De godsbelediging is nu gebleven en echtgaaf verdween. Ehrm?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De laatste keer dat ik wat godsbelediging weghaalde verdween Godslasteraar vrijwillig. We zullen zien of EchtGaaf ook weer terugkomt.
juist. Opmerkelijk is het niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De godsbelediging is nu gebleven en echtgaaf verdween. Ehrm?
Appels en peren. Het kan gewoon storend werken in een draad, wat niet wil zeggen dat elke gvd verboden is ofzo. Wikken & wegen en ja, arbitrair.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De godsbelediging is nu gebleven en echtgaaf verdween. Ehrm?
Er zat dus een beleid achter?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
juist. Opmerkelijk is het niet?
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik vermoed dat EG en GL dezelfde zijn. Gespleten persoonlijkheden!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zat dus een beleid achter?![]()
![]()
![]()
Nee, maar er staat nu dat god en klootzak is en een dooie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Appels en peren. Het kan gewoon storend werken in een draad, wat niet wil zeggen dat elke gvd verboden is ofzo. Wikken & wegen en ja, arbitrair.
Ooooooooooooooooooh. Jij kunt het weten, jij bent hier de dokter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik vermoed dat EG en GL dezelfde zijn. Gespleten persoonlijkheden!
Ik zei het tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Idiocracy (2006)
Imdb: 6,3/10
Mijn cijfer: 9,0/10
Geniale film! Heerlijk absurde humor, maar toch met een erg goede boodschap voor de gehele mensheid. Ook aan te raden voor politieke liefhebbers.
Ik ben niet Hyperintelligent natuurlijk. Maar het zou een mooie stelling kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooh. Jij kunt het weten, jij bent hier de dokter.
Kom, 't is geen klein kind.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beetje laf om iemand zo weg te pesten, vind je niet?
Als je niet mag zeggen dat god dood is, mag je dus niet dat deel van Nietzsches werk bespreken? Dat lijkt me niet de bedoeling. Je kan niet 1 op 1 regeltjes toepassen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, maar er staat nu dat god en klootzak is en een dooie.![]()
Als je 'm nog eens voor oedo en noordenaar uitmaakt dan veegt modje sigme het uit, want flaming.
Ehrm, logica? Ou est-ce?
Want jij bent opeens voor de doodstraf?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:02 schreef Monidique het volgende:
Het zou terecht zijn als Geert Wilders de doodstraf krijgt, mag dat wel?
Je had gelijk.quote:
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Want jij bent opeens voor de doodstraf?
Give it to me baby, uh huh uhuhquote:
Afgekeurd dus. Je moet er wel voor zijn he.quote:
'God is dood' is een beroemd citaat van Nietzsche. Is daar ook wat mis mee?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, maar er staat nu dat god en klootzak is en een dooie.![]()
Als je 'm nog eens voor oedo en noordenaar uitmaakt dan veegt modje sigme het uit, want flaming.
Ehrm, logica? Ou est-ce?
Weet ik veel, ik ben niet gelovig, maar je moet niet gaan meespelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
'God is dood' is een beroemd citaat van Nietzsche. Is daar ook wat mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |