Lijkt me ook niet. Die oorlog kunnen ze er nu even niet bij hebben. Het is gewoon even spierballen laten zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk niet dat de VS over zal gaan tot een aanval.
Waar is die foto gemaakt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Zucht.
Met een bootje over wat water gevaren, stomme kutaap.
Hoezo is de beste man weg dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:59 schreef WeirdMicky het volgende:
Nu EchtGaaf weg is...wie moet ik dan pesten?
Hij trekt het niet dat WeirdMickey God een klootzak noemde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoezo is de beste man weg dan?
In Iran.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar is die foto gemaakt?
En dat maakte mij een min-min varken en hij vertrok.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij trekt het niet dat WeirdMickey God een klootzak noemde.
Ach hij is wat overgevoeligquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En dat maakte mij een min-min varken en hij vertrok.
Beerbaumm, dat past wel bij je.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
Monidique Beerbaumm.
Protesters in Tehran demonstrate against the sailors.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar is die foto gemaakt?
Nou, iedereen blij toch. Jij bent een positief varken, god is een afwezige klootzak. EchtGaaf idem.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En dat maakte mij een min-min varken en hij vertrok.
Beetje laf om iemand zo weg te pesten, vind je niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nou, iedereen blij toch. Jij bent een positief varken, god is een afwezige klootzak. EchtGaaf idem.
Je kunt er bouwen, dat vind je toch leuk?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:35 schreef Monidique het volgende:
Mja, nou... leuk, hoor.
Kan dat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt er bouwen, dat vind je toch leuk?![]()
![]()
Als dat al wegpesten is, heb ik toch meer invloed dan ik dacht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beetje laf om iemand zo weg te pesten, vind je niet?
Ja....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |