Godsamme, ik had net besloten dat dit mijn laatste werd voor vandaag!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:37 schreef Haroula het volgende:
Ik blijf nog even op, ben toch zo benieuwd naar de volgende COS..
V-o-l heeft al geld geboden,quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
Vroeger hoorde je nog wel eens mensen lispelen dat de streamverslagen van die incontinentieluiers op v-o-l toch wel OK waren. Maar sinds Ian_Nick hier de OP's verzorgd, is dat geluid verstomd.
een feest omdat een paar mensen een half jaar in het huis zitten.....o.i.d.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef demins het volgende:
Waar praten ze nou over?
Het grote 200-dagen feest. Ze mogen dan een pittig budget uitgevenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef demins het volgende:
Waar praten ze nou over?
Er worden ook geen meerdere COSSEN meer geopend, niemand durft meerquote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
Vroeger hoorde je nog wel eens mensen lispelen dat de streamverslagen van die incontinentieluiers op v-o-l toch wel OK waren. Maar sinds Ian_Nick hier de OP's verzorgt, is dat geluid verstomd.
PARDONquote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
Vroeger hoorde je nog wel eens mensen lispelen dat de streamverslagen van die incontinentieluiers op v-o-l toch wel OK waren. Maar sinds Ian_Nick hier de OP's verzorgt, is dat geluid verstomd.
Plan is blijkbaar alweer van de baan, onze grote doorzetter.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian denkt dat Sylvia zijn secretaresse is...Hij bedenkt niks en herhaalt alles als hij ze uitgevonden heeft!![]()
Jaap wil niet meer entertainer worden?
Nee, dat zie je verkeerd. Japio wacht nog op z'n body-analyzer. Daarna brandt hij pas losquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Plan is blijkbaar alweer van de baan, onze grote doorzetter.
Dan wil ik ze in de SCquote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
Er worden Ian ook veel te veel veren tussen zn zachte billetjes gedouwd! Gert, ik eis een verbod op de 3 a 4 complimentposts die de OP steevast volgen!
Dat zeg ikquote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Darklight het volgende:
Zondag is het toch 1april? Volgens mij os het gewoon een grap![]()
dan zou de redactie is echt een pluim verdienen een keer of de eerste keer....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Darklight het volgende:
Dat zou héél stoer zijn van de redactie, maar ik ben toch bang dat ze daar niet de ballen hebben om hun 2 lievelingetjes zo bij de neus te nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Darklight het volgende:
Best spannend om die bewegende oogjes te volgenquote:
Nog even en je produceert een OP met een samenvatting van het afgelopen half jaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godsamme, ik had net besloten dat dit mijn laatste werd voor vandaag!![]()
Nu kan ik het natuurlijk niet maken geen nieuwe COS te bouwen straks![]()
C.O.R.A. heeft het toch al uitgemaakt, tenminste...een soort van uitgemaaktquote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij stelt zelf Goldstrike voor...
Puik idee, imho
idd, Rest in peace....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Rest het volgende:
Jaap heeft kutnieuws gekregen vandaag, laten we hem afzeiken omdat hij niet vrolijk meedoet...
Jaap zijn onderbroeken zetten ze een grote rode stip op..die verkopen ze als Japanse vlagquote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
Jaap klaagt weer eens over z`n onderbroek die hij kwijt is geraakt woensdag. Misschien moet Sylvia eens gaan klagen over een kadotje dat ze kwijtgeraakt is...
Wilde Sylvia daarom een andere wasserette? Ik denk dat zij ervan uitgaat dat het cadeautje zo gekrompen is dat ze hem niet meer terug kan vinden?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
Jaap klaagt weer eens over z`n onderbroek die hij kwijt is geraakt woensdag. Misschien moet Sylvia eens gaan klagen over een kadotje dat ze kwijtgeraakt is...
Ben benieuwd hoe leuk C.O.R.A. hem vind nu hij met zijn hele lichaam diep in de schulden zitquote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
C.O.R.A. heeft het toch al uitgemaakt, tenminste...een soort van uitgemaakt
Dus hij kan net zo goed weer gaan drinken...
Zijn eindexamen gezeik.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef mazaru het volgende:
Waar wil Jaap juridische stappen voor ondernemen?????
Ik snap er helemaal niets vanquote:
Dan hoeven wij niet meer te posten want dan is tie al v-o-lquote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even en je produceert een OP met een samenvatting van het afgelopen half jaar.![]()
als je goed kijk zie je dat ze 2x iets pakken 1x rechts en 1x linksquote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wilde Sylvia daarom een andere wasserette? Ik denk dat zij ervan uitgaat dat het cadeautje zo gekrompen is dat ze hem niet meer terug kan vinden?
Ik typ die COS OP toch niet voor Jan Lul!?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niets van
Waarom is dat niet rechtsgeldig verklaard dan? Heeft die stiekemerd gespiekt???
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
Ja hoor, Flens zit weer eens vreselijk premenstruaal te wezen achter.
Ik heb je boek OP gelezen, er staat niets in waarom jaap zijn examen niet rechtsgeldig is.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik typ die COS OP toch niet voor Jan Lul!?![]()
Lijkt me wel goed voor de noodzakelijke actie.. Broer van Brian hoekt huub neerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef Desii het volgende:
Brian zegt dat het geen goed idee om zijn broer uit te nodigen, omdat het dan problemen kan opleveren met Huub en Erik
Omdat hij de verplichte colleges niet heeft gevolgd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb je boek OP gelezen, er staat niets in waarom jaap zijn examen niet rechtsgeldig is.
Het is een even grote moeite om gewoon antwoord te geven, als om te zeggen dat ik de op moet lezen (waar het niet bij staat, tenzij ik een hoofdstuk gemist heb)
En wil je geen antwoord geven, typ je gewoon geen antwoord![]()
En Jaap moet niet miepen, had ie het maar moeten regelen. Hij heeft vrijwillig en bij zn volle verstand die colleges gemist.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat hij de verplichte colleges niet heeft gevolgd.
Nettie moet geen kapsones krijgen nu ze op proef bij de Josti Band magquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Zn moeder vindt Huub en Eric zwaar disrespectfull of zoiets.
Zegt genoeg over in wat voor kringen Brainless zich normaal begeeft...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian durft z'n moeder en broer eigenlijk niet uitnodigen omdat Huub en Eric aanwezig zijn. Hij is bang dat moeder niet eens wil komen en met z'n broer zou een gevaarlijke situatie kunnen ontstaan.
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat hij de verplichte colleges niet heeft gevolgd.
Denk niet dat ze dat durven. Bezoek zonder CP is zeer zeldzaam, en als je dan 2 personen die zich echt verheugen op bezoek van familie zo te pakken neemt draaien ze helemaal door. Wat natuurlijk leuk is voor ons, maar de redaktie heeft het lef niet voor zo`n actiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef Spoko het volgende:
1 april, ik trap er niet in....
En het toont tevens aan in welke mate Brian inmiddels aaan het stukgaan is op Huub. Je moet knap para zijn als je moeder niet eens meer durft uit te nodigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor kringen Brainless zich normaal begeeft...
Zo zeg. Dat zou een fantastische stunt zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef Spoko het volgende:
Maar Brian gaat helemaal para worden als zijn gasten niet mogen komen en het een grap blijkt te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef Spoko het volgende:
Niet alleen Brianquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar Brian gaat helemaal para worden als zijn gasten niet mogen komen en het een grap blijkt te zijn![]()
Ik denk in de buurt van een gedode bakker in r'dam ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor kringen Brainless zich normaal begeeft...
Het zou wel een geslaagde grap zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef Spoko het volgende:
daarom juist, omdat ze helemaal doordraaien, weet je wat voor tv dat oplevert? daar gaat het tien toch om.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat durven. Bezoek zonder CP is zeer zeldzaam, en als je dan 2 personen die zich echt verheugen op bezoek van familie zo te pakken neemt draaien ze helemaal door. Wat natuurlijk leuk is voor ons, maar de redaktie heeft het lef niet voor zo`n actie
Dat zou geweldige tv zijn!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou wel een geslaagde grap zijn
Komt er een imousine de poort in, maar dan rijdt die gewoon een rondje, en aan de achterkant van die imousine hangt een spandoek "1 APRIL!!!!"![]()
Psies!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En Jaap moet niet miepen, had ie het maar moeten regelen. Hij heeft vrijwillig en bij zn volle verstand die colleges gemist.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou wel een geslaagde grap zijn
Komt er een imousine de poort in, maar dan rijdt die gewoon een rondje, en aan de achterkant van die imousine hangt een spandoek "1 APRIL!!!!"![]()
Eerder nog zei ie "nu ben ik helemaal 100% zeker", en nu twijfelt ie weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
De twijfel is behoorlijk aanwezig bij Huub, over de echtheid van Liekes' gevoelens.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef Lieve het volgende:
Kan die Jaap zich niet over zijn examengezeik heen zetten dan? Gunt hij de rest van de wereld niet waar hij zelf voor zichzelf geen 100% keuze voor heeft gemaakt? Wat wil hij nou? Voor examens slagen of in die gouden kooi overleven of afvallen of de plaats van Huub innemen of the godfather zijn..... Wat wil hij nou? Gezakt . . . ja en? Zakken is pas erg als de enige ondergrond die je hebt ijs is. Dan wil je daar niet doorheen zakken. Verder moet hij gewoon doorgaan. Zonder zeiken!
Zeker, hij twijfelt zo veel dat hij iedereen advies heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
De twijfel is behoorlijk aanwezig bij Huub, over de echtheid van Liekes' gevoelens.
Logisch, leuke, lieve, lekkere spontane meid. Niet dom en niet comformistisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef Maanvis het volgende:
ojee. lieke heeft een gevoelige noot gekraakt bij huubke.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Logisch, leuke, lieve, lekkere spontane meid. Niet dom en niet comformistisch.![]()
Toen Brian en Natasia huilend de poort uitliepen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef Spoko het volgende:
over een paar jaar zeggen we: "Weet je nog toen met die 1 april grap in DGK?"
Helemaal mee eensch...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef Tissik het volgende:
In geval van twijfel: NIET doen!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen Brian en Natasia huilend de poort uitliepen.
En Huub werd afgevoerd naar het ziekenhuis, omdat die niet meer kon ademen van de slappe lach.
Dank je wel hoor! Lief dat je dat zegt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Logisch, leuke, lieve, lekkere spontane meid. Niet dom en niet comformistisch.![]()
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan Japio's houding te zien is het spannende TV .........
[afbeelding]
Gewoon onvolwassen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik walg nu weer van Huub's uitspraken. Hij loopt enorm stoer te doen.
Hij is al helemaal para van zijn moeder met baard op een anzichtkaart! Goeie streamshots van Nettie met baard en de gang! Bang!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En het toont tevens aan in welke mate Brian inmiddels aaan het stukgaan is op Huub. Je moet knap para zijn als je moeder niet eens meer durft uit te nodigen.
Als je die rechterkant er nou uitsoeptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan Japio's houding te zien is het spannende TV .........
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij is al helemaal para van zijn moeder met baard op een anzichtkaart! Goeie streamshots van Nettie met baard en de gang! Bang!
Huub zal iig niet trouw blijven,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft maar één keuze denk ik. Als ze Huub echt wil zal ze moeten toestemmen in een open relatie. Huub ga het tijdens de komende feesten helemaal nooit volhouden om trouw te blijven. En hij wordt ook steeds closer met Amanda.
Delly is geen overheerlijke bedgenote, thank you very muchquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub zal iig niet trouw blijven,
maar hij zal Amanda nooit meer zien als dan een hersenloos borstenspeeltje.
Huub is niet monogaam en heeft nooit beweerd dat wel te zijn. Als twee mensen met elkaar verder willen gaan, zullen ze zich iig moeten kunnen vinden in elkaars levensovertuiging. Als die verschillen onoverkoombaar zijn is dat jammer, maar ook niet meer dan dat. Dat wil nog niet zeggen dat je daarom moet walgen van de persoon die een manier van lleven aanhangt die niet beantwoord aan de eigen waarden en normen. Het is dan gewoon geen geschikte match.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft maar één keuze denk ik. Als ze Huub echt wil zal ze moeten toestemmen in een open relatie. Huub ga het tijdens de komende feesten helemaal nooit volhouden om trouw te blijven. En hij wordt ook steeds closer met Amanda.
Ik walg ook helemaal niet van Huub's levensovertuiging. Ik ben het er zelfs mee eens. Maar hij brengt het op een totaal verkeerde manier en op een heel fout moment. Hoe hij tegen Lieke sprak vond ik niet echt van respect getuigen. Hij wil zelf helemaal niets toegeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Huub is niet monogaam en heeft nooit beweerd dat wel te zijn. Als twee mensen met elkaar verder willen gaan, zullen ze zich iig moeten kunnen vinden in elkaars levensovertuiging. Als die verschillen onoverkoombaar zijn is dat jammer, maar ook niet meer dan dat. Dat wil nog niet zeggen dat je daarom moet walgen van de persoon die een manier van lleven aanhangt die niet beantwoord aan de eigen waarden en normen. Het is dan gewoon geen geschikte match.
Ja, op het kastje naast de deur staat een scherm.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:40 schreef APK het volgende:
Waarom zei Eric net: En ik heet nog altijd Eric met een 'c' toen het even stil was?
Stond er iets op een scherm, of hangt er niet zo'n ding in de slaapkamer?
helemaal mee eens, daarnaast lijkt het me haast onmogelijk om in DGK te zitten en tegelijkertijd een relatie op te bouwen, valt gewoon niet binnen de planningquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Huub is niet monogaam en heeft nooit beweerd dat wel te zijn. Als twee mensen met elkaar verder willen gaan, zullen ze zich iig moeten kunnen vinden in elkaars levensovertuiging. Als die verschillen onoverkoombaar zijn is dat jammer, maar ook niet meer dan dat. Dat wil nog niet zeggen dat je daarom moet walgen van de persoon die een manier van lleven aanhangt die niet beantwoord aan de eigen waarden en normen. Het is dan gewoon geen geschikte match.
Huub is in verlegenheid. Liekequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik walg ook helemaal niet van Huub's levensovertuiging. Ik ben het er zelfs mee eens. Maar hij brengt het op een totaal verkeerde manier en op een heel fout moment. Hoe hij tegen Lieke sprak vond ik niet echt van respect getuigen. Hij wil zelf helemaal niets toegeven.
Ik denk dat Huub's alcohol probleem geen probleem meer is. Het was een probleem omdat de alcohol gecombineerd werd met het rellen. Aangezien beide groepjes niet meer rellen kan hij net zo goed weer gaan drinken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij drinkt Huub heel wat meer dan 3 per dag. Hij drinkt 's avonds 3 drankjes voor 12 uur en 3 drankjes ná 12 uur... Maar de volgende dag drinkt hij dan weer 3 drankjes voor 12 uur, terwijl hij er dus al 3 had gehad van de nacht daarvoor. Maar ja, who cares.
Met precies datzelfde idee zat ik al enkele dagen. Het zal wel oogluikend worden toegelaten als Huub zich maar een beetje in toom weet te houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij drinkt Huub heel wat meer dan 3 per dag. Hij drinkt 's avonds 3 drankjes voor 12 uur en 3 drankjes ná 12 uur... Maar de volgende dag drinkt hij dan weer 3 drankjes voor 12 uur, terwijl hij er dus al 3 had gehad van de nacht daarvoor. Maar ja, who cares.
Hij twijfelt dan ook... En als je twijfelt, kun je je niet voor de volle 100% geven. In deze positie (DGK) kan dat sowieso al niet. Iemand die van zichzelf weet niet monogaam te zijn en daar ook niet naar te willen handelen, die kun je neit veranderen. Daar kun je ook geen eisen aan gaan stellen. Als het je niet bevalt, dan draai je je om en loop je weg. Kun je je daarin schikken, dan kan daar iets moois uit voortkomen. Maar wat sowieso geldt: je kunt een ander niet veranderen tot wat jij wilt wat die ander zal zijn. Als mensen willen veranderen, dan doen ze dat zelf wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik walg ook helemaal niet van Huub's levensovertuiging. Ik ben het er zelfs mee eens. Maar hij brengt het op een totaal verkeerde manier en op een heel fout moment. Hoe hij tegen Lieke sprak vond ik niet echt van respect getuigen. Hij wil zelf helemaal niets toegeven.
En volgens mij ook iets meer dan een normale unit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb er ook naar zitten kijken en begreep niet dat Lieke nog in dat bad bleefquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat betekent dus een exitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer doodmoe. Volgens mij slaat hij al.
Waar is hij zo moe van eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer doodmoe. Volgens mij slaat hij al.
Je hebt helemaal gelijk. Alleen door haar verliefdheid is Lieke een beetje blind denk ik. Je ziet nu al wel aankomen dat Lieke gekwetst gaat worden en niet Huub. Lieke hoopt dat het wel mee zal vallen met Huubs vreemdgaan, maar ik denk dat ze zich daarin vergist. En nee, dat is idd niet slim van Lieke, maar verliefdheid laat je soms rare dingen denken en doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Tissik het volgende:
Ik zie daar niets fouts in overigens, niet als het om Lieke gaat, niet als het om Huub gaat. Ik zie enkel een verschil in verwachtingen.
Zoals hij uit zijn ogen kijkt inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Waar is hij zo moe van eigenlijk
Hij ziet er eerder stoned uit, maar dat vind ik al weken....
Hij is de hele dag helemaal ADHD bezig, dus op zich niet raar dat hij om deze tijd helemaal kapot is. Leeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Waar is hij zo moe van eigenlijk
Hij ziet er eerder stoned uit, maar dat vind ik al weken....
En hij stond vanmorgen om 08:30 al rond Palma te dansen na zijn duik in het zwembad. Vanaf dat moment is hij aan een stuk door actief geweest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag 5 TV uitzendingen gevuld met z`n lovestory
Ja, dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Alleen door haar verliefdheid is Lieke een beetje blind denk ik. Je ziet nu al wel aankomen dat Lieke gekwetst gaat worden en niet Huub. Lieke hoopt dat het wel mee zal vallen met Huubs vreemdgaan, maar ik denk dat ze zich daarin vergist. En nee, dat is idd niet slim van Lieke, maar verliefdheid laat je soms rare dingen denken en doen.
Sorry hoor, maar denk toch echt dat jullie camerageil teveel met verliefdheid verwarren...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Alleen door haar verliefdheid is Lieke een beetje blind denk ik. Je ziet nu al wel aankomen dat Lieke gekwetst gaat worden en niet Huub. Lieke hoopt dat het wel mee zal vallen met Huubs vreemdgaan, maar ik denk dat ze zich daarin vergist. En nee, dat is idd niet slim van Lieke, maar verliefdheid laat je soms rare dingen denken en doen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub slaapt... dus Eric: dit is weer je kans
Camerageile mensen worden ook vast wel een keer verliefd?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:56 schreef farceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denk toch echt dat jullie camerageil teveel met verliefdheid verwarren...
You're a farce manquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:56 schreef farceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denk toch echt dat jullie camerageil teveel met verliefdheid verwarren...
Maar dat was hij de afgelopen weken ook en toen leek hij mij iemand die weinig slaap nodig had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Hij is de hele dag helemaal ADHD bezig, dus op zich niet raar dat hij om deze tijd helemaal kapot is. Leeg.
zo lang ze onberijkbaar is blijft huub zo doen; voorlopigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag 5 TV uitzendingen gevuld met z`n lovestory
Dat is waar ja. Misschien dat de verliefdheid hem ook helemaal uitput.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat was hij de afgelopen weken ook en toen leek hij mij iemand die weinig slaap nodig had.
Misschien heeft hij wat slaap in te halen.
Opvliegers?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te horen heeft Brian de brocolli verkeerd in de koelkast gelegd. Hij krijgt me toch een grote bek van Natasia. Vervolgens loopt ze naar de slaapkamer, daar krijgt Japio de volle laag. Dan roept ze dat ze ziek wordt van dat kind en stuift naar het kantoor, waar Amanda zit.
Ongesteld ???
Nog net niet waarschijnlijk... PMS is ergerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te horen heeft Brian de brocolli verkeerd in de koelkast gelegd. Hij krijgt me toch een grote bek van Natasia. Vervolgens loopt ze naar de slaapkamer, daar krijgt Japio de volle laag. Dan roept ze dat ze ziek wordt van dat kind en stuift naar het kantoor, waar Amanda zit.
Ongesteld ???
dan schreeuw je niet zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog net niet waarschijnlijk... PMS is erger![]()
zo graag, ik ook!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:04 schreef Mika25 het volgende:
Ik voorzie een break tussen BANJ bewerkstelligd worden
Nopes. Alleen SHE hebben haar opgewacht en een uurtje met haar gepraat...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef Lipsch het volgende:
Wat ik me even afvraag, hebben Brian, Amanda of Jaap al enige interesse getoond in het zingen van haar met dochterlief vandaag?
Wat vindt ze wel leuk aan huubke eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef Mika25 het volgende:
Dingen die Lieke niet leuk vindt aan Huub:
1. Z`n lichaam (ze houdt van spieren)
2. Z`n gedrag (ze houdt niet van pesten, rellen etc... )
3. Z`n omgang met vrouwen (niet zoenen, moet monogaam zijn)
4. Z`n hobbies (roken)
Ik geef hun relatie wel een kans
Dat hij in DGK zit?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat vindt ze wel leuk aan huubke eigenlijk?
Ze kat die drie ook niet voor niets afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef Lipsch het volgende:
Wat ik me even afvraag, hebben Brian, Amanda of Jaap al enige interesse getoond in het zingen van haar met dochterlief vandaag?
Misschien wel juist daarom. Moet ze die twee 'monstertjes' weer zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is Natasia sjaggo...
En dat terwijl ze net te horen heeft gekregen dat ze a.s. zondag een bonusje heeft...
Mogelijke hoofdprijs $$$$$$quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:08 schreef Maanvis het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel juist daarom. Moet ze die twee 'monstertjes' weer zien.
Ze heeft al bewerkstelligd dat Amanda, Huub en Sylvia de kinderen bezig houdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel juist daarom. Moet ze die twee 'monstertjes' weer zien.
Als ze er uitgestemd wordt regelt ze nog dat de kids in de Villa komen wonen, als ze er maar niet zelf voor hoeft te zorgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze heeft al bewerkstelligd dat Amanda, Huub en Sylvia de kinderen bezig houden
brian wou de taart naar de koelkast in het kantoor brengen ..natasia er achter aan wetende dat brian alles weer eens overhoop zou trekken ....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ongesteld ???
Hij is een enorme charmeur naar vrouwen toe. Dat hebben we toch wel meermalen al gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 Aprilquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is Natasia sjaggo...
En dat terwijl ze net te horen heeft gekregen dat ze a.s. zondag een bonusje heeft...
Serieus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Sylvai wordt door heel veel mensen in de buitenwereld uitgescholden en bedreigd.
Ze is chagrijnig omdat ze weet dat ze ze wel moet uitnodigen. Heel DGK kijkend Nederland zal over haar heen vallen als ze het flikt om haar kinderen niet uit tew nodigen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Hoeft niet natuurlijk, ze mag zelf kiezen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet: PMS, zelfs als excuus voor moord gebruikt....
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien heeft hij per ongeluk Brian's script gekregen..
Hmz... en Brainless was Huub al aan het copieren eerder vandaag. Ze hebben dus gewoon de scripts verwisseld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien heeft hij per ongeluk Brian's script gekregen..
en dan ook nog eens een natasia vanavond die huub knuffelt ...zegt dat ze door hem gegroeid is en dat ze van hem houdt......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:04 schreef Mika25 het volgende:
Ik voorzie een break tussen BANJ bewerkstelligd worden
Amanda dan vanavond toch bij Huub in bed?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz... en Brainless was Huub al aan het copieren eerder vandaag. Ze hebben dus gewoon de scripts verwisseld.![]()
Schreef ik 'Sylvia' ?? Ik bedoelde Lieke. En ja, die schijnt al door Huub fans te worden bedreigd omdat zij zogenaamd de oorzaak is dat Huub de villa niet meer gaat winnen.quote:
Het voorjaarszonnetje doet ook wat met mensen,,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:16 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan ook nog eens een natasia vanavond die huub knuffelt ...zegt dat ze door hem gegroeid is en dat ze van hem houdt......
natasia is echt veranderd de laatste tijd ....
Dat vind ik vrij belachelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schreef ik 'Sylvia' ?? Ik bedoelde Lieke. En ja, die schijnt al door Huub fans te worden bedreigd omdat zij zogenaamd de oorzaak ik dat Huub de villa niet meer gaat winnen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda dan vanavond toch bij Huub in bed?
En nog leuker: Brian bij Eric![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil met Amanda een monogaam afspraak maken. Als er een feestje komt en er is iemand die je leuk vind, mag je dat elkaar melden en dan geldt de afspraak even niet meer ....... Hoe krijg je het verzonnen, Brian ?
ik seg: ik hou durfan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Het voorjaarszonnetje doet ook wat met mensen,,
Dus alleen buiten de feestjes om mag ze niet met een ander (lees: Huub) rommelen??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil met Amanda een monogaam afspraak maken. Als er een feestje komt en er is iemand die je leuk vind, mag je dat elkaar melden en dan geldt de afspraak even niet meer ....... Hoe krijg je het verzonnen, Brian ?
H U U Bquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:19 schreef Mika25 het volgende:
Wat praat Sylvia overigens veel vandaag, zijn we niet van haar gewend. Daarnet in de woonkamer, in discussie met Huub, nu ook met NatasJa...
Dan nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Schreef ik 'Sylvia' ?? Ik bedoelde Lieke. En ja, die schijnt al door Huub fans te worden bedreigd omdat zij zogenaamd de oorzaak is dat Huub de villa niet meer gaat winnen.
Ja, dat is het leuke van Brian. Hij hoort een monogaam verhaal van Huub/Lieke en het dreigement van Huub om Amanda te pakken ..... Dus een kopie-plan gemaakt. Net als Brian altijd in tweede instantie reageert en Huub kopieert. Ik kan bij Brian nooit iets orgineels ontdekken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus alleen buiten de feestjes om mag ze niet met een ander (lees: Huub) rommelen??
Daar zal het wel op neer komen idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus alleen buiten de feestjes om mag ze niet met een ander (lees: Huub) rommelen??
Het zal wel alleen verbaal zijn geweest. Als ze in de stad loopt krijgt ze natuurlijk wel het een en ander naar haar hoofd en dat gaat steeds erger worden. Was al erg met Lesley, maar Huub is veel meer aanwezig dan Bart, dus zal Lieke het extra zwaar te verduren krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Wat voor soort bedreigingen zijn dat dan?
Een hand met spuug in haar gezicht?
De catfight om Huub is begonnen: Sylvia, Lieke, Amanda em misschien ook Stasi?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:23 schreef Mika25 het volgende:
Ohoh... NatasJa gaat nu Huub storen en begint "ik kom effe vragen hoe het nu met je gaat". Dit moet wel een opdracht van "achter" zijn
Een neukuitnodigingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
@ Ian_Nick
Ik was wat al te ijverig in het verwijderen van m'n caps![]()
Beetje pc opschonen en zo doen de caps in je OT het niet meer, zal er ff opletten in vervolg![]()
Maakt me vrij weinig uit wat mensen doen, het is al te triest voor woorden dat het op haar bedreigend overkomt, alsof het haar schuld is dat Huub voor haar zou kiezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Melden bij Ericquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:25 schreef APK het volgende:
Huub is gewoon bezopen, er staat een fles sterke drank en een fles frisdrank om te mixen op de pooltafel.
En Natasia zegt er niets van.
Real life soap met regels my arse.![]()
Amen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt me vrij weinig uit wat mensen doen, het is al te triest voor woorden dat het op haar bedreigend overkomt, alsof het haar schuld is dat Huub voor haar zou kiezen.
Daarbij: Iemand verwijten dat Huub niet gaat winnen? Dat heeft hij sowieso alleen aan zichzelf te danken.
Het is wat mij betreft opvallend dat de 2 leukste gouden kooi meiden beide NIET in de villa hebben gewoond. Ik vind Lesley en Lieke echt leuker dan Amanda, Nena, Ilona, Eveline of wie dan ook.quote:
heel erg ziekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Jawel, je allermooiste TTquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft opvallend dat de 2 leukste gouden kooi meiden beide NIET in de villa hebben gewoond. Ik vind Lesley en Lieke echt leuker dan Amanda, Nena, Ilona, Eveline of wie dan ook.
Ehm... als je ze ergens online hebt gezet maakt het toch niet meer uit of je je eigen PC opruimt?? Of stonden ze op je eigen server??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel, je allermooiste TT![]()
Ik ben af en toe zo'n pc-opruimtypje![]()
Ik zal je caps voortaan zelf uploadenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel, je allermooiste TT![]()
Ik ben af en toe zo'n pc-opruimtypje![]()
What else is new!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
En Alice in Wonderland huppelt weer het bed in bij Brian
Ter info : Bij mijn caps loopt je dat risico niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal je caps voortaan zelf uploaden![]()
Daar maak ik over het algemeen ook gretig gebruik vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info : Bij mijn caps loopt je dat risico niet.
Tuurlijk, hij kan het praatje praten, maar kan ie ook het loopje lopen? (vrij vertaald uit het engels.) Wat ik bedoel : heeft die vent ook inhoudelijk iets wat 't meiske interesseert?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is een enorme charmeur naar vrouwen toe. Dat hebben we toch wel meermalen al gezien.
Hij weet ook vaak precies de juiste dingen te zeggen.
Ehh.. nu laat je het lijken alsof er 2 Huubs zijn. De huub die ze ontmoet heeft toen ze in de villa kwam is toch dezelfde huub als die uitgezonden wordt op TV? Daar is het toch een realitysoap voor, waar ze zelf ook aan meedoet? Er is toch nergens een andere huub dan de huub die wij zien (en lieke dus ook)? Of is er ergens "Op TV" een huubke dat volgens een script acteert en is er ergens een huubke die gewoon zichzelf is en tegen lieke? Volgens mij hebben we alle huubkes wel gezien, en lieke moet dat ook weten... Goedpraterij van de bovenste plank dus.quote:Lieke viel ook niet op de Huub die ze op TV heeft gezien, maar wel op de Huub die ze heeft ontmoet toen ze zelf in de villa kwam
Daar kiest ze zelf voorquote:Ze heeft er nu zelfs een ruzie met haar vader door en wordt door heel veel mensen in de buitenwereld uitgescholden en bedreigd. Dat zal alleen nog maar erger worden. Die krijgt de hele lading over zich heen vanwege alles wat Huub doet.
Ze stonden op bucket.com en op m'n pc en alles eraf gehaald omdat het er teveel werden en ik deze maand een probleempje heb met mn limit, die over 5 dagen ongelimiteerd isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... als je ze ergens online hebt gezet maakt het toch niet meer uit of je je eigen PC opruimt?? Of stonden ze op je eigen server??
Helemaal, echt helemaal in het begin had ik nog wel wat verwacht van Eveline. Viel vies tegen !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft opvallend dat de 2 leukste gouden kooi meiden beide NIET in de villa hebben gewoond. Ik vind Lesley en Lieke echt leuker dan Amanda, Nena, Ilona, Eveline of wie dan ook.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
Die draaitafel moet het huis uit, voegt niets meer toe een het programma. Het is voor de bewoners alleen maar een manier geworden om in weg te vluchten. Eerst Brainless, Nathanael en Bart. Toen Sylvia en Huub en Eric beginnen nu ook al.
Het is allang duidelijk dat Huub een enorme kennis heeft van alles en nog wat, ook al wilt hij zo nu en dan nog wel eens wat onzin uitkramen. En hij is best wel wijs voor iemand van zijn leeftijd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik bedoel : heeft die vent ook inhoudelijk iets wat 't meiske interesseert?
Hier deden je caps het gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
Hoera er is nog een prullenbak, ff terugzetten![]()
Huub heeft denk ik meer inhoud dan alle andere 6 bewoners samen. Dus jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij kan het praatje praten, maar kan ie ook het loopje lopen? (vrij vertaald uit het engels.) Wat ik bedoel : heeft die vent ook inhoudelijk iets wat 't meiske interesseert?
quote:Ehh.. nu laat je het lijken alsof er 2 Huubs zijn. De huub die ze ontmoet heeft toen ze in de villa kwam is toch dezelfde huub als die uitgezonden wordt op TV? Daar is het toch een realitysoap voor, waar ze zelf ook aan meedoet? Er is toch nergens een andere huub dan de huub die wij zien (en lieke dus ook)? Of is er ergens "Op TV" een huubke dat volgens een script acteert en is er ergens een huubke die gewoon zichzelf is en tegen lieke? Volgens mij hebben we alle huubkes wel gezien, en lieke moet dat ook weten... Goedpraterij van de bovenste plank dus.
Huub zal nooit uit de kooi gaan voor Lieke. Daar is hij veel te egoistisch voor.quote:Daar kiest ze zelf voorAls Lieke het echt waard is komt huubke wel uit de kooi, maar zo niet dan tja dan moet lieke niet als een maantje om huub blijven cirkelen, want dan is hij haar aandacht toch niet eens waard, lijkt mij?
Die hamer was dan ook voor Amanda bedoeld hoorquote:
Huub is inderdaad leuk breed onderlegd en weet overal wel over mee te praten. Huub kan serieus zijn, en juist erg niet serieus, kinderachtig of volwassen, je kunt met hem huilen en lachen (soms tegelijk), hij stelt geen eisen aan anderen dus je mag jezelf zijn... Kortom: het perfecte maatje. Enige nadeel van Huub is, dat hij grensoverschrijdend is met alles wat hij doet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat Huub een enorme kennis heeft van alles en nog wat, ook al wilt hij zo nu en dan nog wel eens wat onzin uitkramen. En hij is best wel wijs voor iemand van zijn leeftijd...
toch zou je haast gaan denken dat lieke er wel woontquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in jezusnaam willen weten!?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn dellie en bwian al bezig?
Ohw okequote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die hamer was dan ook voor Amanda bedoeld hoor![]()
En dat laatste vinden vrouwen juist interessant!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Huub is inderdaad leuk breed onderlegd en weet overal wel over mee te praten. Huub kan serieus zijn, en juist erg niet serieus, kinderachtig of volwassen, je kunt met hem huilen en lachen (soms tegelijk), hij stelt geen eisen aan anderen dus je mag jezelf zijn... Kortom: het perfecte maatje. Enige nadeel van Huub is, dat hij grensoverschrijdend is met alles wat hij doet.
mag wel harder van mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:39 schreef Lipsch het volgende:
die Hupert, staat ook gelukkig niet een beetje hard
Idd, zelfs op sexueel vlak kun je alle kanten met hem opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Huub is inderdaad leuk breed onderlegd en weet overal wel over mee te praten. Huub kan serieus zijn, en juist erg niet serieus, kinderachtig of volwassen, je kunt met hem huilen en lachen (soms tegelijk), hij stelt geen eisen aan anderen dus je mag jezelf zijn... Kortom: het perfecte maatje. Enige nadeel van Huub is, dat hij grensoverschrijdend is met alles wat hij doet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in jezusnaam willen weten!?![]()
Ja, vrouwen hopen dat ze zo'n man aan de ketting kunnen leggen (en balen na 10 jaar en 2 kids onwijs dat dat niet is gelukt).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:39 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat laatste vinden vrouwen juist interessant!!!
Ik zie Jaapquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:41 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Eehh weet ik eigenlijk niet, een bevestiging heb ik niet nodig. Weet dat het een kansloos meisje is. Gewoon, omdat 2 streams op Syl zijn gericht en 2 op Eric en Huub.
Heb ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je aan dat knopje op je boxen draaien![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, vrouwen hopen dat ze zo'n man aan de ketting kunnen leggen (en balen na 10 jaar en 2 kids onwijs dat dat niet is gelukt).
Je moet gewoon de ander niet proberen te veranderen dat lukt toch niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, vrouwen hopen dat ze zo'n man aan de ketting kunnen leggen (en balen na 10 jaar en 2 kids onwijs dat dat niet is gelukt).
Hij had het er vanmiddag over dat hij die steen of wat hij dan ook uit de vijver had geplukt vanavond in haar bed ging gooien ofzo..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub gaat Amanda wakker maken vanacht?
Dat was hij wel van plan. De kikker/steen heeft hij klaargelegd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub gaat Amanda wakker maken vanacht?
Heden ten dage zoeken vrouwer - in het algemeen - meer spanning dan mannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je moet gewoon de ander niet proberen te veranderen dat lukt toch niet.
zit er ook nog wat eetbaars bijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
Hoera er is nog een prullenbak, ff terugzetten![]()
Bedoel je deze ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een screenshot van die fles sterke drank bij Huub?
Bezopen zijn lijkt mij ook een zware overtreding van zijn alcoholsanctie.
Of zijn alleen de Huubfans nog wakker?
Ik geloof dat de anderen er op toe moesten zien dat Huub niet te veel dronk dus...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Dan blijven we nog maar ff wakker he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was hij wel van plan. De kikker/steen heeft hij klaargelegd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Heden ten dage zoeken vrouwen - in het algemeen - meer spanning dan mannen.![]()
Ben benieuwd of je gelijk hebt, en wat ze eraan gaan doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Ja, gek hè.. als je verliefd bentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
toch zou je haast gaan denken dat lieke er wel woontze werkt er eigenlijk maar 2 morgens in de week ( en dan draaien er maar 2 streams ) en we zien haar bijna elke dag
![]()
![]()
Ja maar, daar moeten de andere bewoners op toezien en niet Huub zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
De sanctie snap ik niet helemaal trouwens, 3 drankjes per dag, maar de andere bewoners moeten opletten of het niet overschreden wordt. Dus bij wie nu de verantwoordelijkheid ligt......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Precies. De regels zeggen niet dat het ZIJN verantwoording isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef Tissik het volgende:
Ja maar, daar moeten de andere bewoners op toezien en niet Huub zelf![]()
Die ja, maar hij schonk net weer een enorme bel in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bedoel je deze ?
[afbeelding]
Ohjah, hij mocht weer overnieuw natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub schenkt juist weer in. Volgens mijn telling is dit zijn derde vanaf 00:00.
De verantwoordelijkheid is bij de andere bewoners neergelegd. Zij moeten er op toezien dat Huub die 3 drankjes niet overschrijdt. Als ze dat niet doen, tsja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
De sanctie snap ik niet helemaal trouwens, 3 drankjes per dag, maar de andere bewoners moet opletten of het niet overschreden wordt. Dus bij wie nu de verantwoordelijkheid ligt......
Inquisitie mannetje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die ja, maar hij schonk net weer een enorme bel in.![]()
Ja precies..slaat helemaal nergens op, geef dan geen sanctie of doe het goed en leg de verantwoordelijkheid bij Huub zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
De sanctie snap ik niet helemaal trouwens, 3 drankjes per dag, maar de andere bewoners moet opletten of het niet overschreden wordt. Dus bij wie nu de verantwoordelijkheid ligt......
Alsof Natasia het eerder niet door had, zij maakte er zelfs een opmerking over toen Huub begon te draaien....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef Mika25 het volgende:
Precies. De regels zeggen niet dat het ZIJN verantwoording is
Voor zijn gezondheid, is die sanctie beslist geen straf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik vind die hele sanctie nergens opslaan want hij ging er goed mee om na zijn 2e alchohol verbod.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:51 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft een boner van hier tot Tokio![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |