Hij twijfelt dan ook... En als je twijfelt, kun je je niet voor de volle 100% geven. In deze positie (DGK) kan dat sowieso al niet. Iemand die van zichzelf weet niet monogaam te zijn en daar ook niet naar te willen handelen, die kun je neit veranderen. Daar kun je ook geen eisen aan gaan stellen. Als het je niet bevalt, dan draai je je om en loop je weg. Kun je je daarin schikken, dan kan daar iets moois uit voortkomen. Maar wat sowieso geldt: je kunt een ander niet veranderen tot wat jij wilt wat die ander zal zijn. Als mensen willen veranderen, dan doen ze dat zelf wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik walg ook helemaal niet van Huub's levensovertuiging. Ik ben het er zelfs mee eens. Maar hij brengt het op een totaal verkeerde manier en op een heel fout moment. Hoe hij tegen Lieke sprak vond ik niet echt van respect getuigen. Hij wil zelf helemaal niets toegeven.
En volgens mij ook iets meer dan een normale unit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij drinkt Huub heel wat meer dan 3 per dag. Hij drinkt 's avonds 3 drankjes voor 12 uur en 3 drankjes ná 12 uur... Maar de volgende dag drinkt hij dan weer 3 drankjes voor 12 uur, terwijl hij er dus al 3 had gehad van de nacht daarvoor. Maar ja, who cares.
Ik heb er ook naar zitten kijken en begreep niet dat Lieke nog in dat bad bleefquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik walg ook helemaal niet van Huub's levensovertuiging. Ik ben het er zelfs mee eens. Maar hij brengt het op een totaal verkeerde manier en op een heel fout moment. Hoe hij tegen Lieke sprak vond ik niet echt van respect getuigen. Hij wil zelf helemaal niets toegeven.
Dat betekent dus een exitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer doodmoe. Volgens mij slaat hij al.
Waar is hij zo moe van eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer doodmoe. Volgens mij slaat hij al.
Je hebt helemaal gelijk. Alleen door haar verliefdheid is Lieke een beetje blind denk ik. Je ziet nu al wel aankomen dat Lieke gekwetst gaat worden en niet Huub. Lieke hoopt dat het wel mee zal vallen met Huubs vreemdgaan, maar ik denk dat ze zich daarin vergist. En nee, dat is idd niet slim van Lieke, maar verliefdheid laat je soms rare dingen denken en doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Tissik het volgende:
Ik zie daar niets fouts in overigens, niet als het om Lieke gaat, niet als het om Huub gaat. Ik zie enkel een verschil in verwachtingen.
Zoals hij uit zijn ogen kijkt inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Waar is hij zo moe van eigenlijk
Hij ziet er eerder stoned uit, maar dat vind ik al weken....
Hij is de hele dag helemaal ADHD bezig, dus op zich niet raar dat hij om deze tijd helemaal kapot is. Leeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Waar is hij zo moe van eigenlijk
Hij ziet er eerder stoned uit, maar dat vind ik al weken....
En hij stond vanmorgen om 08:30 al rond Palma te dansen na zijn duik in het zwembad. Vanaf dat moment is hij aan een stuk door actief geweest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag 5 TV uitzendingen gevuld met z`n lovestory
Ja, dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Alleen door haar verliefdheid is Lieke een beetje blind denk ik. Je ziet nu al wel aankomen dat Lieke gekwetst gaat worden en niet Huub. Lieke hoopt dat het wel mee zal vallen met Huubs vreemdgaan, maar ik denk dat ze zich daarin vergist. En nee, dat is idd niet slim van Lieke, maar verliefdheid laat je soms rare dingen denken en doen.
Sorry hoor, maar denk toch echt dat jullie camerageil teveel met verliefdheid verwarren...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Alleen door haar verliefdheid is Lieke een beetje blind denk ik. Je ziet nu al wel aankomen dat Lieke gekwetst gaat worden en niet Huub. Lieke hoopt dat het wel mee zal vallen met Huubs vreemdgaan, maar ik denk dat ze zich daarin vergist. En nee, dat is idd niet slim van Lieke, maar verliefdheid laat je soms rare dingen denken en doen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub slaapt... dus Eric: dit is weer je kans
Camerageile mensen worden ook vast wel een keer verliefd?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:56 schreef farceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denk toch echt dat jullie camerageil teveel met verliefdheid verwarren...
You're a farce manquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:56 schreef farceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denk toch echt dat jullie camerageil teveel met verliefdheid verwarren...
Maar dat was hij de afgelopen weken ook en toen leek hij mij iemand die weinig slaap nodig had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Hij is de hele dag helemaal ADHD bezig, dus op zich niet raar dat hij om deze tijd helemaal kapot is. Leeg.
zo lang ze onberijkbaar is blijft huub zo doen; voorlopigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag 5 TV uitzendingen gevuld met z`n lovestory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |