Verrassend hequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
200 - Amanda, ik wil m'n zusje zien
150 - Brian, voor jou ! iets terugdoen voor alle punten die ik van jou kreeg
100 - Natasia, je bent lief en je kunt ze goed besteden
50 - Eric, jij wilt Bart terugzien en je bent de gezellige huishomo
20 - Sylvia, jij hebt al veel mensen uitgenodigd
10 - Jaap, de rest voor Cora komen wel uit de pot
0 - Huub, heeft gezegd dat hij voor het spel zit en niet voor de punten
[afbeelding]
Dat hadden ze wel verwacht denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn Huub en Sylvia en Eric hier relaxt onder??? Ze worden gigantisch genaaid hier.
Natasia 100 punten terwijl die met haar dochter gezongen heeft, haar man geneukt heeft en komend weekend wéér. SHE is genaaid en het schijnt ze niets uit te maken
En ik...ik ben elke keer heel erg blij met jou OP's!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Edit, edit...
staat in de vorige cosquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
Omdat ik het begin heb gemist: wat Amanda nu verdeelde, waren toch de punten uit de pot? Ik wou dat iemand even een update schreef, kennelijk is er iets veranderd in de regels... in elk geval begrijp ik het niet helemaal.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
Ja lekker makkelijk van Brian om zo ff 100 punten te geven aan Aman, hij wint ze bij bosjes van Huub, dus eigenlijk hadden die 150 naar Huub moeten gaan.
ja een hele opluchting!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
Gelukkig is Amanda neutraal....
Jij denk dat omdat je updates en verslagen schrijft je meteen nooit meer een COS hoeft te lezen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn, bedankt. Ik zal nog eens een update of verslag schrijven![]()
Te aardig voor dit programma. Good Guys never win (in dit programma), wat precies de reden is dat op de lange termijn kijkers gaan afhaken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
SHE is genaaid en het schijnt ze niets uit te maken
Dat kun je toch geen neuken meer noemen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders komt het neuken in het geding...![]()
Zolang Huub maar denkt dat BANJ een stemming voor Lieke niet zal tegenhouden maakt het hem ook niets uit en Eric gunde het Huub niet om te verdelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn Huub en Sylvia en Eric hier relaxt onder??? Ze worden gigantisch genaaid hier.
Natasia 100 punten terwijl die met haar dochter gezongen heeft, haar man geneukt heeft en komend weekend wéér. SHE is genaaid en het schijnt ze niets uit te maken
Is me ook een raadsel, maar Nena is er in ieder geval op een waardige manier uitgegaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
Iemand! Leg het me alsjeblieft eens uit! Wat zag Nena / ziet Amanda toch in Blablablain??!!
Nee. Zo bedoel ik het niet. Beperk je maar tot ellenlange intro's, dat doe je beter.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denk dat omdat je updates en verslagen schrijft je meteen nooit meer een COS hoeft te lezen?
Wilde je het zwart op wit hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
Klopt de verdeling nu wel qua aantal punten?
Er zijn genoeg anderen die het wel waarderenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn, bedankt. Ik zal nog eens een update of verslag schrijven![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Zo bedoel ik het niet. Beperk je maar tot ellenlange intro's, dat doe je beter.
Hoe wint ie die danquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
Ja lekker makkelijk van Brian om zo ff 100 punten te geven aan Aman, hij wint ze bij bosjes van Huub, dus eigenlijk hadden die 150 naar Huub moeten gaan.
Hey, hey... Niet onaardig doen hé!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Zo bedoel ik het niet. Beperk je maar tot ellenlange intro's, dat doe je beter.
mooi iedereen eruit HUUB IS DE WINNAARquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Lieve het volgende:
NEENEE, dat is fysiek geweld!
Als jij dat doet brian... dan krijgt Talpa een aanklacht!
WANT COLLECTIEF GEWELD IS NOG STEEDS GEWELD!!!!
IK DACHT HET NIET DUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi iedereen eruit HUUB IS DE WINNAAR
mij best
![]()
ik vind die openingen ook wel leukquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho! Geen kwaad woord over onze Cosmaster!
Wat is dat nou? Mij een beetje het gras voor de voeten wegmaaien? Zo kom ik natuurlijk nooit in een goed blaadje bij Demins....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |