Ik strandwandel meequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!!!! Dat is een goede!!
Ik heb wel een hele ruime woonkamer, maar wel een 30 jaar oude televisie!
Kan de meet gelijk gecombineerd worden met een strandwandeling!
Of draaf ik nu een beetje door?
Als mensen voortaan vragen waarom ik toch in hemelsnaam rook zeg ik gewoon dat ik dat doe omdat ik dan afvalquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, dan ga je tenminste roken met een reden. Tieners die beginnen met roken doen dat vaak omdat ze denken dat het stoer is of om erbij te horen oid. Dat zijn veel slechtere redenen![]()
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat is denk ik niet het geval. Het is meer het punt dat afvallen niet iedereens leven 24 uur per dag, 7 dagen per week beheerst. Er zijn ook andere dingen.
Als afvallen voor de een betekent een ontzettend strak schema aanhouden waarbij je 's ochtends een bakje yoghurt mag eten en als lunch 2 crackers en als diner 200 gram snot gekookte prei naar binnen werkt, dan wil dat nog niet zeggen dat dat de beste methode is. Je kunt namelijk ook heel lekker en gezond eten. En ik denk dat iedereen hier al genoeg pogingen heeft ondernomen om te weten dat heel snel afvallen en jezelf alles ontzeggen, niet de beste methode is om definitief kilo's kwijt te raken. En dat betekent dus ook voor de meesten dat ze best wel een koekje bij de koffie of thee mogen en dat je met een verjaardag best een stukje taart kunt eten. Als je er maar van geniet!
he hallo, we zitten hier allemaal om jou te ergeren. Net zoals jij hier zit om ONS te ergeren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry nu was ik weer vergeten dat jullie hier niet zitten om af te vallen
nu nog je lichaam dat wijs makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wat heerlijk is het trouwens om steun te hebben en vriendinnen die naar je luisteren.Daar kan geen afgevallen kilo tegenop
![]()
Ja, of je sport te weinigquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je helemaal gelijk in
maar als je niet afvalt eet je dus kennelijk te vaak die koekjes bij de koffie
Ik zit hier wel om af te vallen en voor de gezelligheid, maar mijn hele leven draait niet om afvallen, nee. Ik heb gelukkig nog meer in mijn leven (gezin, werk, hobbies, vrijwilligerswerk) en als ik aan die dingen niet ook gewoon tijd besteed, ben ik straks fijn heel dun, maar sta ik wel alleen in het leven. Dat is niet echt mijn ideaalbeeldquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry nu was ik weer vergeten dat jullie hier niet zitten om af te vallen
dat hele rijtje heb ik in mijn leven ook hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik zit hier wel om af te vallen en voor de gezelligheid, maar mijn hele leven draait niet om afvallen, nee. Ik heb gelukkig nog meer in mijn leven (gezin, werk, hobbies, vrijwilligerswerk) en als ik aan die dingen niet ook gewoon tijd besteed, ben ik straks fijn heel dun, maar sta ik wel alleen in het leven. Dat is niet echt mijn ideaalbeeld
ja maar ik meen het dus serieusquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
O, wat ben je gevat, o wat ben je slank geworden, o wat weet je veel. Fijn voor je
Ik heb een tijdlang ècht geen tijd gehad om te sporten. Tenzij ik eerder dan 5 uur op moest staan, maar ja, aangezien ik meestal pas om 20:15 thuis was en dan nog eten moest koken om voor 21:30 in bed te liggen en ook nog genoeg slaap moest krijgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
wat vinden we hier trouwens van het smoesje geen tijd om te sporten
ik vind als je echt wilt dat je altijd wel tijd vrij kan maken om te sporten
bijvoorbeeld door eerder op te staan
dat kan gebeuren iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang ècht geen tijd gehad om te sporten. Tenzij ik eerder dan 5 uur op moest staan, maar ja, aangezien ik meestal pas om 20:15 thuis was en dan nog eten moest koken om voor 21:30 in bed te liggen en ook nog genoeg slaap moest krijgenNog eerder opstaan zou betekenen te weinig slaap en daar schijn je dan ook weer dik van te worden
Sommige mensen hebben dus echt geen tijd om te sporten.
En daar ga je dus weer de mist in. Ik weet heus wel dat overgewicht slecht is, ik wil niet voor niets afvallen. Alleen ben ik niet van plan elke dag, 24 uur per dag, iedere seconde in het teken van afvallen te laten staan. Dat jij dat slecht vindt en denkt dat dat gedoemd is om te mislukken is jouw probleem en dat hoef ik hier niets steeds te horen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ik meen het dus serieus
je kan het wel niet belangrijk vinden
maar overgewicht is wel slecht voor je gezondheid
maar dat denk ik helemaal nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
En daar ga je dus weer de mist in. Ik weet heus wel dat overgewicht slecht is, ik wil niet voor niets afvallen. Alleen ben ik niet van plan elke dag, 24 uur per dag, iedere seconde in het teken van afvallen te laten staan. Dat jij dat slecht vindt en denkt dat dat gedoemd is om te mislukken is jouw probleem en dat hoef ik hier niets steeds te horen.
Sorry, ik zag de streep pas na mijn postquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maar goed, dan liep ik in het ziekenhuis continue en als ik naar boven moest nam ik altijd de trap. Ook naar de 5e etage. Dan had ik tenminste nog het gevoel dat ik iets deed. Maar dat is nu voorbij en kan ik weer lekker veel bewegenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:10 schreef Miss_S het volgende:
dat kan gebeuren idd
maar ik geloof gewoon niet dat iedereen hier die overgewicht heeft om 5 uur begint en dan jou schema heeft
Kan je er niet een modstreep onderzetten? Een blauwe ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry, ik zag de streep pas na mijn post![]()
dat heb ik op mijn stage nu ook veel trappenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed, dan liep ik in het ziekenhuis continue en als ik naar boven moest nam ik altijd de trap. Ook naar de 5e etage. Dan had ik tenminste nog het gevoel dat ik iets deed. Maar dat is nu voorbij en kan ik weer lekker veel bewegen![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef freecell het volgende:
Mijn overgewicht is geen probleem meer voor mijn gezondheid
Het is alleen maar lelijk. En liever lelijk en een tof leven dan mooi en geen sociaal leven
Dit klinkt heel discutabelquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
jij bent een prachtmeid. Niets lelijks aan jou
en ik heb je naakt gezien dus ik mag het zeggen
*land van ooit buiginkje* Dankuquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
jij bent een prachtmeid. Niets lelijks aan jou
en ik heb je naakt gezien dus ik mag het zeggen
veel succesquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef Jojogirl het volgende:
Truste trouwensik ga slapend slank worden
Slank lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef Jojogirl het volgende:
Truste trouwensik ga slapend slank worden
hey ik heb zoveel van jullie naakt gezien. Pervers he?quote:
Dat heet in het Engels een courtsey, maar wat is het eigenlijk in het Nederlands?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:22 schreef freecell het volgende:
*land van ooit buiginkje* Danku
maar dat wil niet zeggen dat ik die buik niet kwijt wil
Succes en tot morgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:22 schreef octopussy het volgende:
hey ik heb zoveel van jullie naakt gezien. Pervers he?![]()
ik ga offline (internetverbinding disablen, want ik moet nog een rapport tikken voor morgen)
Tsja.... waarom denk je dat ik het zo posttequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heet in het Engels een courtsey, maar wat is het eigenlijk in het Nederlands?
Die limoen is wel errug lekker jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Die limoen van de groentenboer doet het um he![]()
Aniwee: ik ga ook slapen, ik moet morgen voor 7-en in de trein naar Alkmaar zitten![]()
hey!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben een drankorgel van freecell gemaaktOh wacht...
![]()
Paar 100 kcal per uur als ze zich een beetje flink inspantquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
* TARAraboemdijee mompelt iets over huwelijkse plichten en sleept freecell achter de pc vandaan
De meeste mensen in dit topic zitten er al meer dan 2 jaar inderdaad..quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je veel koekjes wilt eten moet je inderdaad meer sporten
Volgens mij noem je dat een hoofse buigingquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Dat heet in het Engels een courtsey, maar wat is het eigenlijk in het Nederlands?
die van mij was in Friesland en is toen blijkbaar naar Groningen gegaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:27 schreef teigan het volgende:
Hier pas om half 6 eens een bui.. Net toen ik naar huis toe liep...
Die bui van jou is dus niet over Selwerd getrokken...
Ik kom er net achter dat ik weer eens blaasontsteking heb...
Gelukkig moet ik zo toch naar de dokter...
Ik laat me rijdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:18 schreef teigan het volgende:
Het is hier trouwens mistig, ik zag zonet echt helemaal niets, en nu is het zicht ook niet veel meer dan 10 meter...
Veel plezier in Duitsland Rewimo, rij je voorzichtig met al die mist?
Ow, vervelendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:27 schreef teigan het volgende:
Ik kom er net achter dat ik weer eens blaasontsteking heb...
Gelukkig moet ik zo toch naar de dokter...
Och, volgens mij was dat 1x een opmerking van een nieuwe mod die hier voorheen nooit kwam en toevallig midden in een gesprek over iemands date/vriendje kwam. Daarvoor en daarna nooit meer voorgekomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:30 schreef teigan het volgende:
Het is opgericht omdat hier een tijdje geleden het commentaar kwam dat we het hier te weinig over diëten hadden, en toen hebben we daar een andere plek voor gemaakt... Hier zou het dus in theorie weer meer over diëten moeten gaan, en daar over al het andere...
Ja, graag! Kan je vanavond? Ik ben toch in de buurtquote:
Ik moet nog even schoonmaken thuisquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, graag! Kan je vanavond? Ik ben toch in de buurt
Of morgen naar een saunaZeg het maar, wat een goed idee
![]()
Ik heb nu al meer zin in het weekend
Als je zegt dat je je niet lekker voelt wordt het gezeur alleen maar erger, dan komen ze ipv met lekkere dingen aanzetten met paracetemolletjes. Volgens mij kan je beter zelf een alternatief meenemen en daar dan van nemen. BV van die slimfast reepjes, als je die in stukjes snijdt heb je een soort paaseitjes (nou ja, beetje fantasie erbij...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dus het weekend naar Den Haag. Pfff. Een feestje en het hele weekend een schoonmoeder die lekkere dingen voor je neerzet. Dat wordt dus een weekend lang of aan moeten horen dat lijnen onzin is of zeggen dat ik me niet zo lekker voel en daarom geen chocolade en gebak wil. Ik ga denk ik maar voor het leugentje om bestwil, dat is een stuk makkelijker dan al het gezeur te moeten aanhoren. Daarbij is 'ik let op de lijn' geen geldig excuus voor de meeste mensen, want ze blijven maar aandringen.
Als ik al aan vervanging zou doen dan kies ik eigenlijk liever dingen die ik ècht lekker vind dan dingen die ik maar zo zo vind die dan ergens op lijken... En je kan gewoon geen eierkoeken, aardbeien en slankroom meeslepen naar een feestje van iemand andersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:48 schreef conleche het volgende:
Als je zegt dat je je niet lekker voelt wordt het gezeur alleen maar erger, dan komen ze ipv met lekkere dingen aanzetten met paracetemolletjes. Volgens mij kan je beter zelf een alternatief meenemen en daar dan van nemen. BV van die slimfast reepjes, als je die in sukjes snijdt heb je een soort paaseitjes (nou ja, beetje fantasie erbij...) of laatst had SB, waar ik op zich ook niet zo'n fan van ben, wel een aardig idee voor een taartje: als je op een eierkoek wat opgeklopte slankroom doet en aardbeitjes (of ander fruit) heb je wel een taartje, maar niet zoveel cal. Klinkt best lekker.
doe ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Zoek jij een sauna uit en dan gaan we daar morgen naartoeIk heb morgenavond een feest om een uur of 8.
En ik kijk doorgaans heel goed door allemaal troep heen. Jarenlang voor geoefend in mijn eigen huis
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon vaag houden Isa, dat werkt het beste.
Oew, dat klinkt wel verleidelijk! Waar wil je/willen jullie heen?quote:
Ik vond de bruiloft-tactiek ook erg goed werken. Alles wat voor je neus wordt gezet, gewoon ergens anders neer zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]en het zoveel mogelijk ontlopen. Bijv. bij de rokers op het balkon gaan kletsen ipv in de woonkamer waar al het lekkers wordt geserveerd. Of de halve avond met hetzelfde glas rode wijn rondlopen, helpt ook heel goed.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:58 schreef conleche het volgende:
Wat ik trouwens ook wel eens doe: dan zeg ik "ja lekker" op de vraag van "wil je taart" en dan eet ik het gewoon niet op. Wel verspilling, maar je bent van het gezeur af.
Behalve de komkommer, dat bord ging leegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond de bruiloft-tactiek ook erg goed werken. Alles wat voor je neus wordt gezet, gewoon ergens anders neer zetten.
Toevoeging die de huisarts niet heeft gemaakt: nog iets meer werken aan je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
alleen vond Dennis het geloof ik ietwat minder geslaagd..
De huisarts was tevreden over mij, ze vond dat ik er goed uitzag, en ze zei dat ze kon zien dat het nog steeds goed ging met mijn dieet...
De rest was ze ook wel tevreden over, moet alleen proberen wat minder te stressen..
Maar dat is lastig..
Ik ben ook even stikjaloers op jullie, als ik hier niet in zo'n uithoek woonde had ik ook wel meegewilt naar de sauna
als jullie mij mee zouden willen hebben tenminste[
Ja maar dat moet je dan wel heel onopvallend doen, anders zijn ze weer beledigd dat je hun taart niet lekker vindt.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is een hele originele waar ik nooit opgekomen zou zijn
![]()
het hoeft geen verspilling te zijn natuurlijk, je kan het aan de hond voeren of iemand anders die een stuk taart wil geven
ik bel vanavond even, want ik weet niet zeker of ik de zegeltjes nog heb of dat ik ze heb weggegooit (soms ben ik wat te rigoreus met declutteren).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen zegeltjes meerMoet je wel even bellen...
Nee, ik probeer het dit weekend eerst nog even zelf weg te drinken met vitamine c enzo.. Lukt dat niet, dan breng ik maandag wel even een potje langs om na te laten kijken. Daar had ik net nl. niet aan gedacht, en ik had geen geschikte potjes staan...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toevoeging die de huisarts niet heeft gemaakt: nog iets meer werken aan je zelfvertrouwen.
Natuurlijk zouden we je mee willen hebben![]()
En Dennis vond het wegzetten van al het lekkers niet zo geslaagd, nee
Heb je ook iets tegen de blaasontsteking gekregen?
klopt als je dan wel een keer wil dan valt het meteen opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je dan wel heel onopvallend doen, anders zijn ze weer beledigd dat je hun taart niet lekker vindt.....
Eigenlijk zou je gewoon overal schijt aan moeten hebben, "Wil je taart?" "Nee" "Echt niet?" "NEEEEEEEE" Op den duur weten ze dan wel dat je echt niet wilt en vragen ze het niet eens meer, wat wel weer jammer is, als je er dan toch een keer trek in hebt...
"Jij deed toch aan de lijn! Dan mag je helemaal geen taart" op verwijtend zeurderig toontje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef profielnaam het volgende:
klopt als je dan wel een keer wil dan valt het meteen opbij anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |