Blokjes erop monteren dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik was er dus al achter dat m'n remweg wat te lang was
Daarom ging ik ook op m'n snufferd. Ik ben gewoon de bosjes ingereden, ipv de weg op![]()
Jawel, maar dat werkte dus niet. Helemaal niet omdat het heuvelaf ging en het verschrikkelijk druk was op de kruising.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook niet van tevoren bedenken wat een handige manier is om snel te stoppen hè...
Omdat ik dacht dat ik het ook zonder blokje wel kon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Blokjes erop monteren dus![]()
Waarom zou je ze er in godsnaam afhalen?
Prikkelbosjes dan zeker niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik was er dus al achter dat m'n remweg wat te lang was
Daarom ging ik ook op m'n snufferd. Ik ben gewoon de bosjes ingereden, ipv de weg op![]()
Ik skate voornamelijk afstanden, ik ben niet zo'n halfpipestunter....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat ik het ook zonder blokje wel kon.![]()
![]()
Maargoed, skate je alleen maar afstanden of doe je ook nog van die 'enge' dingenover randjes ed.
Even voor een completer beeld: ik wapperde ook met m'n armen en deed iets als: 'ieeeeeeeeeee!!!'quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even voor een completer beeld: ik wapperde ook met m'n armen en deed iets als: 'ieeeeeeeeeee!!!'
![]()
![]()
Lekker als een dame gedragen dus weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
ik deed trouwens geen 'iiieeeee', maar: oh shit, nee, kut, oh nee, nee, nee! *krakende takjes*
elegant als altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lekker als een dame gedragen dus weer![]()
Was meer om m'n eigen beschadigde ego nog een beetje te redden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij nog de illusie hebben dat iedereen daar in trapte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |