Die punten zijn niet de punten uit de pot.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Zo bedoel ik het niet. Beperk je maar tot ellenlange intro's, dat doe je beter.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:11 schreef Brulkip het volgende:
Oh....mjammie...ik zag die blonde weer!!!
hoezo genaaid? Het is toch logsich dat Amanda ze zo verdeelt? Hadden ze maar anders moeten stemmen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn Huub en Sylvia en Eric hier relaxt onder??? Ze worden gigantisch genaaid hier.
Natasia 100 punten terwijl die met haar dochter gezongen heeft, haar man geneukt heeft en komend weekend wéér. SHE is genaaid en het schijnt ze niets uit te maken
Eigenlijk niet zo héél dom van Amanda toch? Als ze zich bij SHE zou aansluiten en ze zouden met z'n vieren overblijven, dan is zij de eerste die wegstemd wordt. Dan maakt ze meer kans bij BNJ lijkt me.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef Boeskooltje het volgende:
Nu weten ze ook waar Amanda staat....
Tja. En nu ik er een keer op hoop omdat ik dit deel grotendeels heb gemist en niet meer snap, mag ik COS'sen gaan lezen om up to date te raken. Althans, dat wordt me verteld. En dan is er nog de verveel die steeds ellenlange intro's schrijft, iets dat twee keer leuk is, maar niet steeds... die denkt dus dat ik ergens aanspraak op maak.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn genoeg anderen die het wel waarderen![]()
BRILJANT filmpjequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
No brains en Dellie moeten maar gauw afreizen na de kooi. Naar de krottenwijk!http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Zij vinden wat huub heeft gelfikt bij Brian waarschijnlijk ook onacceptabel, of denken dat Huub nu zo erg zijn eigen glazen ingooid dat hij er niet lang meer in zal zittenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
ERIC EN SYLVIA zijn echt supersmerig zeg! Dat zijn je vrienden?Wie heeft er vijanden nodig met dit soort vrienden?![]()
![]()
![]()
Och liefje, dan sla je de volgende keer de OP toch lekker over?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. En nu ik er een keer op hoop omdat ik dit deel grotendeels heb gemist en niet meer snap, mag ik COS'sen gaan lezen om up to date te raken. Althans, dat wordt me verteld. En dan is er nog de verveel die steeds ellenlange intro's schrijft, iets dat twee keer leuk is, maar niet steeds... die denkt dus dat ik ergens aanspraak op maak.
Ow, jammer dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door de meest stomme weddenschappen te verliezen.
`quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, hey... Niet onaardig doen hé!
Dat bewaar je maar voor DGK HOOLIGANS...
Een linkje daarheen vind je in mijn ellenlange intro![]()
Ik heb al op je gereageerd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
`
Opmerkelijk aan jou: zelf beginnen en dan naar de ander wijzen. Wil je een beloning voor je verveel-intro's?
Ga jij je daar eens heel snel niks van aantrekken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och liefje, dan sla je de volgende keer de OP toch lekker over?![]()
Maar ik ben de lulligste niet hoor![]()
Ik zal geen COSsjes meer openen vanavond![]()
hou eens lekker op, Ian is een gewaardeerd poster.... als je last van pms hebt doe dat dan even ergens anders aubquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
`
Opmerkelijk aan jou: zelf beginnen en dan naar de ander wijzen. Wil je een beloning voor je verveel-intro's?
Oke, bedankt. Nu snap ik het. Dat was toch helemaal niet zo moeilijk, he.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:15 schreef Marrije het volgende:
Disana, dit waren weer andere punten, bovenop de gezamenlijk pot.
Oh ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal geen COSsjes meer openen vanavond![]()
Ik dacht eerst dat die lila mental theo wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef kissa het volgende:
Een mens verkleed als varken en een man in een lila shirt
Als Disana het verschil leert tussen een "relletje" in DGK HOOLIGANS, en normaal met elkaar omgaan in de andere topics.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga jij je daar eens heel snel niks van aantrekken.![]()
Huub zegt steeds dat hij er van wist maar het vergeten wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef akveor het volgende:
Is het Lieke die bewoonster wordt?
Past er 150 kilo in dat pak?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het CORA wel, dat zou pas geweldig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |