quote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
Brain: Sorry lieve Amanda het klink gestoord
Maar ik had ook nog nooit van voorvocht gehoord
hij constateert het alleen dat het in dit geval niet zo handig isquote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft het tegen Snollie weer over Huub, dat hij zijn TV-moment pakt op prime-time.
Die gast is echt gestoord.
Is volgens mij te verwaarlozen met wat er op TV wordt uitgezonden... Of er moeten opeens zo'n 400.000 man naar de streams kijken...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee dat mensen overdag wat te doen hebben en dat er savonds meer naar de streams wordt gekeken.. klopt ook wel volgens mij
Zeker weer mensen die mij van kostbare DGK tijd gaan beroven!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:47 schreef rebellious_angel het volgende:
heleboel visite, eentje zelfs te voet!
Incontinente ouwe lullenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
Time bandit: even in de fontein pissen....
de time banditsquote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
wie zijn dat? weer zo'n band die zichzelf zo heel erg goed vindt?
De gig in huize avondrood was afegezegdquote:Op zondag 25 maart 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
Daar komen de Time Bandits.
Ze waren heel goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
Jaren tachtig bandje.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
DGK lijkt onderhand wel een platform te zijn geworden voor in de vergetelheid geraakte artiestenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
Die waren vroeger best hip.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef proh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |