Als je wat geld bijelkaar gedanst of zo hebt dan kan je wel uploaden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:52 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar je kan neits importeren...
Hij was niet echt gekwetst. Hij gebruikte zn religie om Sigme te plagen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoezo gelovigen zich gekwetst voelen als je zegt dat god een klootzak is of wat dan ook?
Ik snap het echt gewoon niet.
Voor hun is dat hun allesie, hun bassie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoezo gelovigen zich gekwetst voelen als je zegt dat god een klootzak is of wat dan ook?
Niet bepaald. Ik lach je weg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor hun is dat hun allesie, hun bassie.
Als ik zeg dat jouw moeder een hoer is, dan kwets ik jou toch niet?
Je moeder is een hoer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik lach je weg.
Hahahahaha.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer!
Je moeder is een hoer!
Je moeder is een hoer!
Je moeder is een hoer!
Je moeder is een hoer!
Je moeder is een hoer!
Omdat gelovigen geestelijk gestoord zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het werkt.quote:
quote:
Nou ja, jammer. Hier kunnen de mods zich best aangesproken voelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef Aoristus het volgende:
29 maart 2007
Beste collegae,
Het ontbreken van een stuk basisrespect bij teveel lieden op dit forum heeft mij doen besluiten definitief te stoppen als user. Het heeft bij mij het plezier totaal verknald.
Ik heb het (te) lang aangekeken en regelmatig overwogen dit forum de rug toe te keren. Steeds gaf ik het een nieuwe kans. Tot vandaag dus.
Nog teleurstellender is dat de moderators zelf niet eens de policy van dit forum onderschrijven c.q. er na handelen. Dat maakt het allemaal extra zuur. Die policy is duidelijk en roept users nadrukkelijk op fatsoenlijk met elkaar om te springen.....Maar fatsoen blijkt ook bij hun wel een erg ruim begrip te zijn. Te ruim wat mij betreft om een waardige discussie mogelijk te maken..
Om dat laatste daar ging het mij nu om. Boeiende discussies heb ik hier met jullie mogen voeren. Mijn inbreng werd kennelijk best gewaardeerd onder vele van jullie, het werd niet voor niets in december jl beloond met de Marco Pastors Award 2006 als beste nieuwkomer. Die krijgt je natuurlijk niet voor niets...
Maar de laatste maanden, laat ik zeggen vanaf begin 2007 heb ik de sfeer op dit forum hollende achteruit zien gaan. Dat is bijzonder jammer...
Ik wil diegenen bedanken met wie ik hier mooie debatten heb gevoerd. Want die waren er ook. Zonder jullie had dat immers niet gekund.
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaaf
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo op Netwerk: het Marokkanen drama
Zeker. Maar ik ga het klaagtopic niet openenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou ja, jammer. Hier kunnen de mods zich best aangesproken voelen.![]()
Neuh, ik ook niet. EchtGaaf kan natuurlijk gewoon terugkomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik ga het klaagtopic niet openen
Misschien doet ie dat ook wel. Ik kan 'm niet zo goed peilen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet. EchtGaaf kan natuurlijk gewoon terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |