Lieve schat....... we kunnen echt niet ieder woord van de bewoners voor je uit gaan leggen......quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:06 schreef solara4 het volgende:
wat zegt ze nu allemaal, snap niet wat ze bedoelt....
ja hoor de rat krijgt weer de meeste puntenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:06 schreef the_undertaker het volgende:
tuurlijk krijgen de kindjes van god de volle pond
snap jij het wel dan.......goed van jequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve schat....... we kunnen echt niet ieder woord van de bewoners voor je uit gaan leggen......
Ja leuk he. Daar heeft ze 5 minuten over nagedacht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef Repeat het volgende:
Maar ik snap er ook geen reet van, eerst zegt ze dat Jaap graag iemand wil zien ed en dan krijgt ie alsnog maar 10 punten
Zoooo voorspelbaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef rebellious_angel het volgende:
en het is bewezen, volle pond voor BAN! Wat een fucking kolere sloerie!
Ja, was duidelijk voor mijquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef solara4 het volgende:
[..]
snap jij het wel dan.......goed van je
Amanda is een project van de NASA, omdat zij de eerste mens was zonder aantoonbare hersenfuncties.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef demins het volgende:
Zie je wel, Amanda is echt in werkelijkheid een raketgeleerde!
Terwijl Brian (behalve zijn broer) eigenlijk niemand heeft/ belt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef Prosac het volgende:
Brian voor 150 en 200 voor zichzelf..
Tuurlijk, anders komt het neuken in het geding...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef fredfik het volgende:
[..]
ja hoor de rat krijgt weer de meeste punten
Daarom heeft hij er ook al 150 aan Amandel gegevenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Terwijl Brian (behalve zijn broer) eigenlijk niemand heeft/ belt.
die point slaat weer op niks aangezien brian en natasia aanstaande zondag ook ieder 3 mensen mogen uitnodigen ... zucht wat een ei is dat kind toch ook .....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia 20
De motivatie is vrij moeilijk te volgen, maar ze heeft onmiskenbaar een point.![]()
Verrassend hequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
200 - Amanda, ik wil m'n zusje zien
150 - Brian, voor jou ! iets terugdoen voor alle punten die ik van jou kreeg
100 - Natasia, je bent lief en je kunt ze goed besteden
50 - Eric, jij wilt Bart terugzien en je bent de gezellige huishomo
20 - Sylvia, jij hebt al veel mensen uitgenodigd
10 - Jaap, de rest voor Cora komen wel uit de pot
0 - Huub, heeft gezegd dat hij voor het spel zit en niet voor de punten
[afbeelding]
Dat hadden ze wel verwacht denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn Huub en Sylvia en Eric hier relaxt onder??? Ze worden gigantisch genaaid hier.
Natasia 100 punten terwijl die met haar dochter gezongen heeft, haar man geneukt heeft en komend weekend wéér. SHE is genaaid en het schijnt ze niets uit te maken
En ik...ik ben elke keer heel erg blij met jou OP's!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Edit, edit...
staat in de vorige cosquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
Omdat ik het begin heb gemist: wat Amanda nu verdeelde, waren toch de punten uit de pot? Ik wou dat iemand even een update schreef, kennelijk is er iets veranderd in de regels... in elk geval begrijp ik het niet helemaal.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
Ja lekker makkelijk van Brian om zo ff 100 punten te geven aan Aman, hij wint ze bij bosjes van Huub, dus eigenlijk hadden die 150 naar Huub moeten gaan.
ja een hele opluchting!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
Gelukkig is Amanda neutraal....
Jij denk dat omdat je updates en verslagen schrijft je meteen nooit meer een COS hoeft te lezen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn, bedankt. Ik zal nog eens een update of verslag schrijven![]()
Te aardig voor dit programma. Good Guys never win (in dit programma), wat precies de reden is dat op de lange termijn kijkers gaan afhaken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
SHE is genaaid en het schijnt ze niets uit te maken
Dat kun je toch geen neuken meer noemen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders komt het neuken in het geding...![]()
Zolang Huub maar denkt dat BANJ een stemming voor Lieke niet zal tegenhouden maakt het hem ook niets uit en Eric gunde het Huub niet om te verdelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn Huub en Sylvia en Eric hier relaxt onder??? Ze worden gigantisch genaaid hier.
Natasia 100 punten terwijl die met haar dochter gezongen heeft, haar man geneukt heeft en komend weekend wéér. SHE is genaaid en het schijnt ze niets uit te maken
Is me ook een raadsel, maar Nena is er in ieder geval op een waardige manier uitgegaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
Iemand! Leg het me alsjeblieft eens uit! Wat zag Nena / ziet Amanda toch in Blablablain??!!
Nee. Zo bedoel ik het niet. Beperk je maar tot ellenlange intro's, dat doe je beter.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denk dat omdat je updates en verslagen schrijft je meteen nooit meer een COS hoeft te lezen?
Wilde je het zwart op wit hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
Klopt de verdeling nu wel qua aantal punten?
Er zijn genoeg anderen die het wel waarderenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn, bedankt. Ik zal nog eens een update of verslag schrijven![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Zo bedoel ik het niet. Beperk je maar tot ellenlange intro's, dat doe je beter.
Hoe wint ie die danquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
Ja lekker makkelijk van Brian om zo ff 100 punten te geven aan Aman, hij wint ze bij bosjes van Huub, dus eigenlijk hadden die 150 naar Huub moeten gaan.
Hey, hey... Niet onaardig doen hé!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Zo bedoel ik het niet. Beperk je maar tot ellenlange intro's, dat doe je beter.
mooi iedereen eruit HUUB IS DE WINNAARquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Lieve het volgende:
NEENEE, dat is fysiek geweld!
Als jij dat doet brian... dan krijgt Talpa een aanklacht!
WANT COLLECTIEF GEWELD IS NOG STEEDS GEWELD!!!!
IK DACHT HET NIET DUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi iedereen eruit HUUB IS DE WINNAAR
mij best
![]()
ik vind die openingen ook wel leukquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho! Geen kwaad woord over onze Cosmaster!
Wat is dat nou? Mij een beetje het gras voor de voeten wegmaaien? Zo kom ik natuurlijk nooit in een goed blaadje bij Demins....quote:
Die punten zijn niet de punten uit de pot.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:11 schreef Brulkip het volgende:
Oh....mjammie...ik zag die blonde weer!!!
hoezo genaaid? Het is toch logsich dat Amanda ze zo verdeelt? Hadden ze maar anders moeten stemmen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk niet zo héél dom van Amanda toch? Als ze zich bij SHE zou aansluiten en ze zouden met z'n vieren overblijven, dan is zij de eerste die wegstemd wordt. Dan maakt ze meer kans bij BNJ lijkt me.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef Boeskooltje het volgende:
Nu weten ze ook waar Amanda staat....
Tja. En nu ik er een keer op hoop omdat ik dit deel grotendeels heb gemist en niet meer snap, mag ik COS'sen gaan lezen om up to date te raken. Althans, dat wordt me verteld. En dan is er nog de verveel die steeds ellenlange intro's schrijft, iets dat twee keer leuk is, maar niet steeds... die denkt dus dat ik ergens aanspraak op maak.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn genoeg anderen die het wel waarderen![]()
BRILJANT filmpjequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
No brains en Dellie moeten maar gauw afreizen na de kooi. Naar de krottenwijk!http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Zij vinden wat huub heeft gelfikt bij Brian waarschijnlijk ook onacceptabel, of denken dat Huub nu zo erg zijn eigen glazen ingooid dat hij er niet lang meer in zal zittenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
ERIC EN SYLVIA zijn echt supersmerig zeg! Dat zijn je vrienden?Wie heeft er vijanden nodig met dit soort vrienden?![]()
![]()
![]()
Och liefje, dan sla je de volgende keer de OP toch lekker over?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. En nu ik er een keer op hoop omdat ik dit deel grotendeels heb gemist en niet meer snap, mag ik COS'sen gaan lezen om up to date te raken. Althans, dat wordt me verteld. En dan is er nog de verveel die steeds ellenlange intro's schrijft, iets dat twee keer leuk is, maar niet steeds... die denkt dus dat ik ergens aanspraak op maak.
Ow, jammer dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door de meest stomme weddenschappen te verliezen.
`quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, hey... Niet onaardig doen hé!
Dat bewaar je maar voor DGK HOOLIGANS...
Een linkje daarheen vind je in mijn ellenlange intro![]()
Ik heb al op je gereageerd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
`
Opmerkelijk aan jou: zelf beginnen en dan naar de ander wijzen. Wil je een beloning voor je verveel-intro's?
Ga jij je daar eens heel snel niks van aantrekken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och liefje, dan sla je de volgende keer de OP toch lekker over?![]()
Maar ik ben de lulligste niet hoor![]()
Ik zal geen COSsjes meer openen vanavond![]()
hou eens lekker op, Ian is een gewaardeerd poster.... als je last van pms hebt doe dat dan even ergens anders aubquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
`
Opmerkelijk aan jou: zelf beginnen en dan naar de ander wijzen. Wil je een beloning voor je verveel-intro's?
Oke, bedankt. Nu snap ik het. Dat was toch helemaal niet zo moeilijk, he.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:15 schreef Marrije het volgende:
Disana, dit waren weer andere punten, bovenop de gezamenlijk pot.
Oh ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal geen COSsjes meer openen vanavond![]()
Ik dacht eerst dat die lila mental theo wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef kissa het volgende:
Een mens verkleed als varken en een man in een lila shirt
Als Disana het verschil leert tussen een "relletje" in DGK HOOLIGANS, en normaal met elkaar omgaan in de andere topics.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga jij je daar eens heel snel niks van aantrekken.![]()
Huub zegt steeds dat hij er van wist maar het vergeten wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef akveor het volgende:
Is het Lieke die bewoonster wordt?
Past er 150 kilo in dat pak?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het CORA wel, dat zou pas geweldig zijn.
Dankjewel, Blom. Ik begreep er ook al weinig van, kwam er te laat in.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Die punten zijn niet de punten uit de pot.
De enige die een verveel is dat ben jij hoor, weet je wel hoeveel werk er in zit steeds. Dat hij zo netjes tegen jou blijft zegt iets van hem..neem daar maar eens een voorbeeld aan en doe niet zo jaloersquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. En nu ik er een keer op hoop omdat ik dit deel grotendeels heb gemist en niet meer snap, mag ik COS'sen gaan lezen om up to date te raken. Althans, dat wordt me verteld. En dan is er nog de verveel die steeds ellenlange intro's schrijft, iets dat twee keer leuk is, maar niet steeds... die denkt dus dat ik ergens aanspraak op maak.
Ze moet niet zo naar kijken want voor je het weet is die kabouter God. Net als een zwerver.quote:
Dat zou wel een goeie zijn!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Huub heeft de kabouter besteld en ik durf te wedden dat Lieke in het pak zit.
Dat zou iedereen wel willen weten!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
Iemand! Leg het me alsjeblieft eens uit! Wat zag Nena / ziet Amanda toch in Blablablain??!!
Eerder zet Jaap zich nu voor paal.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef Katewalker het volgende:
Dit is om Huub voor gek te zetten...
Ik doelde meer op de lekkere blonde ventquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik wel, maar een specifiek gedeelte ervan![]()
[afbeelding]
Er zullen altijd mensen zijn die zeggen lees de COS maar, beetje jammer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat Gert haar 50cp geven dan kan ze tegen iemand gaan praten die het wel wil horen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Disana het verschil leert tussen een "relletje" in DGK HOOLIGANS, en normaal met elkaar omgaan in de andere topics.![]()
*Ian_Nick in lurker mode*
Ja, daar twijfel ik niet aan. Ik schrijf zelf namelijk wel eens een update en een verslag... jij en hij ook? We moeten tegenwoordig al lang genoeg op de nieuwe COS'sen wachten, een gimmick is leuk maar hoeft van mij niet de hele tijd. Maar we dwalen af, ik heb ondanks zijn gezeur mijn antwoord al. Einde discussie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De enige die een verveel is dat ben jij hoor, weet je wel hoeveel werk er in zit steeds. Dat hij zo netjes tegen jou blijft zegt iets van hem..neem daar maar eens een voorbeeld aan en doe niet zo jaloers![]()
Hoezo? Het boeit Huub toch ook niets.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Sorry maar ik vind dit een beetje te ver gaan..dat "Huub is homo" gedoe.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De enige die een verveel is dat ben jij hoor, weet je wel hoeveel werk er in zit steeds. Dat hij zo netjes tegen jou blijft zegt iets van hem..neem daar maar eens een voorbeeld aan en doe niet zo jaloers![]()
Dan vraag ik me af, proberen ze Huub nou in de zeik te zetten.....of Jaap met zijn eeuwige kabouteeehh.....quote:
Nee Huub zei dat hij het 2 weken geleden had gevraagd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
WTF is dit voor iets bizars![]()
Moet haast wel door Brian en Jaap verzonnen zijn...
Hou aub op met dat gezever, blij dat je die dingen schrijft, je kan een medaille krijgen als je wilt, als je maar ophoudt nou!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik niet aan. Ik schrijf zelf namelijk wel eens een update en een verslag... jij en hij ook? We moeten tegenwoordig al lang genoeg op de nieuwe COS'sen wachten, een gimmick is leuk maar hoeft van mij niet de hele tijd. Maar we dwalen af, ik heb ondanks zijn gezeur mijn antwoord al. Einde discussie.
ja klopt helemaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef Aramacil het volgende:
is dit een afzeikkabouter die iedereen met een lullig muziekje voor lul komt zetten?
Ja ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik niet aan. Ik schrijf zelf namelijk wel eens een update en een verslag... jij en hij ook? We moeten tegenwoordig al lang genoeg op de nieuwe COS'sen wachten, een gimmick is leuk maar hoeft van mij niet de hele tijd. Maar we dwalen af, ik heb ondanks zijn gezeur mijn antwoord al. Einde discussie.
Ja pis jij er ook nog een keer overheen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou aub op met dat gezever, blij dat je die dingen schrijft, je kan een medaille krijgen als je wilt, als je maar ophoudt nou!
Zeg dat even tegen Ian. Tweede keer dat hij meent vervelend tegen me te moeten zijn. Ik had het niet tegen hem en ik had er niet om verzocht. Nogmaals: einde discussie. Maar denk voortaan na voor je wat roept als je geen mensen weg wilt jagen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou aub op met dat gezever, blij dat je die dingen schrijft, je kan een medaille krijgen als je wilt, als je maar ophoudt nou!
Bassie en Adriaan voor `volwassenen`.quote:
Kan er wel om lachen hoor. En voor de Huub fans (ik niet): dit is toch echt zijn niveauquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef Repeat het volgende:
Nu is het niet leuk meer, duurt al veel te lang voor zoiets idioots...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen Ian. Tweede keer dat hij meent vervelend tegen me te moeten zijn. Ik had het niet tegen hem en ik had er niet om verzocht. Nogmaals: einde discussie. Maar denk voortaan na voor je wat roept als je geen mensen weg wilt jagen.
Ik ben dus niet de enige die deze humor 3 x niks vindt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef Aramacil het volgende:
is dit een afzeikkabouter die iedereen met een lullig muziekje voor lul komt zetten?
Wie zijn die andere vier?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen zijn die zeggen lees de COS maar, beetje jammer.
Ik vind het in elk geval geweldig dat je updates schrijft![]()
Gelukkig trapt niet iedereen tegen alles aan maar heb je ook nog een handvol mensen die normaal reageert.
OT: wat krijgen we nou dan?????? Een dwerg??
Dat is de pimp van die kabouterquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef ruby het volgende:
En wie is die vent in het rose shirt?
het is idd veel te plat om echt briljante humor te zijn....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die deze humor 3 x niks vindt.
WTF is jouw probleem?quote:
Hummie zou dit nooit hebben toegestaan!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:31 schreef APK het volgende:
Hebben ze Hummie hoofdredactrice gemaakt ofzo?
Wat een lol.
Ik vroeg of jij vond dat als je Updates schrijft je meteen geen COSsen meer hoeft te lezen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen Ian. Tweede keer dat hij meent vervelend tegen me te moeten zijn. Ik had het niet tegen hem en ik had er niet om verzocht. Nogmaals: einde discussie. Maar denk voortaan na voor je wat roept als je geen mensen weg wilt jagen.
Volgens mij zijn het anderen die een probleem hebben. Soms lijkt het hier net een kinderspeelplaats vol tere zieltjes.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
WTF is jouw probleem?
Je zit hier voortdurend sfeerverziekende (voor zover mogelijk dan) opmerkingen te maken, en dat idiote icoontje wat je te pas en te onpas gebruikt zou speciaal voor jou aangepast moeten worden.
Ga lekker naar een verveelde mutsenforum, dan kan je op een zondag tenminste nog gaan lopen gillen achter een hek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |