens in mijn zak gedaan. Thuis mocht vriendlief het allemaal opeten.
pi_47821652
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar dat moet je dan wel heel onopvallend doen, anders zijn ze weer beledigd dat je hun taart niet lekker vindt.....
Eigenlijk zou je gewoon overal schijt aan moeten hebben, "Wil je taart?" "Nee" "Echt niet?" "NEEEEEEEE " Op den duur weten ze dan wel dat je echt niet wilt en vragen ze het niet eens meer, wat wel weer jammer is, als je er dan toch een keer trek in hebt...
klopt als je dan wel een keer wil dan valt het meteen op bij anderen.
pi_47821801
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef profielnaam het volgende:

klopt als je dan wel een keer wil dan valt het meteen op bij anderen.
"Jij deed toch aan de lijn! Dan mag je helemaal geen taart" op verwijtend zeurderig toontje.
Waar bemoeien mensen zich toch altijd mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')