Dan vraag ik me af, proberen ze Huub nou in de zeik te zetten.....of Jaap met zijn eeuwige kabouteeehh.....quote:
Nee Huub zei dat hij het 2 weken geleden had gevraagd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
WTF is dit voor iets bizars![]()
Moet haast wel door Brian en Jaap verzonnen zijn...
Hou aub op met dat gezever, blij dat je die dingen schrijft, je kan een medaille krijgen als je wilt, als je maar ophoudt nou!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik niet aan. Ik schrijf zelf namelijk wel eens een update en een verslag... jij en hij ook? We moeten tegenwoordig al lang genoeg op de nieuwe COS'sen wachten, een gimmick is leuk maar hoeft van mij niet de hele tijd. Maar we dwalen af, ik heb ondanks zijn gezeur mijn antwoord al. Einde discussie.
ja klopt helemaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef Aramacil het volgende:
is dit een afzeikkabouter die iedereen met een lullig muziekje voor lul komt zetten?
Ja ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik niet aan. Ik schrijf zelf namelijk wel eens een update en een verslag... jij en hij ook? We moeten tegenwoordig al lang genoeg op de nieuwe COS'sen wachten, een gimmick is leuk maar hoeft van mij niet de hele tijd. Maar we dwalen af, ik heb ondanks zijn gezeur mijn antwoord al. Einde discussie.
Ja pis jij er ook nog een keer overheen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou aub op met dat gezever, blij dat je die dingen schrijft, je kan een medaille krijgen als je wilt, als je maar ophoudt nou!
Zeg dat even tegen Ian. Tweede keer dat hij meent vervelend tegen me te moeten zijn. Ik had het niet tegen hem en ik had er niet om verzocht. Nogmaals: einde discussie. Maar denk voortaan na voor je wat roept als je geen mensen weg wilt jagen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou aub op met dat gezever, blij dat je die dingen schrijft, je kan een medaille krijgen als je wilt, als je maar ophoudt nou!
Bassie en Adriaan voor `volwassenen`.quote:
Kan er wel om lachen hoor. En voor de Huub fans (ik niet): dit is toch echt zijn niveauquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef Repeat het volgende:
Nu is het niet leuk meer, duurt al veel te lang voor zoiets idioots...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen Ian. Tweede keer dat hij meent vervelend tegen me te moeten zijn. Ik had het niet tegen hem en ik had er niet om verzocht. Nogmaals: einde discussie. Maar denk voortaan na voor je wat roept als je geen mensen weg wilt jagen.
Ik ben dus niet de enige die deze humor 3 x niks vindt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:26 schreef Aramacil het volgende:
is dit een afzeikkabouter die iedereen met een lullig muziekje voor lul komt zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |