Wat maf zeg!quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef Noli. het volgende:
Jup Owlet, dat heldere idee had ik vanmiddag dus ook al. [afbeelding]
Bij mij zijn op mijn vierde mijn urinewegen opgerekt vanwege te vaak en te veel blaasontstekingen. Ik weet zelf dus ook wat het is en idd ging er vanmiddag een lichtje branden.
We hebben madam vanmiddag dus gestrikt om een plas ín de pot te krijgen (na eerst een begin te maken op pappa's bank) [viespraatje] welke (de plas dan he? niet pappa of de bank) nu rustig in een potje in de keuken staat te wachten op een tripje -> dokter morgenvroeg. [/viespraatje]
Het gekke is ook dat na die plassessies de luiers ook niet zwaar zijn maar juist licht.. Ze overstomen blijkbaar gewoon.
Ik ga het gewoon mengen met diksap! Dan lust ze het vast wel, hoop ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef _evenstar_ het volgende:
fuente ipv water ors gebruiken om de voeidng te mengen of ors met roosvicee mag gewoon ( althans was destijds toen arwen rota had wel dat ze ors met poeder mocht.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef renzell het volgende:
Jezus, hij wordt echt twee realiseer ik me ineens. Slik.![]()
![]()
Ik had er nog helemaal niet bij stilgestaan in alle drukte, en nu zie ik ineens dat babybrabbeltreintje: nog 1 nachtje slapen voor jouw tweede verjaardag. Mijn zoon, mijn haring, mijn lieve mooie alles.
![]()
![]()
![]()
Ehm.... dat moet ik morgenochtend nog snel even bedenken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef Sugar het volgende:
Maar hij gaat toch wel trakteren op het kinderdagverblijf, renzell?![]()
![]()
Hij is gewoon verkouden Fon, maar zo zielig 's nachts. Je kent dat vast wel. Zo piepend en gierend kindje met veen volledig verstopte neus. Niets helpt op zo'n moment. Hij kon alleen maar huilen steeds en keihard blaffen. Gelukkig heeft ie geen koorts meer nu.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef FoN het volgende:
Aaaah, wat rot zegIs ie gewoon verkouden of komt is't astma oid? Bij de eerste kan stomen misschien helpen, bij de tweede zal het misschien toch een beetje de spanning zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |