Plan is blijkbaar alweer van de baan, onze grote doorzetter.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian denkt dat Sylvia zijn secretaresse is...Hij bedenkt niks en herhaalt alles als hij ze uitgevonden heeft!![]()
Jaap wil niet meer entertainer worden?
Nee, dat zie je verkeerd. Japio wacht nog op z'n body-analyzer. Daarna brandt hij pas losquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Plan is blijkbaar alweer van de baan, onze grote doorzetter.
Dan wil ik ze in de SCquote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
Er worden Ian ook veel te veel veren tussen zn zachte billetjes gedouwd! Gert, ik eis een verbod op de 3 a 4 complimentposts die de OP steevast volgen!
Dat zeg ikquote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Darklight het volgende:
Zondag is het toch 1april? Volgens mij os het gewoon een grap![]()
dan zou de redactie is echt een pluim verdienen een keer of de eerste keer....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Darklight het volgende:
Dat zou héél stoer zijn van de redactie, maar ik ben toch bang dat ze daar niet de ballen hebben om hun 2 lievelingetjes zo bij de neus te nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Darklight het volgende:
Best spannend om die bewegende oogjes te volgenquote:
Nog even en je produceert een OP met een samenvatting van het afgelopen half jaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godsamme, ik had net besloten dat dit mijn laatste werd voor vandaag!![]()
Nu kan ik het natuurlijk niet maken geen nieuwe COS te bouwen straks![]()
C.O.R.A. heeft het toch al uitgemaakt, tenminste...een soort van uitgemaaktquote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij stelt zelf Goldstrike voor...
Puik idee, imho
idd, Rest in peace....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Rest het volgende:
Jaap heeft kutnieuws gekregen vandaag, laten we hem afzeiken omdat hij niet vrolijk meedoet...
Jaap zijn onderbroeken zetten ze een grote rode stip op..die verkopen ze als Japanse vlagquote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
Jaap klaagt weer eens over z`n onderbroek die hij kwijt is geraakt woensdag. Misschien moet Sylvia eens gaan klagen over een kadotje dat ze kwijtgeraakt is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |