Amanda is niet dom, alleen een beetje onnozel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda troeft Huub af.
Punten geven mag wel, lenen mag niet.
Ff terug lezen of de streams volgen ajb.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:55 schreef Repeat het volgende:
Staat al vast hoe de verhoudingen zijn dan? Kan ze bv niet 1 iemand alles geven oid ?
Wat ik wel jammer vind is dat ze dan opnieuw mag verdelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat die verdeling zo niet mag..... waarom moet ze dan verdelen? Belachelijk.
Ah de telefoon. Zal wel geblocked worden en niet meer mogen...
Het lachje van Eric klinkt als zoete muziek vergeleken met het lachje van Brrrrian. Als ik Brrrrrian hoor lachen dan krijg ik de neiging om onder te duiken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Dat "Ernie" lachje van Eric gaat me vervelen. Het slaat nergens op.![]()
stom. ....maar op zich begrijpelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef My_ het volgende:
Die puten weggeven van Amanda mag zeker niet...
Wat minder raggen danquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Klote telefoon! ik wil die CP lijst hebben voor de COS openmoet!
Oww jouw COS is belangrijker dan de streams....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Klote telefoon! ik wil die CP lijst hebben voor de COS openmoet!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef demins het volgende:
Zie je wel, Amanda is echt in werkelijkheid een raketgeleerde!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
Begreep ik nou dat ze niets weg mag geven en daarom even terug is gegaan om opnieuw te verdelen?
Dat was voor deze nieuwe regel... ben benieuwd hoe Huub dat gaat spelen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef Mika25 het volgende:
Als je geen punten meer mag weggeven, dan hoeft Huub ook die 100 punten niet aan Brainless te geven
zei ik toch!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef demins het volgende:
Zie je wel, Amanda is echt in werkelijkheid een raketgeleerde!
Eerlijk? Op deze manier wil volgende maand iedereen de verdeler zijn, en wordt niemand het.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef Prosac het volgende:
wel aandoenlijk dat Amanda het eerlijk probeert (lijkt) te doen
Absoluut, valt me van haar meequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef Prosac het volgende:
wel aandoenlijk dat Amanda het eerlijk probeert (lijkt) te doen
FEBO movequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef proh het volgende:
waarom hebben ze dit dan ook aan Amanda over gelaten?
Hij geeft ze gewoon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was voor deze nieuwe regel... ben benieuwd hoe Huub dat gaat spelen...
Als iemand van SHE mocht verdelen zou het toch precies hetzelfde gaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk? Op deze manier wil volgende maand iedereen de verdeler zijn, en wordt niemand het.
Dat denk ik ook maar hij zal um toch wel even sarren?quote:
Contactpunten komen en gaan.... bijv. met een kookwedstrijd en idd ook de PPquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:01 schreef Repeat het volgende:
Normaal gesproken werden de contactpunten toch verdeeld door stemmen van kijkers? Populariteit ed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |