Dankjewel, Blom. Ik begreep er ook al weinig van, kwam er te laat in.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Die punten zijn niet de punten uit de pot.
De enige die een verveel is dat ben jij hoor, weet je wel hoeveel werk er in zit steeds. Dat hij zo netjes tegen jou blijft zegt iets van hem..neem daar maar eens een voorbeeld aan en doe niet zo jaloersquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. En nu ik er een keer op hoop omdat ik dit deel grotendeels heb gemist en niet meer snap, mag ik COS'sen gaan lezen om up to date te raken. Althans, dat wordt me verteld. En dan is er nog de verveel die steeds ellenlange intro's schrijft, iets dat twee keer leuk is, maar niet steeds... die denkt dus dat ik ergens aanspraak op maak.
Ze moet niet zo naar kijken want voor je het weet is die kabouter God. Net als een zwerver.quote:
Dat zou wel een goeie zijn!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Huub heeft de kabouter besteld en ik durf te wedden dat Lieke in het pak zit.
Dat zou iedereen wel willen weten!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
Iemand! Leg het me alsjeblieft eens uit! Wat zag Nena / ziet Amanda toch in Blablablain??!!
Eerder zet Jaap zich nu voor paal.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef Katewalker het volgende:
Dit is om Huub voor gek te zetten...
Ik doelde meer op de lekkere blonde ventquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik wel, maar een specifiek gedeelte ervan![]()
[afbeelding]
Er zullen altijd mensen zijn die zeggen lees de COS maar, beetje jammer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. En nu ik er een keer op hoop omdat ik dit deel grotendeels heb gemist en niet meer snap, mag ik COS'sen gaan lezen om up to date te raken. Althans, dat wordt me verteld. En dan is er nog de verveel die steeds ellenlange intro's schrijft, iets dat twee keer leuk is, maar niet steeds... die denkt dus dat ik ergens aanspraak op maak.
Laat Gert haar 50cp geven dan kan ze tegen iemand gaan praten die het wel wil horen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Disana het verschil leert tussen een "relletje" in DGK HOOLIGANS, en normaal met elkaar omgaan in de andere topics.![]()
*Ian_Nick in lurker mode*
Ja, daar twijfel ik niet aan. Ik schrijf zelf namelijk wel eens een update en een verslag... jij en hij ook? We moeten tegenwoordig al lang genoeg op de nieuwe COS'sen wachten, een gimmick is leuk maar hoeft van mij niet de hele tijd. Maar we dwalen af, ik heb ondanks zijn gezeur mijn antwoord al. Einde discussie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De enige die een verveel is dat ben jij hoor, weet je wel hoeveel werk er in zit steeds. Dat hij zo netjes tegen jou blijft zegt iets van hem..neem daar maar eens een voorbeeld aan en doe niet zo jaloers![]()
Hoezo? Het boeit Huub toch ook niets.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Sorry maar ik vind dit een beetje te ver gaan..dat "Huub is homo" gedoe.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De enige die een verveel is dat ben jij hoor, weet je wel hoeveel werk er in zit steeds. Dat hij zo netjes tegen jou blijft zegt iets van hem..neem daar maar eens een voorbeeld aan en doe niet zo jaloers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |