en ik ook bang voorquote:Op zondag 25 maart 2007 21:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij is gewoon dom...
Zelfs nu Huub zo open dat gezegt heeft, zal hij het persoonlijk opvatten.
zelfs als Huub gewoon heel transparant het spel speelt zal Brian het niet zien en Huub persoonlijk terug proberen te pakken..
Brian doet met Japio precies hetzelfdequote:Op zondag 25 maart 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
En buiten zegt Huub wat hij net tegen Brian heeft gezegd.
wel ietsje anders,maar nu kan Brian niks meer zeggen.
Goede zet van Huub.
Speelt er toch nog iemand met Brian...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig. Brian legt Japio uit, dat Huub geweldig toneel heeft gespeeld. "Hij heeft bewerkstelligd dat Amanda naar hun toe trekt. Hij speelt gewoon met mij".
EN IS NU BOOS OP AMANDAquote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Brian gaat steeds harder praten.....
dat is precies wat brian wil bewerkstelligen ja..........quote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef koppiesoep het volgende:
Ach ga toch weg man debiele Briiiian. Hij heeft zijn verantwoordelijk willen nemen door een zwangerschapstest te laten nemen.Pfffff....Briiiiaaan scheet gewoon zeven kleuren stront dat ie misschien wel pappie zou kunnen worden. Als hij zijn verantwoordelijkheid had willen nemen dan had hij dat gore (vergeetachtige) delletje niet genaaid of hij had condooms gebruikt!
En nou maar lullen en bewerkstelligen hoe goed ie wel niet is.
![]()
Dat zal die arrogante zanger helemaal niet tof vindenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Leuk een bandje en de meeste zitten lekker buiten Houden zo![]()
Maar vanavond heeft Amanda weer zin en dan loopt ze weer achter Brian aan.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
EN IS NU BOOS OP AMANDA
gaat goed
![]()
Niks geld, contactpunten willen we zienquote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Ik zet er geld op dat Snollie en Braaajen weer gaan konijnen vanavond.![]()
Voel je geroepenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:07 schreef Spoko het volgende:
hoe vaak zegt Brian het woord bewerkstelligen per dag, iemand wel is geteld of vrijwilligers die hier in in hebben?
Hou je knip maar dichtquote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Gesjellig.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Maar wel met 3 condooms over elkaarquote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een ridderquote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Aha, het was een waarschuwing van Braaaaaajen voor jonge meisjes.![]()
![]()
Huub heeft nergens last vanquote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef Varen het volgende:
Misschien kun je beter niet n**ken in de kooi, heb je ook geen probleem
Dan stemt Brian hem er niet uit en zijn we toch nog nergens?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat Natasja er genoeg van krijgt dat Brian constant met Jaap zit te konkelen en daarom mee gaat doen om Jaap er uit te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |