Wie zijn die andere vier?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen zijn die zeggen lees de COS maar, beetje jammer.
Ik vind het in elk geval geweldig dat je updates schrijft![]()
Gelukkig trapt niet iedereen tegen alles aan maar heb je ook nog een handvol mensen die normaal reageert.
OT: wat krijgen we nou dan?????? Een dwerg??
Dat is de pimp van die kabouterquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef ruby het volgende:
En wie is die vent in het rose shirt?
het is idd veel te plat om echt briljante humor te zijn....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die deze humor 3 x niks vindt.
WTF is jouw probleem?quote:
Hummie zou dit nooit hebben toegestaan!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:31 schreef APK het volgende:
Hebben ze Hummie hoofdredactrice gemaakt ofzo?
Wat een lol.
Ik vroeg of jij vond dat als je Updates schrijft je meteen geen COSsen meer hoeft te lezen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen Ian. Tweede keer dat hij meent vervelend tegen me te moeten zijn. Ik had het niet tegen hem en ik had er niet om verzocht. Nogmaals: einde discussie. Maar denk voortaan na voor je wat roept als je geen mensen weg wilt jagen.
Volgens mij zijn het anderen die een probleem hebben. Soms lijkt het hier net een kinderspeelplaats vol tere zieltjes.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
WTF is jouw probleem?
Je zit hier voortdurend sfeerverziekende (voor zover mogelijk dan) opmerkingen te maken, en dat idiote icoontje wat je te pas en te onpas gebruikt zou speciaal voor jou aangepast moeten worden.
Ga lekker naar een verveelde mutsenforum, dan kan je op een zondag tenminste nog gaan lopen gillen achter een hek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |