quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:13 schreef kims_mama het volgende:
Tnx meiden! Gelukkig drinkt ze wel goed.
Vannacht van 00.00 t/m 3.00 was Kim zeer overstuur. Ik dacht aan een tandje/kiesje die doorkomt, je weet het maar nooit. Maar ik kan niks zien. Toch maar druppels gegeven, hielp niet. Later koorts gemeten, was normaal, toch bleef ze krijsen, ze zag zowat paars. Toch maar zetpil. Hielp ook niet. Uiteindelijk ben ik met Kim op het grote luchtbed gaan liggen, na weetikveel hoe lang viel ze eindelijk in slaap. Met haar hoofd op de van mij. Toch wel lief. Ben nu best brak.
Maar Kim niet. Die is (gelukkig) vrolijk en kwebbelt er op los. En heeft vandaag lekker fruit gegeten. En zo eens kijken of ze avondeten wil.
Teletubbies vind Kim niks aan.:N Babytv wel.
En ze is stapeldol op haar stoeltje. En op tasjes. Echt een meisje dus.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef Vicky het volgende:
Amber vind de Tubbies ook zo leuk! Die gaat staan zwaaien op het eind
Ingrid, Amber heeft ook van die momenten dat ze bijna niet eet maar een paar dagen erna vreet ze weer als een bootwerker... Maak je maar niet druk erover, zolang ze maar goed drinkt!
Gister met Amber en Wennie en Robin naar de kinderboerderij en naar de speeltuin geweest. Amber vond het helemaal geweldig, vooral de schommel
Te gek Evenstar!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:20 schreef _evenstar_ het volgende:
final test geslaagd.
Arwen lkan officieel tegen sperciebonen![]()
![]()
![]()
Gisteren vergeten op jou te reageren, ik moest weg, maarre, 'morgen' is vandaag. Ben benieuwd hoe het met jou en Robin is!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:26 schreef Wennie het volgende:
Hier gaat alles prima, ik ga nu naar huis, schrijf morgen wel even hoe of wat
Lief!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef Vicky het volgende:
Ik ben mooshy...
Ik ben net helemaal platgeknuffeld en gezoend door mijn kleine kaboutertje![]()
![]()
Pfff, we zijn dus niet de enige.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:54 schreef Vicky het volgende:
helaas niet Ingrid, hier hetzelfde probleem.
Ik heb het net in mijn eentje gedaan en dat is me redelijk goed gelukt. Kaken proberen van elkaar te houden en dan ff snel raggen..
Tandenpoetsen is hier gewoon ' grof geweld' hoor. Eerst even zelf aankloten en daarna (zo nodig) armpjes vast en rossen maar.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef pinquit het volgende:
tandenpoetsen gaat hier ook niet zo lekker.
maar ik heb geen zin in geworstel en wil ook niet dat het zo'n big thing wordt, dus ik laat hem gewoon met die borstel spelen in zn mond, zelf doet ie het namelijk wel een beetje, komt er vast wel wat tandpasta op zn tandjes![]()
Peutertandpasta! Mogen ze doorslikken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef FoN het volgende:
Leg er iig tijdelijk een matrasje naast Fuente
Over het tandenpoetsen Lucas doet het gelukkig zonder tegengestribbel, liedje zingen helpt goed bij ons. Maar poetsen met tandpasta? Dat werd mij juist heel streng afgeraden, omdat ze het doorslikken...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:25 schreef renzell het volgende:
[..]
Peutertandpasta! Mogen ze doorslikken.![]()
Wij doen het juist andersom, eerst wij bij hem poetsen en daarna mag ie zelf als ie wil. Anders heeft ie alle tandpasta al opquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef renzell het volgende:
[..]
Tandenpoetsen is hier gewoon ' grof geweld' hoor. Eerst even zelf aankloten en daarna (zo nodig) armpjes vast en rossen maar.Beter dat dan gaatjes als ie drie is vind ik.
quote:
Wat maf zeg!quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef Noli. het volgende:
Jup Owlet, dat heldere idee had ik vanmiddag dus ook al. [afbeelding]
Bij mij zijn op mijn vierde mijn urinewegen opgerekt vanwege te vaak en te veel blaasontstekingen. Ik weet zelf dus ook wat het is en idd ging er vanmiddag een lichtje branden.
We hebben madam vanmiddag dus gestrikt om een plas ín de pot te krijgen (na eerst een begin te maken op pappa's bank) [viespraatje] welke (de plas dan he? niet pappa of de bank) nu rustig in een potje in de keuken staat te wachten op een tripje -> dokter morgenvroeg. [/viespraatje]
Het gekke is ook dat na die plassessies de luiers ook niet zwaar zijn maar juist licht.. Ze overstomen blijkbaar gewoon.
Ik ga het gewoon mengen met diksap! Dan lust ze het vast wel, hoop ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef _evenstar_ het volgende:
fuente ipv water ors gebruiken om de voeidng te mengen of ors met roosvicee mag gewoon ( althans was destijds toen arwen rota had wel dat ze ors met poeder mocht.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef renzell het volgende:
Jezus, hij wordt echt twee realiseer ik me ineens. Slik.![]()
![]()
Ik had er nog helemaal niet bij stilgestaan in alle drukte, en nu zie ik ineens dat babybrabbeltreintje: nog 1 nachtje slapen voor jouw tweede verjaardag. Mijn zoon, mijn haring, mijn lieve mooie alles.
![]()
![]()
![]()
Ehm.... dat moet ik morgenochtend nog snel even bedenken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef Sugar het volgende:
Maar hij gaat toch wel trakteren op het kinderdagverblijf, renzell?![]()
![]()
Hij is gewoon verkouden Fon, maar zo zielig 's nachts. Je kent dat vast wel. Zo piepend en gierend kindje met veen volledig verstopte neus. Niets helpt op zo'n moment. Hij kon alleen maar huilen steeds en keihard blaffen. Gelukkig heeft ie geen koorts meer nu.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef FoN het volgende:
Aaaah, wat rot zegIs ie gewoon verkouden of komt is't astma oid? Bij de eerste kan stomen misschien helpen, bij de tweede zal het misschien toch een beetje de spanning zijn?
heb vanmiddag de huisarts al gebeld. Ze mag 3 tot 4 zetpilletjes per etmaal en moet de koorts even aankijken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
zou je niet beter de huisarts bellen vind 40.5 wel erg hoog voor zon frummeltje![]()
[bemoeimodus]quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef pinquit het volgende:
veel dorst, veel plassen, veel moe, gewicht verliezen (hij woog 2 weekjes geleden 200 gr. minder dan toen ie 11 maanden was) ondanks goede trek en genoeg eten, droge huid.
slecht zien kan ik nog niet controleren.
Wat heerlijk Evenstar!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had ze gezien leuk!
Mijn kleine grote meisje eet brood![]()
![]()
gewoon heel stoer helemaal zelf
het is nog even afwachten of ze er later op reageert maar ze reageert over het algemeen snel dus ben positief
maar wat lief van die kleine vette boterhandjes ( koemelk/lactose vrij) op je meubelen/kleren
![]()
![]()
![]()
![]()
sperciebonen en brood en pure maccaroniquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:40 schreef renzell het volgende:
[..]
Wat heerlijk Evenstar!!!
Wat eet ze nu allemaal? Sperzieboontjes dus, en brood.... en wat nog meer? Heb je nog meer groenten geprobeerd de laatste tijd?
ik vind het lief van je suzzie!quote:
Aha. Sorry.quote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
het is speciaal brood zonder de bekende allergenen.
ze had nooit gluten gehad dus kon daar niet op getest worden omdat ze nog geen antistoffen voor heeft kunnen maken.
we kijken het nog even aan blijft het zo stoppen we er mee..
Coole babe!quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, wat naar dat ze toch reageert... dikke knuffel voor jullie meiske![]()
Wij kunnen eindelijk melden, dat Sara, inmiddels bijna 20 maand oud, ein-de-lijk uit een tuitbeker drinkt. Ze kon het al wel, maar vertikte het gewoon. Gisteren waren we een middagje op een braderie en we hadden alleen de tuit meegenomen, en ze dronk zowaar een hele beker leeg. De rest van de dag en vandaag tot nu toe ook alleen maar tuit
Ik werd zo moe van die fles en het gewkijkl en geslinger met die fles, ben echt superblij nu
quote:Op maandag 23 april 2007 20:15 schreef Vicky het volgende:Wat goed Saartje!!
Evenstar, wat balen weer!
Mammietje, bij ons groeit het bloemetje ook niet.. geen idee hoe ie zou moeten groeien..
KimAmber kan zelf uit een beker drinken. Ze probeerde het wel elke keer maar dan was het een zooitje. Vandaag pakte ze mijn beker en ging ze heeeeel voorzichtig drinken en het ging hartstikke goed
later werd eht wel een zooitje hoor, maar toen was het natuurlijk niet interessant meer
Neequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef Mammietje het volgende:
Getsie Fuente... Groot gelijk heb je dat je dan naar de 1e hulp gaat. Het zou mij ook niet lekker zitten. Heeft de HAP wel dingen opgenoemd waar het vandaan zou kunnen komen? En heeft hij bepaalde dingen uitgesloten?
Sinds 10 januari, al een aardig tijdje nu dus!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Mammietje het volgende:
Lekkere huisarts... Aan de ene kant zal hij het wel weten of het kwaad kan, hij heeft er tenslotte voor geleerd en wil echt geen misser maken, zeker niet met een klein kind. Aan de andere kant zou wat informatieverstrekking en geruststelling aan jullie adres geen kwaad kunnen, lijkt me.
Ik heb wat gegoogled op dit onderwerp (doe jij maar niet!) maar zie nu dat ze buisjes heeft. Ben daar iets over tegengekomen dat dit lekkende oortjes met wat bloed kan geven de eerste periode... Heeft ze die buisjes al lang?
Thnx meis.. Het is gewoon dat gemodder, het schiet allemaal niet op. De HA zei nog dat Sara helemaal niet ziek overkwam, maar dat is nou net het punt, ze komt nooit ziek over! Ze is bijna altijd heel erg vrolijk en al helemaal bij de dokter, waar ze alles heel interessant vindt.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:03 schreef _evenstar_ het volgende:
he bah fuente ik gun jullie zoveel anders.
voor saartje dat ze niet meer zo ziekig is geen pijn nare hoestjes slijmpjes geen oorpijn meer gewoon niks.
voor jou en buuf dat jullie niet zo;n zorgen hoeven niet dat verdriet van jullie mooie dame te zien
Nee op 7 mei is het gesprek. Waarschijnlijk worden er foto's gemaakt van haar hoofd om de weke delen te zien (zo zei de HA het). Daarop kunnen ze haar amandelen ook zien. Ze kunnen ook nog kijken met zo'n scope en dan wordt er pas gekeken of ze er echt uit moeten.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef bixister het volgende:
arm saraatje, ik vind 't ook erg veel zo steeds maar achter elkaar hoor. sterkte ermee! en betekent dit dat 7 mei haar amandelen verwijderd worden? of heb je dan alleen een gesprek bij KNO.
Dat is eigenlijk wel een goede!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Lemijn het volgende:
Fuente, misschien is nog een 'tussenweg' om morgenochtend de KNO-arts te bellen en vragen of je dezelfde dag nog mag komen? Ik kan me niet voorstellen dat dat niet kan, en ik denk dat de KNO-arts toch de persoon is bij wie je moet zijn.
Ik snap heel goed dat je het bloed eng vindt, en zou het ook begrijpen als je nu naar de EHBO gaat, maar als het vooral is om 7 mei te lang duurt kan je misschien het bovenstaande proberen. Ook omdat ik niet goed weet wat ze acuut voor je kunnen doen op de eerste hulp.
Ik vind het ook zo'n rotidee. Zo zag het er voor het badje uit:quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef Yoni het volgende:
Fuente, volg je gevoel. Als jij naar de EHBO wil, gewoon doen! Ik denk dat ik hetzelfde zou doen hoor, bloed klinkt echt niet goed
Dank je wel voor je verhaal! Ik denk ook dat het minder erg is dat het lijkt, onze HA was verder ook heel rustig en niet paniekerig. Hij heeft ons inderdaad ook doorverwezen naar de KNO met het idee dat er gewoon naar gekeken moet worden. Dat scheelt ook wel. Het is gewoon zo'n eng idee he? Het komt uit d'r hoofd en dat maakt het eng denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef sombie het volgende:
Ik weet niet of je iets hebt aan mijn verhaal maar ik zet het toch maar even neer, Fuente.
Bij mijn nichtje kwam vorige week ook ineens bloed uit haar oren . Mijn zus heeft hierover contact gehad met de KNO-arts van het AMC. Mijn nichtje komt daar geregeld voor controles ivm schisis - ze zijn dus heel voorzichtig omdat ze een verhoogd risico heeft op oorontstekingen bijvoorbeeld. Ook heeft ze buisjes.
Maar de arts gaf aan dat het (nog) niet nodig was om langs te komen. Het hoort bij een loopoor volgens hem. Bij mijn nichtje begon het vorige week donderdag. Eerst zag het er net zo uit als bij Sara. Nu zie je ook wat andere troep meekomen. A.s. vrijdag heeft mijn zus weer een belafspraak met de KNO-arts en als het tussentijds slechter gaat, mag ze langskomen.
O, en mijn nichtje heeft geen pijn (ze is 3,6 jaar en zegt het wel als ze pijn heeft).
Wij schrokken ook heel erg toen we dit bij mijn nichtje zagen, maar door de KNO-arts heb ik het idee dat het minder erg is dan het lijkt. Niet dat ik niet begrijp dat je ongerust bent hoor. Het is ook goed om alert en kritisch te zijn. En als jij naar de EHBO wilt, zou ik gewoon gaan.
Misschien kun je daarnaast morgen telefonisch contact hebben met een KNO-arts en hem/haar vertellen wat er aan de hand is? Wie weet, kun je dan inderdaad ook eerder terecht.
nee hoor, ik bedoelde meer 'rotgezicht' als in rot voor Sara om haar zo te zienquote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef Fuente het volgende:
Als het te naar is om te zien haal ik 'm weg hoor! Had er even niet bij stilgestaan dat dit misschien niet zo prettig is, roep maar als ik 'm weg moet halen hoor!
Ik heb net nog even gekeken, het is nog precies zo, het is niet erger geworden gelukkig. Ik blijf gewoon checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |