Wilde Sylvia daarom een andere wasserette? Ik denk dat zij ervan uitgaat dat het cadeautje zo gekrompen is dat ze hem niet meer terug kan vinden?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
Jaap klaagt weer eens over z`n onderbroek die hij kwijt is geraakt woensdag. Misschien moet Sylvia eens gaan klagen over een kadotje dat ze kwijtgeraakt is...
Ben benieuwd hoe leuk C.O.R.A. hem vind nu hij met zijn hele lichaam diep in de schulden zitquote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
C.O.R.A. heeft het toch al uitgemaakt, tenminste...een soort van uitgemaakt
Dus hij kan net zo goed weer gaan drinken...
Zijn eindexamen gezeik.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef mazaru het volgende:
Waar wil Jaap juridische stappen voor ondernemen?????
Ik snap er helemaal niets vanquote:
Dan hoeven wij niet meer te posten want dan is tie al v-o-lquote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even en je produceert een OP met een samenvatting van het afgelopen half jaar.![]()
als je goed kijk zie je dat ze 2x iets pakken 1x rechts en 1x linksquote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wilde Sylvia daarom een andere wasserette? Ik denk dat zij ervan uitgaat dat het cadeautje zo gekrompen is dat ze hem niet meer terug kan vinden?
Ik typ die COS OP toch niet voor Jan Lul!?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niets van
Waarom is dat niet rechtsgeldig verklaard dan? Heeft die stiekemerd gespiekt???
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
Ja hoor, Flens zit weer eens vreselijk premenstruaal te wezen achter.
Ik heb je boek OP gelezen, er staat niets in waarom jaap zijn examen niet rechtsgeldig is.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik typ die COS OP toch niet voor Jan Lul!?![]()
Lijkt me wel goed voor de noodzakelijke actie.. Broer van Brian hoekt huub neerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef Desii het volgende:
Brian zegt dat het geen goed idee om zijn broer uit te nodigen, omdat het dan problemen kan opleveren met Huub en Erik
Omdat hij de verplichte colleges niet heeft gevolgd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb je boek OP gelezen, er staat niets in waarom jaap zijn examen niet rechtsgeldig is.
Het is een even grote moeite om gewoon antwoord te geven, als om te zeggen dat ik de op moet lezen (waar het niet bij staat, tenzij ik een hoofdstuk gemist heb)
En wil je geen antwoord geven, typ je gewoon geen antwoord![]()
En Jaap moet niet miepen, had ie het maar moeten regelen. Hij heeft vrijwillig en bij zn volle verstand die colleges gemist.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat hij de verplichte colleges niet heeft gevolgd.
Nettie moet geen kapsones krijgen nu ze op proef bij de Josti Band magquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Zn moeder vindt Huub en Eric zwaar disrespectfull of zoiets.
Zegt genoeg over in wat voor kringen Brainless zich normaal begeeft...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian durft z'n moeder en broer eigenlijk niet uitnodigen omdat Huub en Eric aanwezig zijn. Hij is bang dat moeder niet eens wil komen en met z'n broer zou een gevaarlijke situatie kunnen ontstaan.
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat hij de verplichte colleges niet heeft gevolgd.
Denk niet dat ze dat durven. Bezoek zonder CP is zeer zeldzaam, en als je dan 2 personen die zich echt verheugen op bezoek van familie zo te pakken neemt draaien ze helemaal door. Wat natuurlijk leuk is voor ons, maar de redaktie heeft het lef niet voor zo`n actiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef Spoko het volgende:
1 april, ik trap er niet in....
En het toont tevens aan in welke mate Brian inmiddels aaan het stukgaan is op Huub. Je moet knap para zijn als je moeder niet eens meer durft uit te nodigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor kringen Brainless zich normaal begeeft...
Zo zeg. Dat zou een fantastische stunt zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef Spoko het volgende:
Maar Brian gaat helemaal para worden als zijn gasten niet mogen komen en het een grap blijkt te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef Spoko het volgende:
Niet alleen Brianquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar Brian gaat helemaal para worden als zijn gasten niet mogen komen en het een grap blijkt te zijn![]()
Ik denk in de buurt van een gedode bakker in r'dam ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor kringen Brainless zich normaal begeeft...
Het zou wel een geslaagde grap zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef Spoko het volgende:
daarom juist, omdat ze helemaal doordraaien, weet je wat voor tv dat oplevert? daar gaat het tien toch om.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat durven. Bezoek zonder CP is zeer zeldzaam, en als je dan 2 personen die zich echt verheugen op bezoek van familie zo te pakken neemt draaien ze helemaal door. Wat natuurlijk leuk is voor ons, maar de redaktie heeft het lef niet voor zo`n actie
Dat zou geweldige tv zijn!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou wel een geslaagde grap zijn
Komt er een imousine de poort in, maar dan rijdt die gewoon een rondje, en aan de achterkant van die imousine hangt een spandoek "1 APRIL!!!!"![]()
Psies!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En Jaap moet niet miepen, had ie het maar moeten regelen. Hij heeft vrijwillig en bij zn volle verstand die colleges gemist.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou wel een geslaagde grap zijn
Komt er een imousine de poort in, maar dan rijdt die gewoon een rondje, en aan de achterkant van die imousine hangt een spandoek "1 APRIL!!!!"![]()
Eerder nog zei ie "nu ben ik helemaal 100% zeker", en nu twijfelt ie weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
De twijfel is behoorlijk aanwezig bij Huub, over de echtheid van Liekes' gevoelens.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef Lieve het volgende:
Kan die Jaap zich niet over zijn examengezeik heen zetten dan? Gunt hij de rest van de wereld niet waar hij zelf voor zichzelf geen 100% keuze voor heeft gemaakt? Wat wil hij nou? Voor examens slagen of in die gouden kooi overleven of afvallen of de plaats van Huub innemen of the godfather zijn..... Wat wil hij nou? Gezakt . . . ja en? Zakken is pas erg als de enige ondergrond die je hebt ijs is. Dan wil je daar niet doorheen zakken. Verder moet hij gewoon doorgaan. Zonder zeiken!
Zeker, hij twijfelt zo veel dat hij iedereen advies heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
De twijfel is behoorlijk aanwezig bij Huub, over de echtheid van Liekes' gevoelens.
Logisch, leuke, lieve, lekkere spontane meid. Niet dom en niet comformistisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef Maanvis het volgende:
ojee. lieke heeft een gevoelige noot gekraakt bij huubke.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Logisch, leuke, lieve, lekkere spontane meid. Niet dom en niet comformistisch.![]()
Toen Brian en Natasia huilend de poort uitliepen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef Spoko het volgende:
over een paar jaar zeggen we: "Weet je nog toen met die 1 april grap in DGK?"
Helemaal mee eensch...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef Tissik het volgende:
In geval van twijfel: NIET doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |