abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47764934
En ik gooide 'm weer dicht..

Het vorige deeltje:
Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 7

Dreumesjes:

02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2006: Tinka, dochter van Mammietje

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 19-04-2007 20:05:34 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_47765010
De laatste berichten:
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:13 schreef kims_mama het volgende:
Tnx meiden! Gelukkig drinkt ze wel goed.
Vannacht van 00.00 t/m 3.00 was Kim zeer overstuur. Ik dacht aan een tandje/kiesje die doorkomt, je weet het maar nooit. Maar ik kan niks zien. Toch maar druppels gegeven, hielp niet. Later koorts gemeten, was normaal, toch bleef ze krijsen, ze zag zowat paars. Toch maar zetpil. Hielp ook niet. Uiteindelijk ben ik met Kim op het grote luchtbed gaan liggen, na weetikveel hoe lang viel ze eindelijk in slaap. Met haar hoofd op de van mij. Toch wel lief. Ben nu best brak.
Maar Kim niet. Die is (gelukkig) vrolijk en kwebbelt er op los. En heeft vandaag lekker fruit gegeten. En zo eens kijken of ze avondeten wil.

Teletubbies vind Kim niks aan.:N Babytv wel.
En ze is stapeldol op haar stoeltje. En op tasjes. Echt een meisje dus.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef Vicky het volgende:
Amber vind de Tubbies ook zo leuk! Die gaat staan zwaaien op het eind

Ingrid, Amber heeft ook van die momenten dat ze bijna niet eet maar een paar dagen erna vreet ze weer als een bootwerker... Maak je maar niet druk erover, zolang ze maar goed drinkt!

Gister met Amber en Wennie en Robin naar de kinderboerderij en naar de speeltuin geweest. Amber vond het helemaal geweldig, vooral de schommel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_47780898
Amber is momenteel onwijs aan het dromen. Ze werd gisteravond helemaal in paniek wakker en heeft nog een hele tijd na liggen snikken...

En vanmorgen is ze achterover van de bank geklettert Maar ze is ook zooooo druk met klimmen en klauteren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:48:14 #4
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47786983
Ik heb nu denk ik echt echt heel tof nieuws

we hebben denk ik echt iets gevonden wat ze kan hebben nu sperciebonen ik heb echt zoveel vertrouwen. gisteren de eerste 2 hapjes wel ietsjes de puntjes, maar dat kan ook door zuuraanval van keeltje geweest zijn. ze gilde toen echt oorverdovend en overstrekkend.
Op advies van P-iglet toch door geprobeerd en met rijstebloem ingedikt misschien stuctuur herkenning.
En ze smult ervan, ze heeft gisterenavond het op 4 hapjes , en vanochtend ook wee 7 hapjes,
en Niets niks geen ander meisje meer, ze was gisteren wel dwarsig, maar dat kan ook wel schrik iets zijn of nasleep van het ziekenhuis.
maar t ziet er zo goed uit. morgen is de soort van beslissende dag dan krijgt ze echt een vol bordje
werkelijk ben zo blij !!!

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47787086
WAT GOED
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_47789115
oh wat heerlijk evenstar!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_47789245
Ik hoop echt dat het goed blijft gaan!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47790663

Wat fijn joh!
pi_47793588
Superkeigaaf
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47798445
Hopen dat het goed blijft gaan zeg! Gelijk mijn favo groente
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:49:04 #11
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47799524
Wat goed Evenstar!
pi_47804923
Ik ben stapel op mijn kleine meisje!!

Ze was daarstraks in bad geweest en toen ging ze helpen met afdrogen. Daarna ging ik haar insmeren en toen ging ze haar eigen buik en beentjes insmeren. Toen gingen die handjes richting mijn gezicht en ging ze mijn wangen insmeren
Daarna pakte ze me nek en trok me naar haar toe.. kreeg ik 3 kusjes

Vanmiddag hebben we samen een uur op de bank gelegen, lekker liggen tuttebellen, knuffelen en ravotten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:56:57 #13
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47805984
Wat lief Vicky!

Wie heeft er ervaring met een fornuisrekje? Zit erg te twijfelen om er 1 aan te schaffen.
pi_47808127
Ik heb een traphekje tussen de woonkamer en de gang, dus geen ervairng ermee... Lucas mag bij ons zowiezo nooit in de keuken als wij aan het koken zijn, maar dat is niet te realiseren als je bijv een open keuken hebt natuurlijk.

Wat ontzettend schattig Vicky! Lucas komt alleen als hij moe is af en toe even knuffelen, kusjes geven doet ie nog helemaal niet, als je om een kusje vraagt biedt ie je zijn voorhoofd aan
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:39:14 #15
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47810469
We hebben inderdaad een open keuken. Dus een hekje lukt niet.
pi_47819151
Evenstar, wat super
Vicky, heerlijk he, die knuffelmomenten

Gisterochtend mocht ik uitslapen, manlief en ik waren beiden vrij. 's Morgen rond half 8 was Saartje wakker, manlief had d'r even bij ons in bed gelegd en toen ging ze in mijn haren woelen en met haar hoofd op mijn hoofd liggen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:48:24 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47819541
knuffelmeisjes, hier ook een vrijkontje.. hangt in de lucht
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:09:56 #18
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47827321
Hier ook al een knuffelkontje! Echt heel lief. Ze ging ook vanamorgen met haar hoofd op mijn hoofd liggen. Dat doet ze de laatste tijd vaak. En kopje geven. Heel lief!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:20:09 #19
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47844467
final test geslaagd.

Arwen lkan officieel tegen sperciebonen
pi_47845101

Geweldig Evenstar!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:46:46 #21
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47845304

Jaaa! nu wil ik echt juichen!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:54:19 #22
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_47845516
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:20 schreef _evenstar_ het volgende:
final test geslaagd.

Arwen lkan officieel tegen sperciebonen
Te gek Evenstar!!!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:01:15 #23
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47845751
oh echt wat een heerlijkheid zeg~~!!!! felicitatie is hier best op zn plaats

Max is het doorslapen al een tijdje verleerd. Wil dan alleen nog maar slapen in mama's bed, dus ik word zo'n beetje elke ochtend wakker door een ventje dat over me heen wil klimmen
Ook wil ie niet meer 's avonds gaan slapen en hij ligt nu al 3 avonden pas om half 10 in bed

vermoeiend!!
  Jubileum moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 22:01:51 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47845764
Wat fijn Evenstar!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:05:12 #25
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47845885
Wat geweldig gaaf zeg!! Arwen kan tegen sperciebonen!!!

Mijn Emma is ook een knuffeltje. Ze is zó dol op haar kleine zusje Julia dat ze haar constant kusjes wil geven. 'Jila! Jiiiiiila!' roept ze dan als ze haar ziet, rent erop af (ondertussen soms vallend over speelgoed of haar eigen voetjes) en begint kusjes te geven, soms met speen in haar mond. Zo lief. 'Aaaai Jila...smak smak'... en natuurlijk krijgen wij ook knuffels en kusjes, maar Julia is toch wel favoriet. Haar oudere zusje Noa krijgt meestal wat minder lieve dingen... (lees: klappen en schoppen soms...maar ook wel regelmatig kusjes en knuffels gelukkig!) maar goedmaken kunnen ze allebei wel goed.

Helaas is ze nu (weerr....) ziek. Ik denk buikgriep, maar aangezien zij niet snel overgeeft is ze waarschijnlijk alleen maar vreselijk misselijk en voelt ze zich rot, en weet ze niet wat ze met zichzelf aanmoet. Was net in bed helemaal overstuur en ik weet niet goed wat ik ermee aanmoet...elke keer maar ernaartoe, eruit halen, laten huilen....pffft! Moeilijk hoor.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:12:08 #26
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47846128
Pinquit, wat lastig! Ik kan dat echt niet hoor, mijn kinderen moeten absoluut in hun eigen bed slapen, al moet ik er 10 keer uit op een nacht. Dat is mijn eigen plekje, anders zou ik voor m'n gevoel nooit meer rust hebben! Hopelijk gaat het snel over zeg!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:41:09 #27
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47847120
Evenstar wat goed!

Pinquit wat lastig zeg! Heb helaas geen tips voor je.

Suzanna beterschap!

Kim is fan van Jan Smit! Was op tv en ze stond mee te swingen en te kwebbelen. Zo lief!
En ze kan al heel wat passen achter elkaar lopen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:44:50 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47847275
Evenstar, wat fijn zeg!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_47850770
Pinquit, wat lastig zeg. Lucas ligt nogsteeds lekker bij ons op de kamer en heeft nog nooit bij ons in bed geslapen. Wel hebben we hem twee maanden terug de nachtfles afgewend, kwestie van doorzetten en oordopjes

Beterschap aan Emma, Suzanna!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:09:37 #30
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47861046
Ik vind het niet zo erg, maar het mag onderhand wel overgaan

Vannacht weer.. Ik ging heel heel zachtjes naar boven, stoot ik mn teen keihard tegen iets? wat een harde BOINKK gaf. max sliep rustig door.
Toen ging ik heeeel zachtjes de slaapkamer binnen (met een stapel schone was in mn handen) ineens sla ik met mn hand tegen zo'n windtingelingding aan. Max slaapt rustig door!!

Ik kruip in bed, heel heel zachtjes en als ik eenmaal lig, begint ie toch te krijsen
Dus ik naar m toe, klinkt als pijn.. Deze keer hielp alleen in mn bed leggen niet
Ik de drinken gepakt, hielp niet, dentinox, hielp niet, niks hielp!!

Toen ging ie zitten en toen ging ik over zn koppie en nekkie wrijven, beetje masseren en het huilen hield op.
Dus toen heb ik zn koppie aan de onderkant en zn nek gemasseerd zachtjes en toen viel ie zittend in slaap

Het was heel zielig!
Toen ie vanochtend wakker werd ging ie nog even op de grond spelen zodat ik wakker kon worden, maar na 5 minuutjes wilde ie weer op t bed en toen is ie in slaap gevallen, uiteindelijk tot half 11 geslapen.
vandaar dat ie nu pas een half uur in bed ligt
pi_47863506
ALtijd leuk die nachtelijke avontuurtjes, ben blij dat het hier alweer een tijdje rustig is gebleven.

Aangezien mijn andere topic vooral volstaat met onzinnige reacties, wat doen jullie met pasen? Wat vieren jullie? Ik ben opgevoed met het uittocht uit egypte/wederopstanding Jezus verhaal, maar ben niet gelovig en ben niet van plan Lucas gelovig op te voeden. Wel wil ik het hele gebeuren eromheen doen (eitjes schilderen/zoeken ed), dat vind ik veel te leuk om te laten schieten.
Met kerst vieren wij bijvoorbeeld vrienden en familie, tijd om aan hun te laten merken hoeveel we ze waarderen, daar even bij stil te staan.
pi_47865079
Wij doen dit jaar ngo niets met pasen, misschien volgend jaar als Amber wat groter is.
Ik bewn ook niet gelovig, maar ga Amber tegen de tijd dat ze wat groter is wel een kinderbijbel geven en ik vind best dat ze iets mag weten over christendom.

Vannacht bij mijn ouders blijven slapen. Michel gingw werken bij zijn opa en oma. Amber heeft heerlijk geslapen, tot vanmorgen 6 uur. Toen was ze wakker. Heb dr maar bij mij in bed genomen maar slapen.. UHUH echt niet. Ik kreeg wel elke keer aaitjes over mijn hoofd en kusjes

Vanmiddag is ze in de draaimolen geweest, vond ze helemaal GEWELDIG!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_47865127
Hey, naar de kermis geweest? Wat kostte de draaimolen? Ik wilde maandag eens gaan kijken, met eurodag, ben benieuwd of Lucas het durft
pi_47865198
Fon, de draaimolen is 1,50 per keer, ouders gratis. Ben met me zusje in dat hoge ding geweest, Amber was steeds aan het zwaaien naar ons
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_47865250
Dan gaan wij maandag, dat is eurodag
Woensdag was ik met Lucas en Riley (kindje van conekiller, die met dat gat in zijn voorhoofd) naar het strand geweest. Riley wilde toen ook steeds in de draaimolen, mocht ie eindelijk, durfde hij niet
Lucas is ook al zo bang uitgevallen, dus ik ben benieuwd...

Ik heb de kermis zelf nog niet gezien, maar denk niet dat ik ergens in ga...
pi_47865269
gewoon ernaast gaan zitten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 1 april 2007 @ 12:04:50 #37
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47887351
Fon had even in ander topic gereageerd

Draaimolen is Arwen laatst ook in geweest, ze vond het niet spectaculair , maar ook niet vervelend..
Gewoon een beetje spannend/overweldigend denk ik.
Ze zat wel in de wagen te dansen op de muziek
pi_47903247
Hey Tomas is jarig! Gefeliciteerd, en tot ziens in het Peutertopic!
  zondag 1 april 2007 @ 21:49:07 #39
105850 Fuente
mamamuts
pi_47906042
Wij zijn vandaag met Saartje naar een speeltuin geweest, samen met haar grote vriend Calvin van 2. Sara is echt nergens bang voor, ging in d'r eentje van een glijbaan (wel met ons ernaast hoor ) en op zo'n ronddraaiding en klimmen en klauteren, heerlijk!
Ik merk wel dat ze steeds pittiger wordt. Ik ben (bijna) 2 en ik zeg nee, dat idee zeg maar. Verwend huilen als ze even moet zitten in plaats van lopen, verwend huilen als iets niet snel genoeg gaat enz. Vanmiddag kreeg ze haar eerste softijsje, we moesten in de rij staan, maar Sara duwde papa steeds naar voren, gecombineerd met verwend huilen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_47911953
Ja, dat wachten op je beurt slaat ook helemaal nergens op joh... Iedereen moet Sara gewoon voorrang geven, datze dat nou nog net snappen... Wel stoer hoor, van de glijbaan en op eht ronddraaiding!

Lucas gaat woensdag naar de kapper, voor de eerste keer... Hij heeft achter in zijn nek heel lang haar, tot iets onder zijn schouders, en die haren beginnen dus bovenop zijn hoofd, hij wordt steeds aangezien voor meisje
Donderdag de 12de trouwt mijn moeder en dan moet ie er toch piekfijn uitzien... Ik vind dat lange juist wel leuk en ben dus op zoek naar een website met plaatjes van leuke jongenskapsels, maar het schiet niet op
We zijn vandaga uit eten geweest in ene klein Italiaan restaurantje, met live muziek. Lucas heeft heel de maaltijd 'meegezongen', gelukkig vonden de andere eters het alleen maar schattig
  maandag 2 april 2007 @ 08:37:29 #41
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47915365
Ik heb hier een klein zeurtje, piepertje, krijsertje om álles en niets... Nou is ze ook verkouden hoor, maar is dat nou zoooo'n vreselijke ramp? Blijkbaar wel...
Ze is ook ontzettend koppig en alles moet precies op haar manier. Die niet van tevoren te voorspellen is...
Vanochtend wilde ze haar fles niet drinken, niet op het aankleedkussen (normaalgesproken is dat de enige manier bijna waarop ze haar fles wil drinken) en al krijsend heb ik haar aangekleed... als ik de fles probeerde te geven ging ze nog harder krijsen en 'neeneenee' roepen...
Toen ik eindelijk klaar was met een tegenstribbelende Emma aan te kleden (ze gooit haar hele lijfje vaak naar achteren met een behoorlijke kracht en dat is gewoon erg gevaarlijk voor haar, gelukkig ken ik haar goed en weet ik dat ze dat doet en kan ik haar dus tegenhouden, maar anders zou ze zich lelijk pijn doen!) ging ze uiteindelijk haar flesje al zittend op mijn arm drinken, terwijl ik met haar naar beneden liep. In de box heeft ze de rest op gedronken...

Maar goed, dit even ter illustratie wat een koppig kind ze is... (en als ze niet koppig is, is ze onwijssss schattig...maar goed, dat koppige voert op het moment even de boventoon helaas... )
  maandag 2 april 2007 @ 12:42:53 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47921924
ik zweer je die kindjes onderling zijn telepatisch hier ook zo;n meeeeeeeeeeh en weeeeeh gifkikkertje in de fietsstoel zetten, drama fietsen enz.

Net de gastro aan de telfoon gehad.
En ik ben opgelucht al is het nog niet makkelijk.

De ph-metrie gaf niets abnormaals aan , dus geen echte reflux.
Maar.. arwen reageert met reflux op verkeerd voedsel !! kwartjes op zijn plaats valt.. want idd toen ze overging op de nutramigen spuugde ze nog veel en veel zuur. bleek ze later ook nog op te reageren. Met de neocate . was ze spuugvrij en zodra we met de bijvoeding begonnen begon het feest weer.
Nu met de banaan geprobeerd is het weer spugen/oprispingen .

Plan nu dus dieet met dieetiste maken. 30 dagen lang de singulair geven (is astma medicijn, maar arts wil kijken of het de klachten bij arwen ook verminder ( constant neusverkouden en snelle reacties/heftige reacties)worden.

Enige is dus provoceren en elimineren wat we kunnen doen.

Er is iig wat meer duidelijkheid nu.

Nu een lange spannende weg om dingetjes te proberen en daarna maar aan de slag met hara angst als dat nog nodig is dan.

aanvulling: had nog even terug gebeld had nog even wta rgaga geweten . Vermoedelijk is ze dus ook allergisch voor een stofje wat in de losec zit , vandaar dat ze met de losec nog meer ging spugen en zuur niet erg verminderde en het klepje dus wel een lichte beschadiging gekregen heeft, maar niets om zorgen over te maken.
de slokdarm dat die moeite met vloeibaar heeft is waarschijnlijk een gevolg van al die reacties, en dus wordt er in het lichaam snel een reactie afgegeven bij iets nieuws wat dan direct omhoog komt ( spercieboon bijv. en door het indikken met rijstebloem dus niet zo snel omhoog komt

[ Bericht 22% gewijzigd door _evenstar_ op 02-04-2007 12:57:05 ]
  maandag 2 april 2007 @ 14:11:05 #43
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47924557
ok, weer wat duidelijkheid dus, dat is altijd fijn.

en stel je voor dat de singulair bepaalde klachten vermindert! dan ben je ook weer wat stapjes verder. dat zou wel lekker zijn (al zit ze dan weer aan nog n medicijn.. maargoed, als het helpt is het altijd beter!)
Het is toch iig al een heel end vooruit dat ze sperzieboontjes verdraagt
over een tijd smikkelt ze die gewoon uit het handje misschien

Max was gisteren een beetje erg zielig
toen we aan tafel zaten begon ie echt *ineens* allemaal te trappelen en te schoppen en bewegen en te piepen, dus had m maar uit zn stoel gehaald, ik schrok me een hoedje had m net allerlei dingetjes te eten gegeven die ie nog nooit ophad dacht even dat het daarvan kwam
het leek echt of ie pijn had ergens
maarjah ik kon niks vinden, totdat ik zn broek uitdeed, bleek ie al een hele tijd in de zurige poep te zitten khad niks geroken

Kreeg t bijna niet van zn billen Met wat olie op n washandje ging wel beter, en toen kon t ventje ook weer lachen
Helemaal rood!! (zn billen) en pukkelig. Daarna heeft ie lekker in zn blote billen rondgekropen op t grote bed, vond ie heerlijk gelukkig

Ennnn hij heeft vannacht voor het eerst in tijijijijden weer lekker de hele nacht in zn eigen bedje geslapen en maar 2keertjes wakker geworden
  maandag 2 april 2007 @ 16:42:25 #44
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47929883
Arme Maxje! Ach Pinquit, dat overkomt elke ouder weleens volgens mij. Mij is het ook wel overkomen (vooral met plasluiers, dat er ineens een natte broek werd geconstateerd ...

Wel goed zeg, dat hij lekker in z'n eigen bed heeft geslapen. Eindelijk ben blij voor je!
pi_47991811
Stil hier vandaga zeg! Lucas heeft vandaag voor het eerst op het potje gepoept! Ik helemaal trots alle familie langsgebeld om dat te vertellen
  woensdag 4 april 2007 @ 11:01:50 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47997098
Ach pinq toch soms zou het toch zoveel gemakkelijker zijn als ze konden praten he
Lucas goed man

hier is eindelijk de ellende achter de rug van de banaan alleen ze blijft wel oprisipingen krijgen weer.. dus weet niet of het verstandig is om weer wat nieuws te proberen
  woensdag 4 april 2007 @ 17:26:06 #47
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_48011057

Evenstar, wat goed dat Arwen sperzieboontjes eet Ik hoorde pas van Vicky de laatste horrorverhalen met die testen enzo, maar ik val zo met m'n neus in het goede nieuws, mooi hoor

Ach Maxje met z'n rode billetjes! Wat kan je je dan rot voelen hè pinquit! Gelukkig overkomt zoiets ons allemaal wel eens Fijn dat ie weer lekker doorgeslapen heeft!

Suzanna, gaat het alweer beter met je Emma?

Hier gaat alles prima, ik ga nu naar huis, schrijf morgen wel even hoe of wat
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 4 april 2007 @ 19:19:41 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48015336
hey wennie hoest met robin?
  woensdag 4 april 2007 @ 19:25:34 #49
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48015602
Emma is wel weer beter gelukkig, heb het idee dat het nu weer wat rustiger wordt met haar. Ze blijft wel een koppige tante, maar goed, dat wisten we allang ... (en ze is ook superschattig, dat staat er dan weer tegenover natuurlijk!)
Ik vind het wel moeilijk, maar moet haar 's avonds toch nog wel een tijdje laten huilen in bed, het heeft gewoon geen zin om ernaartoe te gaan, ze gaat dan vaak alleen maar harder huilen. Nu heb ik haar even laten huilen (ik geloof dat het niet eens langer dan 5 minuten duurde) en is ze stil! Toch wel effectief dus (behalve als ze echt ziek is natuurlijk) ... maar vind het nog steeds moeilijk ...

Wel leuk, vanmiddag was ik met de drie meiden een fietstocht gaan maken, ben ongeveer 2 uur met ze weggeweest en dat ging super! Emma zat voorop en was superschattig, elke keer haar handje op de mijne leggen, 'papa' zeggen (ze is daar heel koppig in, ik blijf papa en geen mama, terwijl ze eerst mama zei... ) en naar dingen wijzen en benoemen 'bloem' 'auto' etc... zo leuk!
pi_48019016
Heej Wennie

Fon, wat knap!!!

Amber is ondeugend, maar zooo leuk. Ze kletst de oren van mijn hoofd. Daarstraks was ze boos op mij. Michel had mij natgegooid en ik gooide Michel nat en toen moest ze keihard huilen , zo zielig.

Als we zingen zag twee beren enzo en ik zing hihihi dan roept Amber heel hard HAHAHA
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')