quote:Leger VS bij grens Iran
MOSKOU - Het Amerikaanse leger mobiliseert eenheden langs de grenzen van Iran. Dat duidt erop dat de Verenigde Staten een militaire actie tegen Iran voorbereiden, zowel via de lucht als over land. Dat heeft een hoge Russische veiligheidsfunctionaris tegenover het Russische persbureau RIA Novosti verklaard.
De man, wiens identiteit niet is bekendgemaakt, beroept zich op de recentste informatie van Russische militaire inlichtingendiensten. RIA Novosti staat onder controle van het Kremlin in Moskou.
Volgens de functionaris ziet het ernaar uit dat de VS Iran met een aanval willen treffen die weinig kost, maar Iran wel op de knieën krijgt. Een definitef besluit over de actie zou nog niet zijn genomen.
De bron die RIA Novosti aanhaalt, stelt ook dat de omvang van de Amerikaanse marine in de Perzische Golf nu groter is dan kort voor de inval in Irak, in maart 2003. Het persbureau wijst erop dat generaal L. Ivashov, vicevoorzitter van de Academie voor Geopolitieke Wetenschappen, vorige week al zei dat de VS op korte termijn een luchtaanval op Iran plannen.
RIA Novosti stelt dat de Amerikanen het vliegdekschip John C. Stennis, met 3200 manschappen en tachtig gevechtsvliegtuigen, naar de Perzische Golf hebben gezonden, tezamen met acht andere schepen en vier kernonderzeeboten. Er worden ook Patriot antiraketsystemen overgebracht.
De Amerikaanse regering heeft tot nu toe geen enkele optie uitgesloten als het erom ging Iran ertoe te dwingen zijn atoomprogramma te stoppen. Iran claimt kernenergie op vreedzame wijze te willen gebruiken. De VS menen dat het land aan een kernwapen werkt.
Ik hoor de muziek van de A-team al.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef pberends het volgende:
Nu gaat het pas echt leuk worden:
[..]
Lijk me zinloos en onwaarschijnlijk.quote:Volgens de functionaris ziet het ernaar uit dat de VS Iran met een aanval willen treffen die weinig kost, maar Iran wel op de knieën krijgt.
Mij niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lijk me zinloos en onwaarschijnlijk.
Iran en het Westen ook.quote:
Zo had ik het nog niet bekeken. Oorlog lijkt me onvermijdelijk en aanstaande.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iran en het Westen ook.
Als je dat nog haalt. De aarde gaat binnenkort boem doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo 11 april gesprek bij Philips DAP.
Dat ga ik gewoon negeren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je dat nog haalt. De aarde gaat binnenkort boem doen.
Man, weet waar je aan begint, Philips is alleen maar aan het saneren. Zal dat een leuke uitdaging geven?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo 11 april gesprek bij Philips DAP.
Meestal ideaal voor nieuwe banen. Laat die verzuurde ouwe lui lekker opdonderen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Man, weet waar je aan begint, Philips is alleen maar aan het saneren. Zal dat een leuke uitdaging geven?
Er stond laatst een overzichtje in de krant van de afgestoten dochters die sinds 1998 op eigen kracht moeten zien te redden. Ik heb geen idee wat Philips nog te produceren heeft eigenlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Meestal ideaal voor nieuwe banen. Laat die verzuurde ouwe lui lekker opdonderen.
Medical systems meen ik en verder, eh, tja, sense and simplicity toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er stond laatst een overzichtje in de krant van de afgestoten dochters die sinds 1998 op eigen kracht moeten zien te redden. Ik heb geen idee wat Philips nog te produceren heeft eigenlijk
Geeneens gloeilampen meer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Medical systems meen ik en verder, eh, tja, sense and simplicity toch?![]()
Het is voor de wereldwijde invoering van nieuw SAP systeem. U know.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Man, weet waar je aan begint, Philips is alleen maar aan het saneren. Zal dat een leuke uitdaging geven?
SAP is boring, maar goed voor bedrijfseconomen om output te genereren. Eigenlijk wil ik het niet eens weten.quote:Op [url=http:/forum.fok.nl/topic/1002338/3/50#47794700]donderdag 29 maart 2007 15:46[/url] schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is voor de wereldwijde invoering van nieuw SAP systeem. U know.
Ja, ook nog, maar dat gaat allemaal naar Azie.quote:
SAP is van Philips?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is voor de wereldwijde invoering van nieuw SAP systeem. U know.
'k Heb het niet gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik vond dat 'ie die mafkees nogal onder druk zette...maar goed, ik zal ook wel dhimmi zijn.
Donder en bliksem.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
Hier passeert God.
Als Komasaufer kom je die sneller teggen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
Hier passeert God.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als Komasaufer kom je die sneller teggen.
Dat zijn gewoon meerdere flessen. Hoe krijg je het voor elkaar?quote:De scholier had in korte tijd 52 glazen tequila naar binnen gewerkt.
Hij wilde de beste zijn! Zoveel glazen is wel echt knap, hoewel, hij overleefde het niet. Dus gewoon ueberdom.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn gewoon meerdere flessen. Hoe krijg je het voor elkaar?
zo nu en dan moet er een zoon of een dochter geofferd worden, dat is al miljoenen jaren zo. Je weetsquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Terwijl je toch moet weten dat je prestatiecurve strak naar beneden gaat met de hoeveelheid drank die je tot je neemt.
Jij bent in de war met Komaficken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Terwijl je toch moet weten dat je prestatiecurve strak naar beneden gaat met de hoeveelheid drank die je tot je neemt.
Oh jee, de HyperIntelligent valt om...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef Monidique het volgende:
Je bent in ieder geval goed stom als je zoveel... o nee, wacht... laat maar.
Omdat je de Hyperintelligent bent.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef Monidique het volgende:
Men mag mij.
Dom van ze. Zeker Komasaufers?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat vrezen ze.
Meesten niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dom van ze. Zeker Komasaufers?
http://apnews.myway.com/article/20070328/D8O55I680.htmlquote:U.N. health agencies recommended Wednesday that heterosexual men undergo circumcision because of "compelling" evidence that it can reduce their chances of contracting HIV by up to 60 percent.
Als ze atoombommen willen kunnen ze die krijgen ookquote:die bovendien voorspelt dat er bij de aanval atoombommen kunnen worden ingezet.
Het is leuk als je mening bevestigd wordt dmv kloons...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:45 schreef LouisSeveke het volgende:
...
Escalatie is goed voor Irak?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:14 schreef pberends het volgende:
VS trekken troepen samen langs grens Iran
[..]
Als ze atoombommen willen kunnen ze die krijgen ook.
Wat een rekenwonder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gematigd moslim-nieuws-kanaal: http://www.dumpert.nl/mediabase/12145/e3516e23/index.html
En nee, de Islam is totaal niet bezig met een poging Europa te islamiseren, dat is allemaal xenofobisch gelul.
Goed okay, noch Albanie noch Bosnie is lid vd EU en Turkije heeft wel meer dan 50 miljoen inwoners, maar toch.quote:
"En ze zullen ons met bloemen verwelkomen"quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch, ze willen Europa overnemen!
Dat zal ze leren weigeren.quote:Homoprotest tegen weigerambtenaren
29-3-2007 Homo's houden zondag bij het homomonument aan de Prinsengracht een protest tegen ambtenaren die weigeren homohuwelijken af te sluiten.
Zondag is het precies zes jaar geleden dat het huwelijk werd opengesteld voor paren van gelijk geslacht. Zes jaar na dato mag van trouw-ambtenaren worden verwacht dat zij de wet uitvoeren, aldus initiatiefnemer COC Nederland donderdag.
COC hoopt op de komst van verschillende leden van de Tweede Kamer die een convenant ondertekenen waarin ze zich uitspreken zich in te zetten tegen weigerambtenaren.
Van die vent zelf?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef Monidique het volgende:
Klopt. Xenofobisch gelul.
Triggershot zou graag willen bewijzen dat de koran de waarheid verteld door te testen of een atoombom die op de kaaba gegooid wordt het gebouw onaangeraakt zal laten. Lijkt hem een fantastisch plan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, de amerikaanse Senaat wil de troepen terugtrekken en dan weer inzetten for the final war?
Lijkt mij niks op tegen voor zo'n proef.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Triggershot zou graag willen bewijzen dat de koran de waarheid verteld door te testen of een atoombom die op de kaaba gegooid wordt het gebouw onaangeraakt zal laten. Lijkt hem een fantastisch plan.
Mij ook trouwens.
Een goed idee, laten we beginnen om de kerk af te bouwenquote:CDJA pleit voor verbod op overheidsinvestering Second Life
Door Yoeri Lauwers - donderdag 29 maart 2007 13:11 - Bron: CDJA - Submitter: Ramzzz - Views: 10.388 - Permalink
De jongerenorganisatie van het CDA roept op tot een verbod voor overheidsinstellingen om investeringen te doen in virtuele gemeenschappen als Second Life. 'Het is een ongezonde commerciële hype', aldus de politici van de toekomst.
Steeds vaker kondigen bedrijven aan dat ze een vestiging in de virtuele wereld van Second Life geopend hebben en onlangs volgden ook de gemeenten Den Haag en Zoetermeer deze trend. De lokale overheden startten virtuele bouwprojecten om hun dienstverlening uit te breiden, maar gooiden daarbij volgens de CDJA tienduizenden euro's overboord. Dergelijke aardigheidjes groeien volgens de politici in spe echter al snel uit tot geldverslindende projecten met digibeten aan het roer en verworden zo uiteindelijk tot niet meer dan een leuk verzetje voor de ambtenaar. Bovendien vindt het CDJA het verontrustend dat ook gokken, oplichting en criminaliteit in Second Life opduiken. Voorzitter Harry van der Molen stelt dat de overheid geen geld moet investeren in iets wat steeds meer op een speeltuin voor virtuele criminelen begint te lijken.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef Aoristus het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ing-Second-Life.html
[..]
Een goed idee, laten we beginnen om de kerk af te bouwen![]()
Hoe zat dat ook alweer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Wat ik niet snap is die bomaanslag, was dat ingeprogrammeerd?![]()
eerste bewoners van SL vonden het allemaal te commercieel worden en pleegden een bomaanslag op winkels. Ik snap niet hoe ze dat doen, tenzij het programma er al rekening mee houdt. Beetje vaag.quote:
O, zo, ik meende ergens te hebben gelezen dat er iets was met de virtuele schiphol ofzo, maar ik zit er niet in en het interesseert me vrij weinig. Het is volgens mij een soort virtueel fok! waar je met een mannetje doorheen kan lopen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
eerste bewoners van SL vonden het allemaal te commercieel worden en pleegden een bomaanslag op winkels. Ik snap niet hoe ze dat doen, tenzij het programma er al rekening mee houdt. Beetje vaag.
quote:
The Second Life Liberation Army, or SLLA, detonated bombs outside a virtual American Apparel store and a Reebok store.
Ik probeer het nu uit, maar het is erg krakkemikkig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, zo, ik meende ergens te hebben gelezen dat er iets was met de virtuele schiphol ofzo, maar ik zit er niet in en het interesseert me vrij weinig. Het is volgens mij een soort virtueel fok! waar je met een mannetje doorheen kan lopen.
De reebokwinkel bestaat alleen nog maar uit 0 waardes natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik probeer het nu uit, maar het is erg krakkemikkig.![]()
Er zitten leuke dingen in, maar ook heel erg veel bagger. Veel gokmachines en dat soort onzin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De reebokwinkel bestaat alleen nog maar uit 0 waardes natuurlijk
later maar eens bekijken dan. Het zou leuk zijn als je een barfight ofzo kon beginnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zitten leuke dingen in, maar ook heel erg veel bagger. Veel gokmachines en dat soort onzin.
Er is overigens een fok-café ingericht. Best geinig. Je kunt wapens gebruiken, dus op zich moet jouw idee mogelijk zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
later maar eens bekijken dan. Het zou leuk zijn als je een barfight ofzo kon beginnen
Nee, gewoon free subscription. Viewer downloaden, inloggen. Gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:
Maar heb je er nou een creditcard voor nodig?
Lijkt me ook niet. Die oorlog kunnen ze er nu even niet bij hebben. Het is gewoon even spierballen laten zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk niet dat de VS over zal gaan tot een aanval.
Waar is die foto gemaakt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Zucht.
Met een bootje over wat water gevaren, stomme kutaap.
Hoezo is de beste man weg dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:59 schreef WeirdMicky het volgende:
Nu EchtGaaf weg is...wie moet ik dan pesten?
Hij trekt het niet dat WeirdMickey God een klootzak noemde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoezo is de beste man weg dan?
In Iran.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar is die foto gemaakt?
En dat maakte mij een min-min varken en hij vertrok.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij trekt het niet dat WeirdMickey God een klootzak noemde.
Ach hij is wat overgevoeligquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En dat maakte mij een min-min varken en hij vertrok.
Beerbaumm, dat past wel bij je.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
Monidique Beerbaumm.
Protesters in Tehran demonstrate against the sailors.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar is die foto gemaakt?
Nou, iedereen blij toch. Jij bent een positief varken, god is een afwezige klootzak. EchtGaaf idem.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En dat maakte mij een min-min varken en hij vertrok.
Beetje laf om iemand zo weg te pesten, vind je niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nou, iedereen blij toch. Jij bent een positief varken, god is een afwezige klootzak. EchtGaaf idem.
Je kunt er bouwen, dat vind je toch leuk?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:35 schreef Monidique het volgende:
Mja, nou... leuk, hoor.
Kan dat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt er bouwen, dat vind je toch leuk?![]()
![]()
Als dat al wegpesten is, heb ik toch meer invloed dan ik dacht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beetje laf om iemand zo weg te pesten, vind je niet?
Ja....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |