het lukt ook nog niet eensquote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef bunnyma het volgende:
Mislukte poging van Jaap om Huub weer eens zwart te maken.
Ik denk dat dat ook strategie is, als BAN erachter komt en er Huub over aanvalt, laten ze alleen maar zien hoe bekrompen zij over gay's denken.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat verhaal wordt niet in de doofpot gestopt, zou er niet op rekenen vooral aangezien huub niet wil dat dit bekend wordt bij BAN wat ook hypocriet is overigens
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef Prosac het volgende:
Brian over de afgelopen dagen aan het dichten zeker?
Amanda
Je gaf me veel plezier
Ik neukte je als een dier
Elke avond was het raak
We deden het heel vaak
Klaarkomen deed ik niet
En toch had ik ineens veel verdriet
Overgeven, zo tijdens het eten
Natasia wist dat je de pil was vergeten
Ik werd banger en banger
Nooit klaarkomen, maar jij toch zwanger?
Ik mis een rijmregel met zwangerschapstest.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef Prosac het volgende:
Amanda
Je gaf me veel plezier
Elke avond was het raak
We deden het heel vaak
Klaarkomen deed ik niet
Ik werd banger en banger
en dat uit de mond van de gast die zelf alleen rond "prime time" wil rellenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft het tegen Snollie weer over Huub, dat hij zijn TV-moment pakt op prime-time.
Die gast is echt gestoord.
Braaaaaaaajen zou trots op je zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef Prosac het volgende:
Amanda
Je gaf me veel plezier
Elke avond was het raak
We deden het heel vaak
Klaarkomen deed ik niet
Ik werd banger en banger
Terwijl het er Huub deze keer alleen om ging dat Brian weer eens goed para werd.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft het tegen Snollie weer over Huub, dat hij zijn TV-moment pakt op prime-time.
nee dat mensen overdag wat te doen hebben en dat er savonds meer naar de streams wordt gekeken.. klopt ook wel volgens mijquote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef Sonique het volgende:
prime time?
Denk Jaap dat dit live op tv komt ofzo?
Ja, dat dacht ik ook. Hij is gewoon onhandig daarin.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef Suikeroom het volgende:
dat geforceerde gesprekjes aanknopen van Jaap heeft toch wel iets aandoenlijks![]()
Inderdaad en het dan best leuk proberen enzo en dan toch weer afsluiten met een overdreven aardog en enthousiast 'succes!'. Alsof je iemand het beste wenst bij het afrijden ofzo....:)quote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef Suikeroom het volgende:
dat geforceerde gesprekjes aanknopen van Jaap heeft toch wel iets aandoenlijks![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
Brain: Sorry lieve Amanda het klink gestoord
Maar ik had ook nog nooit van voorvocht gehoord
hij constateert het alleen dat het in dit geval niet zo handig isquote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Is volgens mij te verwaarlozen met wat er op TV wordt uitgezonden... Of er moeten opeens zo'n 400.000 man naar de streams kijken...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee dat mensen overdag wat te doen hebben en dat er savonds meer naar de streams wordt gekeken.. klopt ook wel volgens mij
Zeker weer mensen die mij van kostbare DGK tijd gaan beroven!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:47 schreef rebellious_angel het volgende:
heleboel visite, eentje zelfs te voet!
Incontinente ouwe lullenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
Time bandit: even in de fontein pissen....
de time banditsquote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
wie zijn dat? weer zo'n band die zichzelf zo heel erg goed vindt?
De gig in huize avondrood was afegezegdquote:Op zondag 25 maart 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
Daar komen de Time Bandits.
Ze waren heel goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
Jaren tachtig bandje.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
DGK lijkt onderhand wel een platform te zijn geworden voor in de vergetelheid geraakte artiestenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
Die waren vroeger best hip.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
Dat is juist de kracht van Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
Huub is veel te eerlijk .
Zolang ze niet weer een of ander pauper nummer voor haar hebben geschreven vind ik het prima.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef Casshern het volgende:
zucht...gaat natasia vast weer mee zingen/krijsen...
Waarom zegt Huub nou zulke dingen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Brian : "Je weet dat ik hekel aan je heb. Iedere fout die je maakt, pak ik je op. Die zwangerschapstest is niet belangrijk. Ik zal iedere fout van jou helemaal afstraffen. Als ik jou via Amanda kan pakken, dan doe ik dat"
Was ik vroegah helemaal weg van!! Wist niet eens dat de band nog bestondquote:Op zondag 25 maart 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
Daar komen de Time Bandits.
En niet te vergeten dat hij om de 5 minuten roept dat het een mooi tv moment wordt als er weer eens iets is, en vervolgens kijkt ie zwoel in de camera.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dat uit de mond van de gast die zelf alleen rond "prime time" wil rellen
Zwangerschapstestquote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik mis een rijmregel met zwangerschapstest.
Die moet er zeker in.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat hij om de 5 minuten roept dat het een mooi tv moment wordt als er weer eens iets is, en vervolgens kijkt ie zwoel in de camera.![]()
Helpt toch nietquote:Op zondag 25 maart 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL ... Brian krijgt begrip van Huub.
Gelukkig Billie in het klein, en toch schrik ikquote:
I'm Specialized In You is wel een leuk nummerquote:Op zondag 25 maart 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Was ik vroegah helemaal weg van!! Wist niet eens dat de band nog bestond![]()
Huub gaf zelf het antwoord op jouw vraag. Tegen Brian "Je kunt hiermee naar Amanda gaan, maar dan ontken ik het stellig. Het is jouw probleem en ik pak jou ermee.". Op deze manier probeert Huub hem helemaal gek te maken.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zegt Huub nou zulke dingen.
Soms is hij veel te loslippig.
Ik zal de volgende keer waarschuwenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig Billie in het klein, en toch schrik ik![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh is dat van hun, ok dan.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
I'm Specialized In You is wel een leuk nummer
Huub weet ook dat Brian hiermee naar Amanda zal gaan. Ontkennen is heel gemakkelijk en Natasia en Amanda zullen volgens mij voorlopig niet zo snel meer iets van Brian aannemen. Zeker ook omdat ik Natasia steeds ongeinteresseerder zie kijken bij de Brian verhalenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaf zelf het antwoord op jouw vraag. Tegen Brian "Je kunt hiermee naar Amanda gaan, maar dan ontken ik het stellig. Het is jouw probleem en ik pak jou ermee.". Op deze manier probeert Huub hem helemaal gek te maken.
yep........ eindelijk heeft ie het doorquote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij heeft Brian een Eureka moment ofzo...
'Dus de huub aan tafel is een andere huub die hier zit. Dat is huub het spel element'
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht in de eerste instantie aan Albert Verlinde...
Nee he, weg met die avatar.quote:
zou ie alles vertellen?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:58 schreef Prosac het volgende:
en nu uitleggen aan Jaap
Lead-zanger is Alides Hidding en was altijd een ENORME zelfingenomen kwijlebalquote:
Hij is gewoon dom...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep........ eindelijk heeft ie het door
motherfucker mopeld hij terwijl hij zijn handen wst en dan nog iets met spel........![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zwangerschapstest
Neuken is mijn hobby
Irene, Amanda of Bobby
Mijn eigen slet in de kooi
oh oh oh, wat vond ik dat mooi
Tot de dag dat ze overgeven moest
Iederen grappen en grollen, maar ik was koest
Potverdriedubbeltjes, het zal toch niet?
Maar ik was heel subiet
Bestellen die test, ik moest het weten
Kon ik mijn vrije leven vergeten?
Geen Porsche maar een Maxicosie?
Niet langer Elly, Hetty of Rosie?
Gelukkig kwam de predictor al snel.
Nu nog Amanda overtuigen, de del.
Vanmorgen nog wel even neuken, dat wel
3 condooms op het nachtkastje, keurig op een rij
Op beelden pleit me dan in ieder geval vrij
Na lang zeuren eindelijk die slet overtuigd
Weer gewonnen, een chick die voor me buigt.
Zenuwen gierden door mijn lijf
Zou zij voor eeuwig blijven, werd dit mijn wijf?
Het plasje werd gepleegd
en over het staafje geveegd
De seconden kropen langzaam voort
Het was een minnetje, ik ben weg van het koord!
en ik ook bang voorquote:Op zondag 25 maart 2007 21:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij is gewoon dom...
Zelfs nu Huub zo open dat gezegt heeft, zal hij het persoonlijk opvatten.
zelfs als Huub gewoon heel transparant het spel speelt zal Brian het niet zien en Huub persoonlijk terug proberen te pakken..
Brian doet met Japio precies hetzelfdequote:Op zondag 25 maart 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
En buiten zegt Huub wat hij net tegen Brian heeft gezegd.
wel ietsje anders,maar nu kan Brian niks meer zeggen.
Goede zet van Huub.
Speelt er toch nog iemand met Brian...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig. Brian legt Japio uit, dat Huub geweldig toneel heeft gespeeld. "Hij heeft bewerkstelligd dat Amanda naar hun toe trekt. Hij speelt gewoon met mij".
EN IS NU BOOS OP AMANDAquote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Brian gaat steeds harder praten.....
dat is precies wat brian wil bewerkstelligen ja..........quote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef koppiesoep het volgende:
Ach ga toch weg man debiele Briiiian. Hij heeft zijn verantwoordelijk willen nemen door een zwangerschapstest te laten nemen.Pfffff....Briiiiaaan scheet gewoon zeven kleuren stront dat ie misschien wel pappie zou kunnen worden. Als hij zijn verantwoordelijkheid had willen nemen dan had hij dat gore (vergeetachtige) delletje niet genaaid of hij had condooms gebruikt!
En nou maar lullen en bewerkstelligen hoe goed ie wel niet is.
![]()
Dat zal die arrogante zanger helemaal niet tof vindenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Leuk een bandje en de meeste zitten lekker buiten Houden zo![]()
Maar vanavond heeft Amanda weer zin en dan loopt ze weer achter Brian aan.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
EN IS NU BOOS OP AMANDA
gaat goed
![]()
Niks geld, contactpunten willen we zienquote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Ik zet er geld op dat Snollie en Braaajen weer gaan konijnen vanavond.![]()
Voel je geroepenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:07 schreef Spoko het volgende:
hoe vaak zegt Brian het woord bewerkstelligen per dag, iemand wel is geteld of vrijwilligers die hier in in hebben?
Hou je knip maar dichtquote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Gesjellig.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Maar wel met 3 condooms over elkaarquote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een ridderquote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Aha, het was een waarschuwing van Braaaaaajen voor jonge meisjes.![]()
![]()
Huub heeft nergens last vanquote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef Varen het volgende:
Misschien kun je beter niet n**ken in de kooi, heb je ook geen probleem
Dan stemt Brian hem er niet uit en zijn we toch nog nergens?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat Natasja er genoeg van krijgt dat Brian constant met Jaap zit te konkelen en daarom mee gaat doen om Jaap er uit te stemmen.
Baart er toch nog iemand...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
't Baart Jaap zorgen dat Huub zegt dat hij om Amanda geeft.
Ja een van die paarden binnenkortquote:
hebben eric en huub gefriemeld aan elkaar?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub heeft nergens last van![]()
Okee dat Eric verhaal misschien...![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Wat Jaap hele erge zorgen baart is dat Aman het gevoel heeft dat Huub heel veel om haar geeft. Dat zei ze beneden.
Dat heeft Aman toch helemaal niet gezegd?
haha kijk maar ff op youtubequote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]
hebben eric en huub gefriemeld aan elkaar?
Ga jij eensch gauw teruglezen of naar de SC!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]
nou ........ en hoe.........quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]
ALs het hinnekt heb je gelijkquote:
quote:
Pas afbranden als hij 'm uitheeft, anders is het fysiek geweld denk ik...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dan zoiets...
Och man, ga je nagels lakken en trek een bh aan.
eric heeft de smaak te pakken, die neemt vanavond de vaseline erbijquote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]
Dus toch, ik dacht dat het een geintje was die ochten toen Huub zei 'Ik weet nu zeker dat ik op meisjes val'quote:Op zondag 25 maart 2007 21:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou ........ en hoe.........
maar maak er geen probleem van, doet huub ook niet
expirimentje
![]()
Ja, ga je nu ook naar de politie om aangifte te doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]
maar vanavond blijf ik er niet voor wakker hoor, ze doen maar ik vind het bestquote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric heeft de smaak te pakken, die neemt vanavond de vaseline erbij
www.youtube.comquote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef Sonique het volgende:
Iemand een linkje naar youtube?
Denken of zeker weten? Aan denkende mensen heb ik niks. Dat zie je aan Brian, die denkt ook teveel.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas afbranden als hij 'm uitheeft, anders is het fysiek geweld denk ik...
Eerder lang en rondigquote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Jaap is echt kort en bondig.. Brian zegt het in 37 zinnen Jaap in 2
sorryquote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij eensch gauw teruglezen of naar de SC!![]()
ja kan niet wachten tot dat bandje weer weg isquote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Brian gaat zijn stem verheffen. Hij is niet tevreden over hoe dit loopt en hij moet haar nog wel spreken.
Oh leuk, heb d'r zin an!
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dan zoiets...
Och man, ga je nagels lakken en trek een bh aan.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian wordt bozer en bozer op Amanda.
Ook op Huub en Eric geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian wordt bozer en bozer op Amanda.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef Marelle het volgende:
Brian heeft dit alles gedaan puur uit goedheid, hij durft zelfs te zeggen dat niemand anders actie heeft ondernomenhet moet niet mooier worden. Brian heeft het ook gedaan voor de moeder en zusjes van Amanda
maar Brian vertelt niet dat hij het uit angst heeft gedaan voor zichzelf, want was was Brian bang!!!!! Ik hoor nu bij Brian de agressie de kop opsteken. Hoepel op Brian met je goed intentie's, je bent een egoist, het was alléén om jezelf gerust te stellen en niemand anders
![]()
![]()
Ja maar dat is oud nieuws. Hij moet die kleine pitbull met tieten hebben. Zij is een straatvechtertje. Dat is leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook op Huub en Eric geloof ik
Hij noemt ze: "2 motherfucking hyena's"
Komt door de bandquote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef Casshern het volgende:
dit gaat nog een leuke avond worden hehe
Nou ik wens hem veel succes met Jquote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Als het aan Braaaaajen ligt, gaat Billie er dus nooit uit.
Braaaaaajen begrijpt dat hij zijn grip kwijtraakt bij N en A.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian tegen Jaap: 'Jij handelt goed, jij handelt zuiver'
oooooooh braaaaaak.
amanda misschien wel, nastasia niet, die weet heel goed dat ze uitgespuugd wordt door SHEquote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Als het aan Braaaaajen ligt, gaat Billie er dus nooit uit.
Braaaaaajen begrijpt dat hij zijn grip kwijtraakt bij N en A.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian stelt zijn verhaal even bij en oefent die nieuwe versie op Jaap.
Volgens Briiian heeft iemand anders het altijd gedaan. Als hij iemand doodschopt dan is het nog steeds de schuld van het slachtoffer, had ie maar een sterker hart moeten kiezen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dat is oud nieuws. Hij moet die kleine pitbull met tieten hebben. Zij is een straatvechtertje. Dat is leuk om naar te kijken.
Oh nu heeft Sylvia het gedaan.![]()
Waarom is die zanger arrogant? Ken je 'm of deed ie irritant?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
Mooi he. De enige die nu nog overstuur is, is Brian. Missie is geslaagd. Aman heeft allang weer lol en gaat dadelijk zoenen met de hele band incl die arrogante zanger.
dank je. Wel grappig trouwens, en die reacties die men geeft "Het is complete aanranding!!"quote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
Voor Sonique: http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
Hoezo 'jullie' ????quote:Op zondag 25 maart 2007 21:25 schreef Suikeroom het volgende:
waarom denken jullie ook eigenlijk in kampen? kijk gewoon naar de individuen.. je kan Jaap grappig vinden en te gelijk Brian een kansloze loverboy vinden.. en Huub een held vinden en Eric een irritante meeloper vinden![]()
Spuit 11 tips, dat welquote:Op zondag 25 maart 2007 21:26 schreef Casshern het volgende:
jaap geeft brian nog een 'tip'....die jongen zit vol met tips he?
Dat past nietquote:Op zondag 25 maart 2007 21:27 schreef Varen het volgende:
Jaap en Brian gaan samen naar toillet
Dan raken ze hun online-vrienden kwijtquote:Op zondag 25 maart 2007 21:25 schreef Suikeroom het volgende:
waarom denken jullie ook eigenlijk in kampen? kijk gewoon naar de individuen.. je kan Jaap grappig vinden en te gelijk Brian een kansloze loverboy vinden.. en Huub een held vinden en Eric een irritante meeloper vinden![]()
jj en je kansloze huisvrouwen club.. stond je ook vanmiddag bij dgk met je trieste ballonnetje?quote:
Dat zei geefmegeentjoeri en die geloof ik onmiddelijk. Ik geloof hier sowieso iedereen onmiddelijk. Heb ook een zware nacht achter de rug op het politiebureau in Hilversum.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarom is die zanger arrogant? Ken je 'm of deed ie irritant?
Band welke bandquote:Op zondag 25 maart 2007 21:28 schreef ruby het volgende:
Waarom zit niemand bij de band? Of zijn ze nog aan het oefenen?
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zei geefmegeentjoeri en die geloof ik onmiddelijk. Ik geloof hier sowieso iedereen onmiddelijk. Heb ook een zware nacht achter de rug op het politiebureau in Hilversum.
Niets zeggen en toch assertief zijn, Jaap begint ook behoorlijk loco te wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:26 schreef Varen het volgende:
Tip van Jaap: reageer niet op de rest. Assertief
Ja, je ziet duidelijk dat hij het jammer vindt.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Door alle commotie is Jaap zijn training er potdorie bij ingeschoten ....da's nou toch ook wat!
Hey!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:29 schreef Prosac het volgende:
Brian: niemand houdt rekening met mij nu
boehoehoeh
ooooowke, dank je voor je uitleg Suikeroom.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jj en je kansloze huisvrouwen club.. stond je ook vanmiddag bij dgk met je trieste ballonnetje?![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey!
Hij heeft wel zijn kind verloren vandaag ja!
ze krijgen een seintje wanneer ze moeten komen, ze zijn nog ff aan het sound-chekkenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:31 schreef ach het volgende:
is die band bezig met een soundcheck of luisterd er gewoon niemand?
Gniffel. Nu het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verhaal voor Natas, en straks komt Amandel nog aan de BEURTquote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey!
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:31 schreef ach het volgende:
is die band bezig met een soundcheck of luisterd er gewoon niemand?
Heeft die 12 uur nodig??quote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey!
Slimquote:Op zondag 25 maart 2007 21:32 schreef Sonique het volgende:
Hey, het verhaal is nu opeens anders wat BRian verteld...
Alle info van andere mensen gebruikt hij nu om z'n eigen straatje schoon te vegen...
interessantquote:Op zondag 25 maart 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gniffel. Nu het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verhaal voor Natas, en straks komt Amandel nog aan de BEURT![]()
quote:Gniffel. Nu het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verhaal voor Natas, en straks komt Amandel nog aan de BEURT
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef Prosac het volgende:
Brian: Omdat zij (amanda) de pil soms niet drinkt eeeeuh, mist.
ja stel je voor dat iemand het niet eens is met de grote brianquote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef Varen het volgende:
Jeeh Brian, Natasia wil lekker buiten zitten.
Brian wordt steeds bozer, Natasia moet WEL de goede dingen zeggen
Ik dacht dat de Time Bandits gearriveerd waren...?quote:
Beidequote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef Boeskooltje het volgende:
[..]
Komt ze aan de beurt....Of krijgt ze een beurt...
klopt, die zijn nog aan het sound-chekken en de bewoners krijgen zo een seintje als ze gaan beginnen met spelenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Time Bandits gearriveerd waren...?![]()
![]()
Hij wil het discreet houden...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef Sonique het volgende:
Waarom praat Brian nou met iedereen? Waarom praat hij niet alleen met Amanda?
Brian's woordenschat.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Beide
Eerst het gesprek.. dan is het weer bewerkstelligt.. en dan komt de echte beurt
Ah, dus toch.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef Casshern het volgende:
[..]
klopt, die zijn nog aan het sound-chekken en de bewoners krijgen zo een seintje als ze gaan beginnen met spelen
Brian boeit Natasia de laatste tijd zowieso minderquote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Het boeit Nasty allemaal vrij weinig...
Ik heb het ook uitgezet, ik kan dat gekwezel van die rat niet meer horen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:32 schreef solara4 het volgende:
blijven praten jongens mijn geluid is ff uit.....
ja schitterend, wel antwoorden, maar de lichaamstaal zegt alles..quote:Op zondag 25 maart 2007 21:36 schreef Varen het volgende:
Natasia: Gaaaaaaaap
Bodylanguage.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:38 schreef Varen het volgende:
Brain praat met Amanda in bed??
Nou ja ECHTE beurt??quote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Eerst het gesprek.. dan is het weer bewerkstelligt.. en dan komt de echte beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |