quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:13 schreef kims_mama het volgende:
Tnx meiden! Gelukkig drinkt ze wel goed.
Vannacht van 00.00 t/m 3.00 was Kim zeer overstuur. Ik dacht aan een tandje/kiesje die doorkomt, je weet het maar nooit. Maar ik kan niks zien. Toch maar druppels gegeven, hielp niet. Later koorts gemeten, was normaal, toch bleef ze krijsen, ze zag zowat paars. Toch maar zetpil. Hielp ook niet. Uiteindelijk ben ik met Kim op het grote luchtbed gaan liggen, na weetikveel hoe lang viel ze eindelijk in slaap. Met haar hoofd op de van mij. Toch wel lief. Ben nu best brak.
Maar Kim niet. Die is (gelukkig) vrolijk en kwebbelt er op los. En heeft vandaag lekker fruit gegeten. En zo eens kijken of ze avondeten wil.
Teletubbies vind Kim niks aan.:N Babytv wel.
En ze is stapeldol op haar stoeltje. En op tasjes. Echt een meisje dus.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef Vicky het volgende:
Amber vind de Tubbies ook zo leuk! Die gaat staan zwaaien op het eind
Ingrid, Amber heeft ook van die momenten dat ze bijna niet eet maar een paar dagen erna vreet ze weer als een bootwerker... Maak je maar niet druk erover, zolang ze maar goed drinkt!
Gister met Amber en Wennie en Robin naar de kinderboerderij en naar de speeltuin geweest. Amber vond het helemaal geweldig, vooral de schommel
Te gek Evenstar!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:20 schreef _evenstar_ het volgende:
final test geslaagd.
Arwen lkan officieel tegen sperciebonen![]()
![]()
![]()
Gisteren vergeten op jou te reageren, ik moest weg, maarre, 'morgen' is vandaag. Ben benieuwd hoe het met jou en Robin is!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:26 schreef Wennie het volgende:
Hier gaat alles prima, ik ga nu naar huis, schrijf morgen wel even hoe of wat
Lief!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef Vicky het volgende:
Ik ben mooshy...
Ik ben net helemaal platgeknuffeld en gezoend door mijn kleine kaboutertje![]()
![]()
Pfff, we zijn dus niet de enige.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:54 schreef Vicky het volgende:
helaas niet Ingrid, hier hetzelfde probleem.
Ik heb het net in mijn eentje gedaan en dat is me redelijk goed gelukt. Kaken proberen van elkaar te houden en dan ff snel raggen..
Tandenpoetsen is hier gewoon ' grof geweld' hoor. Eerst even zelf aankloten en daarna (zo nodig) armpjes vast en rossen maar.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef pinquit het volgende:
tandenpoetsen gaat hier ook niet zo lekker.
maar ik heb geen zin in geworstel en wil ook niet dat het zo'n big thing wordt, dus ik laat hem gewoon met die borstel spelen in zn mond, zelf doet ie het namelijk wel een beetje, komt er vast wel wat tandpasta op zn tandjes![]()
Peutertandpasta! Mogen ze doorslikken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef FoN het volgende:
Leg er iig tijdelijk een matrasje naast Fuente
Over het tandenpoetsen Lucas doet het gelukkig zonder tegengestribbel, liedje zingen helpt goed bij ons. Maar poetsen met tandpasta? Dat werd mij juist heel streng afgeraden, omdat ze het doorslikken...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:25 schreef renzell het volgende:
[..]
Peutertandpasta! Mogen ze doorslikken.![]()
Wij doen het juist andersom, eerst wij bij hem poetsen en daarna mag ie zelf als ie wil. Anders heeft ie alle tandpasta al opquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef renzell het volgende:
[..]
Tandenpoetsen is hier gewoon ' grof geweld' hoor. Eerst even zelf aankloten en daarna (zo nodig) armpjes vast en rossen maar.Beter dat dan gaatjes als ie drie is vind ik.
quote:
Wat maf zeg!quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef Noli. het volgende:
Jup Owlet, dat heldere idee had ik vanmiddag dus ook al. [afbeelding]
Bij mij zijn op mijn vierde mijn urinewegen opgerekt vanwege te vaak en te veel blaasontstekingen. Ik weet zelf dus ook wat het is en idd ging er vanmiddag een lichtje branden.
We hebben madam vanmiddag dus gestrikt om een plas ín de pot te krijgen (na eerst een begin te maken op pappa's bank) [viespraatje] welke (de plas dan he? niet pappa of de bank) nu rustig in een potje in de keuken staat te wachten op een tripje -> dokter morgenvroeg. [/viespraatje]
Het gekke is ook dat na die plassessies de luiers ook niet zwaar zijn maar juist licht.. Ze overstomen blijkbaar gewoon.
Ik ga het gewoon mengen met diksap! Dan lust ze het vast wel, hoop ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef _evenstar_ het volgende:
fuente ipv water ors gebruiken om de voeidng te mengen of ors met roosvicee mag gewoon ( althans was destijds toen arwen rota had wel dat ze ors met poeder mocht.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef renzell het volgende:
Jezus, hij wordt echt twee realiseer ik me ineens. Slik.![]()
![]()
Ik had er nog helemaal niet bij stilgestaan in alle drukte, en nu zie ik ineens dat babybrabbeltreintje: nog 1 nachtje slapen voor jouw tweede verjaardag. Mijn zoon, mijn haring, mijn lieve mooie alles.
![]()
![]()
![]()
Ehm.... dat moet ik morgenochtend nog snel even bedenken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef Sugar het volgende:
Maar hij gaat toch wel trakteren op het kinderdagverblijf, renzell?![]()
![]()
Hij is gewoon verkouden Fon, maar zo zielig 's nachts. Je kent dat vast wel. Zo piepend en gierend kindje met veen volledig verstopte neus. Niets helpt op zo'n moment. Hij kon alleen maar huilen steeds en keihard blaffen. Gelukkig heeft ie geen koorts meer nu.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef FoN het volgende:
Aaaah, wat rot zegIs ie gewoon verkouden of komt is't astma oid? Bij de eerste kan stomen misschien helpen, bij de tweede zal het misschien toch een beetje de spanning zijn?
heb vanmiddag de huisarts al gebeld. Ze mag 3 tot 4 zetpilletjes per etmaal en moet de koorts even aankijken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
zou je niet beter de huisarts bellen vind 40.5 wel erg hoog voor zon frummeltje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |